スマートシューズの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Smart Shoes Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 スマートシューズの世界市場は、2021年に2億2692万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR16.50%を示し、2027年には585.07百万米ドルの市場に到達すると予測しています。C... もっと見る
サマリースマートシューズの世界市場は、2021年に2億2692万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR16.50%を示し、2027年には585.07百万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。スマートシューズとは、歩行、ランニング、身体活動の際に、快適性と保護性能を高めるために着用するスマート技術を用いた履物のことです。スマートフォンのアプリケーションとデジタル接続され、ナビゲーションやポジショニングの監視、電子システム、マイクロチップ、圧力センサー、バッテリーが組み込まれています。スマートシューズは、疲労、健康、歩数、カロリー、姿勢、正確なデータの作成などを分析し、パーソナライズされたフィードバックを提供するために広く使用されています。一般的に、色、サイズ、デザインが豊富で、イラストでパーソナライズすることも可能です。一般的な靴と比較すると、慣性磁気計測装置で構成され、歩行分析に使用され、圧力センサーで体重分布の情報を提供し、パフォーマンスを監視することができます。 スマートシューズの業界動向と推進要因。 世界的にスポーツ産業が大きく成長していることが、市場に明るい展望を生み出しています。スマートシューズは、パフォーマンスの向上、足へのクッション性の提供、快適性の強化のために広く活用されています。これに伴い、スポーツ関連やフィットネス活動への参加が増加していることが、市場の成長に好影響を与えています。健康意識の高まりに伴い、消費者は活動の進捗状況を把握するために、日々の記録を維持するためのスマートシューズを広く採用しています。さらに、ナビゲーション・トラッカーやセルフレーシング技術の導入など、さまざまな技術的進歩が市場成長に弾みをつけています。これらの靴は、靴底の圧力センサーで構成されており、靴の中の足を感知し、自動的な紐付けを可能にします。さらに、日々の活動やフィットネスレベルを簡単かつポータブルに追跡・管理するためのスマートウェアラブルに対する需要の高まりが、市場成長にプラスの影響を与えています。これとは別に、消費者の支出能力の上昇とともに、電子商取引チャンネルの人気の高まりは、成長に向けて市場を促進すると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のスマートシューズ市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 スマートウォーキングシューズ スマートランニングシューズ スマートスポーツシューズ 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット 専門店 オンラインストア エンドユーザー別構成比 男性 女性 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Alegria、Digitsole、Intellinium、Nike Inc、Puma SE、Salted Ltd.、SolePower、Under Armour Inc、Vivobarefoot、Xiaomi Inc、Zhor-Techといった主要企業のプロファイルと共に検証しています。本レポートで回答した主な質問 スマートシューズの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界のスマートシューズ市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 流通チャネルに基づく市場の内訳は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? スマートシューズの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Smart Shoe Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Smart Walking Shoes 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Smart Running Shoes 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Smart Sports Shoes 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Specialty Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Online Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Men 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Women 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Alegria 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Digitsole 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Intellinium 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Nike Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Puma SE 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Salted Ltd. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 SolePower 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Under Armour Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Vivobarefoot 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Xiaomi Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.11 Zhor-Tech 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global smart shoes market reached a value of US$ 226.92 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 585.07 Million by 2027 exhibiting a CAGR of 16.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Smart Shoe Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Smart Walking Shoes 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Smart Running Shoes 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Smart Sports Shoes 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Specialty Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Online Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Men 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Women 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Alegria 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Digitsole 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Intellinium 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Nike Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Puma SE 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Salted Ltd. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 SolePower 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Under Armour Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Vivobarefoot 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Xiaomi Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.11 Zhor-Tech 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(shoes)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/23 10:26 157.72 円 164.94 円 201.11 円 |