プリントラベル市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Print Label Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のプリントラベル市場は、2021年に423億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には563億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.50%を示すと予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリー世界のプリントラベル市場は、2021年に423億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には563億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.50%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。印刷ラベルは、ロゴ、シンボル、商品に関する公表情報を表示するために、金属、布、ポリマー、紙などの素材を製造品に印刷したものを指します。ブランド・アイデンティティの確立、商品の識別、偽造の防止など、信頼性を維持するために利用されている。プリントラベルは、織物ラベルに比べ、直接印刷されるため、細部のビジュアル、精度、品質などさまざまな利点があります。プリントラベルは、湿式接着剤、感圧式、マルチパートトラッキングラベルなど、さまざまなラベリング形式で市販されています。 プリントラベルの市場動向。 食品・飲料(F&B)分野の急速な拡大と食品産業におけるプリントラベルの利用拡大が、市場成長の主な要因となっています。また、様々な用途でプリントラベルが広く採用されていること、消費者の健康志向の高まり、加工製品の需要拡大、可処分所得の増加などが市場成長に寄与しています。透明性を維持するための高速移動消費財(FMCG)のガイドラインに従って情報ラベルの組み込みを取り締まるために、さまざまな国の政府によって行われた数多くのイニシアチブは、市場の成長にプラスの影響を及ぼしています。技術的に高度なダストコントロールシステムの導入は、市場の成長を促進しています。これとは別に、デジタルプリントラベルの革新のための研究開発(R&D)活動への多額の投資と資金調達が、市場成長にプラスに働いています。また、美観に優れたプリントラベルの導入など、その他の要因も、全世界の市場に明るい展望を生み出しています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のプリントラベル市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022-2027年の世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、原材料、印刷プロセス、ラベルフォーマット、最終使用産業に基づいて市場を分類しています。 原材料別の内訳。 金属ラベル プラスチック/ポリマーラベル 印刷工程別の構成比。 オフセット・リトグラフ グラビア フレキソ印刷 スクリーン 凸版印刷 電子写真 インクジェット レーベルフォーマット別構成比。 ウェットグルーラベル 感圧式ラベル ライナーレスラベル 多部品追跡ラベル インモールドラベル スリーブ 最終使用産業別構成比。 ヘルスケア 食品・飲料 パーソナルケア 産業用 ハウスホールドケア コンシューマーエレクトロニクス その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 業界の競争環境についても、3M Company、Ahlstrom-Munksjo Oyj (Ahlstrom-Munksjö Holding 3 Oy)、Avery Dennison Corporation、Fort Dearborn Company、Fuji Seal International Inc、Huhtamäki Oyj、Mondi plc、MultiColor Corporation、Ravenwood Packaging、Sato Europe GmbH、Taghleef Industries および Taylor Corporationといった主要企業のプロファイルとともに検証しています。本レポートで回答した主な質問 プリントラベルの世界市場はこれまでどのように推移してきたのか、また今後どのように推移していくのか? COVID-19は世界のプリントラベル市場にどのような影響を与えているか? 主要な地域市場は? 原材料に基づく市場の内訳は? 印刷工程別の市場構成は? ラベルフォーマット別の市場構成は? 最終用途産業別の市場構成は? バリューチェーンにおける各ステージはどのようなものですか? 業界における主要な推進要因と課題は何か? プリントラベルの世界市場の構造、主要プレイヤーは? 業界における競争の度合いとは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Print Label Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Raw Material 6.1 Metal Labels 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Plastic/Polymer Labels 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Print Process 7.1 Offset Lithography 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Gravure 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Flexography 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Screen 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Letterpress 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Electrophotography 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Inkjet 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Label Format 8.1 Wet-Glue Labels 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Pressure-Sensitive Labels 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Linerless Labels 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Multi-Part Tracking Labels 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 In-Mold Labels 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Sleeves 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use Industry 9.1 Healthcare 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Food and Beverages 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Personal Care 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Industrial 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Household Care 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Consumer Electronics 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 3M Company 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Ahlstrom-Munksjo Oyj (Ahlstrom-Munksjö Holding 3 Oy) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Avery Dennison Corporation 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Fort Dearborn Company 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Fuji Seal International Inc 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Huhtamäki Oyj 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Mondi plc 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Multi-Color Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Ravenwood Packaging 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Sato Europe GmbH 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Taghleef Industries 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Taylor Corporation 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 SWOT Analysis
SummaryThe global print label market reached a value of US$ 42.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 56.36 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Print Label Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Raw Material 6.1 Metal Labels 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Plastic/Polymer Labels 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Print Process 7.1 Offset Lithography 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Gravure 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Flexography 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Screen 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Letterpress 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Electrophotography 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Inkjet 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Label Format 8.1 Wet-Glue Labels 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Pressure-Sensitive Labels 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Linerless Labels 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Multi-Part Tracking Labels 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 In-Mold Labels 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Sleeves 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use Industry 9.1 Healthcare 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Food and Beverages 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Personal Care 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Industrial 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Household Care 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Consumer Electronics 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 3M Company 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Ahlstrom-Munksjo Oyj (Ahlstrom-Munksjö Holding 3 Oy) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Avery Dennison Corporation 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Fort Dearborn Company 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Fuji Seal International Inc 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Huhtamäki Oyj 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Mondi plc 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Multi-Color Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Ravenwood Packaging 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Sato Europe GmbH 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Taghleef Industries 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Taylor Corporation 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(label)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |