北米体温計市場予測 2023-2032NORTH AMERICA THERMOMETER MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 北米の体温計市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 6.83%を予測。スマート機能の統合やワイヤレス接続などの継続的な技術進歩により、体温計の機能と利便性が拡大し、消費者にとってより魅力的なもの... もっと見る
サマリー主な調査結果北米の体温計市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 6.83%を予測。スマート機能の統合やワイヤレス接続などの継続的な技術進歩により、体温計の機能と利便性が拡大し、消費者にとってより魅力的なものとなっている。 市場インサイト 北米の体温計市場成長評価では、カナダと米国を分析する。カナダの体温計産業は、様々な要因や国内の医療事情に後押しされ、顕著な進歩と拡大を経験している。この成長の主なきっかけは、多額の支出と入院率の増加を特徴とする、堅調なカナダの医療部門である。Canadian Institute for Health Informationによると、2022年にカナダが医療に費やす額は3,310億ドルで、これはカナダ国民1人当たりの平均支出額8,563ドルに相当すると予測されている。この支出は、2022年にはカナダの国内総生産(GDP)の12.2%を占めると予想されており、医療サービスに対する財政的コミットメントが大きいことを示している。 さらに、急性入院患者数の増加は、前年の270万人から2021-2022年には290万人を超え、医療システムにおける精密な温度測定装置への需要の高まりを浮き彫りにしている。体温計は、患者の健康状態を監視し、マラリアのような感染症を含む様々な疾患の早期発見と管理に役立つ重要な役割を果たしている。 競合他社の洞察 市場の主要企業には、A&D Medical社、3M社、Medline Industries Inc社などがあります。 当社のレポート提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要な調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INDUSTRIAL SEGMENT IS POISED FOR THE FASTEST GROWTH 2.5.2. GROWING HEALTH CONSCIOUSNESS AND HEALTHCARE COSTS BOOST MARKET GROWTH 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. GROWING PREVALENCE OF INFECTIOUS DISEASES 3.1.2. RISING AWARENESS ABOUT BODY TEMPERATURE MONITORING’S IMPORTANCE 3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. STRINGENT REGULATIONS 3.2.2. INACCURATE READINGS REPORTED BY THERMOMETER 4. KEY ANALYTICS 4.1. PARENT MARKET ANALYSIS 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.6.1. RAW MATERIALS 4.6.2. MANUFACTURERS 4.6.3. DISTRIBUTORS 4.6.4. RETAILERS 4.6.5. SALES 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. ACCURACY 4.7.2. EASE OF USE 4.7.3. RELIABILITY AND DURABILITY 4.7.4. SPEED 4.7.5. TYPE OF THERMOMETER 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. MERCURY-FREE THERMOMETERS 5.1.1. DIGITAL THERMOMETER 5.1.2. INFRARED RADIATION THERMOMETER 5.1.3. OTHER MERCURY-FREE THERMOMETER 5.2. MERCURY-BASED THERMOMETERS 6. MARKET BY APPLICATION 6.1. MEDICAL 6.2. INDUSTRIAL 6.3. FOOD 6.4. LABORATORY 6.5. OTHER APPLICATIONS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. NORTH AMERICA 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. NORTH AMERICA THERMOMETER MARKET DRIVERS 7.1.3. NORTH AMERICA THERMOMETER MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA THERMOMETER MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED STATES 7.1.5.1.1. UNITED STATES THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. CANADA 7.1.5.2.1. CANADA THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.2. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. 3M 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCTS 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. A&D MEDICAL 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCTS 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. AMERICAN DIAGNOSTIC CORPORATION 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCTS 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. BEURER GMBH 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCTS 8.2.5. BRIGGS HEALTHCARE 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCTS 8.2.6. EASYWELL BIOMEDICALS 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCTS 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. EXERGEN CORPORATION 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCTS 8.2.8. FAIRHAVEN HEALTH 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCTS 8.2.9. MEDLINE INDUSTRIES INC 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCTS 8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.10. MICROLIFE CORPORATION 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCTS 8.2.11. OMRON HEALTHCARE INC 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCTS 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. RG MEDICAL DIAGNOSTICS 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCTS 8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.13. TERUMO CORPORATION 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCTS 8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.14. WELCH ALLYN 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCTS 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INDUSTRIAL SEGMENT IS POISED FOR THE FASTEST GROWTH 2.5.2. GROWING HEALTH CONSCIOUSNESS AND HEALTHCARE COSTS BOOST MARKET GROWTH 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. GROWING PREVALENCE OF INFECTIOUS DISEASES 3.1.2. RISING AWARENESS ABOUT BODY TEMPERATURE MONITORING’S IMPORTANCE 3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. STRINGENT REGULATIONS 3.2.2. INACCURATE READINGS REPORTED BY THERMOMETER 4. KEY ANALYTICS 4.1. PARENT MARKET ANALYSIS 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.6.1. RAW MATERIALS 4.6.2. MANUFACTURERS 4.6.3. DISTRIBUTORS 4.6.4. RETAILERS 4.6.5. SALES 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. ACCURACY 4.7.2. EASE OF USE 4.7.3. RELIABILITY AND DURABILITY 4.7.4. SPEED 4.7.5. TYPE OF THERMOMETER 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. MERCURY-FREE THERMOMETERS 5.1.1. DIGITAL THERMOMETER 5.1.2. INFRARED RADIATION THERMOMETER 5.1.3. OTHER MERCURY-FREE THERMOMETER 5.2. MERCURY-BASED THERMOMETERS 6. MARKET BY APPLICATION 6.1. MEDICAL 6.2. INDUSTRIAL 6.3. FOOD 6.4. LABORATORY 6.5. OTHER APPLICATIONS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. NORTH AMERICA 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. NORTH AMERICA THERMOMETER MARKET DRIVERS 7.1.3. NORTH AMERICA THERMOMETER MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA THERMOMETER MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED STATES 7.1.5.1.1. UNITED STATES THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. CANADA 7.1.5.2.1. CANADA THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.2. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. 3M 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCTS 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. A&D MEDICAL 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCTS 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. AMERICAN DIAGNOSTIC CORPORATION 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCTS 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. BEURER GMBH 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCTS 8.2.5. BRIGGS HEALTHCARE 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCTS 8.2.6. EASYWELL BIOMEDICALS 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCTS 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. EXERGEN CORPORATION 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCTS 8.2.8. FAIRHAVEN HEALTH 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCTS 8.2.9. MEDLINE INDUSTRIES INC 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCTS 8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.10. MICROLIFE CORPORATION 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCTS 8.2.11. OMRON HEALTHCARE INC 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCTS 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. RG MEDICAL DIAGNOSTICS 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCTS 8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.13. TERUMO CORPORATION 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCTS 8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.14. WELCH ALLYN 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCTS 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
Inkwood Research社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/19 10:26 155.48 円 165.11 円 199.74 円 |