世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ウェブ解析の市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Web Analytics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のウェブ解析市場は、2021年に41億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.1%を示し、2027年までに112億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年6月13日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
145 英語

 

サマリー

世界のウェブ解析市場は、2021年に41億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.1%を示し、2027年までに112億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

ウェブ解析とは、オンラインウェブサイトやeコマースプラットフォームから収集したデータの収集、報告、分析を指します。定量的・定性的データを抽出・分類し、パターンやトレンドを解釈します。ソフトウェアとオンサイトおよびオフサイトのプラットフォームを使用して、目的、コールトゥアクション、サイト訪問者の目標を作成し、ウェブサイトの主要業績評価指標(KPI)を特定することが含まれます。ウェブサイトの発行者は、ウェブ分析ソリューションを使用して、訪問者数、キーワード検索、サイトでの滞在時間、クリックされたリンクなどを測定します。また、ビジネスと市場調査、オンライン広告、行動ターゲティング、トラフィックとデジタル著作権管理、オンライン詐欺の検出、パーソナライゼーションにも使用されています。その結果、ウェブ解析は、小売、製造、情報技術(IT)、ヘルスケア、銀行、金融サービス、保険(BFSI)など、さまざまな業界で幅広い用途を見出しています。
ウェブ解析の市場動向。
マーケティングオートメーションの増加とともに、急速なデジタル化が進んでいることが、市場成長の主な要因の1つとなっています。さらに、オンライン小売やソーシャルメディアプラットフォームの普及も、市場成長の推進力となっています。ウェブ解析は、ランダムで未整理の膨大なデータを整理し、リアルタイムのユーザーインサイトに基づく、情報に基づいた意思決定を可能にします。また、コロナウイルス(COVID-19)の流行が続いていることも、デジタルトラフィックの大幅な増加を招いており、市場の成長に寄与しています。組織は、スマートフォンやタブレットを通じて、ユーザーのウェブサイトとのインタラクションから収集したデータを収集・分析するために、モバイルベースのウェブ分析ソリューションを広く利用しています。さらに、自動化された詳細なパフォーマンス追跡のための予測分析や検索エンジン最適化(SEO)ソリューションの開発も、市場の成長に寄与しています。その他、IT産業の著しい成長、特に発展途上国におけるインターネットの普及率の上昇などが、その他の成長要因として作用しています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のウェブ解析市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場を提供内容、展開モード、用途、エンドユーザーなどに基づいて分類しています。

オファリング別の内訳
ソリューション
検索エンジンのトラッキングとランキング
ヒートマップアナリティクス
マーケティングオートメーション
行動ベースターゲティング
その他
サービス
プロフェッショナルサービス
サポート&メンテナンス

展開形態別構成比。

オンプレミス
クラウド型

アプリケーション別構成比。

ソーシャルメディアマネジメント
ターゲティング・行動分析
ディスプレイ広告最適化
マルチチャネルキャンペーン分析
オンラインマーケティング
その他

エンドユーザー別構成比

BFSI
小売
ヘルスケア
政府機関
旅行・ホスピタリティ
IT・通信
メディア・エンターテイメント
その他

地域別構成比
北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合環境。
業界の競争環境は、Adobe Inc.、AT Internet、Google LLC (Alphabet Inc.)、International Business Machines Corporation、Microsoft Corporation、MicroStrategy Incorporated、SAS Institute Inc、Splunk Inc、Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc.), Teradata Corporation、Webtrends Incといった主要企業のプロファイルと共に検討されています。

本レポートで回答した主な質問
1.2022-2027年における世界のウェブ解析市場の予想成長率は?
2.ウェブ解析の世界市場を牽引する主要因は何か?
3.COVID-19が世界のウェブ解析市場に与えた影響とは?
4.ウェブ解析の世界市場の提供品目別の内訳は?
5.展開モードに基づくウェブ解析の世界市場の内訳は?
6.ウェブ解析の世界市場の用途別内訳は?
7.ウェブ解析の世界市場のエンドユーザー別の内訳は?
8.ウェブ解析の世界市場における主要地域は?
9.ウェブ解析の世界市場における主要なプレイヤー/企業は?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Web Analytics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Offering
6.1 Solution
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Search Engine Tracking and Ranking
6.1.2.2 Heat Map Analytics
6.1.2.3 Marketing Automation
6.1.2.4 Behavior Based Targeting
6.1.2.5 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Services
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Key Segments
6.2.2.1 Professional Services
6.2.2.2 Support and Maintenance
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Deployment Mode
7.1 On-premises
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cloud-based
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Social Media Management
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Targeting and Behavioral Analysis
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Display Advertising Optimization
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Multichannel Campaign Analysis
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Online Marketing
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 BFSI
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Retail
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Healthcare
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Government
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Travel and Hospitality
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 IT and Telecommunications
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
9.7 Media and Entertainment
9.7.1 Market Trends
9.7.2 Market Forecast
9.8 Others
9.8.1 Market Trends
9.8.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Adobe Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 AT Internet
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Google LLC (Alphabet Inc.)
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 SWOT Analysis
15.3.4 International Business Machines Corporation
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Microsoft Corporation
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 MicroStrategy Incorporated
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 SAS Institute Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 SWOT Analysis
15.3.8 Splunk Inc.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc.)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Teradata Corporation
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Webtrends Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global web analytics market reached a value of US$ 4.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 11.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 18.1% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Web analytics refers to the collection, reporting and analysis of data gathered from online websites and e-commerce platforms. It extracts and categorizes quantitative and qualitative data to interpret patterns and trends. It involves the use of software and on-site and off-site platforms to create objectives, call-to-action, site visitor goals and identifying key performance indicators (KPIs) of the website. The website publisher uses web analytic solutions to measure the number of visitors, keywords searches, time spent on the site and the links clicked. They are also used for business and market research, online advertising, behavioral targeting, traffic and digital rights management, online fraud detection and personalization. As a result, web analytics finds extensive applications across various industries, such as retail, manufacturing, information technology (IT), healthcare and banking, financial services and insurance (BFSI).
Web Analytics Market Trends:
Rapid digitization, along with increasing marketing automation, is one of the key factors driving the market growth. Moreover, the proliferation of online retail and social media platforms is providing a thrust to the growth of the market. Web analytics organizes large chunks of random and unorganized data and enables the organizations to make informed decisions based on real-time user insights. In line with this, the ongoing coronavirus (COVID-19) pandemic is also causing a significant increase in the digital traffic, thereby favoring the market growth. Organizations are widely using mobile-based web analytic solutions to collect and analyze data collected from the user’s interaction with the website through smartphones and tablets. Additionally, the development of predictive analytics and search engine optimization (SEO) solutions for automated and detailed performance tracking are also contributing to the market growth. Other factors, including significant growth in the IT industry, along with the increasing penetration of the internet, especially in developing economies, are acting as other growth-inducing factors.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global web analytics market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on offering, deployment mode, application and end user.

Breakup by Offering:
Solution
Search Engine Tracking and Ranking
Heat Map Analytics
Marketing Automation
Behavior Based Targeting
Others
Service
Professional Services
Support and Maintenance

Breakup by Deployment Mode:

On-premises
Cloud-based

Breakup by Application:

Social Media Management
Targeting and Behavioral Analysis
Display Advertising Optimization
Multichannel Campaign Analysis
Online Marketing
Others

Breakup by End User:

BFSI
Retail
Healthcare
Government
Travel and Hospitality
IT and Telecommunications
Media and Entertainment
Others

Breakup by Region:
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Adobe Inc., AT Internet, Google LLC (Alphabet Inc.), International Business Machines Corporation, Microsoft Corporation, MicroStrategy Incorporated, SAS Institute Inc., Splunk Inc., Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc.), Teradata Corporation and Webtrends Inc.

Key Questions Answered in This Report
1. What is the expected growth rate of the global web analytics market during 2022-2027?
2. What are the key factors driving the global web analytics market?
3. What has been the impact of COVID-19 on the global web analytics market?
4. What is the breakup of the global web analytics market based on the offering?
5. What is the breakup of the global web analytics market based on the deployment mode?
6. What is the breakup of the global web analytics market based on the application?
7. What is the breakup of the global web analytics market based on the end user?
8. What are the key regions in the global web analytics market?
9. Who are the key players/companies in the global web analytics market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Web Analytics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Offering
6.1 Solution
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Search Engine Tracking and Ranking
6.1.2.2 Heat Map Analytics
6.1.2.3 Marketing Automation
6.1.2.4 Behavior Based Targeting
6.1.2.5 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Services
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Key Segments
6.2.2.1 Professional Services
6.2.2.2 Support and Maintenance
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Deployment Mode
7.1 On-premises
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cloud-based
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Social Media Management
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Targeting and Behavioral Analysis
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Display Advertising Optimization
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Multichannel Campaign Analysis
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Online Marketing
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 BFSI
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Retail
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Healthcare
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Government
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Travel and Hospitality
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 IT and Telecommunications
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
9.7 Media and Entertainment
9.7.1 Market Trends
9.7.2 Market Forecast
9.8 Others
9.8.1 Market Trends
9.8.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Adobe Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 AT Internet
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Google LLC (Alphabet Inc.)
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 SWOT Analysis
15.3.4 International Business Machines Corporation
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Microsoft Corporation
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 MicroStrategy Incorporated
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 SAS Institute Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 SWOT Analysis
15.3.8 Splunk Inc.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Tableau Software LLC (Salesforce.com Inc.)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Teradata Corporation
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Webtrends Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(web analytics)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/30 10:26

159.18 円

166.42 円

203.02 円

ページTOPに戻る