旅客情報システム市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Passenger Information System Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の旅客情報システム市場は、2021年に212億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.7%を示し、2027年までに416億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリー世界の旅客情報システム市場は、2021年に212億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.7%を示し、2027年までに416億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。旅客情報システムは、交通機関と乗客の間のコミュニケーションリンクとして機能します。顧客情報システムとしても知られ、音声、映像、その他のメディアを通じて公共交通機関のデータをリアルタイムで利用者に提供します。スケジュール、エンターテイメント、ニュース放送、緊急連絡サービスなどの詳細を追跡するのに役立ちます。さらに、乗客はさまざまな交通機関の状況について適切な情報を得ることができ、より良い旅の計画を立てることができるため、乗客の快適さと満足度をさらに高めることができます。 乗客による信頼性が高く正確なリアルタイムの乗り換え情報に対する需要の高まりは、旅客情報システム市場の成長を促進する重要な要因の1つとなっています。これとは別に、より高速なデータ転送を可能にする通信分野の進歩と相まって、高度道路交通システムの需要が高まっていることも、市場の成長を後押ししています。さらに、インテリジェント交通システムの需要の増加と、交通分野におけるモノのインターネット(IoT)、クラウド、ビッグデータ技術の採用の急増が、世界中で旅客情報システムの売上を押し上げています。現在、コロナウイルス感染症(COVID-19)の患者数が大幅に増加しているため、各国政府によるロックダウンが実施されています。また、パンデミックの拡大を防ぐため、社会的距離を置く施策が推進されており、市場の成長にマイナスの影響を与えています。しかし、平常を取り戻せば、市場は成長すると予想されます。 主な市場区分 IMARCグループは、世界の旅客情報システム市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、輸送手段、コンポーネント、システムタイプ、場所などに基づいて市場を分類しています。 輸送手段別の内訳。 航空 鉄道 道路 コンポーネント別構成比 ハードウェアおよびソフトウェア サービス システムタイプ別構成比。 マルチメディアディスプレイ オーディオシステム コンピューティングシステム ネットワーク・通信機器 映像監視システム コンテンツマネジメントシステム その他 地域別構成比 船上 駅構内 地域別の内訳 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 本レポートでは、市場の競争環境についても分析しています。Ltd.、Cisco Systems Inc.、Cubic Corporation、株式会社日立製作所、Huawei、Indra Sistemas S.A.、Infax Inc.、三菱電機株式会社、Passio Technologies、Siemens、Teleste Oyj.などです。本レポートで回答した主な質問 旅客情報システムの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の旅客情報システム市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 輸送形態に基づく市場の内訳は? コンポーネントに基づく市場の内訳は? システムタイプ別の市場構成は? ロケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 旅客情報システムの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Passenger Information System Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Mode of Transport 6.1 Airways 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Railways 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Roadways 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Hardware and Software 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Services 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by System Type 8.1 Multimedia Displays 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Audio Systems 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Computing Systems 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Networking and Communication Devices 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Video Surveillance Systems 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Content Management System 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Location 9.1 On Board 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 In Station 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Advantech Co. Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Cisco Systems Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Cubic Corporation 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Hitachi Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Huawei 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 SWOT Analysis 15.3.6 Indra Sistemas S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Infax Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Mitsubishi Electric Corp. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Passio Technologies 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Siemens 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Teleste Oyj 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials
SummaryThe global passenger information system market reached a value of US$ 21.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 41.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.7% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Passenger Information System Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Mode of Transport 6.1 Airways 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Railways 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Roadways 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Hardware and Software 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Services 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by System Type 8.1 Multimedia Displays 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Audio Systems 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Computing Systems 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Networking and Communication Devices 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Video Surveillance Systems 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Content Management System 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Location 9.1 On Board 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 In Station 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Advantech Co. Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Cisco Systems Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Cubic Corporation 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Hitachi Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Huawei 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 SWOT Analysis 15.3.6 Indra Sistemas S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Infax Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Mitsubishi Electric Corp. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Passio Technologies 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Siemens 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Teleste Oyj 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(information system)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|