スポーツ用保護具の市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Sports Protective Equipment Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のスポーツ保護具市場は、2021年に74億2千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.30%を示し、2027年までに102億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の... もっと見る
サマリー世界のスポーツ保護具市場は、2021年に74億2千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.30%を示し、2027年までに102億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。スポーツ保護具は、練習や試合中の重傷や死亡事故から参加者を保護するために使用されます。体液を吸収するフォーム、衝撃を吸収して骨部分を保護するゲル、サポートを提供するフェルト、スプリントやカスタムパッド用の熱可塑性プラスチック、手や手首の怪我用のシリコーンエラストマーなど、さまざまな素材を使って作られています。また、スポーツや体の部位によって使い分けるなど、さまざまな形態で広く利用されています。例えば、ボクシング、サイクリング、クリケット、アイスホッケー、急流スポーツなどではヘルメットが頭部の保護に使われ、サッカーや野球ではパッドが首、胸、上肢の保護に使われる。 スポーツ保護具の市場動向 一般に、接触や衝突、冒険を伴うスポーツでは、傷害のリスクが高くなります。そのため、各国の政府や保健機関は、スポーツを行う際の保護具の利用を促進するための安全基準を設けています。また、プロスポーツに参加する子どもたちが増えていることも、市場の成長に寄与しています。さらに、世界中の学校や大学では、学生のスポーツイベントやトーナメントへの参加を奨励しています。これは、子供の健康に対する保護者の関心の高まりと相まって、スポーツ保護具の需要にプラスの影響を及ぼしています。このほか、肥満や慢性疾患の増加、健康全般の維持を重視する個人の動きも、市場の成長を後押ししています。また、アウトドアスポーツの新たなトレンドと、旅行・観光産業の繁栄も市場を牽引しています。さらに、身体活動やスポーツの利点に関する認知度を高めるために、いくつかの取り組みが行われており、これが市場の前向きな見通しを生み出すと予測されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のスポーツ保護具市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022~2027年の世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、保護部位、流通チャネルに基づいて市場を分類しています 製品タイプ別内訳。 パッド、ガード、チェストプロテクター、グローブ ヘルメットおよびその他のヘッドギア プロテクティブアイウェア フェイスプロテクション、マウスガード 保護対象分野別構成比 頭部・顔面 体幹・胸郭 上肢 下肢 販売チャネル別構成比 専門店 マルチリテールストア オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争力のある風景 業界の競争環境は、Adidas AG、Alpinestars、Amer Sports Oyj、ASICS Corporation、Franklin Sports Inc、Mizuno Corporation、Nike Inc、Puma SE、Under Armour Inc、Vista Outdoor Inc、Warrior Sports Inc(ニューバランス)などの主要企業のプロファイルと共に検討されています。 本レポートで回答した主な質問 スポーツ保護具の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のスポーツ保護具市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 保護部位に基づく市場のブレークアップは? 流通チャネルに基づく市場の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? スポーツ保護具の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sports Protective Equipment Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Pads, Guards, Chest Protectors and Gloves 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Helmets and Other Headgear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Protective Eyewear 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Face Protection and Mouth Guards 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Area of Protection 7.1 Head and Face 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Trunk and Thorax 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Upper Extremity 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Lower Extremity 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Specialty Retail Stores 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Multi-Retail Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Adidas AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.2 Alpinestars 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Amer Sports Oyj 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 SWOT Analysis 14.3.4 ASICS Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Franklin Sports Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Mizuno Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Nike Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Puma SE 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Under Armour Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Vista Outdoor Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Warrior Sports Inc. (New Balance) 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global sports protective equipment market reached a value of US$ 7.42 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 10.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.30% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sports Protective Equipment Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Pads, Guards, Chest Protectors and Gloves 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Helmets and Other Headgear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Protective Eyewear 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Face Protection and Mouth Guards 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Area of Protection 7.1 Head and Face 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Trunk and Thorax 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Upper Extremity 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Lower Extremity 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Specialty Retail Stores 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Multi-Retail Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Adidas AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.2 Alpinestars 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Amer Sports Oyj 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 SWOT Analysis 14.3.4 ASICS Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Franklin Sports Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Mizuno Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Nike Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Puma SE 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Under Armour Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Vista Outdoor Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Warrior Sports Inc. (New Balance) 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(sports)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |