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デジタルサイネージ市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Digital Signage Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

デジタルサイネージの世界市場は、2021年に235億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.69%を示し、2027年までに354億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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146 英語

 

サマリー

デジタルサイネージの世界市場は、2021年に235億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.69%を示し、2027年までに354億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

デジタルサイネージとは、複数のディスプレイで情報を再生するために使用される集中型コンテンツ配信プラットフォームのことを指します。コンテンツ管理ソフトウェア(CMS)とメディアプレーヤーに接続されたバックエンドのオペレーティング・コンピュータを通じて、ターゲットとする視聴者に広告やメッセージを表示します。プロジェクター、LCD、LED、プラズマディスプレイなどのデバイスを利用し、天気予報、ニュース、テレビ番組、メニュー、フライトスケジュール、カレンダー、広告などの情報を映し出したり、表示したりすることができる。デジタルサイネージは、小売、エンターテインメント、ホスピタリティ、教育、企業、ヘルスケア、交通など、さまざまな分野で一般的に使用されています。デジタルサイネージは、小売、エンターテインメント、接客、教育、企業、医療、交通など、さまざまな分野で活用されており、より多くの人々と関わり、デジタルコミュニケーションのための集中型ネットワークを構築し、マーケティング活動の統一性と有効性を高めることができます。市場動向
効果的な広告ツールに対する需要の高まりとともに、急速なデジタル化が進んでいることが、市場成長の主な要因の一つとなっています。さらに、小売、接客、娯楽、銀行、医療、教育、輸送など、さまざまな産業分野で電子大型ディスプレイが広く活用されていることも、市場の成長を促しています。例えば、銀行分野では、デジタルサイネージは自動預け払い機(ATM)やeバンキングセンターで、モーションメッセージの表示、商品のデジタル化プロモーション、コンテンツの遠隔更新・管理などに利用されています。また、生体認証技術のデジタルサイネージ製品への統合など、さまざまな技術的進歩も成長を促す要因となっています。これに伴い、最新の製品には視線追跡装置や熱経路追跡装置が搭載され、最も消費者を惹きつけているエリアを特定することで、企業は消費者の行動を監視し、有意義な洞察を得ることができるようになりました。その他、LCD/LED技術の向上や、ブランドプロモーションや広告への支出の増加などが、市場をさらに牽引すると予想されます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、デジタルサイネージの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、コンポーネント、テクノロジー、アプリケーション、ロケーション、サイズに基づき分類しています。

タイプ別内訳ビデオウォール
ビデオスクリーン
透過型LEDスクリーン
デジタルポスター
キオスク端末
その他

コンポーネント別構成比。

ハードウェア
ソフトウェア
サービス

技術別構成比。

液晶/LED
プロジェクション
その他

アプリケーション別構成比

小売
ホスピタリティ
エンターテイメント
スタジアムと遊び場
コーポレート
銀行業
ヘルスケア
教育
交通機関
その他

地域別構成比

インドア
屋外

サイズ別の内訳。

32インチ以下
32〜52インチ
52インチ以上

地域別構成比北米
米国
カナダ
アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても調査しており、主なプレイヤーとしてBARCO、Lyard Optoelectronic (Planar)、LG Electronics、Panasonic、Samsung Electronics、Shanghai Goodview Electronics、Sharp (Foxconn Group)、Sonyが挙げられている。本レポートで扱う主な質問
1.2021年のデジタルサイネージの世界市場規模は?
2.デジタルサイネージの世界市場を牽引する主要因は何か?
3.COVID-19がデジタルサイネージの世界市場に与えた影響とは?
4.デジタルサイネージの世界市場のタイプ別内訳は?
5.デジタルサイネージの世界市場におけるコンポーネント別の内訳は?
6.デジタルサイネージの世界市場の技術別構成は?
7.デジタルサイネージの世界市場の用途別構成は?
8.デジタルサイネージの世界市場の場所別構成は?
9.デジタルサイネージの世界市場の規模別構成は?
10.デジタルサイネージの世界市場における主要地域は?
11.デジタルサイネージの世界市場における主要なプレイヤー/企業はどこか?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Digital Signage Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Video Walls
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Video Screen
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Transparent LED Screen
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Digital Poster
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Kiosks
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Component
7.1 Hardware
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Software
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Service
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Technology
8.1 LCD/LED
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Projection
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Retail
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Hospitality
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Entertainment
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Stadiums and Playgrounds
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Corporate
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Banking
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
9.7 Healthcare
9.7.1 Market Trends
9.7.2 Market Forecast
9.8 Education
9.8.1 Market Trends
9.8.2 Market Forecast
9.9 Transport
9.9.1 Market Trends
9.9.2 Market Forecast
9.10 Others
9.10.1 Market Trends
9.10.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Location
10.1 Indoor
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Outdoor
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Size
11.1 Below 32 Inches
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 32 to 52 Inches
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 More than 52 Inches
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Region
12.1 North America
12.1.1 United States
12.1.1.1 Market Trends
12.1.1.2 Market Forecast
12.1.2 Canada
12.1.2.1 Market Trends
12.1.2.2 Market Forecast
12.2 Asia Pacific
12.2.1 China
12.2.1.1 Market Trends
12.2.1.2 Market Forecast
12.2.2 Japan
12.2.2.1 Market Trends
12.2.2.2 Market Forecast
12.2.3 India
12.2.3.1 Market Trends
12.2.3.2 Market Forecast
12.2.4 South Korea
12.2.4.1 Market Trends
12.2.4.2 Market Forecast
12.2.5 Australia
12.2.5.1 Market Trends
12.2.5.2 Market Forecast
12.2.6 Indonesia
12.2.6.1 Market Trends
12.2.6.2 Market Forecast
12.2.7 Others
12.2.7.1 Market Trends
12.2.7.2 Market Forecast
12.3 Europe
12.3.1 Germany
12.3.1.1 Market Trends
12.3.1.2 Market Forecast
12.3.2 France
12.3.2.1 Market Trends
12.3.2.2 Market Forecast
12.3.3 United Kingdom
12.3.3.1 Market Trends
12.3.3.2 Market Forecast
12.3.4 Italy
12.3.4.1 Market Trends
12.3.4.2 Market Forecast
12.3.5 Spain
12.3.5.1 Market Trends
12.3.5.2 Market Forecast
12.3.6 Russia
12.3.6.1 Market Trends
12.3.6.2 Market Forecast
12.3.7 Others
12.3.7.1 Market Trends
12.3.7.2 Market Forecast
12.4 Latin America
12.4.1 Brazil
12.4.1.1 Market Trends
12.4.1.2 Market Forecast
12.4.2 Mexico
12.4.2.1 Market Trends
12.4.2.2 Market Forecast
12.4.3 Others
12.4.3.1 Market Trends
12.4.3.2 Market Forecast
12.5 Middle East and Africa
12.5.1 Market Trends
12.5.2 Market Breakup by Country
12.5.3 Market Forecast
13 SWOT Analysis
13.1 Overview
13.2 Strengths
13.3 Weaknesses
13.4 Opportunities
13.5 Threats
14 Value Chain Analysis
15 Porters Five Forces Analysis
15.1 Overview
15.2 Bargaining Power of Buyers
15.3 Bargaining Power of Suppliers
15.4 Degree of Competition
15.5 Threat of New Entrants
15.6 Threat of Substitutes
16 Price Analysis
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 BARCO
17.3.1.1 Company Overview
17.3.1.2 Product Portfolio
17.3.1.3 Financials
17.3.1.4 SWOT Analysis
17.3.2 Leyard Optoelectronic (Planar)
17.3.2.1 Company Overview
17.3.2.2 Product Portfolio
17.3.3 LG Electronics
17.3.3.1 Company Overview
17.3.3.2 Product Portfolio
17.3.3.3 Financials
17.3.3.4 SWOT Analysis
17.3.4 Panasonic
17.3.4.1 Company Overview
17.3.4.2 Product Portfolio
17.3.4.3 Financials
17.3.4.4 SWOT Analysis
17.3.5 Samsung Electronics
17.3.5.1 Company Overview
17.3.5.2 Product Portfolio
17.3.5.3 Financials
17.3.5.4 SWOT Analysis
17.3.6 Shanghai Goodview Electronics
17.3.6.1 Company Overview
17.3.6.2 Product Portfolio
17.3.7 Sharp (Foxconn Group)
17.3.7.1 Company Overview
17.3.7.2 Product Portfolio
17.3.8 Sony
17.3.8.1 Company Overview
17.3.8.2 Product Portfolio
17.3.8.3 Financials
17.3.8.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global digital signage market reached a value of US$ 23.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 35.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.69% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Digital signage refers to a centralized content distribution platform used to playback information on multiple display screens. It shows advertisements or messages to the targeted audience through content management software (CMS) and a back-end operating computer connected to a media player. It utilizes devices, such as projectors, LCD, LED and plasma displays, to project or show the information, including live weather forecasts, news, television programs, menus, flight schedules, calendars and advertisements. Digital signages are commonly used in various sectors such as retail, entertainment, hospitality, education, corporate, healthcare, transport, etc. They enable the organizations to engage with a broader audience and create a centralized network for digital communications to enhance the uniformity and effectiveness of the marketing activities. Market Trends:
Rapid digitalization, along with the increasing demand for effective advertisement tools, is one of the key factors driving the growth of the market. Furthermore, widespread utilization of electronic large-screen displays in various industrial sectors, such as retail, hospitality, entertainment, banking, healthcare, education and transport, is stimulating the market growth. For instance, in the banking sector, digital signages are used in automated teller machines (ATMs) and e-banking centers to display motion messages, digitalized promotion of products and remote content updating and management. Additionally, various technological advancements, such as the integration of biometric technology with digital signage products, are acting as other growth-inducing factors. In line with this, modern product variants are equipped with gaze trackers and heat path trackers that locate the area that is attracting the most consumers, thereby enabling organizations to monitor consumer behavior and gaining meaningful insights. Other factors, including improvements in the LCD/LED technologies, along with increasing expenditures on brand promotions and advertisements, are anticipated to drive the market further.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global digital signage market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, component, technology, application, location and size.

Breakup by Type: Video Walls
Video Screen
Transparent LED Screen
Digital Poster
Kiosks
Others

Breakup by Component:

Hardware
Software
Service

Breakup by Technology:

LCD/LED
Projection
Others

Breakup by Application:

Retail
Hospitality
Entertainment
Stadiums and Playgrounds
Corporate
Banking
Healthcare
Education
Transport
Others

Breakup by Location:

Indoor
Outdoor

Breakup by Size:

Below 32 Inches
32 to 52 Inches
More than 52 Inches

Breakup by Region: North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being BARCO, Leyard Optoelectronic (Planar), LG Electronics, Panasonic, Samsung Electronics, Shanghai Goodview Electronics, Sharp (Foxconn Group) and Sony. Key Questions Answered in this Report
1. What was the size of the global digital signage market in 2021?
2. What are the key factors driving the global digital signage market?
3. What has been the impact of COVID-19 on the global digital signage market?
4. What is the breakup of the global digital signage market based on the type?
5. What is the breakup of the global digital signage market based on the component?
6. What is the breakup of the global digital signage market based on the technology?
7. What is the breakup of the global digital signage market based on the application?
8. What is the breakup of the global digital signage market based on the location?
9. What is the breakup of the global digital signage market based on the size?
10. What are the key regions in the global digital signage market?
11. Who are the key players/companies in the global digital signage market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Digital Signage Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Video Walls
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Video Screen
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Transparent LED Screen
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Digital Poster
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Kiosks
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Component
7.1 Hardware
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Software
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Service
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Technology
8.1 LCD/LED
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Projection
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Retail
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Hospitality
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Entertainment
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Stadiums and Playgrounds
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Corporate
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Banking
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
9.7 Healthcare
9.7.1 Market Trends
9.7.2 Market Forecast
9.8 Education
9.8.1 Market Trends
9.8.2 Market Forecast
9.9 Transport
9.9.1 Market Trends
9.9.2 Market Forecast
9.10 Others
9.10.1 Market Trends
9.10.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Location
10.1 Indoor
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Outdoor
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Size
11.1 Below 32 Inches
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 32 to 52 Inches
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 More than 52 Inches
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Region
12.1 North America
12.1.1 United States
12.1.1.1 Market Trends
12.1.1.2 Market Forecast
12.1.2 Canada
12.1.2.1 Market Trends
12.1.2.2 Market Forecast
12.2 Asia Pacific
12.2.1 China
12.2.1.1 Market Trends
12.2.1.2 Market Forecast
12.2.2 Japan
12.2.2.1 Market Trends
12.2.2.2 Market Forecast
12.2.3 India
12.2.3.1 Market Trends
12.2.3.2 Market Forecast
12.2.4 South Korea
12.2.4.1 Market Trends
12.2.4.2 Market Forecast
12.2.5 Australia
12.2.5.1 Market Trends
12.2.5.2 Market Forecast
12.2.6 Indonesia
12.2.6.1 Market Trends
12.2.6.2 Market Forecast
12.2.7 Others
12.2.7.1 Market Trends
12.2.7.2 Market Forecast
12.3 Europe
12.3.1 Germany
12.3.1.1 Market Trends
12.3.1.2 Market Forecast
12.3.2 France
12.3.2.1 Market Trends
12.3.2.2 Market Forecast
12.3.3 United Kingdom
12.3.3.1 Market Trends
12.3.3.2 Market Forecast
12.3.4 Italy
12.3.4.1 Market Trends
12.3.4.2 Market Forecast
12.3.5 Spain
12.3.5.1 Market Trends
12.3.5.2 Market Forecast
12.3.6 Russia
12.3.6.1 Market Trends
12.3.6.2 Market Forecast
12.3.7 Others
12.3.7.1 Market Trends
12.3.7.2 Market Forecast
12.4 Latin America
12.4.1 Brazil
12.4.1.1 Market Trends
12.4.1.2 Market Forecast
12.4.2 Mexico
12.4.2.1 Market Trends
12.4.2.2 Market Forecast
12.4.3 Others
12.4.3.1 Market Trends
12.4.3.2 Market Forecast
12.5 Middle East and Africa
12.5.1 Market Trends
12.5.2 Market Breakup by Country
12.5.3 Market Forecast
13 SWOT Analysis
13.1 Overview
13.2 Strengths
13.3 Weaknesses
13.4 Opportunities
13.5 Threats
14 Value Chain Analysis
15 Porters Five Forces Analysis
15.1 Overview
15.2 Bargaining Power of Buyers
15.3 Bargaining Power of Suppliers
15.4 Degree of Competition
15.5 Threat of New Entrants
15.6 Threat of Substitutes
16 Price Analysis
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 BARCO
17.3.1.1 Company Overview
17.3.1.2 Product Portfolio
17.3.1.3 Financials
17.3.1.4 SWOT Analysis
17.3.2 Leyard Optoelectronic (Planar)
17.3.2.1 Company Overview
17.3.2.2 Product Portfolio
17.3.3 LG Electronics
17.3.3.1 Company Overview
17.3.3.2 Product Portfolio
17.3.3.3 Financials
17.3.3.4 SWOT Analysis
17.3.4 Panasonic
17.3.4.1 Company Overview
17.3.4.2 Product Portfolio
17.3.4.3 Financials
17.3.4.4 SWOT Analysis
17.3.5 Samsung Electronics
17.3.5.1 Company Overview
17.3.5.2 Product Portfolio
17.3.5.3 Financials
17.3.5.4 SWOT Analysis
17.3.6 Shanghai Goodview Electronics
17.3.6.1 Company Overview
17.3.6.2 Product Portfolio
17.3.7 Sharp (Foxconn Group)
17.3.7.1 Company Overview
17.3.7.2 Product Portfolio
17.3.8 Sony
17.3.8.1 Company Overview
17.3.8.2 Product Portfolio
17.3.8.3 Financials
17.3.8.4 SWOT Analysis

 

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