世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドのオーガニックベビースキンケア市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年予測


India Organic Baby Skincare Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

インドのオーガニックベビースキンケア市場は、2021年に23.5百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には85.8百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に24%のCAGRを示すと予想しています。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年4月14日 US$2,299
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
107 英語

 

サマリー

インドのオーガニックベビースキンケア市場は、2021年に23.5百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には85.8百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に24%のCAGRを示すと予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

オーガニックスキンケアは、広範囲に有機製品の利用を伴うスキンケア体制と呼ぶことができます。これらの製品は、有機栽培された成分を含み、合成フィラーや人工染料などの有害な成分を含んでいません。生まれたばかりの赤ちゃんの肌は、大人の肌とは異なり、特別なケアと保護が必要です。オーガニック成分を主成分とするベビー用スキンケア製品は、赤ちゃんの肌に最適な栄養を与えるとともに、合成加工されたスキンケア製品の使用で起こりがちな発疹や肌荒れの可能性を最小限に抑えることができます。インドにおけるオーガニックベビースキンケア製品の市場を牽引する主な要因として、急速な都市化と欧米の影響力の高まりが挙げられます。また、インターネットの普及が進んでいることや、ブランドによるソーシャルメディア上での積極的なプロモーション活動が、市場の成長にさらに貢献しています。また、人工成分で製造されたベビースキンケア製品の悪影響に対する保護者の意識も高まっています。また、人工成分で製造されたベビー用スキンケア製品の悪影響に対する保護者の意識が高まり、支出能力の向上と相まって、国内ではオーガニックベビースキンケア製品への傾斜が強まっています。また、eコマース産業の発展、労働人口の増加、製品のプレミアム化なども、市場に明るい展望をもたらす要因の一つとなっています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、インドのオーガニックベビースキンケア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの国・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、肌タイプ、製品タイプ、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。

スキンタイプ別内訳カサカサ肌
オイリー肌
乾燥肌

製品タイプ別構成比。

ベビーオイル
ベビーパウダー
ベビーソープ
石油ゼリー
ベビーローション
その他

販売チャネル別内訳

ハイパーマーケット・スーパーマーケット
Eコマース
専門店
小売薬局
コンビニエンスストア

地域別構成比

北インド
南インド
東インド
西インド

競合の状況
業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとしては、Bio Veda Action Research Co.、Chicco (Artsana USA, Inc.)、Dabur India Ltd、Emami Limited、Johnson & Johnson、Krauter Healthcare Ltd、Lotus Herbals Ltd、Mamaearth、Phanjali Ayurved Ltd、Pigeon India Pvt. Ltd、The Himalaya Drug CompanyおよびThe Moms Co.などが挙げられます。本レポートで回答した主な質問
インドのオーガニックベビースキンケア市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくのか?
主要な地域市場は?
COVID-19はインドのオーガニックベビースキンケア市場にどのような影響を及ぼしたか?
肌タイプに基づく市場の内訳は?
製品タイプ別の市場構成は?
流通チャネル別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
市場の主要な推進要因と課題は何か?
インドのオーガニックベビースキンケア市場の構造、主要プレイヤーはどこか?
市場の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 India Organic Baby Skincare Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Skin Type
6.1 Flaky Skin
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Oily Skin
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Dry Skin
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product Type
7.1 Baby Oil
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Baby Powder
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Baby Soaps
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Petroleum Jelly
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Baby Lotion
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Hypermarkets and Supermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 E-Commerce
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Specialty Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Retail Pharmacies
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Convenience Stores
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North India
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Breakup by Skin Type
9.1.3 Breakup by Product Type
9.1.4 Breakup by Distribution Channel
9.1.5 Market Forecast
9.2 South India
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Breakup by Skin Type
9.2.3 Breakup by Product Type
9.2.4 Breakup by Distribution Channel
9.2.5 Market Forecast
9.3 East India
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Breakup by Skin Type
9.3.3 Breakup by Product Type
9.3.4 Breakup by Distribution Channel
9.3.5 Market Forecast
9.4 West India
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Breakup by Skin Type
9.4.3 Breakup by Product Type
9.4.4 Breakup by Distribution Channel
9.4.5 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 Bio Veda Action Research Co.
13.3.2 Chicco (Artsana USA, Inc.)
13.3.3 Dabur India Ltd.
13.3.4 Emami Limited
13.3.5 Johnson & Johnson
13.3.6 Krauter Healthcare Limited
13.3.7 Lotus Herbals Ltd.
13.3.8 Mamaearth
13.3.9 Patanjali Ayurved Ltd.
13.3.10 Pigeon India Pvt. Ltd.
13.3.11 The Himalaya Drug Company
13.3.12 The Moms Co.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The India organic baby skincare market reached a value of US$ 23.5 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 85.8 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 24% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Organic skincare can be referred to as the skincare regime that extensively involves the utilization of organic products. These products contain organically grown ingredients, which are free from harmful components, such as synthetic fillers and artificial dyes. The skin of a new-born baby differs from that of an adult and needs extra care and protection. Skincare products for baby with organic ingredients as their key components ensure optimum nourishment of their skin health while minimizing the chances of developing rashes or skin irritation, which are often caused by the usage of synthetically processed skincare products. Rapid urbanization and rising western influences are among the primary factors driving the market for organic baby skincare products’ market in India. Coupled with this, the increasing penetration of the internet and aggressive promotional activities by brands on social media platforms, is further contributing to the market growth. Moreover, there is a rising awareness among parents regarding the adverse effects of baby skincare products manufactured with artificial components. This, coupled with the growing expenditure capacities, has consequently led to an increasing inclination towards organic baby skincare products in the country. The thriving e-commerce industry, the expanding working population, and product premiumization are some of the other factors that are creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the India organic baby skincare market, along with forecasts at the country and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on skin type, product type and distribution channel.

Breakup by Skin Type: Flaky Skin
Oily Skin
Dry Skin

Breakup by Product Type:

Baby Oil
Baby Powder
Baby Soaps
Petroleum Jelly
Baby Lotion
Others

Breakup by Distribution Channel:

Hypermarkets and Supermarkets
E-Commerce
Specialty Stores
Retail Pharmacies
Convenience Stores

Breakup by Region:

North India
South India
East India
West India

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Bio Veda Action Research Co., Chicco (Artsana USA, Inc.), Dabur India Ltd, Emami Limited, Johnson & Johnson, Krauter Healthcare Ltd., Lotus Herbals Ltd., Mamaearth, Patanjali Ayurved Ltd., Pigeon India Pvt. Ltd., The Himalaya Drug Company, and The Moms Co. Key Questions Answered in This Report:
How has the Indian organic baby skincare market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets?
What has been the impact of COVID-19 on the Indian organic baby skincare market?
What is the breakup of the market based on the skin type?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the Indian organic baby skincare market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 India Organic Baby Skincare Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Skin Type
6.1 Flaky Skin
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Oily Skin
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Dry Skin
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product Type
7.1 Baby Oil
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Baby Powder
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Baby Soaps
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Petroleum Jelly
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Baby Lotion
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Hypermarkets and Supermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 E-Commerce
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Specialty Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Retail Pharmacies
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Convenience Stores
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North India
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Breakup by Skin Type
9.1.3 Breakup by Product Type
9.1.4 Breakup by Distribution Channel
9.1.5 Market Forecast
9.2 South India
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Breakup by Skin Type
9.2.3 Breakup by Product Type
9.2.4 Breakup by Distribution Channel
9.2.5 Market Forecast
9.3 East India
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Breakup by Skin Type
9.3.3 Breakup by Product Type
9.3.4 Breakup by Distribution Channel
9.3.5 Market Forecast
9.4 West India
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Breakup by Skin Type
9.4.3 Breakup by Product Type
9.4.4 Breakup by Distribution Channel
9.4.5 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 Bio Veda Action Research Co.
13.3.2 Chicco (Artsana USA, Inc.)
13.3.3 Dabur India Ltd.
13.3.4 Emami Limited
13.3.5 Johnson & Johnson
13.3.6 Krauter Healthcare Limited
13.3.7 Lotus Herbals Ltd.
13.3.8 Mamaearth
13.3.9 Patanjali Ayurved Ltd.
13.3.10 Pigeon India Pvt. Ltd.
13.3.11 The Himalaya Drug Company
13.3.12 The Moms Co.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(skincare)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る