世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

旅客情報システム市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Passenger Information System Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の旅客情報システム市場は、2021年に212億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.7%を示し、2027年までに416億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年2月12日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
144 英語

 

サマリー

世界の旅客情報システム市場は、2021年に212億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.7%を示し、2027年までに416億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

旅客情報システムは、交通機関と乗客の間のコミュニケーションリンクとして機能します。顧客情報システムとしても知られ、音声、映像、その他のメディアを通じて公共交通機関のデータをリアルタイムで利用者に提供します。スケジュール、エンターテイメント、ニュース放送、緊急連絡サービスなどの詳細を追跡するのに役立ちます。さらに、乗客はさまざまな交通機関の状況について適切な情報を得ることができ、より良い旅の計画を立てることができるため、乗客の快適さと満足度をさらに高めることができます。

乗客による信頼性が高く正確なリアルタイムの乗り換え情報に対する需要の高まりは、旅客情報システム市場の成長を促進する重要な要因の1つとなっています。これとは別に、より高速なデータ転送を可能にする通信分野の進歩と相まって、高度道路交通システムの需要が高まっていることも、市場の成長を後押ししています。さらに、インテリジェント交通システムの需要の増加と、交通分野におけるモノのインターネット(IoT)、クラウド、ビッグデータ技術の採用の急増が、世界中で旅客情報システムの売上を押し上げています。現在、コロナウイルス感染症(COVID-19)の患者数が大幅に増加しているため、各国政府によるロックダウンが実施されています。また、パンデミックの拡大を防ぐため、社会的距離を置く施策が推進されており、市場の成長にマイナスの影響を与えています。しかし、平常を取り戻せば、市場は成長すると予想されます。

主な市場区分

IMARCグループは、世界の旅客情報システム市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、輸送手段、コンポーネント、システムタイプ、場所などに基づいて市場を分類しています。

輸送手段別の内訳。

航空
鉄道
道路

コンポーネント別構成比

ハードウェアおよびソフトウェア
サービス

システムタイプ別構成比。

マルチメディアディスプレイ
オーディオシステム
コンピューティングシステム
ネットワーク・通信機器
映像監視システム
コンテンツマネジメントシステム
その他

地域別構成比

船上
駅構内

地域別の内訳

北米
米国
カナダ
アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況

本レポートでは、市場の競争環境についても分析しています。Ltd.、Cisco Systems Inc.、Cubic Corporation、株式会社日立製作所、Huawei、Indra Sistemas S.A.、Infax Inc.、三菱電機株式会社、Passio Technologies、Siemens、Teleste Oyj.などです。本レポートで回答した主な質問

旅客情報システムの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の旅客情報システム市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
輸送形態に基づく市場の内訳は?
コンポーネントに基づく市場の内訳は?
システムタイプ別の市場構成は?
ロケーション別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける各ステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
旅客情報システムの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Passenger Information System Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Mode of Transport
6.1 Airways
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Railways
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Roadways
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Component
7.1 Hardware and Software
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Services
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by System Type
8.1 Multimedia Displays
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Audio Systems
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Computing Systems
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Networking and Communication Devices
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Video Surveillance Systems
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Content Management System
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
8.7 Others
8.7.1 Market Trends
8.7.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Location
9.1 On Board
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 In Station
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Advantech Co. Ltd.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 Cisco Systems Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Cubic Corporation
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Hitachi Ltd.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Huawei
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 SWOT Analysis
15.3.6 Indra Sistemas S.A.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Infax Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Mitsubishi Electric Corp.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Passio Technologies
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Siemens
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Teleste Oyj
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global passenger information system market reached a value of US$ 21.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 41.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.7% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

A passenger information system acts as a communication link between a transit agency and passengers. Also known as a customer information system, it provides real-time data of public transport through voice, visual or other media to users. It helps in tracking details of scheduling, entertainment, news broadcasts, and emergency communication services. Besides this, it assists passengers in attaining relevant information about the status of different transportation mediums and enables them to plan their journeys better, which further increases passenger comfort and satisfaction.

The escalating demand for reliable and accurate real-time transit information by passengers represents one of the key factors propelling the passenger information system market growth. Apart from this, a rise in the demand for intelligent transportation systems, in confluence with advancements in the telecommunication sector to enable faster data transfer capabilities, is also fueling the market growth. Moreover, an increase in demand for intelligent transportation systems and a surge in the adoption of the Internet of Things (IoT), cloud and big data technologies in the transportation sector are driving the sales of passenger information systems across the globe. At present, due to a significant rise in the cases of the coronavirus disease (COVID-19), lockdowns have been imposed by governments of various countries. They are promoting the adoption of social distancing measures to avoid the spread of the pandemic, which is negatively impacting the market growth. However, the market is anticipated to experience growth once normalcy is regained.

Key Market Segmentation:

IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global passenger information system market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on mode of transport, component, system type and location.

Breakup by Mode of Transport:

Airways
Railways
Roadways

Breakup by Component:

Hardware and Software
Services

Breakup by System Type:

Multimedia Displays
Audio Systems
Computing Systems
Networking and Communication Devices
Video Surveillance Systems
Content Management System
Others

Breakup by Location:

On Board
In Station

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Advantech Co. Ltd., Cisco Systems Inc., Cubic Corporation, Hitachi Ltd., Huawei, Indra Sistemas S.A., Infax Inc., Mitsubishi Electric Corp., Passio Technologies, Siemens and Teleste Oyj. Key Questions Answered in This Report:

How has the global passenger information system market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global passenger information system market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the mode of transport?
What is the breakup of the market based on the component?
What is the breakup of the market based on the system type?
What is the breakup of the market based on the location?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global passenger information system market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Passenger Information System Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Mode of Transport
6.1 Airways
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Railways
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Roadways
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Component
7.1 Hardware and Software
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Services
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by System Type
8.1 Multimedia Displays
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Audio Systems
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Computing Systems
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Networking and Communication Devices
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Video Surveillance Systems
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Content Management System
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
8.7 Others
8.7.1 Market Trends
8.7.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Location
9.1 On Board
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 In Station
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Advantech Co. Ltd.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 Cisco Systems Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Cubic Corporation
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Hitachi Ltd.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Huawei
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 SWOT Analysis
15.3.6 Indra Sistemas S.A.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Infax Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Mitsubishi Electric Corp.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Passio Technologies
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Siemens
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Teleste Oyj
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(information system)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る