ウェブ解析の市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Web Analytics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のウェブ解析市場は、2021年に41億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.1%を示し、2027年までに112億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る
サマリー世界のウェブ解析市場は、2021年に41億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.1%を示し、2027年までに112億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。ウェブ解析とは、オンラインウェブサイトやeコマースプラットフォームから収集したデータの収集、報告、分析を指します。定量的・定性的データを抽出・分類し、パターンやトレンドを解釈します。ソフトウェアとオンサイトおよびオフサイトのプラットフォームを使用して、目的、コールトゥアクション、サイト訪問者の目標を作成し、ウェブサイトの主要業績評価指標(KPI)を特定することが含まれます。ウェブサイトの発行者は、ウェブ分析ソリューションを使用して、訪問者数、キーワード検索、サイトでの滞在時間、クリックされたリンクなどを測定します。また、ビジネスと市場調査、オンライン広告、行動ターゲティング、トラフィックとデジタル著作権管理、オンライン詐欺の検出、パーソナライゼーションにも使用されています。その結果、ウェブ解析は、小売、製造、情報技術(IT)、ヘルスケア、銀行、金融サービス、保険(BFSI)など、さまざまな業界で幅広い用途を見出しています。 ウェブ解析の市場動向。 マーケティングオートメーションの増加とともに、急速なデジタル化が進んでいることが、市場成長の主な要因の1つとなっています。さらに、オンライン小売やソーシャルメディアプラットフォームの普及も、市場成長の推進力となっています。ウェブ解析は、ランダムで未整理の膨大なデータを整理し、リアルタイムのユーザーインサイトに基づく、情報に基づいた意思決定を可能にします。また、コロナウイルス(COVID-19)の流行が続いていることも、デジタルトラフィックの大幅な増加を招いており、市場の成長に寄与しています。組織は、スマートフォンやタブレットを通じて、ユーザーのウェブサイトとのインタラクションから収集したデータを収集・分析するために、モバイルベースのウェブ分析ソリューションを広く利用しています。さらに、自動化された詳細なパフォーマンス追跡のための予測分析や検索エンジン最適化(SEO)ソリューションの開発も、市場の成長に寄与しています。その他、IT産業の著しい成長、特に発展途上国におけるインターネットの普及率の上昇などが、その他の成長要因として作用しています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のウェブ解析市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場を提供内容、展開モード、用途、エンドユーザーなどに基づいて分類しています。 オファリング別の内訳 ソリューション 検索エンジンのトラッキングとランキング ヒートマップアナリティクス マーケティングオートメーション 行動ベースターゲティング その他 サービス プロフェッショナルサービス サポート&メンテナンス 展開形態別構成比。 オンプレミス クラウド型 アプリケーション別構成比。 ソーシャルメディアマネジメント ターゲティング・行動分析 ディスプレイ広告最適化 マルチチャネルキャンペーン分析 オンラインマーケティング その他 エンドユーザー別構成比 BFSI 小売 ヘルスケア 政府機関 旅行・ホスピタリティ IT・通信 メディア・エンターテイメント その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 業界の競争環境は、Adobe Inc.、AT Internet、Google LLC (Alphabet Inc.)、International Business Machines Corporation、Microsoft Corporation、MicroStrategy Incorporated、SAS Institute Inc、Splunk Inc、Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc.), Teradata Corporation、Webtrends Incといった主要企業のプロファイルと共に検討されています。 本レポートで回答した主な質問 1.2022-2027年における世界のウェブ解析市場の予想成長率は? 2.ウェブ解析の世界市場を牽引する主要因は何か? 3.COVID-19が世界のウェブ解析市場に与えた影響とは? 4.ウェブ解析の世界市場の提供品目別の内訳は? 5.展開モードに基づくウェブ解析の世界市場の内訳は? 6.ウェブ解析の世界市場の用途別内訳は? 7.ウェブ解析の世界市場のエンドユーザー別の内訳は? 8.ウェブ解析の世界市場における主要地域は? 9.ウェブ解析の世界市場における主要なプレイヤー/企業は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Web Analytics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Offering 6.1 Solution 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Search Engine Tracking and Ranking 6.1.2.2 Heat Map Analytics 6.1.2.3 Marketing Automation 6.1.2.4 Behavior Based Targeting 6.1.2.5 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Professional Services 6.2.2.2 Support and Maintenance 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Mode 7.1 On-premises 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cloud-based 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Social Media Management 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Targeting and Behavioral Analysis 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Display Advertising Optimization 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Multichannel Campaign Analysis 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Online Marketing 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Healthcare 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Government 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Travel and Hospitality 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 IT and Telecommunications 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Media and Entertainment 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 9.8 Others 9.8.1 Market Trends 9.8.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Adobe Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 AT Internet 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Google LLC (Alphabet Inc.) 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 SWOT Analysis 15.3.4 International Business Machines Corporation 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Microsoft Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 MicroStrategy Incorporated 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 SAS Institute Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 SWOT Analysis 15.3.8 Splunk Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc.) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Teradata Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Webtrends Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global web analytics market reached a value of US$ 4.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 11.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 18.1% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Web Analytics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Offering 6.1 Solution 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Search Engine Tracking and Ranking 6.1.2.2 Heat Map Analytics 6.1.2.3 Marketing Automation 6.1.2.4 Behavior Based Targeting 6.1.2.5 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Professional Services 6.2.2.2 Support and Maintenance 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Mode 7.1 On-premises 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cloud-based 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Social Media Management 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Targeting and Behavioral Analysis 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Display Advertising Optimization 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Multichannel Campaign Analysis 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Online Marketing 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Healthcare 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Government 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Travel and Hospitality 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 IT and Telecommunications 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Media and Entertainment 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 9.8 Others 9.8.1 Market Trends 9.8.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Adobe Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 AT Internet 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Google LLC (Alphabet Inc.) 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 SWOT Analysis 15.3.4 International Business Machines Corporation 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Microsoft Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 MicroStrategy Incorporated 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 SAS Institute Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 SWOT Analysis 15.3.8 Splunk Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc.) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Teradata Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Webtrends Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(web analytics)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|