インダッシュナビゲーションシステム市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測In-Dash Navigation System Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のインダッシュナビゲーションシステム市場は、2021年に135億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.60%を示し、2027年には264億4000万米ドルの市場に到達... もっと見る
サマリー世界のインダッシュナビゲーションシステム市場は、2021年に135億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.60%を示し、2027年には264億4000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。ダッシュボード・ナビゲーションシステムは、衛星ラジオ、振幅変調(AM)、周波数変調(FM)、コンパクトディスク(CD)プレーヤー、デジタルビデオディスク(DVD)プレーヤー入力、ハンズフリー携帯電話などの複合ヘッドユニットに依存する。自動車のステアリングホイール操作部に完全に組み込まれ、一般にクラウドに接続され、オンラインとオフラインの位置検索を提供し、運転体験を向上させます。また、天気予報やリアルタイムの交通状況も提供するため、ダッシュボード・ナビゲーションシステムは、世界中の乗用車、小型商用車(LCV)、大型商用車(HCV)に幅広い用途を見出しています。インダッシュ・ナビゲーション・システムの市場動向 ダッシュボード・ナビゲーションシステムは、標準装備として車種に搭載されることが増えており、市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。また、これらのシステムはGPS(全地球測位システム)ユニットを使用しており、ドライバーが目的地に到着するための最短ルートを提供するため、自動車の燃料消費量を削減するのに役立ちます。さらに、多くの国の政府当局が、自動車からの二酸化炭素排出量を削減するために厳しい規制を課しています。このことは、コネクテッドカーデバイスの採用の増加とともに、市場にプラスの影響を及ぼしています。これとは別に、世界中で交通事故による負傷者や死亡者の数がかなり増加しています。その結果、自動車業界で事業を行うメーカーは、より良いサービスを提供するために、先進運転支援システム(ADAS)や車線逸脱警告システム(LDWS)を取り入れています。このことは、技術的進歩の高まりと相まって、市場参加者に有利な成長機会を提供しています。さらに、乗用車の販売台数の増加、個人の安全に対する懸念の高まり、自動車産業の繁栄などの要因が、市場の成長を刺激すると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、世界のインダッシュナビゲーションシステム市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、コンポーネント、テクノロジー、スクリーンサイズ、車種、販売チャネルに基づいて市場を分類しています。 コンポーネント別の内訳 ディスプレイユニット コントロールモジュール アンテナモジュール ワイヤーハーネス 技術別構成比:2Dマップ 3Dマップ 画面サイズ別の内訳。 6インチ未満 6インチ~11インチ 11インチ以上 車種別構成比。 乗用車 小型商用車 大型商用車 販売チャネル別構成比。 相手先ブランドメーカー アフターマーケット 地域別構成比。北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 (アルプス電気)、クラリオン(フォルシア)、Continental Aktiengesellschaft、株式会社デンソー、Garmin Ltd.、Harman International Industries Incorporated(サムソン電子)、JVCKENWOOD Corporation、Luxoft Holding Inc.(DXC Technology Company)、三菱電機株式会社、パイオニア株式会社、Robert Bosch GmbH、TomTom International BV。本レポートで回答した主な質問 インダッシュナビゲーションシステムの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19はインダッシュナビゲーションの世界市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? コンポーネントに基づく市場のブレークアップは? 技術別の市場構成は? 画面サイズに基づく市場のブレークアップは? 車種別の市場構成は? 販売チャネル別の市場構成は? バリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? インダッシュ型ナビゲーションシステムの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global In-Dash Navigation System Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Display Unit 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Control Module 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Antenna Module 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Wiring Harness 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 2D Maps 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 3D Maps 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Screen Size 8.1 Less Than 6 Inches 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 6 Inches to 11 Inches 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Greater Than 11 Inches 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Vehicle Type 9.1 Passenger Cars 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Light Commercial Vehicles 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Heavy Commercial Vehicles 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Sales Channel 10.1 Original Equipment Manufacturer 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Aftermarket 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Alpine Electronics Inc. (Alps Electric Co. Ltd.) 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 Clarion (Faurecia) 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.2.3 SWOT Analysis 16.3.3 Continental Aktiengesellschaft 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.3.4 SWOT Analysis 16.3.4 DENSO Corporation 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Garmin Ltd. 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.5.4 SWOT Analysis 16.3.6 Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co. Ltd) 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 SWOT Analysis 16.3.7 JVCKENWOOD Corporation 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.8 Luxoft Holding Inc. (DXC Technology Company) 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Mitsubishi Electric Corporation 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.9.4 SWOT Analysis 16.3.10 Pioneer Corporation 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Robert Bosch GmbH 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.11.3 SWOT Analysis 16.3.12 TomTom International BV 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials 16.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global in-dash navigation system market reached a value of US$ 13.55 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 26.54 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global In-Dash Navigation System Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Display Unit 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Control Module 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Antenna Module 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Wiring Harness 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 2D Maps 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 3D Maps 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Screen Size 8.1 Less Than 6 Inches 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 6 Inches to 11 Inches 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Greater Than 11 Inches 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Vehicle Type 9.1 Passenger Cars 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Light Commercial Vehicles 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Heavy Commercial Vehicles 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Sales Channel 10.1 Original Equipment Manufacturer 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Aftermarket 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Alpine Electronics Inc. (Alps Electric Co. Ltd.) 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 Clarion (Faurecia) 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.2.3 SWOT Analysis 16.3.3 Continental Aktiengesellschaft 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.3.4 SWOT Analysis 16.3.4 DENSO Corporation 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Garmin Ltd. 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.5.4 SWOT Analysis 16.3.6 Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co. Ltd) 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 SWOT Analysis 16.3.7 JVCKENWOOD Corporation 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.8 Luxoft Holding Inc. (DXC Technology Company) 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Mitsubishi Electric Corporation 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.9.4 SWOT Analysis 16.3.10 Pioneer Corporation 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Robert Bosch GmbH 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.11.3 SWOT Analysis 16.3.12 TomTom International BV 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials 16.3.12.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(navigation)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |