カプセルホテル市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Capsule Hotel Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のカプセルホテル市場は、2021年に78.41百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.20%を示し、2027年までに274.18百万米ドルの市場に達すると予測しています。COV... もっと見る
サマリー世界のカプセルホテル市場は、2021年に78.41百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.20%を示し、2027年までに274.18百万米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。カプセルホテル(ポッドホテル)とは、基本的なアメニティを備えたコンパクトな宿泊施設のことを指します。これらのカプセルはホテル内に組み込まれ、一列に並べられ、ロッカー設備、目覚まし時計、共同洗面所、充電ソケット、シングルまたはダブルベッドが備え付けられている。カプセルホテルの予約は、通常、オンラインおよびオフラインの予約モードを通じて行われます。カプセルは、金属、木材、プラスチックやグラスファイバーなどの硬質材料で製造されています。カプセルホテルは、旅行者に快適さ、プライバシー、安全性、利便性を提供します。ビジネスホテルと比較して、カプセルホテルは費用対効果が高く、広々とした共有スペース、バスルーム、シアタールームを提供します。 カプセルホテルの市場動向。 世界的な旅行・観光産業の著しい成長が、市場に明るい展望を生み出しています。旅行中に衛生的で快適、かつ費用対効果が高く予算に見合った宿泊施設を求める消費者が増えており、これが市場の成長に向けて原動力となっています。さらに、ミレニアル世代や一人旅の旅行者が、冒険や旅行探検、目的地の文化探訪のために製品を広く採用していることも、市場の成長に好影響を与えています。個人用カプセルやスマートポッドにアクセスするためのスマートフォンアプリケーションの統合など、さまざまな技術的進歩が市場成長の推進力となっています。また、これらの技術は、周囲の照明を明るくしながら、眠っているゲストを徐々に着席させる音のないアラームシステムを提供します。これに伴い、カプセルホテルにおける人工知能(AI)の活用による健康状態の監視や宿泊者の食の好みの予測は、市場成長にプラスの影響を与えています。その他、消費者の支出能力の上昇、旅行や観光を促進するための様々な政府のイニシアチブの実施などが、成長に向けて市場を牽引すると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のカプセルホテル市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、旅行者のタイプ、予約モード、年齢層、用途に基づき市場を分類しています。 旅行者タイプ別内訳。 ソロ グループ 予約形態別の内訳。 オンライン予約 オフライン予約 年齢層別の内訳。 ジェネレーションX ジェネレーションY ジェネレーションZ アプリケーション別構成比。 オフィスワーカー 観光客 その他 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 キューブホテルズグループ、デ・ベッドスティホテル、ヒポポッド、インボックスカプセルホテル、マユ東京ウーマン、なでしこホテル、パンゲアポッドホテル、リカルトンカプセルホテル、セントクリストファーズインズ、ザ・ベッドKLCC、The Capsule Hotel、アーバンポッドPvt Ltdの主要企業のプロファイルと共に業界の競争環境も検証しています。本レポートで回答した主な質問 世界のカプセルホテル市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか? COVID-19は世界のカプセルホテル市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? 旅行者タイプに基づく市場の内訳は? 予約モードに基づく市場の内訳は? 年齢層別の市場構成は? アプリケーション別の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のカプセルホテル市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Capsule Hotel Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Traveler Type 6.1 Solo 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Group 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Booking Mode 7.1 Online Booking 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Offline Booking 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Age Group 8.1 Generation X 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Generation Y 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Generation Z 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Office Workers 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Tourists 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Others 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 CubeHotelsGroup 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 De Bedstee Hotel 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Hippo Pod 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 inBox Capsule Hotel 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Mayu Tokyo Woman 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Nadeshiko Hotel 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Pangea Pod Hotel 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Riccarton Capsule Hotel 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 St Christopher’s Inns 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 The Bed KLCC 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 The Capsule Hotel 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Urban Pod Pvt Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global capsule hotel market reached a value of US$ 78.41 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 274.18 Million by 2027 exhibiting a CAGR of 9.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Capsule Hotel Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Traveler Type 6.1 Solo 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Group 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Booking Mode 7.1 Online Booking 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Offline Booking 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Age Group 8.1 Generation X 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Generation Y 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Generation Z 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Office Workers 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Tourists 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Others 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 CubeHotelsGroup 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 De Bedstee Hotel 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Hippo Pod 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 inBox Capsule Hotel 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Mayu Tokyo Woman 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Nadeshiko Hotel 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Pangea Pod Hotel 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Riccarton Capsule Hotel 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 St Christopher’s Inns 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 The Bed KLCC 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 The Capsule Hotel 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Urban Pod Pvt Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療/ヘルスケア)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(capsule)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|