![]() エレベーターの近代化市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Elevator Modernization Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のエレベーター近代化市場は、2021年に81億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には115億9000万米ドルの市場に到達し、2022年から2027年の間に5.60%のCAGRを示すと予測していま... もっと見る
サマリー世界のエレベーター近代化市場は、2021年に81億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には115億9000万米ドルの市場に到達し、2022年から2027年の間に5.60%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置きながら、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。エレベーターの近代化とは、リフトの近代化とも呼ばれ、エレベーターの重要な部分をアップグレードするプロセスを指します。このプロセスでは通常、制御装置、モーター、巻き上げ機、ボタン、電気配線を近代化します。これは、機器の全体的な安全性、性能、および美観を向上させます。また、エネルギーコストを削減し、電磁波ノイズを最小限に抑えながら、エレベーターの運転効率と信頼性を向上させることができます。近年、エレベーターの近代化は、故障、移動速度の低下、頻繁なメンテナンスなどの問題を解消するのに役立つため、住宅、商業、工業の各分野で支持を集めています。 エレベーターのモダナイゼーションの市場動向 エレベーターの近代化は、既存のエレベーターの寿命を延ばし、乗客の安全性と快適性を向上させる。このため、建物内の効率的な移動システムに対するニーズが高まっており、これが市場成長の主な要因となっています。これに加えて、高層ビルのエレベーターにおける安全性の懸念の高まり、および労働人口の拡大は、エレベーターの近代化のための需要を増強しています。さらに、各国の政府は、都市インフラの老朽化に起因する建物の建設や改修のための有利なイニシアチブを取っている。このことは、病院、ショッピングモール、空港などの商業分野への投資の増加と相まって、市場の成長を促進しています。さらに、エレベーターの商業利用が増加していることから、メーカー各社は、より高速でエネルギー効率に優れ、コンパクトな、技術的に高度な製品の開発を進めています。また、近代的な設備に対する需要の高まり、急速な都市化と工業化、生活水準の向上、消費者支出の増加などの要因も、市場の前向きな見通しを作り出しています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のエレベーター近代化市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、エレベーターのタイプ、モダニゼーションのタイプ、コンポーネント、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 エレベータタイプ別内訳。 トラクションエレベータ 油圧式エレベーター 近代化タイプ別構成比。 部分的モダニゼーション フルモダナイゼーション コンポーネント別の構成比。 コントローラ ドア機器 キャビンエンクロージャー 信号機 電源ユニット その他 エンドユーザー別構成比 家庭用 商業 産業用 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Champion Elevator Corporation、Fujitec Co.Ltd.、株式会社日立製作所、Hyundai Elevator Co.Ltd.、Kone Oyj、Liberty Elevator Corporation、Mid-American Elevator、三菱電機株式会社、Olympia Elevators Pvt. Ltd.、Pincus Elevator Company Inc、Schindler Group、Stanley Elevator Company Inc.などの主要企業のプロファイルも調査しています。本レポートで回答した主な質問 世界のエレベーター近代化市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のエレベーター近代化市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? エレベーターのタイプに基づく市場の内訳は? モダニゼーションタイプに基づく市場の内訳は? コンポーネントに基づく市場の内訳は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のエレベーター近代化市場の構造および主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Elevator Modernization Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Elevator Type 6.1 Traction Elevator 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Hydraulic Elevator 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Modernization Type 7.1 Partial Modernization 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Full Modernization 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Components 8.1 Controllers 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Door Equipment 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Cabin Enclosures 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Signaling Fixtures 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Power Units 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Residential 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Industrial 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Champion Elevator Corporation 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Fujitec Co. Ltd 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.3 Hitachi Ltd 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Hyundai Elevator Co. Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Kone Oyj 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Liberty Elevator Corporation 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Mid-American Elevator 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Mitsubishi Electric Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Olympia Elevators Pvt. Ltd. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Pincus Elevator Company Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Schindler Group 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Stanley Elevator Company Inc. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global elevator modernization market reached a value of US$ 8.13 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 11.59 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 5.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Elevator Modernization Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Elevator Type 6.1 Traction Elevator 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Hydraulic Elevator 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Modernization Type 7.1 Partial Modernization 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Full Modernization 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Components 8.1 Controllers 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Door Equipment 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Cabin Enclosures 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Signaling Fixtures 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Power Units 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Residential 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Industrial 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Champion Elevator Corporation 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Fujitec Co. Ltd 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.3 Hitachi Ltd 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Hyundai Elevator Co. Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Kone Oyj 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Liberty Elevator Corporation 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Mid-American Elevator 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Mitsubishi Electric Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Olympia Elevators Pvt. Ltd. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Pincus Elevator Company Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Schindler Group 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Stanley Elevator Company Inc. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(elevator)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2025/03/14 10:26 149.35 円 162.52 円 196.23 円 |