米国ヘルスケア広告市場レポート:製品タイプ別(医薬品(低分子医薬品)、バイオ医薬品、ワクチン、一般用医薬品) 2024-2032US Healthcare Advertising Market Report by Product Type (Pharmaceuticals (Small Molecule Drugs), Biopharmaceuticals, Vaccines, Over-The-Counter (OTC) Drugs) 2024-2032 米国のヘルスケア広告市場規模は2023年に235億米ドルに達した。今後、IMARC Groupは、同市場が2032年までに338億米ドルに達し、2024年から2032年にかけて4%の成長率(CAGR)を示すと予測している。デジタルプラ... もっと見る
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サマリー米国のヘルスケア広告市場規模は2023年に235億米ドルに達した。今後、IMARC Groupは、同市場が2032年までに338億米ドルに達し、2024年から2032年にかけて4%の成長率(CAGR)を示すと予測している。デジタルプラットフォームへの販促活動のシフトによるオンライン消費者直接医薬品広告の拡大、広告主による関連キーワードの認証取得と入札に対する需要の増大、医療機関による広告費の増加が、市場成長を促進する主な要因の一つである。ヘルスケア広告とは、ヘルスケア業界内の組織が、自社の製品やサービス、ヘルスケア関連の取り組みについて認知度を高め、ターゲットオーディエンスに情報を提供し、影響を与えるために行う戦略的なプロモーションやマーケティング活動を指す。これは、医療分野特有のニーズや規制に対応した広告の特殊な形態である。ヘルスケア広告には、テレビ、印刷物、デジタルプラットフォーム、ダイレクトマーケティングチャネルなど、幅広い媒体が含まれます。ヘルスケア広告の主な目的は、重要なメッセージを伝え、ブランド認知を高め、信頼性を確立し、患者のエンゲージメントやヘルスケアソリューションの採用を促進することです。効果的なヘルスケア広告は、ブランド認知を形成し、患者のロイヤリティを高め、競争の激しい業界で患者と医療者の良好な関係を育む上で重要な役割を果たします。 米国の製薬業界は、デジタル・プラットフォームへの販促活動のシフトにより、主にオンラインでの消費者向け医薬品広告が牽引している。これは、オンライン・ディスプレイ広告、製品ウェブサイト、ソーシャル・メディア・キャンペーンの人気が高まり、製品の売上が伸びていることに起因している。これに伴い、広告主の間で関連キーワードの認証取得や入札に対する需要が高まっていることも、市場に有利な機会を生み出している。さらに、製薬会社は消費者へのリーチを拡大するために、複数の同期化されたコミュニケーション・チャネルを採用しており、それが市場を活性化している。さらに、消費者が健康状態や利用可能な治療オプションに関する関連情報にアクセスできるようにする技術の継続的な進歩が、市場の成長を促している。医療システムの急速なデジタル化により、テレビ、印刷広告、ソーシャルメディアを通じた医療機関の広告支出が増加していることも、市場拡大に拍車をかけている。 米国医療広告市場の動向/促進要因 患者中心のケアと消費者エンパワーメントの採用増加 患者中心のケアと消費者のエンパワーメントが重視されるようになったことが、市場の主要な推進要因となっている。医療機関は、戦略的な広告投資を通じて患者を惹きつけ、取り込むことの重要性を認識している。医療機関は、サービスの促進、患者のサクセスストーリーの紹介、個別ケアアプローチの伝達など、革新的な広告戦略を採用している。これにより、ターゲットとする患者との有意義なつながりを確立し、患者の満足度を高め、全体的な医療体験を向上させている。効果的な患者中心の広告を通じて、医療提供者は消費者に力を与えることができ、医療や治療の選択肢について十分な情報を得た上で意思決定できるようになる。これにより、市場の見通しが明るくなることが期待される。 デジタル・プラットフォームの台頭とテクノロジーの進歩 デジタル・プラットフォームの台頭とテクノロジーの進歩は、ヘルスケア広告の分野に革命をもたらした。スマートフォン、ソーシャルメディア、オンライン検索プラットフォームの普及により、医療情報へのアクセスや共有の方法が大きく変化しています。デジタル広告は、医療機関に、ターゲットとする患者層に正確かつ効果的にリーチするための新たな手段を提供します。特定の患者層をターゲットとし、オーダーメイドのメッセージを配信し、キャンペーンのパフォーマンスをより正確に追跡することができます。また、デジタル・プラットフォームの双方向性は、エンゲージメントを高め、患者の参加を促し、最終的には患者の転帰の改善につながります。 米国ヘルスケア広告業界のセグメンテーション IMARC Groupは、米国医療広告市場レポートの各セグメントにおける主要動向の分析と、2024年から2032年までの予測を提供しています。当レポートでは、市場を製品タイプ別に分類しています。 製品タイプ別内訳: 医薬品(低分子医薬品) バイオ医薬品 ワクチン 一般用医薬品 医薬品(低分子医薬品)は、最も広く使用されている製品タイプである。 本レポートでは、製品タイプ別に市場を詳細に分類・分析している。これには、医薬品(低分子医薬品)、バイオ医薬品、ワクチン、一般用医薬品が含まれる。報告書によると、医薬品(低分子医薬品)が最大のセグメントを占めている。 心血管疾患、糖尿病、呼吸器疾患などの慢性疾患の有病率の増加が、米国のヘルスケア広告市場における低分子医薬品の需要に拍車をかけている。広告は、これらの慢性疾患に苦しむ患者のために、利用可能な治療オプションについての認識を高めるのに役立っている。さらに、製薬業界における継続的な研究開発活動は新薬の導入に寄与し、それらは広告キャンペーンを通じて宣伝される。こうした要因が、同分野の成長を後押ししている。 一方、バイオテクノロジー産業が大きく成長したことで、生物由来のバイオ医薬品が登場し、広告宣伝活動が活発化している。より多くのバイオテクノロジー企業の出現により、広告はバイオテクノロジーによって開発された革新的な治療法を広める上で極めて重要な役割を果たしている。バイオ医薬品は、特定の疾患や患者集団に合わせた標的療法を提供することが多く、広告は、こうした特殊な治療から利益を得ることができる医療専門家や患者へのアプローチに役立ち、それがこの分野を牽引している。 さらに、ワクチン接種プログラムを推進する政府の好意的な取り組みや公衆衛生キャンペーンは、米国のワクチン向け医療広告市場に大きな影響を与えている。広告は、特に集団感染やパンデミック時に予防接種の重要性を一般大衆に啓蒙する上で極めて重要であり、ワクチンにまつわる誤解を払拭するのに役立っている。新たな年齢層や適応症に対する予防接種の推奨が拡大する中、広告活動は対象人口にリーチし、ワクチンの摂取を確実にするために不可欠である。 さらに、処方箋を必要としない一般用医薬品(OTC)の入手しやすさと利便性が、この分野を牽引している。広告は、一般的な病気に対するOTC医薬品の入手可能性と使用法を消費者に知らせ、セルフケアと利便性を促進する上で重要な役割を果たしている。消費者のエンパワーメントと積極的な健康管理の増加に伴い、広告はOTC治療薬に関する情報を提供し、自然療法やホリスティック・アプローチといった健康やウェルネスのトレンドに合わせることで、消費者に力を与えている。 競争環境: 米国のヘルスケア広告市場のトッププレーヤーは、より多くの読者にリーチするため、デジタルマーケティングとテクノロジーの進歩に注力している。オンライン・チャネル、ソーシャル・メディア・プラットフォーム、ターゲットを絞ったデジタル広告キャンペーンを活用し、消費者層の拡大と製品販売の促進を図っている。さらに、医療従事者や患者にパーソナライズされた適切な広告メッセージを配信するために、アナリティクスや顧客インサイトを活用したデータ主導型のマーケティングアプローチを重視している。このほか、大手企業は製薬会社、医療提供者、デジタルエージェンシーとの戦略的提携や協力関係に投資し、サービス提供の強化と新市場への参入を図っている。さらに、主要企業はモバイル広告、人工知能、仮想現実などの新たなトレンドを採用し、競争に勝ち残り、最先端の広告ソリューションを提供している。 本レポートでは、市場の競争環境について包括的な分析を行った。主要企業の詳細なプロフィールも掲載しています。同市場の主要企業には以下のようなものがある: ジョンソン・エンド・ジョンソン サービス社 ファイザー メルク社 グラクソ・スミスクライン plc. イーライリリー・アンド・カンパニー ノバルティスインターナショナルAG サノフィS.A. アストラゼネカPLC F.ホフマン・ラ・ロシュ(ロシュ) バイエル ブリストル・マイヤーズ スクイブ(BMS) 本レポートで扱う主な質問 1.2023年の米国ヘルスケア広告市場規模は? 2.2024年〜2032年の米国医療広告市場の予想成長率は? 3.米国ヘルスケア広告市場を牽引する主要因は何か? 4.COVID-19が米国ヘルスケア広告市場に与えた影響は? 5.米国ヘルスケア広告市場の製品タイプ別内訳は? 6.米国ヘルスケア広告市場の主要プレイヤー/企業は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 2.6 Study Assumptions 3 Executive Summary 4 An Overview of Healthcare Advertising in the United States 5 What Drives the Healthcare Advertising Market in the US? 5.1 Digitalization and other Technological Advancements 5.2 Increasing Presence of Generic and Me-too Drugs 5.3 Government Regulations Supporting DTC Advertising 5.4 Launch of New Drugs 5.5 Increased Consumer Reach through Mobile Advertising 5.6 Other Key Drivers 6 Healthcare Advertising Market: Value Chain 6.1 DTC Advertising 6.2 Detailing 7 Current Trends in Healthcare Advertising 7.1 Focus on Content 7.2 Rise of Multichannel Marketing 7.3 Targeting Consumers with Local Advertising 7.4 Reliance on Social Media 7.5 Surging Mobile Marketing 7.6 Consumers Becoming Researchers 7.7 Information Dispensed through Videos 7.8 Increasing Importance of Online Reviews 8 US Healthcare Advertising Market: SWOT Analysis 8.1 Overview 8.2 Strengths 8.3 Weaknesses 8.4 Opportunities 8.5 Threats 9 US Healthcare Advertising Market: Porter’s Five Forces Analysis 9.1 Overview 9.2 Bargaining Power of Buyers 9.3 Bargaining Power of Suppliers 9.4 Degree of Rivalry 9.5 Threat of New Entrants 9.6 Threat of Substitutes 10 US Healthcare Advertising Market 10.1 Historical and Current Market Trends 10.2 Impact of COVID-19 10.3 Market Breakup by Product Type 10.3.1 Pharmaceuticals (Small Molecule Drugs) Advertising Market 10.3.1.1 Historical, Current and Future Trends 10.3.1.2 Market Breakup by Advertising Channel 10.3.1.3 Advertising Spend by Key Players 10.3.2 Biopharmaceuticals Market 10.3.2.1 Historical, Current and Future Market Trends 10.3.2.2 Market Breakup by Advertising Channel 10.3.2.3 Advertising Spend by Key Players 10.3.3 Vaccines Market 10.3.3.1 Historical, Current and Future Market Trends 10.3.3.2 Market Breakup by Advertising Channel 10.3.3.3 Advertising Spend by Key Players 10.3.4 Over-the-Counter Drugs Market 10.3.4.1 Historical, Current and Future Market Trends 10.3.4.2 Market Breakup by Channel 10.3.4.3 Advertising Spend by Key Players 11 Major Players: Sales and Advertising Spend 11.1 Advertising Spend by Major Pharma Companies 11.1.1 Johnson & Johnson 11.1.1.1 US Sales 11.1.1.2 Advertising Spend by Channel 11.1.1.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.2 Pfizer 11.1.2.1 US Sales 11.1.2.2 Advertising Spend by Channel 11.1.2.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.3 Merck & Co. 11.1.3.1 US Sales 11.1.3.2 Advertising Spend on Different Segments 11.1.3.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.4 Glaxosmith Kline 11.1.4.1 US Sales 11.1.4.2 Advertising Spend on Different Segments 11.1.4.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.5 Eli Lilly 11.1.5.1 US Sales 11.1.5.2 Advertising Spend on Different Segments 11.1.5.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.6 Novartis 11.1.6.1 US Sales 11.1.6.2 Total Sales of Different Segments 11.1.6.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.6.4 Global Sales and Advertising Spend 11.1.7 Sanofi 11.1.7.1 US Sales 11.1.7.2 Advertising Spend on Different Segments 11.1.7.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.8 AstraZeneca 11.1.8.1 US Sales 11.1.8.2 Advertising Spend on Channel 11.1.8.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.9 Roche 11.1.9.1 US Sales 11.1.9.2 Advertising Spend on Different Segments 11.1.9.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.10 Bayer Healthcare 11.1.10.1 US Sales 11.1.10.2 Advertising Spend on Different Channel 11.1.10.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.11 Bristol- Myers Squibb 11.1.11.1 US Sales 11.1.11.2 Advertising Spend by Channels 11.1.11.3 Global Sales and Advertising Spend 12 Market Challenges 12.1 Trust Gap between Consumers and Advertisers 12.2 Strict Rules and Regulations by FDA 12.3 Unethical Practices 12.4 Macroeconomic Scenario 12.5 Other Challenges List of Figures Figure 1: US: Breakup of Healthcare Market Figure 2: US: Healthcare Industry Digital Ad Spending (in Billion US$), 2018-2023 Figure 3: United States: Healthcare Advertising Industry: Value Chain Analysis of DTC Advertising Figure 4: US: Healthcare Advertising Industry: SWOT Analysis Figure 5: US: Healthcare Advertising Industry: Porter’s Five Forces Analysis Figure 6: US: Healthcare Advertising Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 7: US: Healthcare Advertising Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 8: US: Healthcare Advertising Market: Breakup by Product Type (in %), 2023 Figure 9: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 10: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 11: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market: Advertising Spend (in Billion US$), 2018-2023 Figure 12: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market Forecast: Advertising Spend (in Billion US$), 2024-2032 Figure 13: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market Advertising Spend Breakup by Channels (in Billion US$), 2018-2023 Figure 14: US: Biopharmaceutical Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 15: US: Biopharmaceutical Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 16: US: Biopharmaceutical Market: Advertising Spend (in Billion US$), 2018-2023 Figure 17: US: Biopharmaceutical Market Forecast: Advertising Spending (in Billion US$), 2024-2032 Figure 18: US: Biopharmaceutical Market: Advertising Spend: Breakup by Channels (in %), 2023 Figure 19: US: Biopharmaceutical Market: Advertising Spend: Breakup by Different Providers (in %), 2023 Figure 20: US: Vaccines Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 21: US: Vaccines Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 22: US: Vaccines Market: Advertising Spend (in Billion US$), 2018-2023 Figure 23: US: Vaccines Market Forecast: Advertising Spend (in Billion US$), 2024-2032 Figure 24: US: OTC Drugs Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 25: US: OTC Drugs Market: Sales Forecast (in Billion US$), 2024-2032 Figure 26: US: OTC Drugs Market: Advertising Spend (in Billion US$), 2018-2023 Figure 27: US: OTC Drugs Market Forecast: Advertising Spend (in Billion US$), 2024-2032 Figure 28: US: OTC Drugs Market: Advertising Spend: Breakup by Channels (in %) Figure 29: US: Advertising Spend by Top Companies Breakup (in %), Figure 30: US: Pharmaceutical Marketing: Expenditure Breakup by Type (in %), Figure 31: Johnson & Johnson: The US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 32: Johnson & Johnson: Advertising Spend: Breakup by Different Channels (in %), 2017 Figure 33: Johnson & Johnson: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 34: Pfizer: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 35: Pfizer: Advertising Spend: Breakup by Different Channels in the US (in %), 2017 Figure 36: Pfizer: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 37: Merck & Co.: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 38: Merck & Co.: Breakup of Spending on Different Divisions (in %), 2017 Figure 39: Merck & Co.: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 40: Glaxosmith Kline: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 41: GSK: Breakup of Spending on Different Channels (in %), 2017 Figure 42: GSK: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 43: Eli Lilly: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 44: Eli Lilly: Breakup of Spending on Different Channel (in %), 2017 Figure 45: Eli Lilly: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 46: Novartis: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 47: Novartis: Breakup of Spending on Different Channel (in %), 2017 Figure 48: Novartis: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 49: Sanofi: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 50: Sanofi: Breakup of Spending on Different Products (in %), 2015 Figure 51: Sanofi: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 52: AstraZeneca: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 53: AstraZeneca: Advertising Spend: Breakup by Different Channels in the US (in %), 2012 Figure 54: AstraZeneca: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 55: Roche: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 56: Roche: Breakup of Spending on Different Divisions (in %), 2015 Figure 57: Roche: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 58: Bayer Healthcare: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 59: Bayer Healthcare: Breakup of Spending on Different Channels (in %), 2015 Figure 60: Bayer Healthcare: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 61: Bristol-Myers Squibb: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 62: Bristol-Myers Squibb: Breakup of Spending on Different Channels (in %), 2014 Figure 63: Bristol-Myers Squibb: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 List of Tables Table 1: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market: Advertising Spend by Key Players Table 2: US: Biopharmaceutical Market: Advertising Spend by Key Players (in US$ Million) Table 3: US: Vaccines Market: Advertising Spend by Key Players Table 4: US: OTC Drugs Market: Advertising Spend by Key Players Table 5: US: Advertising Spend by Major Players, (in Million US$) Table 6: Merck & Co.: Total Spending on Different Divisions (in Million US$), 2017 Table 7: GSK: Advertising Spend on Different Channels (in Million US$), 2017 Table 8: Eli Lilly: Advertising Spend on Different Channels (in Million US$), 2017 Table 9: Novartis: Total Sales of Different Segments (in Million US$), 2017 Table 10: Sanofi: Advertising Spend on Different Products (in Million US$), 2015 Table 11: AstraZeneca: Advertising Spend on Different Channels in the US (in US$ Million), 2012 Table 12: Roche: Total Spending on Different Divisions (in Million US$), 2015
