Wi-Fi市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Wi-Fi Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のWi-Fi市場は、2021年に242億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.70%を示し、2027年までに545億3000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不... もっと見る
サマリー世界のWi-Fi市場は、2021年に242億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.70%を示し、2027年までに545億3000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。ワイヤレスフィデリティ(Wi-Fi)とは、ラップトップ、デスクトップ、スマートフォン、ウェアラブルなどの複数の電子機器をインターネットに接続するために使用される無線ネットワーク技術のことを指します。無線ルーターから近くのガジェットに無線信号を送信し、ガジェットが信号をデータに変換することで動作します。この電波はさらに復号化され、ルーターに送信され、有線やケーブルによるインターネット接続を補助する。Wi-Fiは、柔軟性、拡張性、信頼性、利便性、機動性に優れ、費用対効果も高いため、さまざまなアプリケーションで広く利用されている。現在では、高密度タイプとエンタープライズクラスのWi-Fi密度タイプが市販されています。 Wi-Fiの市場動向。 Wi-Fiは、情報技術(IT)、通信、教育、小売、医療、ライフサイエンス、製造、中小企業などの分野で広く採用されており、迅速かつ効果的で質の高い無線ネットワーク接続へのニーズが高まっていることが、主に市場成長の原動力となっています。これは、もう一つの大きな成長促進要因として作用しています。これに伴い、スマートフォン、タブレット、テレビ、ノートパソコンなどの無線対応デバイスの導入など、ネットワーク配線コストの削減やモビリティの向上に役立つ大幅な技術進歩も、市場の成長を支えています。さらに、コロナウイルス感染症(COVID-19)の突然の流行による全国的なロックダウンの実施により、モノのインターネット(IoT)やBYOD(Bring Your Own Device)の企業モデルが採用され、これが世界全体でのWi-Fi需要を促進させています。その他、デジタル化推進のための各国政府による積極的な取り組み、インターネット接続の普及率向上、タスク実行のための電子ガジェット利用の増加などが、市場に明るい兆しをもたらしています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のWi-Fi市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、コンポーネント、密度、ロケーションタイプ、組織サイズ、業種などに基づいて市場を分類しています。 コンポーネント別の内訳 ハードウェア ソリューション サービス 密度別構成比。 高密度Wi-Fi エンタープライズクラスWi-Fi ロケーションタイプ別構成比。 屋内 屋外 組織規模別の内訳。 大企業 中小企業 業種別構成比。 IT・通信 教育 BFSI ヘルスケア 物流・運輸 小売 政府機関 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 AT&T Inc.、Broadcom Inc.、Cisco Systems Inc.、Extreme Networks、Fortinet Inc.、富士通株式会社、Hewlett Packard Enterprise Company、Huawei Technologies Co.Ltd.、Juniper Networks Inc.、Motorola Solutions Inc.、パナソニック株式会社、Singapore Telecommunications Limited、Telefonaktiebolaget LM Ericsson、Telstra Corporation Limited、Ubiquiti Inc.が含まれます。 本レポートで回答した主な質問 世界のWi-Fi市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のWi-Fi市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? コンポーネントに基づく市場の内訳は? 密度に基づく市場のブレークアップは? ロケーションタイプに基づく市場のブレークアップは? 組織規模別の市場ブレークアップは? 業種別にみた市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のWi-Fi市場の構造、主要プレイヤーは? 業界における競争の度合いとは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Wi-Fi Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Hardware 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Solutions 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Services 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Density 7.1 High-Density Wi-Fi 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Enterprise-Class Wi-Fi 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Location Type 8.1 Indoor 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Outdoor 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Organization Size 9.1 Large Enterprises 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Small and Medium-sized Enterprises 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Industry Vertical 10.1 IT and Telecommunication 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Education 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 BFSI 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Healthcare 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Logistics and Transportation 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 10.6 Retail 10.6.1 Market Trends 10.6.2 Market Forecast 10.7 Government 10.7.1 Market Trends 10.7.2 Market Forecast 10.8 Others 10.8.1 Market Trends 10.8.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 AT&T Inc. 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.1.4 SWOT Analysis 16.3.2 Broadcom Inc. 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.2.3 Financials 16.3.2.4 SWOT Analysis 16.3.3 Cisco Systems Inc. 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.3.4 SWOT Analysis 16.3.4 Extreme Networks 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Fortinet Inc. 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.5.4 SWOT Analysis 16.3.6 Fujitsu Limited 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 Financials 16.3.6.4 SWOT Analysis 16.3.7 Hewlett Packard Enterprise Company 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 Huawei Technologies Co. Ltd. 