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商用アビオニクス・システム市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Commercial Avionics Systems Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の商用アビオニクスシステム市場は、2021年に281億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には367億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示すと予測しています。COVID-... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界の商用アビオニクスシステム市場は、2021年に281億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には367億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。

商業用アビオニクス・システムは、航空機での利用を目的として設計された電子機器です。エンジン制御、フライトレコーダー、照明システム、脅威検知、燃料システム、電子光学(EO/IR)システム、気象レーダー、性能モニター、および飛行管理タスクを実行するためのその他のシステムで構成されています。耐久性、信頼性が高く、頻繁なアップデートを必要としません。さらに、航空機の制御、監視、航行、他の航空機との衝突回避、航空管制塔との通信を支援し、乗員や乗客の安全性を高めています。

商用アビオニクス・システムの市場動向。
航空旅客輸送量の増加に伴う航空部門の繁栄は、市場の成長を促す重要な要因の1つとなっています。さらに、商用アビオニクス・システムにより、パイロットは航空機を軌道に乗せ、他の飛行機から安全に保つためのパラメータを明確に把握することができます。これらのシステムには、緊急着陸などの特定の操縦を行う際にパイロットに指示を与えるコックピット・システムが含まれます。また、客室乗務員が機内の照明、乗客のサインや呼びかけ、調理場や化粧室の制御、客室内の相互通信機器などを監視・制御する客室管理システム(CMS)も含まれます。次世代フライト・マネジメント・システム(NGFMS)の採用が進んでいることもあり、商用アビオニクス・システムの売上は世界的に拡大しています。これとは別に、ハイジャックやテロ攻撃に対する安全性とセキュリティの向上に対するニーズが世界的に高まっています。これは、より良いサービスを提供するための製品イノベーションに注力する市場プレイヤーの増加とともに、市場にプラスの影響を及ぼしています。その他、急速な都市化や、アビオニクスシステムにおけるモノのインターネット(IoT)などの技術の統合も、市場の成長を強化する要因となっています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界の商用アビオニクスシステム市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、サブシステム、航空機のタイプ、フィット感に基づいて市場を分類しています。

サブシステム別構成比。

健康監視システム
飛行管理・制御システム
通信・ナビゲーション
コックピットシステム
ビジュアライゼーションとディスプレイシステム
その他

航空機の種類別構成比。

ナローボディ機
ワイドボディ機
リージョナル機
その他

フィット別構成比

ラインフィット
レトロフィット

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境は、Cobham Limited、Garmin Ltd.、General Electric Company、Honeywell International Inc.、L3Harris Technologies Inc.、Panasonic Corporation、Raytheon Technologies Corporation、Safran SA、Teledyne Technologies Inc、Thales Group、Universal Avionics Systems Corporation (Elbit Systems Ltd.) の主要企業のプロファイルと共に検討されています。本レポートで回答した主な質問
商用アビオニクスシステムの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の商用アビオニクスシステム市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
サブシステムに基づく市場の内訳は?
航空機の種類に基づく市場の内訳は?
適合に基づく市場の内訳は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
商用アビオニクスシステムの世界市場の構造、主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Commercial Avionics Systems Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Sub System
6.1 Health Monitoring Systems
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Flight Management and Control Systems
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Communication and Navigation
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Cockpit Systems
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Visualizations and Display Systems
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Aircraft Type
7.1 Narrow-body Aircraft
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Wide-body Aircraft
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Regional Aircraft
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Fit
8.1 Linefit
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retrofit
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Cobham Limited
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 SWOT Analysis
14.3.2 Garmin Ltd.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 General Electric Company
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Honeywell International Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 L3Harris Technologies Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.6 Panasonic Corporation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Raytheon Technologies Corporation
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Safran SA
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Teledyne Technologies Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Thales Group
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Universal Avionics Systems Corporation (Elbit Systems Ltd.)
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global commercial avionics systems market reached a value of US$ 28.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 36.7 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Commercial avionics systems are electronic equipment designed for utilization in aviation. They comprise engine controls, flight recorders, lighting systems, threat detection, fuel systems, electro-optic (EO/IR) systems, weather radar, performance monitors, and other systems for carrying out flight management tasks. They are durable, reliable and do not require frequent updates. Besides this, they assist in controlling, monitoring, navigating, avoiding collision with other aircraft, and communicating with air traffic control (ATC) towers to enhance the overall safety of crew and passengers.

Commercial Avionics Systems Market Trends:
The thriving aviation sector, in confluence with the increasing air passenger traffic, represents one of the key factors impelling the growth of the market. Moreover, commercial avionics systems enable the pilot to have a clear overview of the parameters that keep the aircraft on course and safe from other planes. These systems include cockpit systems that provide pilots with instructions on performing certain maneuvers, such as an emergency landing. They also comprise cabin management systems (CMSs) that allow the cabin crew to monitor and control cabin illumination, passenger signs and calls, galley and lavatory controls, and cabin intercommunication devices. This, coupled with the growing adoption of next-generation flight management systems (NGFMS), is augmenting the sales of commercial avionics systems across the globe. Apart from this, there is a rise in the need for improved safety and security against hijacking and terrorist attacks worldwide. This, along with the increasing focus of market players on product innovations to offer better service, is positively influencing the market. Other factors strengthening the growth of the market are rapid urbanization and the integration of technologies, such as the internet of things (IoT), in avionics systems.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global commercial avionics systems market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on sub system, aircraft type and fit.

Breakup by Sub System:

Health Monitoring Systems
Flight Management and Control Systems
Communication and Navigation
Cockpit Systems
Visualizations and Display Systems
Others

Breakup by Aircraft Type:

Narrow-body Aircraft
Wide-body Aircraft
Regional Aircraft
Others

Breakup by Fit:

Linefit
Retrofit

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Cobham Limited, Garmin Ltd., General Electric Company, Honeywell International Inc., L3Harris Technologies Inc., Panasonic Corporation, Raytheon Technologies Corporation, Safran SA, Teledyne Technologies Inc., Thales Group and Universal Avionics Systems Corporation (Elbit Systems Ltd.). Key Questions Answered in This Report:
How has the global commercial avionics systems market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global commercial avionics systems market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the sub system?
What is the breakup of the market based on the aircraft type?
What is the breakup of the market based on the fit?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global commercial avionics systems market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Commercial Avionics Systems Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Sub System
6.1 Health Monitoring Systems
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Flight Management and Control Systems
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Communication and Navigation
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Cockpit Systems
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Visualizations and Display Systems
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Aircraft Type
7.1 Narrow-body Aircraft
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Wide-body Aircraft
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Regional Aircraft
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Fit
8.1 Linefit
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retrofit
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Cobham Limited
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 SWOT Analysis
14.3.2 Garmin Ltd.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 General Electric Company
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Honeywell International Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 L3Harris Technologies Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.6 Panasonic Corporation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Raytheon Technologies Corporation
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Safran SA
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Teledyne Technologies Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Thales Group
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Universal Avionics Systems Corporation (Elbit Systems Ltd.)
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

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