デジタルペン市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Digital Pen Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 デジタルペンの世界市場は、2021年に5億5320万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.39%を示し、2027年には1,222.2百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の... もっと見る
サマリーデジタルペンの世界市場は、2021年に5億5320万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.39%を示し、2027年には1,222.2百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、弊社では、様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。デジタルペンは、手書きの文字や画像を取り込み、デジタルデータに変換する電池式の筆記用具です。ユニバーサルシリアルバス(USB)コネクタ、Bluetooth、Wi-Fiなどの無線技術で構成され、パーソナルコンピュータ(PC)やスマートデバイスへのデータの保存や転送を支援するものである。現在、大手メーカー各社は、独自の機能を持つさまざまなデジタルペンを発売しています。センサーやカメラを内蔵し、タッチ操作、メモリー、入力ボタン、音声録音、電子消去機能などを搭載しています。 デジタルペンの市場動向。 デジタルペンの市場規模は、紙媒体のドキュメントを使用することによるデメリット(アクセス性、セキュリティ、保管スペースの不足など)に対する個人の意識の高まりが、市場成長を後押しする重要な要因の一つとなっています。また、紙を製造する際に発生する塩素や金属化合物などの無機物は、水域に排出され、環境汚染の原因となります。また、製紙工程で発生する塩素や金属化合物などの無機物は、水域に排出され環境汚染の原因となるため、各国の政府機関が産業排水の汚染防止のために実施している厳しい規制と相まって、市場の成長に寄与しています。また、オンラインバンキングの利用が拡大していることも、世界の銀行・金融サービス・保険(BFSI)セクターにおけるデジタルペンの導入にプラスの影響を与えています。デジタルペンは、文書のデジタル化、文書管理の改善、処理コストの削減、認証の強化、ワークフローのスピードアップ、顧客満足度の向上に貢献します。さらに、市場をリードする企業は、建築専門家向けにリアルな描画ビューを提供する、軽量、携帯可能、ワイヤレス、カスタマイズ可能なデジタルペンを発表しています。これに加えて、インフラ設備、病院や工場などの複合商業施設、集合住宅や別荘などの住宅における建築サービスの需要が高まっているため、市場には有利な見通しが生まれると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、デジタルペンの世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品、プラットフォームタイプ、技術、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 製品別の内訳。 スキャニングペン 手書き用ペン プラットフォーム別構成比。 アンドロイド iOS Windows 技術によるブレークアップ カメラ付きデジタルペン 加速度センサー付きデジタルペン トラックボールデジタルペン その他 エンドユーザー別構成比 BFSI ヘルスケア 政府機関 教育 製造業 IT・通信 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Anoto Group AB、Apple Inc.、Canon Inc.、D'Ieteren Group SA、Dell Technologies Inc.、Hanwang (Hanvon) Technology Co.Ltd.、HP Development Company L.P.、Microsoft Corporation、NeoLAB Convergence Inc.、Samsung Electronics Co.Ltd.、(株)東芝、(株)ワコム、(株)日立製作所Ltd.、Xcallibre社。本レポートで回答した主な質問 デジタルペンの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19はデジタルペンの世界市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? 製品別の市場構成は? プラットフォームタイプに基づく市場のブレークアップは? 技術別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? デジタルペンの世界市場構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Digital Pen Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Scanning Pen 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Handwriting Pen 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Platform Type 7.1 Android 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 iOS 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Windows 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Technology 8.1 Camera Digital Pen 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Accelerometer Digital Pen 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Trackball Digital Pen 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Healthcare 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Government 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Education 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Manufacturing 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 IT and Telecom 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Anoto Group AB 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Apple Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Canon Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 D’Ieteren Group SA 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Dell Technologies Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Hanwang (Hanvon) Technology Co. Ltd. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 HP Development Company L.P. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Microsoft Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 NeoLAB Convergence Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Samsung Electronics Co. Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Toshiba Corporation 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Wacom Co. Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.13 Xcallibre 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio
SummaryThe global digital pen market reached a value of US$ 553.2 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,222.2 Million by 2027, exhibiting at a CAGR of 14.39% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Digital Pen Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Scanning Pen 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Handwriting Pen 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Platform Type 7.1 Android 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 iOS 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Windows 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Technology 8.1 Camera Digital Pen 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Accelerometer Digital Pen 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Trackball Digital Pen 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Healthcare 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Government 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Education 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Manufacturing 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 IT and Telecom 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Anoto Group AB 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Apple Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Canon Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 D’Ieteren Group SA 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Dell Technologies Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Hanwang (Hanvon) Technology Co. Ltd. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 HP Development Company L.P. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Microsoft Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 NeoLAB Convergence Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Samsung Electronics Co. Ltd. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Toshiba Corporation 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Wacom Co. Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.13 Xcallibre 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(pen)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |