インドのオーガニックベビースキンケア市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年予測India Organic Baby Skincare Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 インドのオーガニックベビースキンケア市場は、2021年に23.5百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には85.8百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に24%のCAGRを示すと予想しています。... もっと見る
サマリーインドのオーガニックベビースキンケア市場は、2021年に23.5百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には85.8百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に24%のCAGRを示すと予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。オーガニックスキンケアは、広範囲に有機製品の利用を伴うスキンケア体制と呼ぶことができます。これらの製品は、有機栽培された成分を含み、合成フィラーや人工染料などの有害な成分を含んでいません。生まれたばかりの赤ちゃんの肌は、大人の肌とは異なり、特別なケアと保護が必要です。オーガニック成分を主成分とするベビー用スキンケア製品は、赤ちゃんの肌に最適な栄養を与えるとともに、合成加工されたスキンケア製品の使用で起こりがちな発疹や肌荒れの可能性を最小限に抑えることができます。インドにおけるオーガニックベビースキンケア製品の市場を牽引する主な要因として、急速な都市化と欧米の影響力の高まりが挙げられます。また、インターネットの普及が進んでいることや、ブランドによるソーシャルメディア上での積極的なプロモーション活動が、市場の成長にさらに貢献しています。また、人工成分で製造されたベビースキンケア製品の悪影響に対する保護者の意識も高まっています。また、人工成分で製造されたベビー用スキンケア製品の悪影響に対する保護者の意識が高まり、支出能力の向上と相まって、国内ではオーガニックベビースキンケア製品への傾斜が強まっています。また、eコマース産業の発展、労働人口の増加、製品のプレミアム化なども、市場に明るい展望をもたらす要因の一つとなっています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、インドのオーガニックベビースキンケア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの国・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、肌タイプ、製品タイプ、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 スキンタイプ別内訳カサカサ肌 オイリー肌 乾燥肌 製品タイプ別構成比。 ベビーオイル ベビーパウダー ベビーソープ 石油ゼリー ベビーローション その他 販売チャネル別内訳 ハイパーマーケット・スーパーマーケット Eコマース 専門店 小売薬局 コンビニエンスストア 地域別構成比 北インド 南インド 東インド 西インド 競合の状況 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとしては、Bio Veda Action Research Co.、Chicco (Artsana USA, Inc.)、Dabur India Ltd、Emami Limited、Johnson & Johnson、Krauter Healthcare Ltd、Lotus Herbals Ltd、Mamaearth、Phanjali Ayurved Ltd、Pigeon India Pvt. Ltd、The Himalaya Drug CompanyおよびThe Moms Co.などが挙げられます。本レポートで回答した主な質問 インドのオーガニックベビースキンケア市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくのか? 主要な地域市場は? COVID-19はインドのオーガニックベビースキンケア市場にどのような影響を及ぼしたか? 肌タイプに基づく市場の内訳は? 製品タイプ別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 市場の主要な推進要因と課題は何か? インドのオーガニックベビースキンケア市場の構造、主要プレイヤーはどこか? 市場の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 India Organic Baby Skincare Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Skin Type 6.1 Flaky Skin 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Oily Skin 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Dry Skin 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product Type 7.1 Baby Oil 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Baby Powder 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Baby Soaps 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Petroleum Jelly 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Baby Lotion 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hypermarkets and Supermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 E-Commerce 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Retail Pharmacies 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Convenience Stores 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North India 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Breakup by Skin Type 9.1.3 Breakup by Product Type 9.1.4 Breakup by Distribution Channel 9.1.5 Market Forecast 9.2 South India 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Breakup by Skin Type 9.2.3 Breakup by Product Type 9.2.4 Breakup by Distribution Channel 9.2.5 Market Forecast 9.3 East India 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Breakup by Skin Type 9.3.3 Breakup by Product Type 9.3.4 Breakup by Distribution Channel 9.3.5 Market Forecast 9.4 West India 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Breakup by Skin Type 9.4.3 Breakup by Product Type 9.4.4 Breakup by Distribution Channel 9.4.5 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 Bio Veda Action Research Co. 13.3.2 Chicco (Artsana USA, Inc.) 13.3.3 Dabur India Ltd. 13.3.4 Emami Limited 13.3.5 Johnson & Johnson 13.3.6 Krauter Healthcare Limited 13.3.7 Lotus Herbals Ltd. 13.3.8 Mamaearth 13.3.9 Patanjali Ayurved Ltd. 13.3.10 Pigeon India Pvt. Ltd. 13.3.11 The Himalaya Drug Company 13.3.12 The Moms Co.
SummaryThe India organic baby skincare market reached a value of US$ 23.5 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 85.8 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 24% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 India Organic Baby Skincare Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Skin Type 6.1 Flaky Skin 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Oily Skin 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Dry Skin 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product Type 7.1 Baby Oil 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Baby Powder 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Baby Soaps 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Petroleum Jelly 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Baby Lotion 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hypermarkets and Supermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 E-Commerce 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Retail Pharmacies 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Convenience Stores 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North India 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Breakup by Skin Type 9.1.3 Breakup by Product Type 9.1.4 Breakup by Distribution Channel 9.1.5 Market Forecast 9.2 South India 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Breakup by Skin Type 9.2.3 Breakup by Product Type 9.2.4 Breakup by Distribution Channel 9.2.5 Market Forecast 9.3 East India 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Breakup by Skin Type 9.3.3 Breakup by Product Type 9.3.4 Breakup by Distribution Channel 9.3.5 Market Forecast 9.4 West India 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Breakup by Skin Type 9.4.3 Breakup by Product Type 9.4.4 Breakup by Distribution Channel 9.4.5 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 Bio Veda Action Research Co. 13.3.2 Chicco (Artsana USA, Inc.) 13.3.3 Dabur India Ltd. 13.3.4 Emami Limited 13.3.5 Johnson & Johnson 13.3.6 Krauter Healthcare Limited 13.3.7 Lotus Herbals Ltd. 13.3.8 Mamaearth 13.3.9 Patanjali Ayurved Ltd. 13.3.10 Pigeon India Pvt. Ltd. 13.3.11 The Himalaya Drug Company 13.3.12 The Moms Co.
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(skincare)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |