電子セキュリティ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Electronic Security Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の電子セキュリティ市場は、2021年に535億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.9%を示し、2027年までに800億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリー世界の電子セキュリティ市場は、2021年に535億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.9%を示し、2027年までに800億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。電子セキュリティとは、密閉された空間の物理的セキュリティを確保するために使用される集積電子回路のシステムを指します。権限のない人が物理的に建物に入ったり、保存されている情報にアクセスしたりすることを拒否するように設計されています。入退室管理、CCTVによる監視、火災報知器、侵入管理システムなど、電力と機械の両方を使用する。入退室を監視し、タイムリーな対応で物的損害や在庫ロスを最小限に抑えることができる精巧な監視システムです。このため、住宅、政府機関、交通機関、銀行、ヘルスケア、ホスピタリティ、小売業など、さまざまな分野で幅広く利用されています。 電子セキュリティーの市場動向 急速な都市化と産業全体の自動化の進展は、市場の成長を促進する重要な要因の1つとなっています。さらに、財産の盗難や侵入が増加していることも、市場成長の主な要因となっています。政府機関や民間企業は、リスクの高い機密性の高い場所での密輸、銃撃、爆破などのテロ活動の発生を監視するために、電子セキュリティ・ソリューションを採用しています。これに伴い、公共交通機関や電力網、給水設備、石油・ガス施設などのインフラの安全確保に向けた当局の傾斜が強まっていることも、市場の成長に拍車をかけています。さらに、ショッピングモールや住宅、商業施設などで電子セキュリティシステムが広く採用されていることも、成長を促す要因となっています。これらのシステムは、入退室管理、監視、火災探知、出勤簿の管理、インターネット監視などに利用されています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、電子セキュリティの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、サービスタイプ、エンドユーズセクターに基づき市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 監視システム 入退室管理システム 侵入検知システム 警報システム その他 サービスタイプ別構成比 導入サービス マネージドサービス コンサルティングサービス エンドユーザー部門別構成比。 政府機関 住宅 交通機関 銀行業 ホスピタリティ ヘルスケア 小売 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 当レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要なプレイヤーとして、Axis Communications (Canon Inc.), ADT Security Services Inc.(Apollo Global Management Inc.)、Bosch Security Systems Inc.、FLIR Systems Inc.、株式会社日立製作所、Honeywell International Inc.、IBM Corporation、Tyco International (Johnson Controls) 、Lockheed Martin Corporation、OSI Systems、Siemens AG、Thales Groupなどです。本レポートで回答した主な質問 1.電子セキュリティの世界市場規模は? 2.電子セキュリティの世界市場の予想成長率は? 3.電子セキュリティの世界市場を牽引する主要因は? 4.COVID-19が世界の電子セキュリティ市場に与えた影響とは? 5.電子セキュリティの世界市場の製品タイプ別内訳は? 6.電子セキュリティの世界市場におけるサービスタイプ別の内訳は? 7.電子セキュリティの世界市場のエンドユーザー部門別構成は? 8.電子セキュリティの世界市場における主要地域は? 9.電子セキュリティの世界市場における主要なプレイヤー/企業は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Electronic Security Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Surveillance System 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Access Control System 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Intrusion Detection System 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Alarming System 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Service Type 7.1 Installation Services 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Managed Services 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Consulting Services 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End-Use Sector 8.1 Government 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Residential 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Transportation 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Banking 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Hospitality 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Healthcare 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Retail 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 8.8 Others 8.8.1 Market Trends 8.8.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Axis Communications (Canon Inc.) 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 ADT Security Services Inc. (Apollo Global Management Inc.) 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bosch Security Systems Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 FLIR Systems Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Hitachi Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Honeywell International Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 IBM Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Tyco International (Johnson Controls) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Lockheed Martin Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 OSI Systems 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Siemens AG 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Thales Group 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global electronic security market reached a value of US$ 53.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 80 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.9% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Electronic Security Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Surveillance System 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Access Control System 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Intrusion Detection System 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Alarming System 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Service Type 7.1 Installation Services 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Managed Services 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Consulting Services 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End-Use Sector 8.1 Government 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Residential 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Transportation 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Banking 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Hospitality 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Healthcare 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Retail 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 8.8 Others 8.8.1 Market Trends 8.8.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Axis Communications (Canon Inc.) 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 ADT Security Services Inc. (Apollo Global Management Inc.) 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bosch Security Systems Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 FLIR Systems Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Hitachi Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Honeywell International Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 IBM Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Tyco International (Johnson Controls) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Lockheed Martin Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 OSI Systems 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Siemens AG 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Thales Group 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
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