BPOビジネスアナリティクス市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測BPO Business Analytics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のBPOビジネスアナリティクス市場は、2021年に186億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR21.06%を示し、2027年までに639億米ドルに達すると予測しています。COVID-... もっと見る
サマリー世界のBPOビジネスアナリティクス市場は、2021年に186億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR21.06%を示し、2027年までに639億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。ビジネス・アナリティクスとは、企業が潜在顧客の把握、戦略的意思決定、業務コストの最適化、ビジネスの習熟度と競争力の向上を実現するためのデータ管理ソリューションのことです。モノのインターネット(IoT)、機械学習、人工知能(AI)などの高度な技術ソリューションがビジネスプロセスに広く採用されたことで、大量かつ複雑なデータセットを管理するためのビジネスアナリティクスの利用が増加しています。現在、企業は、社内スタッフの雇用にかかるコストを最小限に抑え、コアビジネスに集中することができるため、ビジネスプロセスアウトソーシング(BPO)企業やサードパーティサービスプロバイダーにアナリティクス機能を外注しています。 さまざまな業種でビジネスアナリティクスの導入が進んでいることは、世界のBPOビジネスアナリティクス市場の成長に拍車をかける重要な要因の1つとなっています。これとは別に、中小企業(SME)でのビジネスアナリティクスの利用が増加していることや、起業の数が増加していることも、市場の成長を後押ししています。さらに、信頼性、拡張性、俊敏性を理由に、クラウドベースのBPOサービスの人気が高まっていることも、市場の成長に寄与しています。また、コロナウイルス感染症(COVID-19)の急激な拡大により、ヘルスケア業界では、患者の記録やベッドの空き状況など、膨大な量の病院データを効率的に管理するためのビジネス・アナリティクスに対する需要が高まっています。さらに、複数のBPOサービスプロバイダーが、自社のサービスをオンラインで提供するためにさまざまな戦略を採用しており、市場には明るい見通しが生まれています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のBPOビジネスアナリティクス市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、提供サービス、展開タイプ、用途、業種に基づき市場を分類しています。 オファリング別内訳 ソフトウェア サービス内容 デプロイメントタイプ別構成比。 クラウド型 オンプレミス アプリケーション別構成比。 財務・会計 ヒューマンリソース ナレッジ・プロセス・アウトソーシング 調達・サプライチェーン 顧客サービス その他 業種別構成比。 BFSI IT・通信 ヘルスケア 製造業 小売 運輸・物流 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 本レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要なプレイヤーとして、Accenture PLC、Capgemini SE、Cognizant Technology Solutions、Exlservice Holdings Inc、Genpact Limited、International Business Machines Corporation、Infosys Limited、Mu Sigma Inc、株式会社日本通信データ、TATA Consultancy Services Limited (Tata Sons Private Limited) 、 Tech Mahindra Limited (Mahindra Group) 、Wipro LimitedおよびWNS Global Servicesが挙げられています。本レポートで回答した主な質問 世界のBPOビジネスアナリティクス市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか? COVID-19は世界のBPOビジネスアナリティクス市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? オファリングに基づく市場の内訳は? 展開タイプに基づく市場の内訳は? アプリケーションに基づく市場の内訳は? 業種別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のBPOビジネスアナリティクス市場の構造、主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global BPO Business Analytics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Offering 6.1 Software 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Type 7.1 Cloud-based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 On-premises 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Finance & Accounting 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Human Resources 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Knowledge Process Outsourcing 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Procurement & Supply Chain 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Customer Services 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Vertical 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 IT and Telecommunication 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Healthcare 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Manufacturing 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Retail 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Transportation and Logistics 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Accenture PLC 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Capgemini SE 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Cognizant Technology Solutions 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Exlservice Holdings Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Genpact Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 International Business Machines Corporation 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Infosys Limited 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Mu Sigma Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 NTT DATA Corporation (Nippon Telegraph and Telephone) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 TATA Consultancy Services Limited (Tata Sons Private Limited) 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Tech Mahindra Limited (Mahindra Group) 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Wipro Limited 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 WNS Global Services 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio
SummaryThe global BPO business analytics market reached a value of US$ 18.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 63.9 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 21.06% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global BPO Business Analytics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Offering 6.1 Software 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Type 7.1 Cloud-based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 On-premises 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Finance & Accounting 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Human Resources 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Knowledge Process Outsourcing 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Procurement & Supply Chain 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Customer Services 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Vertical 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 IT and Telecommunication 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Healthcare 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Manufacturing 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Retail 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Transportation and Logistics 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Accenture PLC 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Capgemini SE 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Cognizant Technology Solutions 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Exlservice Holdings Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Genpact Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 International Business Machines Corporation 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Infosys Limited 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Mu Sigma Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 NTT DATA Corporation (Nippon Telegraph and Telephone) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 TATA Consultancy Services Limited (Tata Sons Private Limited) 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Tech Mahindra Limited (Mahindra Group) 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Wipro Limited 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 WNS Global Services 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(bpo)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |