多要素認証の世界市場 - 2023-2030Global Multi-factor Authentication Market - 2023-2030 市場概要 多要素認証の世界市場規模は2022年に120億米ドルに達し、2030年には290億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは13.5%である。 世界の多要素認証市場は、サイ... もっと見る
サマリー市場概要多要素認証の世界市場規模は2022年に120億米ドルに達し、2030年には290億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは13.5%である。 世界の多要素認証市場は、サイバーセキュリティ産業の中で急速に成長している分野である。多要素認証とは、ユーザーがシステムやサービスにアクセスする際に複数の認証形式を提供することを要求するセキュリティ・メカニズムを指し、従来のパスワードを超える保護レイヤーを追加する。サイバーセキュリティの脅威やデータ漏洩の増加、より強固な認証方法のニーズが市場を牽引している。 市場ダイナミクス 高まるサイバーセキュリティの脅威 世界の多要素認証市場の成長は、サイバーセキュリティの脅威の高まりによって後押しされている。サイバー攻撃がより巧妙になり、データ漏洩の頻度が高まるにつれ、組織は従来のユーザー名とパスワードによる認証方法の限界を認識しつつある。 多要素認証は、生体認証、トークン、スマートカードなど、複数の認証形態の提供をユーザーに要求することで、さらなる保護層を提供する。この強固なセキュリティ・アプローチは、不正アクセス、個人情報の盗難、クレデンシャル・ベースの攻撃のリスクを軽減するのに役立ち、世界中のさまざまな業界でこれらのソリューションの採用を促進しています。 実装の課題 実装の課題は、世界の多要素認証市場の成長に大きな障害となっている。認証ソリューションの導入は、特にレガシー・システムを持つ組織にとっては複雑で時間がかかる。 多要素認証を既存のインフラに統合し、さまざまなアプリケーションやプラットフォームとの互換性を確保することは、実装に大きな課題をもたらす可能性がある。さらに、さまざまなソリューションや幅広いデバイス、ソフトウェア間の相互運用性が必要なため、導入プロセスがさらに複雑になる。こうした課題は、組織のMFA採用を遅らせたり抑止したりして、市場の成長性を阻害する可能性がある。 COVID-19の影響分析 COVID-19の流行は、世界の多要素認証市場に顕著な影響を与えている。リモートワークへの急速な移行とデジタルサービスへの依存度の高まりに伴い、安全な認証ソリューションへの需要が急増している。組織は、機密データを保護し、不正アクセスを防止することの重要性が高まっていることを認識している。 パンデミックは、リモート・アクセスや潜在的なサイバー脅威に関連するリスクを軽減する重要なセキュリティ対策として、多要素認証の採用を加速させている。安全な認証の必要性はさらに顕著になり、MFAテクノロジーとソリューションへの投資が増加している。その結果、COVID-19の流行が世界の多要素認証市場の成長の触媒として作用している。 AIの影響 人工知能(AI)は、世界の多要素認証(MFA)市場に大きな影響を与えている。AIを活用した認証ソリューションは、MFAシステムの精度と効率を高め、インテリジェントなユーザー検証と脅威検出を可能にした。AIアルゴリズムは、膨大な量のデータを分析し、パターンを特定し、異常を検出することで、MFAソリューションのセキュリティとユーザビリティを強化することができる。 セグメント分析 世界の多要素認証市場は、認証、コンポーネント、組織規模、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。 大企業が多要素認証の採用をリード 現在、世界の多要素認証市場では大企業がトップシェアを占めている。大企業は、事業規模が大きく、リスク・エクスポージャーが大きいため、予算が大きく、ITインフラが充実しており、サイバーセキュリティを重視していることが多い。そのため、多要素認証ソリューションのような強固なセキュリティ対策に投資する傾向が強い。 地理的分析 アジア太平洋地域は予測期間中に高い成長率が見込まれる アジア太平洋地域の多要素認証市場は、CAGR 15.0%で成長すると予測されている。同地域ではデジタルトランスフォーメーションへの取り組みが急増しており、企業はクラウドコンピューティング、モバイルアプリケーション、オンラインサービスを採用している。このようなデジタル・プラットフォームへの依存度の高まりにより、サイバー脅威から保護するための多要素認証のような強固な認証ソリューションに対する需要が高まっている。 アジア太平洋地域では、規制措置やデータ保護法が増加している。政府や業界は、機密データのプライバシーと保護を確保するため、MFAを含むより強固なセキュリティ対策の必要性を強調している。 競争状況 世界の主なプレーヤーには、Okta Inc.、Duo Security Inc.(シスコシステムズ)、Microsoft Corporation、OneLogin Inc.、ForgeRock Inc.、SecureAuth Corporation、Gemalto NV(Thales Group)、OneSpan Inc.、Entrust Datacard Corporation、RSA Security LLCが含まれる。 レポートを購入する理由 - 認証、コンポーネント、組織規模、エンドユーザー、地域に基づく世界の多要素認証市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 多要素認証市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 全主要プレイヤーの主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 多要素認証の世界市場レポートは、約64の表、69の図、195ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Authentication 3.2. Snippet by Component 3.3. Snippet by Organization Size 3.4. Snippet by End-User 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The rapid increase in online transactions 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Increasing response time 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Advancement in biometric technologies 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 and its Future Impact 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Authentication 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Authentication 7.2. Password Authentication* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Passwordless Authentication 8. By Component 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Authentication 8.2. Solutions* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Hardware 8.4. Services 9. By Organization Size 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Organization Size 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Organization Size 9.2. Small & Medium Enterprise* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Large Enterprises 10. By End-User 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 10.2. BFSI* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Healthcare 10.4. Retail & E-Commerce 10.5. Education 10.6. IT & IT Services 10.7. Government 10.8. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Organization Size 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Organization Size 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. The UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Organization Size 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.6.1. Brazil 11.4.6.2. Argentina 11.4.6.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.5.1. China 11.5.5.2. India 11.5.5.3. Japan 11.5.5.4. Australia 11.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Organization Size 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. LANXESS* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Clariant 13.3. Troy Corporation 13.4. BASF SE 13.5. Milliken Chemical Company 13.6. SteriTouch Ltd. 13.7. DOW 13.8. Lonza 13.9. Noble Biomaterials Inc 13.10. Renaissance Chemicals Ltd LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Authentication 3.2. Snippet by Component 3.3. Snippet by Organization Size 3.4. Snippet by End-User 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The rapid increase in online transactions 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Increasing response time 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Advancement in biometric technologies 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 and its Future Impact 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Authentication 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Authentication 7.2. Password Authentication* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Passwordless Authentication 8. By Component 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Authentication 8.2. Solutions* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Hardware 8.4. Services 9. By Organization Size 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Organization Size 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Organization Size 9.2. Small & Medium Enterprise* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Large Enterprises 10. By End-User 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 10.2. BFSI* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Healthcare 10.4. Retail & E-Commerce 10.5. Education 10.6. IT & IT Services 10.7. Government 10.8. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Organization Size 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Organization Size 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. The UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Organization Size 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.6.1. Brazil 11.4.6.2. Argentina 11.4.6.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.5.1. China 11.5.5.2. India 11.5.5.3. Japan 11.5.5.4. Australia 11.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Organization Size 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. LANXESS* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Clariant 13.3. Troy Corporation 13.4. BASF SE 13.5. Milliken Chemical Company 13.6. SteriTouch Ltd. 13.7. DOW 13.8. Lonza 13.9. Noble Biomaterials Inc 13.10. Renaissance Chemicals Ltd LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ソフトウェア)の最新刊レポート
DataM Intelligence社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(authentication)の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |