世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

デジタル式吸入器市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Digital Dose Inhaler Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

デジタル用量吸入器の世界市場は、2021年に24億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.1%を示し、2027年には58億5千万米ドルに達すると予測しています。COVID-1... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年2月12日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
143 英語

 

サマリー

デジタル用量吸入器の世界市場は、2021年に24億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.1%を示し、2027年には58億5千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

デジタル式吸入器は、シンプルで正確、かつ信頼性の高い用量カウンターを提供するために利用され、喘息および慢性閉塞性肺疾患(COPD)患者が治療のアドヒアランスを追跡することを可能にするものです。これらの吸入器は、薬物投与時間を記録し、低用量警告を表示するセンサーで構成されています。また、さまざまな患者さんがアクセスしやすく、理解しやすいように、大きなディスプレイを備えています。現在、デジタル式吸入器にはBluetooth技術が搭載され、タブレット、スマートフォン、コンピュータとワイヤレスでペアリングし、データの自動転送を可能にしています。

デジタル式吸入器の市場動向。
気管支喘息、肺障害、肺高血圧症(PH)、慢性閉塞性肺疾患(COPD)などの慢性呼吸器疾患(CRD)と診断される個人の数が大幅に増加していることが、世界におけるデジタル式吸入器の需要を高める重要な要因の1つとなっています。また、タバコを吸う人の増加、大気汚染レベルの上昇、農林業や鉱業における職業性粉塵への曝露などを理由に、CRD発症のリスクは世界中で高まっています。このことが、市場の成長を後押ししています。これとは別に、多くの国の行政機関や非政府組織(NGO)は、CRDと利用可能な治療法に関する認識を広めるために、いくつかのプログラムを導入しています。さらに、乾燥粉末吸入器(DPI)システムは、肺の気道深部への微細な薬物粒子の送達を目標としているため、牽引力を増しています。その結果、複数のメーカーが信頼性、一貫性、費用対効果を改善したカプセル型や使い捨てのDPIデバイスを提供しており、これが市場の牽引役となっています。さらに、政府主催の計画や個人の保険・従業員政策を通じて患者が利用できる有利な払い戻し政策が、呼吸器疾患の治療率を押し上げています。このことは、市場の成長を刺激すると予測されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界のデジタル用量吸入器市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を提供します。当レポートでは、市場をタイプ別、製品別に分類しています。

タイプ別内訳

ブランド薬
ジェネリック医薬品

製品別構成比。

定量噴霧式吸入器(Metered Dose Inhaler
ドライパウダー吸入器

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、3M Company、AstraZeneca plc、GlaxoSmithKline plc、Glenmark Pharmaceuticals Limited、H&T Presspart Manufacturing Ltd.、Koninklijke Philips N.V., Lupin Limited, Novartis AG、OPKO Health Inc.、Propeller Health (ResMed), Sensirion AG Switzerlandおよび Teva Pharmaceutical Industries Ltd. の主要企業のプロファイルとともに調査しています。本レポートで回答した主な質問
デジタル式吸入器の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のデジタル吸入器市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
タイプに基づく市場の内訳は?
製品に基づく市場の内訳は?
業界のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のデジタル用量吸入器市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Digital Dose Inhaler Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Branded Medication
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Generics Medication
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product
7.1 Metered Dose Inhaler
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Dry Powder Inhaler
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Asia-Pacific
8.2.1 China
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 Japan
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 India
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 South Korea
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Australia
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Indonesia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Others
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Germany
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 France
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 United Kingdom
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 Italy
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Spain
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Russia
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Breakup by Country
8.5.3 Market Forecast
9 SWOT Analysis
9.1 Overview
9.2 Strengths
9.3 Weaknesses
9.4 Opportunities
9.5 Threats
10 Value Chain Analysis
11 Porters Five Forces Analysis
11.1 Overview
11.2 Bargaining Power of Buyers
11.3 Bargaining Power of Suppliers
11.4 Degree of Competition
11.5 Threat of New Entrants
11.6 Threat of Substitutes
12 Price Analysis
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 3M Company
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.1.3 Financials
13.3.1.4 SWOT Analysis
13.3.2 AstraZeneca plc
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.2.3 Financials
13.3.2.4 SWOT Analysis
13.3.3 GlaxoSmithKline plc
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.3.3 Financials
13.3.4 Glenmark Pharmaceuticals Limited
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.4.3 Financials
13.3.4.4 SWOT Analysis
13.3.5 H&T Presspart Manufacturing Ltd.
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.6 Koninklijke Philips N.V.
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.6.3 Financials
13.3.6.4 SWOT Analysis
13.3.7 Lupin Limited
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.8 Novartis AG
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.8.3 Financials
13.3.8.4 SWOT Analysis
13.3.9 OPKO Health Inc.
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.9.3 Financials
13.3.10 Propeller Health (ResMed)
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
13.3.11 Sensirion AG Switzerland
13.3.11.1 Company Overview
13.3.11.2 Product Portfolio
13.3.11.3 Financials
13.3.12 Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
13.3.12.1 Company Overview
13.3.12.2 Product Portfolio
13.3.12.3 Financials

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global digital dose inhaler market reached a value of US$ 2.49 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 5.85 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 15.1% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Digital dose inhalers are utilized to provide a simple, accurate, and reliable dose counter, which enables asthma and chronic obstructive pulmonary disease (COPD) patients to track adherence to their therapy. These inhalers comprise sensors that record the time of medication administration and provide a low-dose warning indicator. They also offer a large display for easy accessibility and comprehension by varied patient populations. Nowadays, digital dose inhalers are integrated with Bluetooth technology that assists in pairing with a tablet, smartphone, or computer wirelessly to enable the automatic transfer of data.

Digital Dose Inhaler Market Trends:
A considerable rise in the number of individuals diagnosed with chronic respiratory diseases (CRDs), such as bronchial asthma, lung disorders, pulmonary hypertension (PH) and chronic obstructive pulmonary disease (COPD), represents one of the key factors driving the demand for digital dose inhalers worldwide. Additionally, the risk of developing CRDs is increasing around the world on account of the growing number of tobacco smokers, rising levels of air pollution, and occupational dust exposure in the agriculture, forestry, and mining settings. This, in turn, is bolstering the market growth. Apart from this, governing agencies of numerous countries, along with non-governmental organizations (NGOs), are introducing several programs to spread awareness about CRDs and the available treatments. Moreover, dry powder inhaler (DPI) systems are gaining traction as they target the delivery of fine drug particles to the deeper airways in the lungs. As a result, several manufacturers are offering capsule-based and disposable DPI devices with improved reliability, consistency, and cost-effectiveness, which is driving the market. Furthermore, favorable reimbursement policies available to the patients via government-sponsored plans and individual insurance and employee policies are boosting the treatment rates of respiratory disorders. This, in turn, is projected to stimulate the growth of the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global digital dose inhaler market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type and product.

Breakup by Type:

Branded Medication
Generics Medication

Breakup by Product:

Metered Dose Inhaler
Dry Powder Inhaler

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being 3M Company, AstraZeneca plc, GlaxoSmithKline plc, Glenmark Pharmaceuticals Limited, H&T Presspart Manufacturing Ltd., Koninklijke Philips N.V., Lupin Limited, Novartis AG, OPKO Health Inc., Propeller Health (ResMed), Sensirion AG Switzerland and Teva Pharmaceutical Industries Ltd. Key Questions Answered in This Report:
How has the global digital dose inhaler market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global digital dose inhaler market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the product?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global digital dose inhaler market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Digital Dose Inhaler Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Branded Medication
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Generics Medication
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product
7.1 Metered Dose Inhaler
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Dry Powder Inhaler
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Asia-Pacific
8.2.1 China
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 Japan
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 India
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 South Korea
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Australia
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Indonesia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Others
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Germany
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 France
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 United Kingdom
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 Italy
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Spain
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Russia
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Breakup by Country
8.5.3 Market Forecast
9 SWOT Analysis
9.1 Overview
9.2 Strengths
9.3 Weaknesses
9.4 Opportunities
9.5 Threats
10 Value Chain Analysis
11 Porters Five Forces Analysis
11.1 Overview
11.2 Bargaining Power of Buyers
11.3 Bargaining Power of Suppliers
11.4 Degree of Competition
11.5 Threat of New Entrants
11.6 Threat of Substitutes
12 Price Analysis
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 3M Company
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.1.3 Financials
13.3.1.4 SWOT Analysis
13.3.2 AstraZeneca plc
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.2.3 Financials
13.3.2.4 SWOT Analysis
13.3.3 GlaxoSmithKline plc
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.3.3 Financials
13.3.4 Glenmark Pharmaceuticals Limited
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.4.3 Financials
13.3.4.4 SWOT Analysis
13.3.5 H&T Presspart Manufacturing Ltd.
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.6 Koninklijke Philips N.V.
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.6.3 Financials
13.3.6.4 SWOT Analysis
13.3.7 Lupin Limited
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.8 Novartis AG
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.8.3 Financials
13.3.8.4 SWOT Analysis
13.3.9 OPKO Health Inc.
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.9.3 Financials
13.3.10 Propeller Health (ResMed)
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
13.3.11 Sensirion AG Switzerland
13.3.11.1 Company Overview
13.3.11.2 Product Portfolio
13.3.11.3 Financials
13.3.12 Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
13.3.12.1 Company Overview
13.3.12.2 Product Portfolio
13.3.12.3 Financials

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る