スマートディスプレイ市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Smart Display Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 スマートディスプレイの世界市場は、2021年に47億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR22.56%を示し、2027年までに161億6000万米ドルに達すると予測しています。C... もっと見る
サマリースマートディスプレイの世界市場は、2021年に47億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR22.56%を示し、2027年までに161億6000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。スマートディスプレイは、統合された仮想アシスタントソフトウェアを利用し、画面を通して情報を提示したり、タスクを実行したりするワイヤレスの音声起動型デバイスです。メディアの再生、天気や予定、通知などの情報の表示、ホームセキュリティシステムとの接続によるリアルタイムの更新などに広く利用されています。スマートディスプレイには、さまざまなサイズや、内蔵カメラやスピーカーと一体化してビデオ通話機能を実現した高度なバリエーションがあります。スマートディスプレイは、安全性、利便性、生産性、ハンズフリーアクセス、エンターテインメント性を向上させ、消費者に提供します。その結果、医療、自動車、小売、住宅、スポーツ、エンターテインメントなど、さまざまな産業で広く使用されています。 スマートディスプレイの市場動向。 自動車産業における製品の普及が、市場に明るい展望を生み出しています。スマートディスプレイは、運転支援機能を提供し、乗客に安全性、利便性、快適性を強化するために、コネクテッドカーに広く使用されています。さらに、ビデオドアベルやセキュリティカメラなどのスマートホームセキュリティデバイスの需要増が、市場成長の推進力となっています。これに伴い、コネクテッドデバイスにモノのインターネット(IoT)や人工知能(AI)ソリューションを統合するなど、さまざまな技術的進歩が市場成長に有利に働いています。これらの技術は、セキュリティや温度システムのリアルタイム監視やリモートアクセスを支援するものです。さらに、ヘルスケア産業における製品需要の高まりは、市場成長にプラスの影響を与えています。スマートディスプレイは、心拍数、酸素濃度、体温などの患者情報を表示するために、病院やクリニックで広く使用されています。その他、世界的な高速インターネットの普及や、エレクトロニクス産業の著しい成長も、市場の成長を後押しすると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のスマートディスプレイ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、市場をタイプ、ディスプレイサイズ、解像度、エンドユーザーに基づいて分類しています。 タイプ別内訳 サイネージ ミラー ホームディスプレイ ディスプレイサイズ別構成比。 32インチ以下 32インチ以上52インチ未満 52インチ以上 解像度別の内訳。 UHD FHD HD エンドユーザー別構成比。 レジデンシャル 小売 自動車 ヘルスケア スポーツ・エンターテイメント 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、BOE Technology Group Co., Ltd.(以下、BOE社)、BOE Technology Group Co., Ltd.(以下、BOE社)の主要企業のプロファイルとともに調査しています。Ltd.、Google LLC (Alphabet Inc.)、株式会社日立製作所、Intel Corporation、Lenovo Group Limited、LG Electronics Inc.、Qualcomm Incorporated、Samsung Electronics Co.Ltd. 、シャープ株式会社、ソニーグループ株式会社、ViewSonic CorporationおよびWinstar Display Co.Ltd.、シャープ株式会社、ソニー株式会社、株式会社ビューソニック、Winstar Display Co.本レポートで回答した主な質問 スマートディスプレイの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のスマートディスプレイ市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? タイプ別の市場構成は? ディスプレイサイズに基づく市場のブレークアップは? 解像度に基づく市場のブレークアップは? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? スマートディスプレイの世界市場構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Smart Display Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Signage 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Mirror 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Home Display 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Display Size 7.1 Below 32 Inch 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Between 32 and 52 Inch 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Above 52 Inch 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Resolution 8.1 UHD 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 FHD 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 HD 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Residential 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Automotive 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Healthcare 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Sports and Entertainment 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 BOE Technology Group Co. Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Google LLC (Alphabet Inc.) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Hitachi Ltd. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Intel Corporation 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Lenovo Group Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 LG Electronics Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Qualcomm Incorporated 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Samsung Electronics Co.Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Sharp Corporation 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Sony Group Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 ViewSonic Corporation 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Winstar Display Co. Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global smart display market reached a value of US$ 4.79 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 16.16 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 22.56% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Smart Display Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Signage 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Mirror 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Home Display 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Display Size 7.1 Below 32 Inch 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Between 32 and 52 Inch 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Above 52 Inch 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Resolution 8.1 UHD 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 FHD 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 HD 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Residential 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Automotive 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Healthcare 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Sports and Entertainment 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 BOE Technology Group Co. Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Google LLC (Alphabet Inc.) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Hitachi Ltd. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Intel Corporation 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Lenovo Group Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 LG Electronics Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Qualcomm Incorporated 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Samsung Electronics Co.Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Sharp Corporation 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Sony Group Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 ViewSonic Corporation 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Winstar Display Co. Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(display)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |