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米国(放送とケーブルテレビ)市場の概要、競合分析、2027年までの予測


United States (US) Broadcasting and Cable TV Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

米国(放送とケーブルテレビ)市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 米国の放送とケーブルテレビの産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、... もっと見る

 

 

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2023年9月8日 US$525
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サマリー

米国(放送とケーブルテレビ)市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

米国の放送とケーブルテレビの産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 放送&ケーブルTV市場は、デジタルとアナログのテレビ番組を放送するすべての地上波、ケーブル、衛星放送局で構成される。
- 米国の放送&ケーブルTV市場の2022年の総売上は1,574億ドルで、2017年から2022年の複合年間成長率(CAGR)は4.7%とマイナス成長となった。
- 2022年に市場最大の割合を占めるのはテレビ受信料セグメントで、総収入は885億ドル、市場全体の56.2%に相当する。
- 定額制ビデオ・オン・デマンド(SVoD)サービスとの高い競争が、放送&ケーブルTVの衰退に寄与した。2022年のGlobalDataによると、SVoDの普及率は2021年の240%から260%に急増した。

スコープ

- 米国における放送&ケーブルテレビ市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、米国における放送&ケーブルテレビ市場の競争激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロフィールから、放送&ケーブルテレビ市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 米国の放送&ケーブルテレビ市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両方による5年間の予測で理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年の米国の放送&ケーブルテレビ市場規模は?
- 2027年の米国放送&ケーブルテレビ市場規模は?
- 米国の放送&ケーブルテレビ市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 米国の放送&ケーブルテレビ市場における上位競合は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the most recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. Comcast Corporation
8.2. AT&T Inc
8.3. Paramount Global Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: United States broadcasting & cable tv market value: $ billion, 2017–22
Table 2: United States broadcasting & cable tv market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 3: United States broadcasting & cable tv market category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 4: United States broadcasting & cable tv market geography segmentation: $ billion, 2022
Table 5: United States broadcasting & cable tv market value forecast: $ billion, 2022–27
Table 6: Comcast Corporation: key facts
Table 7: Comcast Corporation: Annual Financial Ratios
Table 8: Comcast Corporation: Key Employees
Table 9: Comcast Corporation: Key Employees Continued
Table 10: Comcast Corporation: Key Employees Continued
Table 11: Comcast Corporation: Key Employees Continued
Table 12: AT&T Inc: key facts
Table 13: AT&T Inc: Annual Financial Ratios
Table 14: AT&T Inc: Key Employees
Table 15: Paramount Global Inc: key facts
Table 16: Paramount Global Inc: Annual Financial Ratios
Table 17: Paramount Global Inc: Key Employees
Table 18: Paramount Global Inc: Key Employees Continued
Table 19: Paramount Global Inc: Key Employees Continued
Table 20: United States size of population (million), 2018–22
Table 21: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 22: United States gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 23: United States inflation, 2018–22
Table 24: United States consumer price index (absolute), 2018–22
Table 25: United States exchange rate, 2018–22

 

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Summary

United States (US) Broadcasting and Cable TV Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Broadcasting & Cable TV in the United States industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The broadcasting & cable TV market consists of all terrestrial, cable and satellite broadcasters of digital and analog television programming.
- The US broadcasting & cable TV market had total revenues of $157.4 billion in 2022, representing a negative compound annual growth rate (CAGR) of 4.7% between 2017 and 2022.
- The TV subscriptions segment accounted for market's the largest proportion in 2022, with total revenues of $88.5 billion, equivalent to 56.2% of the market's overall value.
- High competition from subscription video-on-demand (SVoD) services contributed to the decline in broadcasting & cable TV. According to GlobalData in 2022, SVoD penetration surged to reach 260% from 240% in 2021.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the broadcasting & cable tv market in the United States
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the broadcasting & cable tv market in the United States
- Leading company profiles reveal details of key broadcasting & cable tv market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the United States broadcasting & cable tv market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the United States broadcasting & cable tv market by value in 2022?
- What will be the size of the United States broadcasting & cable tv market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the United States broadcasting & cable tv market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the United States's broadcasting & cable tv market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the most recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. Comcast Corporation
8.2. AT&T Inc
8.3. Paramount Global Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: United States broadcasting & cable tv market value: $ billion, 2017–22
Table 2: United States broadcasting & cable tv market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 3: United States broadcasting & cable tv market category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 4: United States broadcasting & cable tv market geography segmentation: $ billion, 2022
Table 5: United States broadcasting & cable tv market value forecast: $ billion, 2022–27
Table 6: Comcast Corporation: key facts
Table 7: Comcast Corporation: Annual Financial Ratios
Table 8: Comcast Corporation: Key Employees
Table 9: Comcast Corporation: Key Employees Continued
Table 10: Comcast Corporation: Key Employees Continued
Table 11: Comcast Corporation: Key Employees Continued
Table 12: AT&T Inc: key facts
Table 13: AT&T Inc: Annual Financial Ratios
Table 14: AT&T Inc: Key Employees
Table 15: Paramount Global Inc: key facts
Table 16: Paramount Global Inc: Annual Financial Ratios
Table 17: Paramount Global Inc: Key Employees
Table 18: Paramount Global Inc: Key Employees Continued
Table 19: Paramount Global Inc: Key Employees Continued
Table 20: United States size of population (million), 2018–22
Table 21: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 22: United States gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 23: United States inflation, 2018–22
Table 24: United States consumer price index (absolute), 2018–22
Table 25: United States exchange rate, 2018–22

 

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