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欧州体温計市場予測 2023-2032


EUROPE THERMOMETER MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 欧州の温度計市場は、予測期間2023-2032年に7.12%のCAGRを予測。英国、ドイツ、イタリア、ポーランドなど多数の欧州諸国は、精密な温度測定が品質管理と安全性の確保に重要な役割を果たす強固な製... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年10月2日 US$1,600
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154 英語

 

サマリー

主な調査結果
欧州の温度計市場は、予測期間2023-2032年に7.12%のCAGRを予測。英国、ドイツ、イタリア、ポーランドなど多数の欧州諸国は、精密な温度測定が品質管理と安全性の確保に重要な役割を果たす強固な製造業を有している。この必要性が工業用温度計の需要を促進している。
市場の洞察
ベルギー、ポーランド、スペイン、フランス、イタリア、ドイツ、英国、その他欧州が欧州温度計市場成長評価の対象である。ドイツの高齢化は顕著で、最新の2022年統計によると、40~59歳の人口層は2,300万人に達し、ドイツ最大の人口層となっている。次いで、65歳以上の年齢層が2番目に多く、1,866万人となっている。この人口動態の変化により、高齢者層の慢性疾患の診断と治療に役立つ体温計のニーズが高まっている。さらに、ドイツでは糖尿病、高血圧、心臓病などの慢性疾患の有病率が上昇傾向にあり、これらの健康問題の診断と監視を目的とした体温計の需要増加に寄与している。
さらに、イタリアの体温計市場は、健康への関心の高まり、特に2021年に2,370万人のイタリア人が慢性疾患に罹患したことを背景に、一貫した成長を遂げている。イタリアの医療機器・用品セクターは欧州で4番目に大きく、流通業者、メーカー、サービスプロバイダーを含む約3,957社で構成されている。
特筆すべきは、イタリアにおける体温計の需要は、医療機器購入の75%以上を占める公立病院において旺盛なことである。また、医療機関や個人からなる民間セクターも市場拡大に大きく貢献している。健康に対する意識が高まるにつれ、体温計は健康モニタリングのための重要なツールとなっており、市場の拡大につながっている。
競合他社の洞察
市場の主要企業としては、Beurer GmbH、EASYWELL BIOMEDICALS、Briggs Healthcareなどが挙げられる。
当レポートの内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. INDUSTRIAL SEGMENT IS POISED FOR THE FASTEST GROWTH
2.5.2. GROWING HEALTH CONSCIOUSNESS AND HEALTHCARE COSTS BOOST MARKET GROWTH
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING PREVALENCE OF INFECTIOUS DISEASES
3.1.2. RISING AWARENESS ABOUT BODY TEMPERATURE MONITORING’S IMPORTANCE
3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. STRINGENT REGULATIONS
3.2.2. INACCURATE READINGS REPORTED BY THERMOMETER
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6.1. RAW MATERIALS
4.6.2. MANUFACTURERS
4.6.3. DISTRIBUTORS
4.6.4. RETAILERS
4.6.5. SALES
4.7. KEY BUYING CRITERIA
4.7.1. ACCURACY
4.7.2. EASE OF USE
4.7.3. RELIABILITY AND DURABILITY
4.7.4. SPEED
4.7.5. TYPE OF THERMOMETER
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. MERCURY-FREE THERMOMETERS
5.1.1. DIGITAL THERMOMETER
5.1.2. INFRARED RADIATION THERMOMETER
5.1.3. OTHER MERCURY-FREE THERMOMETERS
5.2. MERCURY-BASED THERMOMETERS
6. MARKET BY APPLICATION
6.1. MEDICAL
6.2. INDUSTRIAL
6.3. FOOD
6.4. LABORATORY
6.5. OTHER APPLICATIONS
7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
7.1. EUROPE
7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.2. EUROPE THERMOMETER MARKET DRIVERS
7.1.3. EUROPE THERMOMETER MARKET CHALLENGES
7.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE THERMOMETER MARKET
7.1.5. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1. UNITED KINGDOM
7.1.5.1.1. UNITED KINGDOM THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.2. GERMANY
7.1.5.2.1. GERMANY THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.3. FRANCE
7.1.5.3.1. FRANCE THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.4. ITALY
7.1.5.4.1. ITALY THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.5. SPAIN
7.1.5.5.1. SPAIN THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.6. BELGIUM
7.1.5.6.1. BELGIUM THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.7. POLAND
7.1.5.7.1. POLAND THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.8. REST OF EUROPE
7.1.5.8.1. REST OF EUROPE THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.2. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. 3M
8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.1.2. PRODUCTS
8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.2. A&D MEDICAL
8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.2.2. PRODUCTS
8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.3. AMERICAN DIAGNOSTIC CORPORATION
8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.3.2. PRODUCTS
8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.4. BEURER GMBH
8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.4.2. PRODUCTS
8.2.5. BRIGGS HEALTHCARE
8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.5.2. PRODUCTS
8.2.6. EASYWELL BIOMEDICALS
8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.6.2. PRODUCTS
8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.7. EXERGEN CORPORATION
8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.7.2. PRODUCTS
8.2.8. FAIRHAVEN HEALTH
8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.8.2. PRODUCTS
8.2.9. MEDLINE INDUSTRIES INC
8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.9.2. PRODUCTS
8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.10. MICROLIFE CORPORATION
8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.10.2. PRODUCTS
8.2.11. OMRON HEALTHCARE INC
8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.11.2. PRODUCTS
8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.12. RG MEDICAL DIAGNOSTICS
8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.12.2. PRODUCTS
8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.13. TERUMO CORPORATION
8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.13.2. PRODUCTS
8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.14. WELCH ALLYN
8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.14.2. PRODUCTS
8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Europe thermometer market is expected to project a CAGR of 7.12% during the forecast period, 2023-2032. Numerous European nations, such as the United Kingdom, Germany, Italy, and Poland, possess robust manufacturing industries where precise temperature measurement plays a crucial role in ensuring quality control and safety. This necessity fuels the demand for industrial thermometers.
MARKET INSIGHTS
