![]() スポーツオプティクス市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Sports Optic Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のスポーツオプティック市場は、2021年に21億3000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.10%を示し、2027年までに26億米ドルの市場に達すると予測しています。CO... もっと見る
サマリー世界のスポーツオプティック市場は、2021年に21億3000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.10%を示し、2027年までに26億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。スポーツオプティクスとは、遠くの物体を拡大し、明瞭度を高め、パフォーマンスを向上させるために使用される装置を指します。双眼鏡、距離計、ライフルスコープ、望遠鏡は、プラスチック、ガラス、金属フレームを使用して製造された一般的に利用可能なスポーツオプティクスの一部です。狩猟、競馬、ゴルフ、ライフル射撃、水上・雪上スポーツなど数多くのスポーツで、標的の範囲を見極め、見やすくし、情報を収集し、正確に狙いを定めるために広く使用されている。これらのデバイスは、可視、紫外線(UV)、赤外線(IR)領域で作動し、鮮明さ、携帯性、シャープネス、拡大率、薄暗がりや暗視機能を強化することが可能です。 スポーツオプティクスの市場動向。 大衆の間でレクリエーションやスポーツ活動への嗜好が高まっていることが、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。スポーツオプティクスは、ライフル、ターゲット、アーチェリー、ハンドガン射撃などのスポーツイベントで広く使用され、正確な照準と長距離での正確な射撃を保証しています。さらに、角膜の傷や目の感染症、化学物質や海水への暴露を防ぎ、水中の視認性を向上させるために、ウォータースポーツやスノースポーツで伸縮式スポーツオプティックスが広く利用されていることが、市場成長に好影響を与えています。さらに、遠くの物体の高解像度画像を提供する3次元(3D)ビューオプティクスの発売など、様々な製品イノベーションが市場成長の推進力となっている。また、薄暗い場所や照明のない場所での距離測定や照度調整、照準合わせをサポートするスポーツオプティクスの登場は、市場成長にプラスの影響を与えています。大衆の間でスポーツトレーニングを促進するために、様々な政府のイニシアチブの実装と一緒に、消費者の増加支出能力を含む他の要因は、成長に向けて市場を駆動することが期待される。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、スポーツオプティックの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、流通チャネル、用途に基づいて分類しています。 タイプ別内訳 望遠鏡 双眼鏡 ライフルスコープ レンジファインダー 販売チャネル別構成比。 オンライン オフライン アプリケーション別構成比。 シューティングスポーツ ゴルフ ウォータースポーツ ホイールスポーツ スノースポーツ 競馬 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、American Technologies Network Corp、Burris Company Inc、Bushnell Inc、American Technologies Network Corp.などの主要企業のプロファイルと共に調査しています。(Vista Outdoor Inc.)、Carl Zeiss AG、Celestron LLC (Synta Technology Corporation of Taiwan)、Karl Kaps GmbH & Co.,Ltd.、Burris Company Inc.KG、Leica Camera Aktiengesellschaft、Leupold & Stevens Inc.、Meopta - optika s.r.o, Nikon Corporation、Primary Arms L.L.C., Teledyne Flir LLC (Teledyne Technologies Incorporated) および Trijicon Inc.などのメーカーがあります。本レポートで回答した主な質問 スポーツオプティックの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のスポーツオプティック市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? タイプに基づく市場の内訳は? 販売チャネルに基づく市場の内訳は? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のスポーツオプティックの市場構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sports Optic Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Telescopes 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Binoculars 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Rifle Scopes 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Rangefinders 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Online 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Offline 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Shooting Sports 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Golf 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Water Sports 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Wheel Sports 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Snow Sports 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Horse Racing 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 American Technologies Network Corp 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Burris Company Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Bushnell Inc. (Vista Outdoor Inc.) 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Carl Zeiss AG 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 SWOT Analysis 14.3.5 Celestron LLC (Synta Technology Corporation of Taiwan) 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Karl Kaps GmbH & Co. KG 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Leica Camera Aktiengesellschaft 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Leupold & Stevens Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Meopta - optika, s.r.o 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Nikon Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Primary Arms L.L.C. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Teledyne Flir LLC (Teledyne Technologies Incorporated) 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Trijicon Inc. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio
SummaryThe global sports optic market reached a value of US$ 2.13 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 2.6 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 3.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sports Optic Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Telescopes 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Binoculars 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Rifle Scopes 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Rangefinders 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Online 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Offline 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Shooting Sports 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Golf 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Water Sports 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Wheel Sports 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Snow Sports 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Horse Racing 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 American Technologies Network Corp 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Burris Company Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Bushnell Inc. (Vista Outdoor Inc.) 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Carl Zeiss AG 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 SWOT Analysis 14.3.5 Celestron LLC (Synta Technology Corporation of Taiwan) 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Karl Kaps GmbH & Co. KG 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Leica Camera Aktiengesellschaft 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Leupold & Stevens Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Meopta - optika, s.r.o 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Nikon Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Primary Arms L.L.C. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Teledyne Flir LLC (Teledyne Technologies Incorporated) 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Trijicon Inc. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(sports)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2025/03/14 10:26 149.35 円 162.52 円 196.23 円 |