欧州体温計市場予測 2023-2032EUROPE THERMOMETER MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 欧州の温度計市場は、予測期間2023-2032年に7.12%のCAGRを予測。英国、ドイツ、イタリア、ポーランドなど多数の欧州諸国は、精密な温度測定が品質管理と安全性の確保に重要な役割を果たす強固な製... もっと見る
サマリー主な調査結果欧州の温度計市場は、予測期間2023-2032年に7.12%のCAGRを予測。英国、ドイツ、イタリア、ポーランドなど多数の欧州諸国は、精密な温度測定が品質管理と安全性の確保に重要な役割を果たす強固な製造業を有している。この必要性が工業用温度計の需要を促進している。 市場の洞察 ベルギー、ポーランド、スペイン、フランス、イタリア、ドイツ、英国、その他欧州が欧州温度計市場成長評価の対象である。ドイツの高齢化は顕著で、最新の2022年統計によると、40~59歳の人口層は2,300万人に達し、ドイツ最大の人口層となっている。次いで、65歳以上の年齢層が2番目に多く、1,866万人となっている。この人口動態の変化により、高齢者層の慢性疾患の診断と治療に役立つ体温計のニーズが高まっている。さらに、ドイツでは糖尿病、高血圧、心臓病などの慢性疾患の有病率が上昇傾向にあり、これらの健康問題の診断と監視を目的とした体温計の需要増加に寄与している。 さらに、イタリアの体温計市場は、健康への関心の高まり、特に2021年に2,370万人のイタリア人が慢性疾患に罹患したことを背景に、一貫した成長を遂げている。イタリアの医療機器・用品セクターは欧州で4番目に大きく、流通業者、メーカー、サービスプロバイダーを含む約3,957社で構成されている。 特筆すべきは、イタリアにおける体温計の需要は、医療機器購入の75%以上を占める公立病院において旺盛なことである。また、医療機関や個人からなる民間セクターも市場拡大に大きく貢献している。健康に対する意識が高まるにつれ、体温計は健康モニタリングのための重要なツールとなっており、市場の拡大につながっている。 競合他社の洞察 市場の主要企業としては、Beurer GmbH、EASYWELL BIOMEDICALS、Briggs Healthcareなどが挙げられる。 当レポートの内容は以下の通りです: - 市場全体の主要な調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INDUSTRIAL SEGMENT IS POISED FOR THE FASTEST GROWTH 2.5.2. GROWING HEALTH CONSCIOUSNESS AND HEALTHCARE COSTS BOOST MARKET GROWTH 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. GROWING PREVALENCE OF INFECTIOUS DISEASES 3.1.2. RISING AWARENESS ABOUT BODY TEMPERATURE MONITORING’S IMPORTANCE 3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. STRINGENT REGULATIONS 3.2.2. INACCURATE READINGS REPORTED BY THERMOMETER 4. KEY ANALYTICS 4.1. PARENT MARKET ANALYSIS 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.6.1. RAW MATERIALS 4.6.2. MANUFACTURERS 4.6.3. DISTRIBUTORS 4.6.4. RETAILERS 4.6.5. SALES 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. ACCURACY 4.7.2. EASE OF USE 4.7.3. RELIABILITY AND DURABILITY 4.7.4. SPEED 4.7.5. TYPE OF THERMOMETER 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. MERCURY-FREE THERMOMETERS 5.1.1. DIGITAL THERMOMETER 5.1.2. INFRARED RADIATION THERMOMETER 5.1.3. OTHER MERCURY-FREE THERMOMETERS 5.2. MERCURY-BASED THERMOMETERS 6. MARKET BY APPLICATION 6.1. MEDICAL 6.2. INDUSTRIAL 6.3. FOOD 6.4. LABORATORY 6.5. OTHER APPLICATIONS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. EUROPE 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. EUROPE THERMOMETER MARKET DRIVERS 7.1.3. EUROPE THERMOMETER MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE THERMOMETER MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED KINGDOM 7.1.5.1.1. UNITED KINGDOM THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. GERMANY 7.1.5.2.1. GERMANY THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.3. FRANCE 7.1.5.3.1. FRANCE THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.4. ITALY 7.1.5.4.1. ITALY THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.5. SPAIN 7.1.5.5.1. SPAIN THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.6. BELGIUM 7.1.5.6.1. BELGIUM THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.7. POLAND 7.1.5.7.1. POLAND THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.8. REST OF EUROPE 7.1.5.8.1. REST OF EUROPE THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.2. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. 3M 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCTS 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. A&D MEDICAL 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCTS 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. AMERICAN DIAGNOSTIC CORPORATION 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCTS 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. BEURER GMBH 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCTS 8.2.5. BRIGGS HEALTHCARE 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCTS 8.2.6. EASYWELL BIOMEDICALS 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCTS 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. EXERGEN CORPORATION 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCTS 8.2.8. FAIRHAVEN HEALTH 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCTS 8.2.9. MEDLINE INDUSTRIES INC 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCTS 8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.10. MICROLIFE CORPORATION 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCTS 8.2.11. OMRON HEALTHCARE INC 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCTS 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. RG MEDICAL DIAGNOSTICS 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCTS 8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.13. TERUMO CORPORATION 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCTS 8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.14. WELCH ALLYN 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCTS 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. INDUSTRIAL SEGMENT IS POISED FOR THE FASTEST GROWTH 2.5.2. GROWING HEALTH CONSCIOUSNESS AND HEALTHCARE COSTS BOOST MARKET GROWTH 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. GROWING PREVALENCE OF INFECTIOUS DISEASES 3.1.2. RISING AWARENESS ABOUT BODY TEMPERATURE MONITORING’S IMPORTANCE 3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. STRINGENT REGULATIONS 3.2.2. INACCURATE READINGS REPORTED BY THERMOMETER 4. KEY ANALYTICS 4.1. PARENT MARKET ANALYSIS 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.6.1. RAW MATERIALS 4.6.2. MANUFACTURERS 4.6.3. DISTRIBUTORS 4.6.4. RETAILERS 4.6.5. SALES 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. ACCURACY 4.7.2. EASE OF USE 4.7.3. RELIABILITY AND DURABILITY 4.7.4. SPEED 4.7.5. TYPE OF THERMOMETER 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. MERCURY-FREE THERMOMETERS 5.1.1. DIGITAL THERMOMETER 5.1.2. INFRARED RADIATION THERMOMETER 5.1.3. OTHER MERCURY-FREE THERMOMETERS 5.2. MERCURY-BASED THERMOMETERS 6. MARKET BY APPLICATION 6.1. MEDICAL 6.2. INDUSTRIAL 6.3. FOOD 6.4. LABORATORY 6.5. OTHER APPLICATIONS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. EUROPE 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. EUROPE THERMOMETER MARKET DRIVERS 7.1.3. EUROPE THERMOMETER MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE THERMOMETER MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED KINGDOM 7.1.5.1.1. UNITED KINGDOM THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. GERMANY 7.1.5.2.1. GERMANY THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.3. FRANCE 7.1.5.3.1. FRANCE THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.4. ITALY 7.1.5.4.1. ITALY THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.5. SPAIN 7.1.5.5.1. SPAIN THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.6. BELGIUM 7.1.5.6.1. BELGIUM THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.7. POLAND 7.1.5.7.1. POLAND THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.8. REST OF EUROPE 7.1.5.8.1. REST OF EUROPE THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.2. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. 3M 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCTS 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. A&D MEDICAL 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCTS 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. AMERICAN DIAGNOSTIC CORPORATION 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCTS 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. BEURER GMBH 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCTS 8.2.5. BRIGGS HEALTHCARE 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCTS 8.2.6. EASYWELL BIOMEDICALS 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCTS 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. EXERGEN CORPORATION 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCTS 8.2.8. FAIRHAVEN HEALTH 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCTS 8.2.9. MEDLINE INDUSTRIES INC 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCTS 8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.10. MICROLIFE CORPORATION 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCTS 8.2.11. OMRON HEALTHCARE INC 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCTS 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. RG MEDICAL DIAGNOSTICS 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCTS 8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.13. TERUMO CORPORATION 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCTS 8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.14. WELCH ALLYN 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCTS 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
Inkwood Research社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/19 10:26 155.48 円 165.11 円 199.74 円 |