電子写真印刷市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Electrophotographic Printing Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 電子写真印刷の世界市場は、2021年に29億2000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.44%を示し、2027年までに39億9000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の... もっと見る
サマリー電子写真印刷の世界市場は、2021年に29億2000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.44%を示し、2027年までに39億9000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。電子写真印刷は、ゼログラフィーとも呼ばれ、帯電、露光、現像、転写、定着、クリーニングの工程を経て、デジタルファイルを用紙に印刷する画像技術です。電子写真印刷は、印刷する部分の粒子を集めたりはじいたりする電荷と、光を当てると導電性になる材料を塗布した円筒形の感光体から構成されています。樹脂、顔料、ワックス、添加物などからなるトナーを静電荷部分に引き寄せ、熱と圧力でシートの繊維に定着させ、最終的な印刷を行う。電子写真印刷は、コピー機、FAX、レーザー、デジタル・LEDプリンターなどに広く使われている。 電子写真印刷の市場動向 電子写真印刷は、費用対効果が高く、大規模に利用できるため、カタログ、雑誌、新聞、書籍、広告チラシなどの商業印刷に広く利用されている。また、包装業界では、さまざまな製品にラベルを印刷するために使用されています。また、デジタル印刷の需要が高まっていることから、家庭やオフィスでの電子写真プリンターの利用が進んでいます。さらに、消費電力を削減するためのトナー材料や定着装置の改良、電子写真プリンターにおけるエミッション最小化技術や音響ノイズ低減技術の導入が、市場の成長に寄与しています。これとは別に、主要プレイヤーは電子写真の3Dプリントへの活用や、材料の再利用・リサイクルに注力しています。また、既存の消費者層を拡大するために、先進的な製品を発売しています。例えば、写真・ドキュメント管理会社の富士ゼロックスは、焦電センサーと人体検知・顔認識カメラを使用してユーザーを検知・認識・識別し、簡単に認証できるSmart WelcomEyes技術を実装しています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、電子写真印刷の世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプおよびアプリケーションに基づいて分類しています。 タイプ別の内訳 モノクロ印刷 カラー印刷 アプリケーション別構成比。 商業印刷 パッケージング 広告 セキュリティ 文房具 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 本レポートでは、Hp Inc.、A B Graphic International Ltd.、Anglia Labels、Associated Labels & Packaging、Canon Inc.、Consolidated Labels、Eastman Kodak Company、EC Labels Ltd.、Flint Groupといった主要プレイヤーのプロファイルと共に、業界の競争環境も検証しています。本レポートで回答した主な質問 電子写真印刷の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 電子写真印刷の世界市場において、COVID-19はどのような影響を及ぼしているか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場構成は? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 電子写真印刷の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Electrophotographic Printing Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Monochrome Printing 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Color Printing 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Commercial Printing 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Packaging 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Advertising 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Security 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Stationery 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Asia-Pacific 8.2.1 China 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 Japan 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 India 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 South Korea 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Australia 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Indonesia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Others 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.3 Europe 8.3.1 Germany 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 France 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 United Kingdom 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 Italy 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Spain 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Russia 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Brazil 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Mexico 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Breakup by Country 8.5.3 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Overview 9.2 Strengths 9.3 Weaknesses 9.4 Opportunities 9.5 Threats 10 Value Chain Analysis 11 Porters Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 Price Analysis 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 Hp Inc. 13.3.1.1 Company Overview 13.3.1.2 Product Portfolio 13.3.2 A B Graphic International Ltd. 13.3.2.1 Company Overview 13.3.2.2 Product Portfolio 13.3.3 Anglia Labels 13.3.3.1 Company Overview 13.3.3.2 Product Portfolio 13.3.4 Associated Labels & Packaging 13.3.4.1 Company Overview 13.3.4.2 Product Portfolio 13.3.5 Canon Inc. 13.3.5.1 Company Overview 13.3.5.2 Product Portfolio 13.3.6 Consolidated Labels 13.3.6.1 Company Overview 13.3.6.2 Product Portfolio 13.3.7 Eastman Kodak Company 13.3.7.1 Company Overview 13.3.7.2 Product Portfolio 13.3.8 EC Labels Ltd. 13.3.8.1 Company Overview 13.3.8.2 Product Portfolio 13.3.9 Flint Group 13.3.9.1 Company Overview 13.3.9.2 Product Portfolio
SummaryThe global electrophotographic printing market reached a value of US$ 2.92 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 3.99 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.44% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Electrophotographic Printing Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Monochrome Printing 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Color Printing 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Commercial Printing 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Packaging 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Advertising 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Security 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Stationery 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Asia-Pacific 8.2.1 China 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 Japan 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 India 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 South Korea 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Australia 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Indonesia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Others 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.3 Europe 8.3.1 Germany 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 France 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 United Kingdom 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 Italy 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Spain 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Russia 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Brazil 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Mexico 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Breakup by Country 8.5.3 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Overview 9.2 Strengths 9.3 Weaknesses 9.4 Opportunities 9.5 Threats 10 Value Chain Analysis 11 Porters Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 Price Analysis 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 Hp Inc. 13.3.1.1 Company Overview 13.3.1.2 Product Portfolio 13.3.2 A B Graphic International Ltd. 13.3.2.1 Company Overview 13.3.2.2 Product Portfolio 13.3.3 Anglia Labels 13.3.3.1 Company Overview 13.3.3.2 Product Portfolio 13.3.4 Associated Labels & Packaging 13.3.4.1 Company Overview 13.3.4.2 Product Portfolio 13.3.5 Canon Inc. 13.3.5.1 Company Overview 13.3.5.2 Product Portfolio 13.3.6 Consolidated Labels 13.3.6.1 Company Overview 13.3.6.2 Product Portfolio 13.3.7 Eastman Kodak Company 13.3.7.1 Company Overview 13.3.7.2 Product Portfolio 13.3.8 EC Labels Ltd. 13.3.8.1 Company Overview 13.3.8.2 Product Portfolio 13.3.9 Flint Group 13.3.9.1 Company Overview 13.3.9.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(printing)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |