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スポーツ用保護具の市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Sports Protective Equipment Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のスポーツ保護具市場は、2021年に74億2千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.30%を示し、2027年までに102億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界のスポーツ保護具市場は、2021年に74億2千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.30%を示し、2027年までに102億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

スポーツ保護具は、練習や試合中の重傷や死亡事故から参加者を保護するために使用されます。体液を吸収するフォーム、衝撃を吸収して骨部分を保護するゲル、サポートを提供するフェルト、スプリントやカスタムパッド用の熱可塑性プラスチック、手や手首の怪我用のシリコーンエラストマーなど、さまざまな素材を使って作られています。また、スポーツや体の部位によって使い分けるなど、さまざまな形態で広く利用されています。例えば、ボクシング、サイクリング、クリケット、アイスホッケー、急流スポーツなどではヘルメットが頭部の保護に使われ、サッカーや野球ではパッドが首、胸、上肢の保護に使われる。

スポーツ保護具の市場動向
一般に、接触や衝突、冒険を伴うスポーツでは、傷害のリスクが高くなります。そのため、各国の政府や保健機関は、スポーツを行う際の保護具の利用を促進するための安全基準を設けています。また、プロスポーツに参加する子どもたちが増えていることも、市場の成長に寄与しています。さらに、世界中の学校や大学では、学生のスポーツイベントやトーナメントへの参加を奨励しています。これは、子供の健康に対する保護者の関心の高まりと相まって、スポーツ保護具の需要にプラスの影響を及ぼしています。このほか、肥満や慢性疾患の増加、健康全般の維持を重視する個人の動きも、市場の成長を後押ししています。また、アウトドアスポーツの新たなトレンドと、旅行・観光産業の繁栄も市場を牽引しています。さらに、身体活動やスポーツの利点に関する認知度を高めるために、いくつかの取り組みが行われており、これが市場の前向きな見通しを生み出すと予測されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のスポーツ保護具市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022~2027年の世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、保護部位、流通チャネルに基づいて市場を分類しています

製品タイプ別内訳。

パッド、ガード、チェストプロテクター、グローブ
ヘルメットおよびその他のヘッドギア
プロテクティブアイウェア
フェイスプロテクション、マウスガード

保護対象分野別構成比

頭部・顔面
体幹・胸郭
上肢
下肢

販売チャネル別構成比

専門店
マルチリテールストア
オンラインストア
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争力のある風景
業界の競争環境は、Adidas AG、Alpinestars、Amer Sports Oyj、ASICS Corporation、Franklin Sports Inc、Mizuno Corporation、Nike Inc、Puma SE、Under Armour Inc、Vista Outdoor Inc、Warrior Sports Inc(ニューバランス)などの主要企業のプロファイルと共に検討されています。

本レポートで回答した主な質問
スポーツ保護具の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のスポーツ保護具市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場とは?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
保護部位に基づく市場のブレークアップは?
流通チャネルに基づく市場の内訳は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
スポーツ保護具の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Sports Protective Equipment Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Pads, Guards, Chest Protectors and Gloves
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Helmets and Other Headgear
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Protective Eyewear
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Face Protection and Mouth Guards
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Area of Protection
7.1 Head and Face
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Trunk and Thorax
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Upper Extremity
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Lower Extremity
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Specialty Retail Stores
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Multi-Retail Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Adidas AG
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.2 Alpinestars
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Amer Sports Oyj
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 SWOT Analysis
14.3.4 ASICS Corporation
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Franklin Sports Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Mizuno Corporation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Nike Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Puma SE
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Under Armour Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.10 Vista Outdoor Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Warrior Sports Inc. (New Balance)
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global sports protective equipment market reached a value of US$ 7.42 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 10.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.30% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Sports protective equipment is used to protect participants from severe injuries and fatalities during practice or match. It is made using different materials, including foam to absorb fluids; gel to absorb shock and protect bony areas; felt for offering support; thermoplastics for splints and custom pads; and silicone elastomer for hands and wrist injuries. It is widely available in various forms, which finds application depending on the sport and the body area that needs to be protected. For instance, helmets are used to protect the head in boxing, cycling, cricket, ice hockey, and whitewater sports, while pads are used to shield the neck, chest, and upper extremities in football and baseball.

Sports Protective Equipment Market Trends:
The risk of injury is generally higher in contact, collision, and adventure sports. As a result, governments and health organizations of numerous countries are implementing safety standards to promote the utilization of protective equipment while playing sports. In addition, the increasing participation of children in professional sports is contributing to market growth. Moreover, schools and colleges worldwide are encouraging student participation in sports events and tournaments. This, in confluence with the growing concerns among parents about the physical health of their children, is influencing the demand for sports protective equipment positively. Besides this, the increasing prevalence of obesity and chronic diseases and the focus of individuals on maintaining their overall health are fueling the market growth. The emerging trend of outdoor sports, coupled with the thriving travel and tourism industry, is also driving the market. Furthermore, several initiatives are being undertaken to increase awareness about the benefits of physical activities and sports, which is projected to create a positive market outlook.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global sports protective equipment market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, area of protection and distribution channel

Breakup by Product Type:

Pads, Guards, Chest Protectors and Gloves
Helmets and Other Headgear
Protective Eyewear
Face Protection and Mouth Guards

Breakup by Area of Protection:

Head and Face
Trunk and Thorax
Upper Extremity
Lower Extremity

Breakup by Distribution Channel:

Specialty Retail Stores
Multi-Retail Stores
Online Stores
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Adidas AG, Alpinestars, Amer Sports Oyj, ASICS Corporation, Franklin Sports Inc., Mizuno Corporation, Nike Inc., Puma SE, Under Armour Inc., Vista Outdoor Inc. and Warrior Sports Inc. (New Balance).

Key Questions Answered in This Report:
How has the global sports protective equipment market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global sports protective equipment market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the area of protection?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global sports protective equipment market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Sports Protective Equipment Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Pads, Guards, Chest Protectors and Gloves
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Helmets and Other Headgear
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Protective Eyewear
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Face Protection and Mouth Guards
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Area of Protection
7.1 Head and Face
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Trunk and Thorax
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Upper Extremity
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Lower Extremity
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Specialty Retail Stores
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Multi-Retail Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Adidas AG
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.2 Alpinestars
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Amer Sports Oyj
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 SWOT Analysis
14.3.4 ASICS Corporation
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Franklin Sports Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Mizuno Corporation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Nike Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Puma SE
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Under Armour Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.10 Vista Outdoor Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Warrior Sports Inc. (New Balance)
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

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