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パッシブ認証の市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Passive Authentication Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のパッシブ認証市場は、2021年に11億2,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR24.1%を示し、2027年までに41億2000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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147 英語

 

サマリー

世界のパッシブ認証市場は、2021年に11億2,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR24.1%を示し、2027年までに41億2000万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

受動的認証とは、ユーザーを識別し、追加のアクションを必要とせずに確認する摩擦のないプロセスを指します。エージェントや音声ボットとの会話中に話者の音声を聞き取るもので、通常、高いセキュリティの検証スコアを得るためには、より長時間の発話が必要となります。主にユーザーの行動、またはその他の観察可能なデータを収集し、ユーザーのさらなる介入や作業なしに、身元確認の証拠となる情報を分析するものです。現在、多くの新興企業が摩擦のないオンラインおよび物理的な動的確率と信頼性のスコアリング技術を開発しているため、その需要は世界中で拡大しています。

パッシブ認証の市場動向。
現在、銀行業界ではパッシブ認証方式の採用が増加しています。これは、エージェントと顧客とのやりとりを最小限に抑えることができる数々の有益な機能があるためと考えられます。これは、市場の成長を後押しする重要な要因の1つとなっています。また、パッシブ認証方式は、金融サービス会社が過去の通話記録を利用して自動的に顧客を登録する際にも利用できます。さらに、リアルタイムで会話を監視し、相手が認証された人物であることを確認できるなど、さまざまな利点があります。これとは別に、銀行におけるデータ漏洩の発生が増加しており、堅牢な認証技術の必要性に好影響を及ぼしています。さらに、コロナウイルス感染症(COVID-19)の発生は、次世代ユーザーセキュリティ体験を定義することで、企業がセキュリティ手法を変革することを促しています。このため、企業が自動化を導入して摩擦のないユーザー体験を提供できる領域を制御・特定するためのパッシブ認証ソリューションの需要が世界中で高まると予想されます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のパッシブ認証市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、コンポーネント、展開モード、組織規模、機能、エンドユース産業に基づき、市場を分類しています。

コンポーネント別構成比

ソリューション
サービス

導入形態別の内訳。

オンプレミス
クラウド型

組織規模別構成比。

中堅・中小企業
大企業

機能別構成比。

コンプライアンス経営
マーケティングマネジメント
リスクマネジメント
その他

エンドユーザー業界別構成比

BFSI
政府機関
IT・通信
小売・消費財
ヘルスケア
メディア・エンターテイメント
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況
業界の競争環境についても、Aware Inc.、BioCatch Ltd.、Cisco Systems Inc.、Equifax Inc.、Experian plc、Fair Isaac Corporation、International Business Machines Corporation、NEC、Nuance Communications Inc.の主要企業のプロファイルとともに検証しています。(マイクロソフト株式会社)、RSA Security LLC、Thales Group、Verint Systems Inc.本レポートで回答した主な質問
パッシブ認証の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のパッシブ認証市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
コンポーネントに基づく市場の内訳は?
展開モードに基づく市場のブレークアップは?
組織規模に基づく市場の内訳は?
機能別の市場構成は?
最終用途産業別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
パッシブ認証の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Passive Authentication Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Component
6.1 Solution
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Services
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Deployment Mode
7.1 On-premises
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cloud-based
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Organization Size
8.1 Small and Medium-sized Enterprises
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Large Enterprises
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Function
9.1 Compliance Management
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Marketing Management
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Risk Management
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by End Use Industry
10.1 BFSI
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Government
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 IT and Telecom
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Retail and Consumer Goods
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Healthcare
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
10.6 Media and Entertainment
10.6.1 Market Trends
10.6.2 Market Forecast
10.7 Others
10.7.1 Market Trends
10.7.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia-Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Aware Inc.
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.2 BioCatch Ltd.
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.3 Cisco Systems Inc.
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.3.3 Financials
16.3.3.4 SWOT Analysis
16.3.4 Equifax Inc.
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.4.4 SWOT Analysis
16.3.5 Experian plc
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.5.3 Financials
16.3.6 Fair Isaac Corporation
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.6.3 Financials
16.3.6.4 SWOT Analysis
16.3.7 International Business Machines Corporation
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.7.4 SWOT Analysis
16.3.8 NEC Corporation
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.8.3 Financials
16.3.8.4 SWOT Analysis
16.3.9 Nuance Communications Inc. (Microsoft Corporation)
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.9.4 SWOT Analysis
16.3.10 RSA Security LLC
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.11 Thales Group
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.11.3 Financials
16.3.11.4 SWOT Analysis
16.3.12 Verint Systems Inc.
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global passive authentication market reached a value of US$ 1.12 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.12 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 24.1% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Passive authentication refers to the frictionless process of identifying the user and confirming without the need for additional actions. It involves listening to the speaker’s voice while talking to an agent or a voice bot and usually requires a more extended period of speech to achieve a high-security verification score. It mainly gathers the user’s activity, or other observable data, which is analyzed for evidence of identity without further intervention from or work by the user. At present, its demand is escalating across the globe on account of the development of frictionless online and physical dynamic probabilities and confidence scoring technology by numerous startups.

Passive Authentication Market Trends:
Presently, there is a rise in the adoption of passive authentication methods in the banking industry, which can be attributed to numerous beneficial features that minimize agent interaction with the customers. This represents one of the key factors bolstering the growth of the market. Passive authentication methods can also be utilized by financial services companies to enroll customers using archives of previous calls automatically. Moreover, it offers several other advantages, such as enabling companies to continually monitor conversations in real-time and ensure that the person they are interacting with is the authenticated speaker. Apart from this, there is an increase in the incidences of data breaches in the banks, which is positively influencing the need for robust authentication technologies. Furthermore, the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) outbreak has encouraged enterprises to transform their security methods by defining next-generation user security experience. This is anticipated to drive the demand for passive authentication solutions around the world to control and identify areas wherein businesses can introduce automation and provide a frictionless user experience.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global passive authentication market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on component, deployment mode, organization size, function and end use industry.

Breakup by Component:

Solution
Services

Breakup by Deployment Mode:

On-premises
Cloud-based

Breakup by Organization Size:

Small and Medium-sized Enterprises
Large Enterprises

Breakup by Function:

Compliance Management
Marketing Management
Risk Management
Others

Breakup by End Use Industry:

BFSI
Government
IT and Telecom
Retail and Consumer Goods
Healthcare
Media and Entertainment
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Aware Inc., BioCatch Ltd., Cisco Systems Inc., Equifax Inc., Experian plc, Fair Isaac Corporation, International Business Machines Corporation, NEC Corporation, Nuance Communications Inc. (Microsoft Corporation), RSA Security LLC, Thales Group, and Verint Systems Inc. Key Questions Answered in This Report:
How has the global passive authentication market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global passive authentication market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the component?
What is the breakup of the market based on the deployment mode?
What is the breakup of the market based on the organization size?
What is the breakup of the market based on the function?
What is the breakup of the market based on the end use industry?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global passive authentication market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Passive Authentication Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Component
6.1 Solution
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Services
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Deployment Mode
7.1 On-premises
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cloud-based
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Organization Size
8.1 Small and Medium-sized Enterprises
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Large Enterprises
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Function
9.1 Compliance Management
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Marketing Management
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Risk Management
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by End Use Industry
10.1 BFSI
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Government
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 IT and Telecom
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Retail and Consumer Goods
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Healthcare
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
10.6 Media and Entertainment
10.6.1 Market Trends
10.6.2 Market Forecast
10.7 Others
10.7.1 Market Trends
10.7.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia-Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Aware Inc.
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.2 BioCatch Ltd.
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.3 Cisco Systems Inc.
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.3.3 Financials
16.3.3.4 SWOT Analysis
16.3.4 Equifax Inc.
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.4.4 SWOT Analysis
16.3.5 Experian plc
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.5.3 Financials
16.3.6 Fair Isaac Corporation
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.6.3 Financials
16.3.6.4 SWOT Analysis
16.3.7 International Business Machines Corporation
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.7.4 SWOT Analysis
16.3.8 NEC Corporation
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.8.3 Financials
16.3.8.4 SWOT Analysis
16.3.9 Nuance Communications Inc. (Microsoft Corporation)
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.9.4 SWOT Analysis
16.3.10 RSA Security LLC
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.11 Thales Group
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.11.3 Financials
16.3.11.4 SWOT Analysis
16.3.12 Verint Systems Inc.
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

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