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韓国の放送・ケーブルテレビ市場の概要、競合分析、2027年までの予測


South Korea Broadcasting and Cable TV Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

韓国の放送・ケーブルテレビ市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 韓国の放送&ケーブルテレビ業界プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情... もっと見る

 

 

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2023年9月8日 US$525
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サマリー

韓国の放送・ケーブルテレビ市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

韓国の放送&ケーブルテレビ業界プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 放送&ケーブルテレビ市場は、デジタルとアナログのテレビ番組を放送するすべての地上波、ケーブル、衛星放送局で構成される。
- 韓国の放送&ケーブルTV市場の2022年の総売上は148億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は1.4%であった。
- 2022年にはテレビ受信料部門が市場最大の割合を占め、総収入は市場全体の37.4%に相当する56億ドルであった。
- 2022年のアジア太平洋地域の放送・ケーブルテレビ市場では、韓国が9.9%という大きなシェアを占めた。

範囲

- 韓国の放送&ケーブルテレビ市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、韓国の放送&ケーブルテレビ市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロフィールから、放送&ケーブルテレビ市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 韓国の放送&ケーブルテレビ市場の将来成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加える

購入の理由

- 2022年の韓国の放送&ケーブルテレビ市場規模は?
- 2027年の韓国放送&ケーブルテレビ市場規模は?
- 韓国の放送&ケーブルテレビ市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 韓国の放送&ケーブルテレビ市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. Have there been any challengers/disruptors in the market?
8 Company Profiles
8.1. Seoul Broadcasting System
8.2. Korean Broadcasting System
8.3. Munhwa Broadcasting Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: South Korea broadcasting & cable tv market value: $ billion, 2017–22
Table 2: South Korea broadcasting & cable tv market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 3: South Korea broadcasting & cable tv market category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 4: South Korea broadcasting & cable tv market geography segmentation: $ billion, 2022
Table 5: South Korea broadcasting & cable tv market value forecast: $ billion, 2022–27
Table 6: Seoul Broadcasting System: key facts
Table 7: Seoul Broadcasting System: Annual Financial Ratios
Table 8: Seoul Broadcasting System: Key Employees
Table 9: Korean Broadcasting System: key facts
Table 10: Korean Broadcasting System: Key Employees
Table 11: Munhwa Broadcasting Corporation: key facts
Table 12: Munhwa Broadcasting Corporation: Key Employees
Table 13: South Korea size of population (million), 2018–22
Table 14: South Korea gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 15: South Korea gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 16: South Korea inflation, 2018–22
Table 17: South Korea consumer price index (absolute), 2018–22
Table 18: South Korea exchange rate, 2018–22

 

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Summary

South Korea Broadcasting and Cable TV Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Broadcasting & Cable TV in South Korea industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The broadcasting & cable TV market consists of all terrestrial, cable and satellite broadcasters of digital and analog television programming.
- The South Korean broadcasting & cable TV market had total revenues of $14.8 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 1.4% between 2017 and 2022.
- The TV subscriptions segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $5.6 billion, equivalent to 37.4% of the market's overall value.
- South Korea accounted for a significant share of 9.9% in the Asia-Pacific broadcasting & cable TV market in 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the broadcasting & cable tv market in South Korea
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the broadcasting & cable tv market in South Korea
- Leading company profiles reveal details of key broadcasting & cable tv market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the South Korea broadcasting & cable tv market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the South Korea broadcasting & cable tv market by value in 2022?
- What will be the size of the South Korea broadcasting & cable tv market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the South Korea broadcasting & cable tv market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up South Korea's broadcasting & cable tv market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. Have there been any challengers/disruptors in the market?
8 Company Profiles
8.1. Seoul Broadcasting System
8.2. Korean Broadcasting System
8.3. Munhwa Broadcasting Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: South Korea broadcasting & cable tv market value: $ billion, 2017–22
Table 2: South Korea broadcasting & cable tv market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 3: South Korea broadcasting & cable tv market category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 4: South Korea broadcasting & cable tv market geography segmentation: $ billion, 2022
Table 5: South Korea broadcasting & cable tv market value forecast: $ billion, 2022–27
Table 6: Seoul Broadcasting System: key facts
Table 7: Seoul Broadcasting System: Annual Financial Ratios
Table 8: Seoul Broadcasting System: Key Employees
Table 9: Korean Broadcasting System: key facts
Table 10: Korean Broadcasting System: Key Employees
Table 11: Munhwa Broadcasting Corporation: key facts
Table 12: Munhwa Broadcasting Corporation: Key Employees
Table 13: South Korea size of population (million), 2018–22
Table 14: South Korea gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 15: South Korea gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 16: South Korea inflation, 2018–22
Table 17: South Korea consumer price index (absolute), 2018–22
Table 18: South Korea exchange rate, 2018–22

 

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