SummaryThe US healthcare advertising market size reached US$ 23.5 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 33.8 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4% during 2024-2032. The growing online direct-to-consumer drug advertising due to the shift in promotional activities towards digital platforms, the augmenting demand to obtain certification and bid for relevant keywords among advertisers, and increased advertising expenditure from healthcare organizations are among the key factors driving the market growth. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 2.6 Study Assumptions 3 Executive Summary 4 An Overview of Healthcare Advertising in the United States 5 What Drives the Healthcare Advertising Market in the US? 5.1 Digitalization and other Technological Advancements 5.2 Increasing Presence of Generic and Me-too Drugs 5.3 Government Regulations Supporting DTC Advertising 5.4 Launch of New Drugs 5.5 Increased Consumer Reach through Mobile Advertising 5.6 Other Key Drivers 6 Healthcare Advertising Market: Value Chain 6.1 DTC Advertising 6.2 Detailing 7 Current Trends in Healthcare Advertising 7.1 Focus on Content 7.2 Rise of Multichannel Marketing 7.3 Targeting Consumers with Local Advertising 7.4 Reliance on Social Media 7.5 Surging Mobile Marketing 7.6 Consumers Becoming Researchers 7.7 Information Dispensed through Videos 7.8 Increasing Importance of Online Reviews 8 US Healthcare Advertising Market: SWOT Analysis 8.1 Overview 8.2 Strengths 8.3 Weaknesses 8.4 Opportunities 8.5 Threats 9 US Healthcare Advertising Market: Porter’s Five Forces Analysis 9.1 Overview 9.2 Bargaining Power of Buyers 9.3 Bargaining Power of Suppliers 9.4 Degree of Rivalry 9.5 Threat of New Entrants 9.6 Threat of Substitutes 10 US Healthcare Advertising Market 10.1 Historical and Current Market Trends 10.2 Impact of COVID-19 10.3 Market Breakup by Product Type 10.3.1 Pharmaceuticals (Small Molecule Drugs) Advertising Market 10.3.1.1 Historical, Current and Future Trends 10.3.1.2 Market Breakup by Advertising Channel 10.3.1.3 Advertising Spend by Key Players 10.3.2 Biopharmaceuticals Market 10.3.2.1 Historical, Current and Future Market Trends 10.3.2.2 Market Breakup by Advertising Channel 10.3.2.3 Advertising Spend by Key Players 10.3.3 Vaccines Market 10.3.3.1 Historical, Current and Future Market Trends 10.3.3.2 Market Breakup by Advertising Channel 10.3.3.3 Advertising Spend by Key Players 10.3.4 Over-the-Counter Drugs Market 10.3.4.1 Historical, Current and Future Market Trends 10.3.4.2 Market Breakup by Channel 10.3.4.3 Advertising Spend by Key Players 11 Major Players: Sales and Advertising Spend 11.1 Advertising Spend by Major Pharma Companies 11.1.1 Johnson & Johnson 11.1.1.1 US Sales 11.1.1.2 Advertising Spend by Channel 11.1.1.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.2 Pfizer 11.1.2.1 US Sales 11.1.2.2 Advertising Spend by Channel 11.1.2.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.3 Merck & Co. 11.1.3.1 US Sales 11.1.3.2 Advertising Spend on Different Segments 11.1.3.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.4 Glaxosmith Kline 11.1.4.1 US Sales 11.1.4.2 Advertising Spend on Different Segments 11.1.4.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.5 Eli Lilly 11.1.5.1 US Sales 11.1.5.2 Advertising Spend on Different Segments 11.1.5.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.6 Novartis 11.1.6.1 US Sales 11.1.6.2 Total Sales of Different Segments 11.1.6.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.6.4 Global Sales and Advertising Spend 11.1.7 Sanofi 11.1.7.1 US Sales 11.1.7.2 Advertising Spend on Different Segments 11.1.7.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.8 AstraZeneca 11.1.8.1 US Sales 11.1.8.2 Advertising Spend on Channel 11.1.8.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.9 Roche 11.1.9.1 US Sales 11.1.9.2 Advertising Spend on Different Segments 11.1.9.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.10 Bayer Healthcare 11.1.10.1 US Sales 11.1.10.2 Advertising Spend on Different Channel 11.1.10.3 Global Sales and Advertising Spend 11.1.11 Bristol- Myers Squibb 11.1.11.1 US Sales 11.1.11.2 Advertising Spend by Channels 11.1.11.3 Global Sales and Advertising Spend 12 Market Challenges 12.1 Trust Gap between Consumers and Advertisers 12.2 Strict Rules and Regulations by FDA 12.3 Unethical Practices 12.4 Macroeconomic Scenario 12.5 Other Challenges List of Figures Figure 1: US: Breakup of Healthcare Market Figure 2: US: Healthcare Industry Digital Ad Spending (in Billion US$), 2018-2023 Figure 3: United States: Healthcare Advertising Industry: Value Chain Analysis of DTC Advertising Figure 4: US: Healthcare Advertising Industry: SWOT Analysis Figure 5: US: Healthcare Advertising Industry: Porter’s Five Forces Analysis Figure 6: US: Healthcare Advertising Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 7: US: Healthcare Advertising Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 8: US: Healthcare Advertising Market: Breakup by Product Type (in %), 2023 Figure 9: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 10: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 11: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market: Advertising Spend (in Billion US$), 2018-2023 Figure 12: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market Forecast: Advertising Spend (in Billion US$), 2024-2032 Figure 13: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market Advertising Spend Breakup by Channels (in Billion US$), 2018-2023 Figure 14: US: Biopharmaceutical Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 15: US: Biopharmaceutical Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 16: US: Biopharmaceutical Market: Advertising Spend (in Billion US$), 2018-2023 Figure 17: US: Biopharmaceutical Market Forecast: Advertising Spending (in Billion US$), 2024-2032 Figure 18: US: Biopharmaceutical Market: Advertising Spend: Breakup by Channels (in %), 2023 Figure 19: US: Biopharmaceutical Market: Advertising Spend: Breakup by Different Providers (in %), 2023 Figure 20: US: Vaccines Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 21: US: Vaccines Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 22: US: Vaccines Market: Advertising Spend (in Billion US$), 2018-2023 Figure 23: US: Vaccines Market Forecast: Advertising Spend (in Billion US$), 2024-2032 Figure 24: US: OTC Drugs Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 25: US: OTC Drugs Market: Sales Forecast (in Billion US$), 2024-2032 Figure 26: US: OTC Drugs Market: Advertising Spend (in Billion US$), 2018-2023 Figure 27: US: OTC Drugs Market Forecast: Advertising Spend (in Billion US$), 2024-2032 Figure 28: US: OTC Drugs Market: Advertising Spend: Breakup by Channels (in %) Figure 29: US: Advertising Spend by Top Companies Breakup (in %), Figure 30: US: Pharmaceutical Marketing: Expenditure Breakup by Type (in %), Figure 31: Johnson & Johnson: The US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 32: Johnson & Johnson: Advertising Spend: Breakup by Different Channels (in %), 2017 Figure 33: Johnson & Johnson: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 34: Pfizer: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 35: Pfizer: Advertising Spend: Breakup by Different Channels in the US (in %), 2017 Figure 36: Pfizer: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 37: Merck & Co.: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 38: Merck & Co.: Breakup of Spending on Different Divisions (in %), 2017 Figure 39: Merck & Co.: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 40: Glaxosmith Kline: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 41: GSK: Breakup of Spending on Different Channels (in %), 2017 Figure 42: GSK: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 43: Eli Lilly: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 44: Eli Lilly: Breakup of Spending on Different Channel (in %), 2017 Figure 45: Eli Lilly: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 46: Novartis: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 47: Novartis: Breakup of Spending on Different Channel (in %), 2017 Figure 48: Novartis: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 49: Sanofi: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 50: Sanofi: Breakup of Spending on Different Products (in %), 2015 Figure 51: Sanofi: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 52: AstraZeneca: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 53: AstraZeneca: Advertising Spend: Breakup by Different Channels in the US (in %), 2012 Figure 54: AstraZeneca: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 55: Roche: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 56: Roche: Breakup of Spending on Different Divisions (in %), 2015 Figure 57: Roche: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 58: Bayer Healthcare: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 59: Bayer Healthcare: Breakup of Spending on Different Channels (in %), 2015 Figure 60: Bayer Healthcare: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 Figure 61: Bristol-Myers Squibb: US and Rest of the World Sales (in Billion US$), 2014-2017 Figure 62: Bristol-Myers Squibb: Breakup of Spending on Different Channels (in %), 2014 Figure 63: Bristol-Myers Squibb: Global Sales and Advertising Spend (in Billion US$), 2014-2017 List of Tables Table 1: US: Pharmaceutical (Small Molecule Drugs) Market: Advertising Spend by Key Players Table 2: US: Biopharmaceutical Market: Advertising Spend by Key Players (in US$ Million) Table 3: US: Vaccines Market: Advertising Spend by Key Players Table 4: US: OTC Drugs Market: Advertising Spend by Key Players Table 5: US: Advertising Spend by Major Players, (in Million US$) Table 6: Merck & Co.: Total Spending on Different Divisions (in Million US$), 2017 Table 7: GSK: Advertising Spend on Different Channels (in Million US$), 2017 Table 8: Eli Lilly: Advertising Spend on Different Channels (in Million US$), 2017 Table 9: Novartis: Total Sales of Different Segments (in Million US$), 2017 Table 10: Sanofi: Advertising Spend on Different Products (in Million US$), 2015 Table 11: AstraZeneca: Advertising Spend on Different Channels in the US (in US$ Million), 2012 Table 12: Roche: Total Spending on Different Divisions (in Million US$), 2015
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |