世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

天然石市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Natural Stone Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の天然石市場は、2021年に354億米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示し、2027年までに457億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年4月14日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
145 英語

 

サマリー

世界の天然石市場は、2021年に354億米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示し、2027年までに457億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

天然石は、装飾品や建築材料として使用される土から採掘されたものや有機物を指します。大理石、石灰岩、花崗岩、スレート、珪岩、砂岩、ラテライト、玄武岩などが、一般的に使用される天然石の一部です。これらは、熱と圧力の組み合わせによって何百万年もかけて形成された石を、手作業で選別したものです。天然石は、床材、壁材、カウンタートップ、バックスプラッシュ、彫刻、装飾品、屋根材、浴槽、プールなどに広く使用されています。密度、強度、色の濃さ、外観、硬さ、色の混ざり具合、質感、構造など、さまざまな特性を示します。天然石は、耐久性に優れ、環境にやさしく、メンテナンスが簡単で、費用対効果も高く、さまざまな質感、形状、色、大きさのものがあります。そのため、住宅、商業施設、病院、教育施設などの建築に広く使用されています。

天然石市場の動向
世界中の建設業界の著しい成長が、市場に明るい展望を生み出しています。花崗岩や大理石などの天然石は、美観を高めるためにポーチや裏庭、舗道、中庭などの床材として広く使用されています。これに伴い、インフラ分野でのエンジニアリング、調達、建設(EPC)プロジェクトの増加が市場成長に好影響を与えています。天然石は、河川壁、ダム、橋脚、タイル、スラブ、舗装などによく使用されています。さらに、モダンなデザインが施された天然石の開発など、さまざまな製品イノベーションが市場成長に弾みをつけています。これらの石材は酸洗いやサンドブラスト加工が可能で、消費者の好みが変化していることから広く採用されています。さらに、天然石が住宅や商業複合施設の美観を変更し、強化するのに役立つので、家の改築や改造のための増加傾向は、市場の成長にプラスの影響を及ぼしています。これとは別に、消費者の支出能力の上昇とインフラ開発を促進するための様々な政府のイニシアチブの実施は、成長に向けて市場を駆動すると予想されています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の天然石市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、種類、建設タイプ、流通チャネル、用途に基づいて市場を分類しています。

タイプ別の内訳

御影石
大理石
石灰石
その他

建設タイプ別構成比

新築
リノベーション

流通チャネル別構成比。

オンライン
オフライン

アプリケーション別構成比。

フローリング
メモリアルアート
ウォールクラッディング
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争力のある風景。
業界の競争環境は、ARO Granite Industries Ltd., Dermitzakis Bros S.A, Dimpomar, Levantina y Asociados de Minerales S.A., Margraf SPA, Mumal Marbles Pvt. Ltd., Polycor Inc., Ranamar Marble, Temmer Marble, Topalidis S.A. and Xishi Group Ltd.の主要企業のプロファイルと共に検討されている。本レポートで回答した主な質問
世界の天然石市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の天然石市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場とは?
種類に基づく市場の内訳は?
建設タイプに基づく市場の内訳は?
流通経路に基づく市場の内訳は?
アプリケーション別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の天然石市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Natural Stone Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Granite
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Marble
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Limestone
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Construction Type
7.1 New Construction
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Renovation
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Online
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Offline
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Flooring
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Memorial Arts
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Wall Cladding
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 ARO Granite Industries Ltd.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 Dermitzakis Bros S.A
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Dimpomar
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Levantina y Asociados de Minerales S.A.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Margraf SPA
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Mumal Marbles Pvt. Ltd.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Polycor Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Ranamar Marble
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Temmer Marble
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Topalidis S.A.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Xishi Group Ltd.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global natural stone market reached a value of US$ 35.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 45.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Natural stones refer to earth-mined or organic items used as decorative objects and construction materials. Marble, limestone, granite, slate, quartzite, sandstone, laterite and basalt are some of the commonly used natural stones. They are hand-selected pieces of stones that took millions of years to be formed by the combination of heat and pressure. Natural stones are widely used in flooring, wall cladding, countertops, backsplashes, sculptures, decorative items, roofing, bathtubs and swimming pools. They exhibit various properties, such as density, strength, color intensity, appearance, hardness, color blend, texture and structure. Natural stones are durable, environmental-friendly, easy to maintain, and cost-effective and are available in various textures, shapes, colors and sizes. As a result, they are widely used in the construction of residential, commercial, hospital and educational buildings.

Natural Stone Market Trends:
Significant growth in the construction industry across the globe is creating a positive outlook for the market. Natural stones, such as granite and marble, are widely used for flooring in porches, backyards, pavements, and patios to improve the aesthetic appeal. In line with this, the rising engineering, procurement and construction (EPC) projects in the infrastructure sector are favoring the market growth. Natural stones are commonly used in river walls, dams, bridge piers, tiles, slabs and pavements. Moreover, various product innovations, such as the development of natural stones with modern designs imprinted on them, are providing an impetus to the market growth. These stones can be acid-washed and sandblasted and are widely adopted due to the changing consumer preferences. Additionally, the increasing trend for home renovation and remodeling is positively impacting the market growth since natural stones help in modifying and enhancing aesthetics in residential and commercial complexes. Apart from this, rising expenditure capacities of consumers and the implementation of various government initiatives to promote infrastructural development are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global natural stone market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, construction type, distribution channel and application.

Breakup by Type:

Granite
Marble
Limestone
Others

Breakup by Construction Type:

New Construction
Renovation

Breakup by Distribution Channel:

Online
Offline

Breakup by Application:

Flooring
Memorial Arts
Wall Cladding
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being ARO Granite Industries Ltd., Dermitzakis Bros S.A, Dimpomar, Levantina y Asociados de Minerales S.A., Margraf SPA, Mumal Marbles Pvt. Ltd., Polycor Inc., Ranamar Marble, Temmer Marble, Topalidis S.A. and Xishi Group Ltd. Key Questions Answered in This Report:
How has the global natural stone market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global natural stone market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the construction type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global natural stone market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Natural Stone Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Granite
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Marble
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Limestone
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Construction Type
7.1 New Construction
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Renovation
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Online
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Offline
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Flooring
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Memorial Arts
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Wall Cladding
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 ARO Granite Industries Ltd.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 Dermitzakis Bros S.A
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Dimpomar
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Levantina y Asociados de Minerales S.A.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Margraf SPA
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Mumal Marbles Pvt. Ltd.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Polycor Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Ranamar Marble
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Temmer Marble
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Topalidis S.A.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Xishi Group Ltd.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る