グリセリン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Glycerin Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のグリセリン市場は、2021年に18億6000万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.70%を示し、2027年までに26億2000万米ドルの市場に到達すると予想しています。COVID-1... もっと見る
サマリー世界のグリセリン市場は、2021年に18億6000万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.70%を示し、2027年までに26億2000万米ドルの市場に到達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。グリセリンとは、植物油や動物性油脂から抽出されるトリヒドロキシアル コールを指します。無色透明、無臭の吸湿性液体で、いくつかの抗菌特性を有しています。皮膚外層の保湿、皮膚バリア機能の改善、皮膚刺激物からの保護、創傷治癒の促進などの効果がある。その結果、世界中のさまざまなスキンケア製品の処方に広く利用されています。 グリセリンの市場動向。 現在、コロナウイルス病(COVID-19)の伝染性の発生と、その蔓延を防ぐための警戒が理由で、手指消毒剤、石鹸、手洗い、洗剤の製造におけるグリセリンの利用がかなり増加しています。これは、市場の成長を促進する重要な要因の1つとなっています。グリセリンは、製品が乾燥しないように、製品から水分が失われるのを防ぐ働きがあります。そのため、変性剤、香料成分、オーラルケア剤、ヘアコンディショニング剤、皮膚保護剤、粘度低下剤などとして世界中で広く利用されています。また、歯磨き粉、シェービングクリーム、肌や髪に滑らかさと潤滑性を与える製品など、多くのパーソナルケア製品の製造に使用されることが多くなっています。さらに、グリセリンは保湿剤、溶剤、保存料、甘味料として機能するため、食品・飲料産業で幅広い用途に使用されています。さらに、塗料やインク、コーティング剤に使用されるアルキド樹脂やポリウレタンを製造するためのポリマー構成要素として、グリセリンの用途が拡大していることも、市場の成長に寄与しています。また、製薬業界の発展やバイオディーゼル燃料の需要拡大も、市場の見通しを大きく左右しています。 主要な市場細分化 IMARC Groupは、世界のグリセリン市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、プロセス、グレード、供給元、用途に基づき市場を分類しています。 プロセス別の内訳 トランスエステル化 ケン化 脂肪分解 グレードによる分解 USPグレード テクニカルグレード 出所別構成比。 バイオディーゼル 脂肪酸 その他 アプリケーション別構成比 医薬品 食品・飲料 パーソナルケア・化粧品 工業用化学品 その他 地域別内訳 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境は、アーチャー-ダニエルズ-ミッドランド社、Avrilグループ、BASF SE、Cargill Incorporated、Croda International PLC、Emery Oleochemicals (PTT Global Chemical Public Company Limited), Godrej Industries Limited, IOI Corporation Berhad, 花王株式会社、Kuala Lumpur Kepong Berhad, Louis Dreyfus Company B.V., The Procter & Gamble Company and Wilmar International Limitedの主要企業のプロファイルと共に調査されています。 本レポートで回答した主な質問 グリセリンの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界のグリセリン市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場とは? プロセス別の市場構成は? グレード別の市場構成は? 供給源に基づく市場の内訳は? 用途別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? グリセリンの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Glycerin Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Process 6.1 Transesterification 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Saponification 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Fat Splitting 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Grade 7.1 USP Grade 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Technical Grade 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Source 8.1 Biodiesels 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Fatty Acids 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Pharmaceuticals 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Food and Beverages 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Personal Care and Cosmetics 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Industrial Chemicals 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Archer-Daniels-Midland Company 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Avril Group 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 BASF SE 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Cargill Incorporated 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 SWOT Analysis 15.3.5 Croda International PLC 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Emery Oleochemicals (PTT Global Chemical Public Company Limited) 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Godrej Industries Limited 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 IOI Corporation Berhad 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Kao Corporation 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Kuala Lumpur Kepong Berhad 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Louis Dreyfus Company B.V. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 SWOT Analysis 15.3.12 The Procter & Gamble Company 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Wilmar International Limited 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials
SummaryThe global glycerin market reached a value of US$ 1.86 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 2.62 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.70% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Glycerin Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Process 6.1 Transesterification 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Saponification 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Fat Splitting 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Grade 7.1 USP Grade 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Technical Grade 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Source 8.1 Biodiesels 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Fatty Acids 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Pharmaceuticals 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Food and Beverages 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Personal Care and Cosmetics 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Industrial Chemicals 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Archer-Daniels-Midland Company 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Avril Group 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 BASF SE 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Cargill Incorporated 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 SWOT Analysis 15.3.5 Croda International PLC 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Emery Oleochemicals (PTT Global Chemical Public Company Limited) 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Godrej Industries Limited 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 IOI Corporation Berhad 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Kao Corporation 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Kuala Lumpur Kepong Berhad 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Louis Dreyfus Company B.V. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 SWOT Analysis 15.3.12 The Procter & Gamble Company 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Wilmar International Limited 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |