デジタルサイネージ市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Digital Signage Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 デジタルサイネージの世界市場は、2021年に235億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.69%を示し、2027年までに354億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリーデジタルサイネージの世界市場は、2021年に235億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.69%を示し、2027年までに354億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。デジタルサイネージとは、複数のディスプレイで情報を再生するために使用される集中型コンテンツ配信プラットフォームのことを指します。コンテンツ管理ソフトウェア(CMS)とメディアプレーヤーに接続されたバックエンドのオペレーティング・コンピュータを通じて、ターゲットとする視聴者に広告やメッセージを表示します。プロジェクター、LCD、LED、プラズマディスプレイなどのデバイスを利用し、天気予報、ニュース、テレビ番組、メニュー、フライトスケジュール、カレンダー、広告などの情報を映し出したり、表示したりすることができる。デジタルサイネージは、小売、エンターテインメント、ホスピタリティ、教育、企業、ヘルスケア、交通など、さまざまな分野で一般的に使用されています。デジタルサイネージは、小売、エンターテインメント、接客、教育、企業、医療、交通など、さまざまな分野で活用されており、より多くの人々と関わり、デジタルコミュニケーションのための集中型ネットワークを構築し、マーケティング活動の統一性と有効性を高めることができます。市場動向 効果的な広告ツールに対する需要の高まりとともに、急速なデジタル化が進んでいることが、市場成長の主な要因の一つとなっています。さらに、小売、接客、娯楽、銀行、医療、教育、輸送など、さまざまな産業分野で電子大型ディスプレイが広く活用されていることも、市場の成長を促しています。例えば、銀行分野では、デジタルサイネージは自動預け払い機(ATM)やeバンキングセンターで、モーションメッセージの表示、商品のデジタル化プロモーション、コンテンツの遠隔更新・管理などに利用されています。また、生体認証技術のデジタルサイネージ製品への統合など、さまざまな技術的進歩も成長を促す要因となっています。これに伴い、最新の製品には視線追跡装置や熱経路追跡装置が搭載され、最も消費者を惹きつけているエリアを特定することで、企業は消費者の行動を監視し、有意義な洞察を得ることができるようになりました。その他、LCD/LED技術の向上や、ブランドプロモーションや広告への支出の増加などが、市場をさらに牽引すると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、デジタルサイネージの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、コンポーネント、テクノロジー、アプリケーション、ロケーション、サイズに基づき分類しています。 タイプ別内訳ビデオウォール ビデオスクリーン 透過型LEDスクリーン デジタルポスター キオスク端末 その他 コンポーネント別構成比。 ハードウェア ソフトウェア サービス 技術別構成比。 液晶/LED プロジェクション その他 アプリケーション別構成比 小売 ホスピタリティ エンターテイメント スタジアムと遊び場 コーポレート 銀行業 ヘルスケア 教育 交通機関 その他 地域別構成比 インドア 屋外 サイズ別の内訳。 32インチ以下 32〜52インチ 52インチ以上 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても調査しており、主なプレイヤーとしてBARCO、Lyard Optoelectronic (Planar)、LG Electronics、Panasonic、Samsung Electronics、Shanghai Goodview Electronics、Sharp (Foxconn Group)、Sonyが挙げられている。本レポートで扱う主な質問 1.2021年のデジタルサイネージの世界市場規模は? 2.デジタルサイネージの世界市場を牽引する主要因は何か? 3.COVID-19がデジタルサイネージの世界市場に与えた影響とは? 4.デジタルサイネージの世界市場のタイプ別内訳は? 5.デジタルサイネージの世界市場におけるコンポーネント別の内訳は? 6.デジタルサイネージの世界市場の技術別構成は? 7.デジタルサイネージの世界市場の用途別構成は? 8.デジタルサイネージの世界市場の場所別構成は? 9.デジタルサイネージの世界市場の規模別構成は? 10.デジタルサイネージの世界市場における主要地域は? 11.デジタルサイネージの世界市場における主要なプレイヤー/企業はどこか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Digital Signage Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Video Walls 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Video Screen 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Transparent LED Screen 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Digital Poster 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Kiosks 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Hardware 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Software 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Service 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Technology 8.1 LCD/LED 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Projection 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Retail 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Hospitality 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Entertainment 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Stadiums and Playgrounds 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Corporate 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Banking 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Healthcare 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 9.8 Education 9.8.1 Market Trends 9.8.2 Market Forecast 9.9 Transport 9.9.1 Market Trends 9.9.2 Market Forecast 9.10 Others 9.10.1 Market Trends 9.10.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Location 10.1 Indoor 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Outdoor 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Size 11.1 Below 32 Inches 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 32 to 52 Inches 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 More than 52 Inches 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Others 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Market Trends 12.5.2 Market Breakup by Country 12.5.3 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Analysis 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 BARCO 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.1.3 Financials 17.3.1.4 SWOT Analysis 17.3.2 Leyard Optoelectronic (Planar) 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.3 LG Electronics 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 Panasonic 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Samsung Electronics 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.5.3 Financials 17.3.5.4 SWOT Analysis 17.3.6 Shanghai Goodview Electronics 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.7 Sharp (Foxconn Group) 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.8 Sony 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis
SummaryThe global digital signage market reached a value of US$ 23.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 35.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.69% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Digital Signage Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Video Walls 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Video Screen 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Transparent LED Screen 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Digital Poster 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Kiosks 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Hardware 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Software 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Service 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Technology 8.1 LCD/LED 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Projection 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Retail 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Hospitality 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Entertainment 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Stadiums and Playgrounds 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Corporate 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Banking 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Healthcare 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 9.8 Education 9.8.1 Market Trends 9.8.2 Market Forecast 9.9 Transport 9.9.1 Market Trends 9.9.2 Market Forecast 9.10 Others 9.10.1 Market Trends 9.10.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Location 10.1 Indoor 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Outdoor 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Size 11.1 Below 32 Inches 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 32 to 52 Inches 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 More than 52 Inches 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Others 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Market Trends 12.5.2 Market Breakup by Country 12.5.3 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Analysis 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 BARCO 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.1.3 Financials 17.3.1.4 SWOT Analysis 17.3.2 Leyard Optoelectronic (Planar) 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.3 LG Electronics 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 Panasonic 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Samsung Electronics 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.5.3 Financials 17.3.5.4 SWOT Analysis 17.3.6 Shanghai Goodview Electronics 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.7 Sharp (Foxconn Group) 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.8 Sony 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(signage)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |