世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インダッシュナビゲーションシステム市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


In-Dash Navigation System Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のインダッシュナビゲーションシステム市場は、2021年に135億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.60%を示し、2027年には264億4000万米ドルの市場に到達... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年4月14日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
147 英語

 

サマリー

世界のインダッシュナビゲーションシステム市場は、2021年に135億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.60%を示し、2027年には264億4000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

ダッシュボード・ナビゲーションシステムは、衛星ラジオ、振幅変調(AM)、周波数変調(FM)、コンパクトディスク(CD)プレーヤー、デジタルビデオディスク(DVD)プレーヤー入力、ハンズフリー携帯電話などの複合ヘッドユニットに依存する。自動車のステアリングホイール操作部に完全に組み込まれ、一般にクラウドに接続され、オンラインとオフラインの位置検索を提供し、運転体験を向上させます。また、天気予報やリアルタイムの交通状況も提供するため、ダッシュボード・ナビゲーションシステムは、世界中の乗用車、小型商用車(LCV)、大型商用車(HCV)に幅広い用途を見出しています。インダッシュ・ナビゲーション・システムの市場動向
ダッシュボード・ナビゲーションシステムは、標準装備として車種に搭載されることが増えており、市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。また、これらのシステムはGPS(全地球測位システム)ユニットを使用しており、ドライバーが目的地に到着するための最短ルートを提供するため、自動車の燃料消費量を削減するのに役立ちます。さらに、多くの国の政府当局が、自動車からの二酸化炭素排出量を削減するために厳しい規制を課しています。このことは、コネクテッドカーデバイスの採用の増加とともに、市場にプラスの影響を及ぼしています。これとは別に、世界中で交通事故による負傷者や死亡者の数がかなり増加しています。その結果、自動車業界で事業を行うメーカーは、より良いサービスを提供するために、先進運転支援システム(ADAS)や車線逸脱警告システム(LDWS)を取り入れています。このことは、技術的進歩の高まりと相まって、市場参加者に有利な成長機会を提供しています。さらに、乗用車の販売台数の増加、個人の安全に対する懸念の高まり、自動車産業の繁栄などの要因が、市場の成長を刺激すると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupでは、世界のインダッシュナビゲーションシステム市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、コンポーネント、テクノロジー、スクリーンサイズ、車種、販売チャネルに基づいて市場を分類しています。

コンポーネント別の内訳

ディスプレイユニット
コントロールモジュール
アンテナモジュール
ワイヤーハーネス

技術別構成比:2Dマップ
3Dマップ

画面サイズ別の内訳。

6インチ未満
6インチ~11インチ
11インチ以上

車種別構成比。

乗用車
小型商用車
大型商用車

販売チャネル別構成比。

相手先ブランドメーカー
アフターマーケット

地域別構成比。北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合状況。
(アルプス電気)、クラリオン(フォルシア)、Continental Aktiengesellschaft、株式会社デンソー、Garmin Ltd.、Harman International Industries Incorporated(サムソン電子)、JVCKENWOOD Corporation、Luxoft Holding Inc.(DXC Technology Company)、三菱電機株式会社、パイオニア株式会社、Robert Bosch GmbH、TomTom International BV。本レポートで回答した主な質問
インダッシュナビゲーションシステムの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19はインダッシュナビゲーションの世界市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
コンポーネントに基づく市場のブレークアップは?
技術別の市場構成は?
画面サイズに基づく市場のブレークアップは?
車種別の市場構成は?
販売チャネル別の市場構成は?
バリューチェーンにおける各ステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
インダッシュ型ナビゲーションシステムの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global In-Dash Navigation System Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Component
6.1 Display Unit
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Control Module
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Antenna Module
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Wiring Harness
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Technology
7.1 2D Maps
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 3D Maps
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Screen Size
8.1 Less Than 6 Inches
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 6 Inches to 11 Inches
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Greater Than 11 Inches
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Vehicle Type
9.1 Passenger Cars
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Light Commercial Vehicles
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Heavy Commercial Vehicles
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Sales Channel
10.1 Original Equipment Manufacturer
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Aftermarket
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia-Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Alpine Electronics Inc. (Alps Electric Co. Ltd.)
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.2 Clarion (Faurecia)
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.2.3 SWOT Analysis
16.3.3 Continental Aktiengesellschaft
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.3.3 Financials
16.3.3.4 SWOT Analysis
16.3.4 DENSO Corporation
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.4.4 SWOT Analysis
16.3.5 Garmin Ltd.
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.5.3 Financials
16.3.5.4 SWOT Analysis
16.3.6 Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co. Ltd)
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.6.3 SWOT Analysis
16.3.7 JVCKENWOOD Corporation
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.8 Luxoft Holding Inc. (DXC Technology Company)
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.9 Mitsubishi Electric Corporation
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.9.4 SWOT Analysis
16.3.10 Pioneer Corporation
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.11 Robert Bosch GmbH
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.11.3 SWOT Analysis
16.3.12 TomTom International BV
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global in-dash navigation system market reached a value of US$ 13.55 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 26.54 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

An in-dash navigation system relies on combined head units, including satellite radio, amplitude modulation (AM), frequency modulation (FM), compact disk (CD) players, digital video disc (DVD) player inputs, and hands-free cellphones. It is fully embedded into the steering wheel controls of a vehicle and generally connected to the cloud that offers online and offline location search to enhance the driving experience. As it also provides weather forecasts and real-time traffic status, in-dash navigation system finds extensive applications in passenger cars, light commercial vehicles (LCVs) and heavy commercial vehicles (HCVs) across the globe. In-Dash Navigation System Market Trends:
The increasing integration of in-dash navigation systems in car models as a standard feature represents one of the key factors driving the market. Moreover, these systems use global positioning system (GPS) units that help reduce the fuel consumption of vehicles as they provide the shortest route to the driver for reaching the intended destination. Besides this, governing authorities of numerous countries are imposing stringent regulations to reduce carbon emissions from automobiles. This, along with the rising adoption of connected car devices, is positively influencing the market. Apart from this, there is a considerable increase in the number of road traffic injuries and fatalities around the world. As a result, manufacturers operating in the automotive industry are incorporating advanced driver assistance systems (ADAS) and lane departure warning systems (LDWS) to provide better services. This, coupled with rising technological advancements, is offering lucrative growth opportunities to market players. Furthermore, factors like increasing sales of passenger vehicles, rising safety concerns among individuals, and the thriving automotive industry, are anticipated to stimulate the growth of the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global in-dash navigation system market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on component, technology, screen size, vehicle type and sales channel.

Breakup by Component:

Display Unit
Control Module
Antenna Module
Wiring Harness

Breakup by Technology: 2D Maps
3D Maps

Breakup by Screen Size:

Less Than 6 Inches
6 Inches to 11 Inches
Greater Than 11 Inches

Breakup by Vehicle Type:

Passenger Cars
Light Commercial Vehicles
Heavy Commercial Vehicles

Breakup by Sales Channel:

Original Equipment Manufacturer
Aftermarket

Breakup by Region: North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Alpine Electronics Inc. (Alps Electric Co. Ltd.), Clarion (Faurecia), Continental Aktiengesellschaft, DENSO Corporation, Garmin Ltd., Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co. Ltd), JVCKENWOOD Corporation, Luxoft Holding Inc. (DXC Technology Company), Mitsubishi Electric Corporation, Pioneer Corporation, Robert Bosch GmbH and TomTom International BV. Key Questions Answered in This Report:
How has the global in-dash navigation system market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global in-dash navigation system market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the component?
What is the breakup of the market based on the technology?
What is the breakup of the market based on the screen size?
What is the breakup of the market based on the vehicle type?
What is the breakup of the market based on the sales channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global in-dash navigation system market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global In-Dash Navigation System Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Component
6.1 Display Unit
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Control Module
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Antenna Module
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Wiring Harness
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Technology
7.1 2D Maps
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 3D Maps
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Screen Size
8.1 Less Than 6 Inches
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 6 Inches to 11 Inches
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Greater Than 11 Inches
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Vehicle Type
9.1 Passenger Cars
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Light Commercial Vehicles
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Heavy Commercial Vehicles
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Sales Channel
10.1 Original Equipment Manufacturer
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Aftermarket
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia-Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Alpine Electronics Inc. (Alps Electric Co. Ltd.)
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.2 Clarion (Faurecia)
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.2.3 SWOT Analysis
16.3.3 Continental Aktiengesellschaft
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.3.3 Financials
16.3.3.4 SWOT Analysis
16.3.4 DENSO Corporation
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.4.4 SWOT Analysis
16.3.5 Garmin Ltd.
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.5.3 Financials
16.3.5.4 SWOT Analysis
16.3.6 Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co. Ltd)
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.6.3 SWOT Analysis
16.3.7 JVCKENWOOD Corporation
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.8 Luxoft Holding Inc. (DXC Technology Company)
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.9 Mitsubishi Electric Corporation
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.9.4 SWOT Analysis
16.3.10 Pioneer Corporation
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.11 Robert Bosch GmbH
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.11.3 SWOT Analysis
16.3.12 TomTom International BV
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/27 10:26

153.88 円

161.83 円

196.22 円

ページTOPに戻る