ライセンススポーツグッズ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Licensed Sports Merchandise Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のライセンススポーツ商品市場は、2021年に299億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には398億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.9%を示すと予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリー世界のライセンススポーツ商品市場は、2021年に299億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には398億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.9%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。スポーツライセンス商品とは、スポーツ選手やスポーツクラブが推奨する様々な商品を指します。これには、男性、女性、子供向けのスポーツギア、ゲーム、アパレル、フットウェア、アクセサリーなど、さまざまな色、バリエーション、サイズで提供されている製品が含まれます。ライセンス団体は、著作権で保護されたロゴやデザインなどのブランドを使用した商品を販売した場合、スポーツ団体に一定のロイヤリティを支払います。これにより、チームや選手の商標権の侵害を最小限に抑え、スポーツ関連ブランドの模倣品製造の抑制に役立っています。 スポーツ愛好家の増加、急速な都市化、オンライン小売業の普及は、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。さらに、地域や国際的なスポーツリーグの数が大幅に増加していることも、市場の成長に弾みをつけています。消費者の嗜好は、従来の小売チャネルから、幅広い品揃えと本物のプレミアム品質の商品を競争価格で購入できる便利なショッピング体験を提供するオンラインプラットフォームへと継続的に移行しています。さらに、通気性、軽量性、防水性に優れた革新的なスポーツウェアやアクセサリーの開発も、成長を促す要因の一つとなっています。ジャージ、ソックス、トラックスーツ、Tシャツ、ローファー、アクティブウェアなど、主要スポーツチームのロゴがプリントされた製品は、おしゃれなカジュアルウェアやジムウェアを好む消費者の間で絶大な支持を得ています。その他、消費者の支出能力の向上や、世界的なスポーツライセンスへの投資の増加などが、市場をさらに牽引すると予測されています。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のライセンススポーツ商品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、価格帯、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 アパレルとフットウェア アクセサリー&ギフト 玩具・ゲーム その他 流通チャネル別内訳 オンラインストア スーパーマーケット、ハイパーマーケット 百貨店 専門店 その他 価格帯別構成比: プレミアム 経済的 エンドユーザー別構成比。 男性 女性 子供 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 本レポートでは、adidas AG、Columbia Sportswear、Dick's Sporting Goods Inc、Fanatics Inc、G-III Apparel Group Ltd、Hanesbrands Inc、Nike Inc、Prada、Puma SE、Sports Direct International Plc、Under Armour Inc、VF Corporationなど、主要企業による市場の競争状況も分析されています。本レポートで回答した主な質問 世界のスポーツ用ライセンス商品市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のライセンススポーツ商品市場にどのような影響を及ぼしましたか? 主要な地域別市場はどのようなものか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? 価格帯別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何ですか? 世界のライセンススポーツ用品市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Licensed Sports Merchandise Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Apparel and Footwear 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Accessories and Gifts 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Toys and Games 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Online Stores 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Supermarkets and Hypermarkets 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Departmental Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Specialty Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Price Range 8.1 Premium 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Economic 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End-User 9.1 Men 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Women 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Children 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Indicators 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 adidas AG 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Columbia Sportswear 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Dick's Sporting Goods Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Fanatics Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 G-III Apparel Group Ltd. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Hanesbrands Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Nike Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Prada 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 Puma SE 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Sports Direct International Plc 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Under Armour Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 VF Corporation 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global licensed sports merchandise market reached a value of US$ 29.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 39.8 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.9% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Licensed Sports Merchandise Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Apparel and Footwear 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Accessories and Gifts 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Toys and Games 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Online Stores 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Supermarkets and Hypermarkets 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Departmental Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Specialty Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Price Range 8.1 Premium 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Economic 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End-User 9.1 Men 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Women 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Children 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Indicators 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 adidas AG 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Columbia Sportswear 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Dick's Sporting Goods Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Fanatics Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 G-III Apparel Group Ltd. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Hanesbrands Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Nike Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Prada 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 Puma SE 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Sports Direct International Plc 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Under Armour Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 VF Corporation 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(sports)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |