パッシブ認証の市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Passive Authentication Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のパッシブ認証市場は、2021年に11億2,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR24.1%を示し、2027年までに41億2000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19... もっと見る
サマリー世界のパッシブ認証市場は、2021年に11億2,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR24.1%を示し、2027年までに41億2000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。受動的認証とは、ユーザーを識別し、追加のアクションを必要とせずに確認する摩擦のないプロセスを指します。エージェントや音声ボットとの会話中に話者の音声を聞き取るもので、通常、高いセキュリティの検証スコアを得るためには、より長時間の発話が必要となります。主にユーザーの行動、またはその他の観察可能なデータを収集し、ユーザーのさらなる介入や作業なしに、身元確認の証拠となる情報を分析するものです。現在、多くの新興企業が摩擦のないオンラインおよび物理的な動的確率と信頼性のスコアリング技術を開発しているため、その需要は世界中で拡大しています。 パッシブ認証の市場動向。 現在、銀行業界ではパッシブ認証方式の採用が増加しています。これは、エージェントと顧客とのやりとりを最小限に抑えることができる数々の有益な機能があるためと考えられます。これは、市場の成長を後押しする重要な要因の1つとなっています。また、パッシブ認証方式は、金融サービス会社が過去の通話記録を利用して自動的に顧客を登録する際にも利用できます。さらに、リアルタイムで会話を監視し、相手が認証された人物であることを確認できるなど、さまざまな利点があります。これとは別に、銀行におけるデータ漏洩の発生が増加しており、堅牢な認証技術の必要性に好影響を及ぼしています。さらに、コロナウイルス感染症(COVID-19)の発生は、次世代ユーザーセキュリティ体験を定義することで、企業がセキュリティ手法を変革することを促しています。このため、企業が自動化を導入して摩擦のないユーザー体験を提供できる領域を制御・特定するためのパッシブ認証ソリューションの需要が世界中で高まると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のパッシブ認証市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、コンポーネント、展開モード、組織規模、機能、エンドユース産業に基づき、市場を分類しています。 コンポーネント別構成比 ソリューション サービス 導入形態別の内訳。 オンプレミス クラウド型 組織規模別構成比。 中堅・中小企業 大企業 機能別構成比。 コンプライアンス経営 マーケティングマネジメント リスクマネジメント その他 エンドユーザー業界別構成比 BFSI 政府機関 IT・通信 小売・消費財 ヘルスケア メディア・エンターテイメント その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 業界の競争環境についても、Aware Inc.、BioCatch Ltd.、Cisco Systems Inc.、Equifax Inc.、Experian plc、Fair Isaac Corporation、International Business Machines Corporation、NEC、Nuance Communications Inc.の主要企業のプロファイルとともに検証しています。(マイクロソフト株式会社)、RSA Security LLC、Thales Group、Verint Systems Inc.本レポートで回答した主な質問 パッシブ認証の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のパッシブ認証市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? コンポーネントに基づく市場の内訳は? 展開モードに基づく市場のブレークアップは? 組織規模に基づく市場の内訳は? 機能別の市場構成は? 最終用途産業別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? パッシブ認証の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Passive Authentication Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Solution 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Mode 7.1 On-premises 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cloud-based 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Organization Size 8.1 Small and Medium-sized Enterprises 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Large Enterprises 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Function 9.1 Compliance Management 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Marketing Management 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Risk Management 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End Use Industry 10.1 BFSI 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Government 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 IT and Telecom 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Retail and Consumer Goods 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Healthcare 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 10.6 Media and Entertainment 10.6.1 Market Trends 10.6.2 Market Forecast 10.7 Others 10.7.1 Market Trends 10.7.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Aware Inc. 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.2 BioCatch Ltd. 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Cisco Systems Inc. 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.3.4 SWOT Analysis 16.3.4 Equifax Inc. 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Experian plc 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.6 Fair Isaac Corporation 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 Financials 16.3.6.4 SWOT Analysis 16.3.7 International Business Machines Corporation 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 NEC Corporation 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.8.3 Financials 16.3.8.4 SWOT Analysis 16.3.9 Nuance Communications Inc. (Microsoft Corporation) 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.9.4 SWOT Analysis 16.3.10 RSA Security LLC 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Thales Group 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.11.3 Financials 16.3.11.4 SWOT Analysis 16.3.12 Verint Systems Inc. 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials 16.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global passive authentication market reached a value of US$ 1.12 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.12 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 24.1% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Passive Authentication Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Solution 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Mode 7.1 On-premises 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cloud-based 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Organization Size 8.1 Small and Medium-sized Enterprises 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Large Enterprises 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Function 9.1 Compliance Management 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Marketing Management 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Risk Management 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End Use Industry 10.1 BFSI 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Government 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 IT and Telecom 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Retail and Consumer Goods 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Healthcare 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 10.6 Media and Entertainment 10.6.1 Market Trends 10.6.2 Market Forecast 10.7 Others 10.7.1 Market Trends 10.7.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Aware Inc. 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.2 BioCatch Ltd. 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Cisco Systems Inc. 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.3.4 SWOT Analysis 16.3.4 Equifax Inc. 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Experian plc 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.6 Fair Isaac Corporation 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 Financials 16.3.6.4 SWOT Analysis 16.3.7 International Business Machines Corporation 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 NEC Corporation 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.8.3 Financials 16.3.8.4 SWOT Analysis 16.3.9 Nuance Communications Inc. (Microsoft Corporation) 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.9.4 SWOT Analysis 16.3.10 RSA Security LLC 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Thales Group 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.11.3 Financials 16.3.11.4 SWOT Analysis 16.3.12 Verint Systems Inc. 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials 16.3.12.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ソフトウェア)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(authentication)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|