商用アビオニクス・システム市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Commercial Avionics Systems Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の商用アビオニクスシステム市場は、2021年に281億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には367億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示すと予測しています。COVID-... もっと見る
サマリー世界の商用アビオニクスシステム市場は、2021年に281億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には367億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。商業用アビオニクス・システムは、航空機での利用を目的として設計された電子機器です。エンジン制御、フライトレコーダー、照明システム、脅威検知、燃料システム、電子光学(EO/IR)システム、気象レーダー、性能モニター、および飛行管理タスクを実行するためのその他のシステムで構成されています。耐久性、信頼性が高く、頻繁なアップデートを必要としません。さらに、航空機の制御、監視、航行、他の航空機との衝突回避、航空管制塔との通信を支援し、乗員や乗客の安全性を高めています。 商用アビオニクス・システムの市場動向。 航空旅客輸送量の増加に伴う航空部門の繁栄は、市場の成長を促す重要な要因の1つとなっています。さらに、商用アビオニクス・システムにより、パイロットは航空機を軌道に乗せ、他の飛行機から安全に保つためのパラメータを明確に把握することができます。これらのシステムには、緊急着陸などの特定の操縦を行う際にパイロットに指示を与えるコックピット・システムが含まれます。また、客室乗務員が機内の照明、乗客のサインや呼びかけ、調理場や化粧室の制御、客室内の相互通信機器などを監視・制御する客室管理システム(CMS)も含まれます。次世代フライト・マネジメント・システム(NGFMS)の採用が進んでいることもあり、商用アビオニクス・システムの売上は世界的に拡大しています。これとは別に、ハイジャックやテロ攻撃に対する安全性とセキュリティの向上に対するニーズが世界的に高まっています。これは、より良いサービスを提供するための製品イノベーションに注力する市場プレイヤーの増加とともに、市場にプラスの影響を及ぼしています。その他、急速な都市化や、アビオニクスシステムにおけるモノのインターネット(IoT)などの技術の統合も、市場の成長を強化する要因となっています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の商用アビオニクスシステム市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、サブシステム、航空機のタイプ、フィット感に基づいて市場を分類しています。 サブシステム別構成比。 健康監視システム 飛行管理・制御システム 通信・ナビゲーション コックピットシステム ビジュアライゼーションとディスプレイシステム その他 航空機の種類別構成比。 ナローボディ機 ワイドボディ機 リージョナル機 その他 フィット別構成比 ラインフィット レトロフィット 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、Cobham Limited、Garmin Ltd.、General Electric Company、Honeywell International Inc.、L3Harris Technologies Inc.、Panasonic Corporation、Raytheon Technologies Corporation、Safran SA、Teledyne Technologies Inc、Thales Group、Universal Avionics Systems Corporation (Elbit Systems Ltd.) の主要企業のプロファイルと共に検討されています。本レポートで回答した主な質問 商用アビオニクスシステムの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の商用アビオニクスシステム市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? サブシステムに基づく市場の内訳は? 航空機の種類に基づく市場の内訳は? 適合に基づく市場の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 商用アビオニクスシステムの世界市場の構造、主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Commercial Avionics Systems Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Sub System 6.1 Health Monitoring Systems 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Flight Management and Control Systems 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Communication and Navigation 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Cockpit Systems 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Visualizations and Display Systems 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Aircraft Type 7.1 Narrow-body Aircraft 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Wide-body Aircraft 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Regional Aircraft 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Fit 8.1 Linefit 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retrofit 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Cobham Limited 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 SWOT Analysis 14.3.2 Garmin Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 General Electric Company 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Honeywell International Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 L3Harris Technologies Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.6 Panasonic Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Raytheon Technologies Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Safran SA 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Teledyne Technologies Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Thales Group 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Universal Avionics Systems Corporation (Elbit Systems Ltd.) 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global commercial avionics systems market reached a value of US$ 28.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 36.7 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Commercial Avionics Systems Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Sub System 6.1 Health Monitoring Systems 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Flight Management and Control Systems 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Communication and Navigation 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Cockpit Systems 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Visualizations and Display Systems 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Aircraft Type 7.1 Narrow-body Aircraft 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Wide-body Aircraft 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Regional Aircraft 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Fit 8.1 Linefit 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retrofit 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Cobham Limited 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 SWOT Analysis 14.3.2 Garmin Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 General Electric Company 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Honeywell International Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 L3Harris Technologies Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.6 Panasonic Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Raytheon Technologies Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Safran SA 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Teledyne Technologies Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Thales Group 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Universal Avionics Systems Corporation (Elbit Systems Ltd.) 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(航空)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の航空分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(avionics)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/14 10:27 156.77 円 166.04 円 201.95 円 |