Belgium, Poland, Spain France, Italy, Germany, the United Kingdom, and Rest of Europe are evaluated for the Europe thermometer market growth assessment. The aging of the German population is evident, with 23 million individuals falling within the 40-59-year-old age bracket, making it the largest demographic group in Germany according to the latest 2022 statistics. Subsequently, the second-largest age group consists of those aged 65 years and older, numbering 18.66 million people. This demographic shift is resulting in a growing need for thermometers to aid in diagnosing and treating chronic illnesses among the elderly population. Furthermore, the prevalence of chronic conditions like diabetes, hypertension, and heart disease is on the rise in Germany, contributing to an increased demand for thermometers for the purposes of diagnosing and monitoring these health issues.
Further, the thermometer market in Italy is experiencing consistent growth, driven by growing health concerns, particularly in light of the 23.7 million Italians who had chronic diseases in 2021. Italy's medical equipment and supplies sector, the fourth-largest in Europe, comprises approximately 3,957 companies, including distributors, manufacturers, and service providers.
Notably, the demand for thermometers in Italy is strong among public hospitals, which account for over 75% of medical device purchases. Additionally, the private sector, consisting of healthcare institutions and individuals, is making a significant contribution to the market's expansion. As awareness of health increases, thermometers have become a crucial tool for health monitoring, leading to heightened.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the key companies in the market are Beurer GmbH, EASYWELL BIOMEDICALS, Briggs Healthcare, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter's Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. INDUSTRIAL SEGMENT IS POISED FOR THE FASTEST GROWTH
2.5.2. GROWING HEALTH CONSCIOUSNESS AND HEALTHCARE COSTS BOOST MARKET GROWTH
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING PREVALENCE OF INFECTIOUS DISEASES
3.1.2. RISING AWARENESS ABOUT BODY TEMPERATURE MONITORING’S IMPORTANCE
3.1.3. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. STRINGENT REGULATIONS
3.2.2. INACCURATE READINGS REPORTED BY THERMOMETER
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6.1. RAW MATERIALS
4.6.2. MANUFACTURERS
4.6.3. DISTRIBUTORS
4.6.4. RETAILERS
4.6.5. SALES
4.7. KEY BUYING CRITERIA
4.7.1. ACCURACY
4.7.2. EASE OF USE
4.7.3. RELIABILITY AND DURABILITY
4.7.4. SPEED
4.7.5. TYPE OF THERMOMETER
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. MERCURY-FREE THERMOMETERS
5.1.1. DIGITAL THERMOMETER
5.1.2. INFRARED RADIATION THERMOMETER
5.1.3. OTHER MERCURY-FREE THERMOMETERS
5.2. MERCURY-BASED THERMOMETERS
6. MARKET BY APPLICATION
6.1. MEDICAL
6.2. INDUSTRIAL
6.3. FOOD
6.4. LABORATORY
6.5. OTHER APPLICATIONS
7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
7.1. EUROPE
7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.2. EUROPE THERMOMETER MARKET DRIVERS
7.1.3. EUROPE THERMOMETER MARKET CHALLENGES
7.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE THERMOMETER MARKET
7.1.5. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1. UNITED KINGDOM
7.1.5.1.1. UNITED KINGDOM THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.2. GERMANY
7.1.5.2.1. GERMANY THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.3. FRANCE
7.1.5.3.1. FRANCE THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.4. ITALY
7.1.5.4.1. ITALY THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.5. SPAIN
7.1.5.5.1. SPAIN THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.6. BELGIUM
7.1.5.6.1. BELGIUM THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.7. POLAND
7.1.5.7.1. POLAND THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
7.1.5.8. REST OF EUROPE
7.1.5.8.1. REST OF EUROPE THERMOMETER MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.2. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. 3M
8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.1.2. PRODUCTS
8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.2. A&D MEDICAL
8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.2.2. PRODUCTS
8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.3. AMERICAN DIAGNOSTIC CORPORATION
8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.3.2. PRODUCTS
8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.4. BEURER GMBH
8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.4.2. PRODUCTS
8.2.5. BRIGGS HEALTHCARE
8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.5.2. PRODUCTS
8.2.6. EASYWELL BIOMEDICALS
8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.6.2. PRODUCTS
8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.7. EXERGEN CORPORATION
8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.7.2. PRODUCTS
8.2.8. FAIRHAVEN HEALTH
8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.8.2. PRODUCTS
8.2.9. MEDLINE INDUSTRIES INC
8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.9.2. PRODUCTS
8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.10. MICROLIFE CORPORATION
8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.10.2. PRODUCTS
8.2.11. OMRON HEALTHCARE INC
8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.11.2. PRODUCTS
8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.12. RG MEDICAL DIAGNOSTICS
8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.12.2. PRODUCTS
8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.13. TERUMO CORPORATION
8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.13.2. PRODUCTS
8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.14. WELCH ALLYN
8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.14.2. PRODUCTS
8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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