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.8.3 SWOT Analysis 16.3.9 Juniper Networks Inc. 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.9.4 SWOT Analysis 16.3.10 Motorola Solutions Inc. 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.10.4 SWOT Analysis 16.3.11 Panasonic Corporation 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.11.3 Financials 16.3.11.4 SWOT Analysis 16.3.12 Singapore Telecommunications Limited 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials 16.3.12.4 SWOT Analysis 16.3.13 Telefonaktiebolaget LM Ericsson 16.3.13.1 Company Overview 16.3.13.2 Product Portfolio 16.3.13.3 Financials 16.3.13.4 SWOT Analysis 16.3.14 Telstra Corporation Limited 16.3.14.1 Company Overview 16.3.14.2 Product Portfolio 16.3.14.3 Financials 16.3.14.4 SWOT Analysis 16.3.15 Ubiquiti Inc. 16.3.15.1 Company Overview 16.3.15.2 Product Portfolio 16.3.15.3 Financials
SummaryThe global Wi-Fi market reached a value of US$ 24.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 54.53 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 13.70% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Wi-Fi Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Hardware 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Solutions 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Services 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Density 7.1 High-Density Wi-Fi 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Enterprise-Class Wi-Fi 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Location Type 8.1 Indoor 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Outdoor 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Organization Size 9.1 Large Enterprises 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Small and Medium-sized Enterprises 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Industry Vertical 10.1 IT and Telecommunication 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Education 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 BFSI 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Healthcare 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Logistics and Transportation 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 10.6 Retail 10.6.1 Market Trends 10.6.2 Market Forecast 10.7 Government 10.7.1 Market Trends 10.7.2 Market Forecast 10.8 Others 10.8.1 Market Trends 10.8.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 AT&T Inc. 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.1.4 SWOT Analysis 16.3.2 Broadcom Inc. 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.2.3 Financials 16.3.2.4 SWOT Analysis 16.3.3 Cisco Systems Inc. 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.3.4 SWOT Analysis 16.3.4 Extreme Networks 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Fortinet Inc. 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.5.4 SWOT Analysis 16.3.6 Fujitsu Limited 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 Financials 16.3.6.4 SWOT Analysis 16.3.7 Hewlett Packard Enterprise Company 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 Huawei Technologies Co. Ltd. 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.8.3 SWOT Analysis 16.3.9 Juniper Networks Inc. 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.9.4 SWOT Analysis 16.3.10 Motorola Solutions Inc. 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.10.4 SWOT Analysis 16.3.11 Panasonic Corporation 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.11.3 Financials 16.3.11.4 SWOT Analysis 16.3.12 Singapore Telecommunications Limited 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials 16.3.12.4 SWOT Analysis 16.3.13 Telefonaktiebolaget LM Ericsson 16.3.13.1 Company Overview 16.3.13.2 Product Portfolio 16.3.13.3 Financials 16.3.13.4 SWOT Analysis 16.3.14 Telstra Corporation Limited 16.3.14.1 Company Overview 16.3.14.2 Product Portfolio 16.3.14.3 Financials 16.3.14.4 SWOT Analysis 16.3.15 Ubiquiti Inc. 16.3.15.1 Company Overview 16.3.15.2 Product Portfolio 16.3.15.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |