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スマートディスプレイ市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Smart Display Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

スマートディスプレイの世界市場は、2021年に47億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR22.56%を示し、2027年までに161億6000万米ドルに達すると予測しています。C... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

スマートディスプレイの世界市場は、2021年に47億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR22.56%を示し、2027年までに161億6000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

スマートディスプレイは、統合された仮想アシスタントソフトウェアを利用し、画面を通して情報を提示したり、タスクを実行したりするワイヤレスの音声起動型デバイスです。メディアの再生、天気や予定、通知などの情報の表示、ホームセキュリティシステムとの接続によるリアルタイムの更新などに広く利用されています。スマートディスプレイには、さまざまなサイズや、内蔵カメラやスピーカーと一体化してビデオ通話機能を実現した高度なバリエーションがあります。スマートディスプレイは、安全性、利便性、生産性、ハンズフリーアクセス、エンターテインメント性を向上させ、消費者に提供します。その結果、医療、自動車、小売、住宅、スポーツ、エンターテインメントなど、さまざまな産業で広く使用されています。

スマートディスプレイの市場動向。
自動車産業における製品の普及が、市場に明るい展望を生み出しています。スマートディスプレイは、運転支援機能を提供し、乗客に安全性、利便性、快適性を強化するために、コネクテッドカーに広く使用されています。さらに、ビデオドアベルやセキュリティカメラなどのスマートホームセキュリティデバイスの需要増が、市場成長の推進力となっています。これに伴い、コネクテッドデバイスにモノのインターネット(IoT)や人工知能(AI)ソリューションを統合するなど、さまざまな技術的進歩が市場成長に有利に働いています。これらの技術は、セキュリティや温度システムのリアルタイム監視やリモートアクセスを支援するものです。さらに、ヘルスケア産業における製品需要の高まりは、市場成長にプラスの影響を与えています。スマートディスプレイは、心拍数、酸素濃度、体温などの患者情報を表示するために、病院やクリニックで広く使用されています。その他、世界的な高速インターネットの普及や、エレクトロニクス産業の著しい成長も、市場の成長を後押しすると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のスマートディスプレイ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、市場をタイプ、ディスプレイサイズ、解像度、エンドユーザーに基づいて分類しています。

タイプ別内訳

サイネージ
ミラー
ホームディスプレイ

ディスプレイサイズ別構成比。

32インチ以下
32インチ以上52インチ未満
52インチ以上

解像度別の内訳。

UHD
FHD
HD

エンドユーザー別構成比。

レジデンシャル
小売
自動車
ヘルスケア
スポーツ・エンターテイメント

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、BOE Technology Group Co., Ltd.(以下、BOE社)、BOE Technology Group Co., Ltd.(以下、BOE社)の主要企業のプロファイルとともに調査しています。Ltd.、Google LLC (Alphabet Inc.)、株式会社日立製作所、Intel Corporation、Lenovo Group Limited、LG Electronics Inc.、Qualcomm Incorporated、Samsung Electronics Co.Ltd. 、シャープ株式会社、ソニーグループ株式会社、ViewSonic CorporationおよびWinstar Display Co.Ltd.、シャープ株式会社、ソニー株式会社、株式会社ビューソニック、Winstar Display Co.本レポートで回答した主な質問
スマートディスプレイの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のスマートディスプレイ市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場は?
タイプ別の市場構成は?
ディスプレイサイズに基づく市場のブレークアップは?
解像度に基づく市場のブレークアップは?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける各ステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
スマートディスプレイの世界市場構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Smart Display Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Signage
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Mirror
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Home Display
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Display Size
7.1 Below 32 Inch
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Between 32 and 52 Inch
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Above 52 Inch
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Resolution
8.1 UHD
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 FHD
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 HD
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Residential
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Retail
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Automotive
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Healthcare
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Sports and Entertainment
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 BOE Technology Group Co. Ltd.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 Google LLC (Alphabet Inc.)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 SWOT Analysis
15.3.3 Hitachi Ltd.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Intel Corporation
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Lenovo Group Limited
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 LG Electronics Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Qualcomm Incorporated
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Samsung Electronics Co.Ltd.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Sharp Corporation
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Sony Group Corporation
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 ViewSonic Corporation
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 Winstar Display Co. Ltd.
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global smart display market reached a value of US$ 4.79 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 16.16 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 22.56% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

A smart display is a wireless voice-activated device that utilizes integrated virtual assistant software to present information and perform tasks through a screen. It is widely used for playing media, displaying information, such as weather, upcoming appointments and notifications, and connecting with the home security systems for real-time updates. Smart displays are available in a wide variety of sizes and advanced variants that are integrated with built-in cameras and speakers to provide video calling features. They provide enhanced safety, convenience, productivity, hands-free access and entertainment to the consumers. As a result, they are widely used across various industries, such as medical, automotive, retail, residential, sports and entertainment.

Smart Display Market Trends:
The widespread product adoption in the automotive industry is creating a positive outlook for the market. Smart displays are widely used in connected vehicles to offer driver assistance functions and provide enhanced safety, convenience and comfort to the passengers. Additionally, the increasing demand for smart home security devices, such as video doorbells and security cameras, is providing a thrust to the market growth. In line with this, various technological advancements, such as the integration of the internet of things (IoT) and artificial intelligence (AI) solutions with the connected devices, are favoring the market growth. These technologies assist in real-time monitoring and remote access to security and temperature systems. Moreover, the rising product demand in the healthcare industry is positively impacting the market growth. Smart displays are widely used in hospitals and clinics to display patient information, such as the heart rate, oxygen levels and body temperature. Other factors, including the increasing penetration of high-speed internet across the globe, along with significant growth in the electronics industry, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global smart display market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, display size, resolution and end user.

Breakup by Type:

Signage
Mirror
Home Display

Breakup by Display Size:

Below 32 Inch
Between 32 and 52 Inch
Above 52 Inch

Breakup by Resolution:

UHD
FHD
HD

Breakup by End User:

Residential
Retail
Automotive
Healthcare
Sports and Entertainment

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being BOE Technology Group Co. Ltd., Google LLC (Alphabet Inc.), Hitachi Ltd., Intel Corporation, Lenovo Group Limited, LG Electronics Inc., Qualcomm Incorporated, Samsung Electronics Co.Ltd., Sharp Corporation, Sony Group Corporation, ViewSonic Corporation and Winstar Display Co. Ltd. Key Questions Answered in This Report:
How has the global smart display market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global smart display market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the display size?
What is the breakup of the market based on the resolution?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global smart display market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Smart Display Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Signage
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Mirror
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Home Display
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Display Size
7.1 Below 32 Inch
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Between 32 and 52 Inch
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Above 52 Inch
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Resolution
8.1 UHD
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 FHD
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 HD
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Residential
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Retail
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Automotive
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Healthcare
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Sports and Entertainment
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 BOE Technology Group Co. Ltd.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 Google LLC (Alphabet Inc.)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 SWOT Analysis
15.3.3 Hitachi Ltd.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Intel Corporation
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Lenovo Group Limited
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 LG Electronics Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Qualcomm Incorporated
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Samsung Electronics Co.Ltd.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Sharp Corporation
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Sony Group Corporation
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 ViewSonic Corporation
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 Winstar Display Co. Ltd.
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

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