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スマートシューズの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Smart Shoes Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

スマートシューズの世界市場は、2021年に2億2692万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR16.50%を示し、2027年には585.07百万米ドルの市場に到達すると予測しています。C... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

スマートシューズの世界市場は、2021年に2億2692万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR16.50%を示し、2027年には585.07百万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

スマートシューズとは、歩行、ランニング、身体活動の際に、快適性と保護性能を高めるために着用するスマート技術を用いた履物のことです。スマートフォンのアプリケーションとデジタル接続され、ナビゲーションやポジショニングの監視、電子システム、マイクロチップ、圧力センサー、バッテリーが組み込まれています。スマートシューズは、疲労、健康、歩数、カロリー、姿勢、正確なデータの作成などを分析し、パーソナライズされたフィードバックを提供するために広く使用されています。一般的に、色、サイズ、デザインが豊富で、イラストでパーソナライズすることも可能です。一般的な靴と比較すると、慣性磁気計測装置で構成され、歩行分析に使用され、圧力センサーで体重分布の情報を提供し、パフォーマンスを監視することができます。

スマートシューズの業界動向と推進要因。
世界的にスポーツ産業が大きく成長していることが、市場に明るい展望を生み出しています。スマートシューズは、パフォーマンスの向上、足へのクッション性の提供、快適性の強化のために広く活用されています。これに伴い、スポーツ関連やフィットネス活動への参加が増加していることが、市場の成長に好影響を与えています。健康意識の高まりに伴い、消費者は活動の進捗状況を把握するために、日々の記録を維持するためのスマートシューズを広く採用しています。さらに、ナビゲーション・トラッカーやセルフレーシング技術の導入など、さまざまな技術的進歩が市場成長に弾みをつけています。これらの靴は、靴底の圧力センサーで構成されており、靴の中の足を感知し、自動的な紐付けを可能にします。さらに、日々の活動やフィットネスレベルを簡単かつポータブルに追跡・管理するためのスマートウェアラブルに対する需要の高まりが、市場成長にプラスの影響を与えています。これとは別に、消費者の支出能力の上昇とともに、電子商取引チャンネルの人気の高まりは、成長に向けて市場を促進すると予想されます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のスマートシューズ市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

スマートウォーキングシューズ
スマートランニングシューズ
スマートスポーツシューズ

流通チャネル別構成比。

スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
専門店
オンラインストア

エンドユーザー別構成比

男性
女性

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、Alegria、Digitsole、Intellinium、Nike Inc、Puma SE、Salted Ltd.、SolePower、Under Armour Inc、Vivobarefoot、Xiaomi Inc、Zhor-Techといった主要企業のプロファイルと共に検証しています。本レポートで回答した主な質問
スマートシューズの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19は世界のスマートシューズ市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場は?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
流通チャネルに基づく市場の内訳は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
スマートシューズの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Smart Shoe Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Smart Walking Shoes
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Smart Running Shoes
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Smart Sports Shoes
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Supermarkets and Hypermarkets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Specialty Stores
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Online Stores
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Men
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Women
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Alegria
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Digitsole
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Intellinium
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Nike Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Puma SE
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Salted Ltd.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 SolePower
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Under Armour Inc.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Vivobarefoot
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Xiaomi Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.11 Zhor-Tech
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global smart shoes market reached a value of US$ 226.92 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 585.07 Million by 2027 exhibiting a CAGR of 16.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Smart shoes refer to a smart technology footwear worn to provide enhanced comfort and protection while walking, running, and performing physical activities. They are digitally connected to smartphone applications and are embedded with monitoring navigation and positioning, electronic systems, microchips, pressure sensors, and a battery. Smart shoes are widely used to provide personalized feedback to analyze fatigue, health, steps, calories, posture, and create precise data. They are commonly available in a wide variety of colors, sizes, and designs that can also be personalized with illustrations. As compared to standard shoes, smart shoes consist of inertial-magnetic measurement units used for gait analysis and have pressure sensors used to provide information on the distribution of body weight and monitor performance.

Smart Shoes Industry Trends and Drivers:
The significant growth in the sports industry across the globe is creating a positive outlook for the market. Smart shoes are widely utilized to improve performance, provide cushioning to the foot, and enhance comfort. In line with this, the increasing participation in sports-related and fitness activities is favoring the market growth. With the rising health consciousness, consumers are widely adopting smart shoes for maintaining a daily record of the activities to track progress. Moreover, various technological advancements, such as the introduction of navigation tracker and self-lacing technology, are providing an impetus to the market growth. These shoes consist of pressure sensors in the soles that sense the foot inside the shoes and allow automatic lacing. Additionally, the increasing demand for smart wearables for easy and portable tracking and mentoring of the day-to-day activities and fitness levels are positively impacting the market growth. Apart from this, the increasing popularity of e-commerce channels, along with the rising expenditure capacities of consumers, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global smart shoe market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, distribution channel and end user.

Breakup by Product Type:

Smart Walking Shoes
Smart Running Shoes
Smart Sports Shoes

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Specialty Stores
Online Stores

Breakup by End User:

Men
Women

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Alegria, Digitsole, Intellinium, Nike Inc., Puma SE, Salted Ltd., SolePower, Under Armour Inc., Vivobarefoot, Xiaomi Inc. and Zhor-Tech. Key Questions Answered in This Report:
How has the global smart shoes market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global smart shoes market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global smart shoe market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Smart Shoe Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Smart Walking Shoes
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Smart Running Shoes
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Smart Sports Shoes
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Supermarkets and Hypermarkets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Specialty Stores
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Online Stores
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Men
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Women
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Alegria
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Digitsole
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Intellinium
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Nike Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Puma SE
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Salted Ltd.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 SolePower
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Under Armour Inc.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Vivobarefoot
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Xiaomi Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.11 Zhor-Tech
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

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