ポータブルプリンター市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Portable Printer Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 ポータブルプリンターの世界市場は、2021年に117億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.20%を示し、2027年までに181億3000万米ドルの市場に達すると予想して... もっと見る
サマリーポータブルプリンターの世界市場は、2021年に117億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.20%を示し、2027年までに181億3000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。ポータブルプリンターは、モバイルプリンターとも呼ばれ、BluetoothやUSBで接続できる小型・軽量の周辺機器です。モバイルプリンターは、出張先で書類を修正したり、顧客と共有したりするために利用されています。また、ガソリンスタンドや商店、クレジットカード端末、ホテル、レストランなどでの領収書印刷にも利用されています。このほか、ポータブルプリンターは、請求書の迅速な作成を可能にすることで、オペレーションチームや現場作業者の生産性を向上させる。その結果、これらのプリンターは、世界中の小売、ヘルスケア、ホスピタリティ、製造、Eコマース、ロジスティクスの分野で幅広い用途を見つけることができます。ポータブルプリンターの市場動向 現在、世界中でインターネットの普及率が上昇しています。タブレット端末やスマートフォンなどのスマートデバイスの利用が拡大していることも、市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。また、多くの業界において、モバイルワークフォースマネジメントのニーズが高まっています。これは、従業員の生産性を向上させるために、さまざまな組織でBYOD (Bring Your Own Device) ポリシーの導入が進んでいることと相まって、市場の成長を後押ししています。さらに、企業は世界中でビジネスの革新と近代化に注力しています。さらに、バーコードや無線自動識別(RFID)ラベルを印刷するためのプリンターの採用が拡大していることも、市場にプラスの影響を及ぼしています。さらに、企業は配達時に集荷通知書や配達証明書を発行することで顧客体験を向上させ、書類作成を合理化しており、これがポータブルプリンターの需要を促進しています。さらに、主要メーカーはバッテリー駆動時間を向上させるための研究開発活動に注力しています。また、デジタルインフラの構築にも積極的に投資しており、売上高と収益性の向上が見込まれます。 主要な市場細分化。 IMARC Groupでは、ポータブルプリンターの世界市場におけるサブセグメントごとの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、技術、接続性、流通チャネル、業種に基づき市場を分類しています。 テクノロジー別の内訳インクジェット サーマル インパクト 接続性によるブレークアップ。 ワイヤレス USB ブルートゥース イーサネット 販売チャネル別構成比。 オンライン オフライン 業種別構成比。 ヘルスケア 小売 通信 運輸・物流 その他 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争状況について、主要企業であるBixolon Co.キヤノン(株)、シチズン・システムズ・ジャパン(株)Ltd.(シチズン時計株式会社)、富士通株式会社、Hewlett-Packard Development Company LP、Honeywell International Inc.、Printek LLC、サトーホールディングス株式会社、セイコーエプソン株式会社、Star Micronics Co.Ltd.、サトーホールディングス株式会社、セイコーエプソン株式会社、スター精密株式会社、株式会社東芝テック(以上、株式会社東芝)。本レポートで回答した主な質問 ポータブルプリンターの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19はポータブルプリンターの世界市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? 技術に基づく市場の内訳は? 接続性による市場のブレークアップは? 販売チャネルに基づく市場のブレークアップは? 業種別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? ポータブルプリンターの世界市場構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Portable Printer Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Technology 6.1 Inkjet 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Thermal 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Impact 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Connectivity 7.1 Wireless 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 USB 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Bluetooth 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Ethernet 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Industry Vertical 9.1 Healthcare 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Telecom 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Transportation and Logistics 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Bixolon Co. Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Brother Industries Ltd. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.3 Canon Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Citizen Systems Japan Co. Ltd. (The Citizen Watch Company Ltd.) 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Fujitsu Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Hewlett-Packard Development Company LP 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Honeywell International Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Printek LLC. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Sato Holdings Corporation 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.10 Seiko Epson Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Star Micronics Co. Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.12 Toshiba TEC Corporation (Toshiba Corporation) 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials
SummaryThe global portable printer market reached a value of US$ 11.75 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 18.13 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Portable Printer Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Technology 6.1 Inkjet 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Thermal 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Impact 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Connectivity 7.1 Wireless 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 USB 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Bluetooth 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Ethernet 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Industry Vertical 9.1 Healthcare 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Telecom 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Transportation and Logistics 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Bixolon Co. Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Brother Industries Ltd. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.3 Canon Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Citizen Systems Japan Co. Ltd. (The Citizen Watch Company Ltd.) 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Fujitsu Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Hewlett-Packard Development Company LP 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Honeywell International Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Printek LLC. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Sato Holdings Corporation 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.10 Seiko Epson Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Star Micronics Co. Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.12 Toshiba TEC Corporation (Toshiba Corporation) 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポートIMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/08 10:26 154.13 円 166.76 円 202.76 円 |