天然石市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Natural Stone Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の天然石市場は、2021年に354億米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示し、2027年までに457億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界の天然石市場は、2021年に354億米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示し、2027年までに457億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。天然石は、装飾品や建築材料として使用される土から採掘されたものや有機物を指します。大理石、石灰岩、花崗岩、スレート、珪岩、砂岩、ラテライト、玄武岩などが、一般的に使用される天然石の一部です。これらは、熱と圧力の組み合わせによって何百万年もかけて形成された石を、手作業で選別したものです。天然石は、床材、壁材、カウンタートップ、バックスプラッシュ、彫刻、装飾品、屋根材、浴槽、プールなどに広く使用されています。密度、強度、色の濃さ、外観、硬さ、色の混ざり具合、質感、構造など、さまざまな特性を示します。天然石は、耐久性に優れ、環境にやさしく、メンテナンスが簡単で、費用対効果も高く、さまざまな質感、形状、色、大きさのものがあります。そのため、住宅、商業施設、病院、教育施設などの建築に広く使用されています。 天然石市場の動向 世界中の建設業界の著しい成長が、市場に明るい展望を生み出しています。花崗岩や大理石などの天然石は、美観を高めるためにポーチや裏庭、舗道、中庭などの床材として広く使用されています。これに伴い、インフラ分野でのエンジニアリング、調達、建設(EPC)プロジェクトの増加が市場成長に好影響を与えています。天然石は、河川壁、ダム、橋脚、タイル、スラブ、舗装などによく使用されています。さらに、モダンなデザインが施された天然石の開発など、さまざまな製品イノベーションが市場成長に弾みをつけています。これらの石材は酸洗いやサンドブラスト加工が可能で、消費者の好みが変化していることから広く採用されています。さらに、天然石が住宅や商業複合施設の美観を変更し、強化するのに役立つので、家の改築や改造のための増加傾向は、市場の成長にプラスの影響を及ぼしています。これとは別に、消費者の支出能力の上昇とインフラ開発を促進するための様々な政府のイニシアチブの実施は、成長に向けて市場を駆動すると予想されています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の天然石市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、種類、建設タイプ、流通チャネル、用途に基づいて市場を分類しています。 タイプ別の内訳 御影石 大理石 石灰石 その他 建設タイプ別構成比 新築 リノベーション 流通チャネル別構成比。 オンライン オフライン アプリケーション別構成比。 フローリング メモリアルアート ウォールクラッディング その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争力のある風景。 業界の競争環境は、ARO Granite Industries Ltd., Dermitzakis Bros S.A, Dimpomar, Levantina y Asociados de Minerales S.A., Margraf SPA, Mumal Marbles Pvt. Ltd., Polycor Inc., Ranamar Marble, Temmer Marble, Topalidis S.A. and Xishi Group Ltd.の主要企業のプロファイルと共に検討されている。本レポートで回答した主な質問 世界の天然石市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の天然石市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? 種類に基づく市場の内訳は? 建設タイプに基づく市場の内訳は? 流通経路に基づく市場の内訳は? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の天然石市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Natural Stone Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Granite 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Marble 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Limestone 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Construction Type 7.1 New Construction 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Renovation 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Flooring 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Memorial Arts 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Wall Cladding 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 ARO Granite Industries Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Dermitzakis Bros S.A 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Dimpomar 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Levantina y Asociados de Minerales S.A. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Margraf SPA 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Mumal Marbles Pvt. Ltd. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Polycor Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Ranamar Marble 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Temmer Marble 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Topalidis S.A. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Xishi Group Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global natural stone market reached a value of US$ 35.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 45.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Natural Stone Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Granite 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Marble 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Limestone 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Construction Type 7.1 New Construction 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Renovation 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Flooring 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Memorial Arts 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Wall Cladding 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 ARO Granite Industries Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Dermitzakis Bros S.A 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Dimpomar 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Levantina y Asociados de Minerales S.A. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Margraf SPA 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Mumal Marbles Pvt. Ltd. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Polycor Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Ranamar Marble 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Temmer Marble 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Topalidis S.A. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Xishi Group Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(stone)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |