世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

商業印刷の市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Commercial Printing Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の商業印刷市場は、2021年に7,001億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には7963億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR1%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年4月14日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
116 英語

 

サマリー

世界の商業印刷市場は、2021年に7,001億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には7963億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR1%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

商業印刷は、製本、構成、レイアウト設計、プレス生産と一緒にバルク印刷を含むサービスのコレクションを指します。商業印刷機は、電話帳、雑誌、ラベル、カタログ、パンフレット、ビジネスフォーム、販促資料、トレーニングマニュアルなどの作成に使用されます。給紙部、折り返しトレイ、インクリプレイサー、デジタルまたはアナログのコントロールパネル、メモリーカードリーダー、排紙トレイで構成されています。出版社や印刷会社だけでなく、効果的なオペレーションを行うためにこのサービスを利用している大規模な組織でも、幅広い用途で利用されています。

世界中の企業の広告ニーズの高まりと、広範な技術の拡散は、現在、市場の成長を促進する重要な要因を表しています。商業用プリンターは、大量印刷に適したコスト効率に優れているため、企業での導入が進んでいます。また、広告やブランディングのために高品質な印刷を施した包装材が広く使用されていることも、成長を促す主な要因となっています。さらに、ハードカバーの書籍に対する需要が安定していることも、市場の成長を後押しする要因となっています。電子書籍や電子ジャーナルが消費者の間で人気を集めていますが、紙媒体の書籍や雑誌は、デジタル媒体のものと比べて高い快適性と利便性を提供すると広く考えられています。また、商業印刷ベンダーは、メディアやドキュメントの管理サービスへとサービスを拡大しており、印刷物・非印刷物を問わず、企業の流通・販売促進能力の強化が期待されています。さらに、環境に配慮した紙やインク、コーティング剤、化学薬品を使用し、廃棄物の削減や再利用を促進するグリーンプリンターが、市場の成長をさらに促進すると予測されています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の商業印刷市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、テクノロジー、印刷タイプ、アプリケーションに基づいて市場を分類しています。

テクノロジー別の内訳

リソグラフィー印刷
デジタル印刷
フレキソ印刷
スクリーン印刷
グラビア印刷
その他

印刷タイプ別構成比

画像
絵画
絵柄
その他

用途別構成比

パッケージ
広告
出版

地域別構成比

アジア太平洋地域
欧州
北アメリカ
中近東・アフリカ
中南米

競合の状況
本レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要なプレイヤーとして、Quad/Graphics Inc.、大日本印刷、ACME、RR Donnelley & Sons(RRD)、Westrock、Quebecor World Inc.、Toppan Co.Ltd., TC Transcontinental Inc., Cimpress, Taylor Communications, HH Global, Lagardere SCA, etc.などがあります。本レポートで回答した主な質問
1.2021年の世界の商業印刷市場の規模は?
2.商業印刷の世界市場を牽引する主要因は何か?
3.COVID-19が世界の商業印刷市場に与えた影響とは?
4.商業印刷の世界市場の技術別構成は?
5.商業印刷の世界市場における印刷タイプ別の内訳は?
6.商業印刷の世界市場の用途別構成は?
7.商業印刷の世界市場における主要地域は?
8.商業印刷の世界市場における主要なプレイヤー/企業はどこか?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Commercial Printing Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Technology
5.5 Market Breakup by Print Type
5.6 Market Breakup by Application
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 Market Breakup by Technology
6.1 Lithographic Printing
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Digital Printing
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Flexographic Printing
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Screen Printing
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Gravure Printing
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Print Type
7.1 Image
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Painting
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Pattern
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Packaging
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Advertising
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Publishing
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 Asia Pacific
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 North America
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porter’s Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Quad/Graphics Inc.
14.3.2 Dai Nippon Printing
14.3.3 ACME
14.3.4 RR Donnelley & Sons (RRD)
14.3.5 Westrock
14.3.6 Quebecor World Inc.
14.3.7 Toppan Co. Ltd
14.3.8 TC Transcontinental Inc.
14.3.9 Cimpress
14.3.10 Taylor Communications
14.3.11 HH Global
14.3.12 Lagardere SCA

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global commercial printing market reached a value of US$ 750.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 796.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 1% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Commercial printing refers to the collection of services, which include bulk printing along with binding, composition, layout designing and press productions. A commercial printer is used to produce phone books, magazines, labels, catalogs, brochures, business forms, promotional materials and training manuals, among others. It consists of a paper feed, fold-out tray, ink replacer, digital or analog control panel, memory card reader and a paper output tray. It finds extensive applications across publishing and printing houses, as well as in large organizations that use the service to run their operations effectively.

The growing advertising needs of enterprises across the globe, along with extensive technological proliferation, currently represent the key factors driving the market growth. Organizations are increasingly adopting commercial printers as they are more cost-effective and efficient for bulk printing. Widespread use of high-quality printed packaging material for advertising and branding acts as another major growth-inducing factor. Furthermore, the steady demand for physical hardbound books is another factor driving the growth of the market. Although e-books and e-journals are gaining traction among consumers, paperback books and magazines are widely considered to provide high comfort and convenience as compared to their digital counterparts. Commercial printing vendors are also expanding their services toward media and document management services, which is expected to enable organizations to enhance their distribution and promotion capabilities for both print and non-print materials. Moreover, green commercial printers that use eco-friendly paper, inks, coatings and chemicals, and facilitate reducing and reusing waste, are projected to drive the growth of the market further.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global commercial printing market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on technology, print type and application.

Breakup by Technology:

Lithographic Printing
Digital Printing
Flexographic Printing
Screen Printing
Gravure Printing
Others

Breakup by Print Type:

Image
Painting
Pattern
Others

Breakup by Application:

Packaging
Advertising
Publishing

Breakup by Region:

Asia Pacific
Europe
North America
Middle East and Africa
Latin America

Competitive Landscape:
The report has also analyzed the competitive landscape of the market with some of the key players being Quad/Graphics Inc., Dai Nippon Printing, ACME, RR Donnelley & Sons (RRD), Westrock, Quebecor World Inc., Toppan Co. Ltd, TC Transcontinental Inc., Cimpress, Taylor Communications, HH Global, Lagardere SCA, etc. Key Questions Answered in This Report
1. What was the size of the global commercial printing market in 2021?
2. What are the key factors driving the global commercial printing market?
3. What has been the impact of COVID-19 on the global commercial printing market?
4. What is the breakup of the global commercial printing market based on the technology?
5. What is the breakup of the global commercial printing market based on the print type?
6. What is the breakup of the global commercial printing market based on the application?
7. What are the key regions in the global commercial printing market?
8. Who are the key players/companies in the global commercial printing market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Commercial Printing Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Technology
5.5 Market Breakup by Print Type
5.6 Market Breakup by Application
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 Market Breakup by Technology
6.1 Lithographic Printing
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Digital Printing
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Flexographic Printing
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Screen Printing
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Gravure Printing
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Print Type
7.1 Image
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Painting
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Pattern
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Packaging
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Advertising
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Publishing
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 Asia Pacific
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 North America
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porter’s Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Quad/Graphics Inc.
14.3.2 Dai Nippon Printing
14.3.3 ACME
14.3.4 RR Donnelley & Sons (RRD)
14.3.5 Westrock
14.3.6 Quebecor World Inc.
14.3.7 Toppan Co. Ltd
14.3.8 TC Transcontinental Inc.
14.3.9 Cimpress
14.3.10 Taylor Communications
14.3.11 HH Global
14.3.12 Lagardere SCA

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(printing)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/27 10:26

153.88 円

161.83 円

196.22 円

ページTOPに戻る