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2024-2029年 世界のライブストリーミング展望 市場規模・シェア・動向分析レポート:プレイヤー別、タイプ別、用途別、地域別


2024-2029 Global Live Streaming Outlook Market Size, Share & Trends Analysis Report By Player, Type, Application and Region

調査チームは、ライブストリーミング市場規模が2024年のXXXから2029年にはXXXに成長し、推定CAGRはXXになると予測している。本調査の基準年は2023年であり、市場規模は2024年から2029年まで予測される。 本レ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
HNY Research
HNYリサーチ
2024年9月25日 US$3,150
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サマリー

調査チームは、ライブストリーミング市場規模が2024年のXXXから2029年にはXXXに成長し、推定CAGRはXXになると予測している。本調査の基準年は2023年であり、市場規模は2024年から2029年まで予測される。

本レポートの主な目的は、ユーザーが市場の定義、セグメンテーション、市場ポテンシャル、影響力のあるトレンド、主要10地域と主要50カ国が直面する課題などの観点から市場を理解することです。本レポートの作成にあたり、深い調査と分析を行いました。読者は本レポートが市場を深く理解する上で非常に役立つと思われる。市場に関するデータや情報は、ウェブサイト、企業のアニュアルレポート、ジャーナルなど、信頼できる情報源から取得し、業界の専門家によってチェックされ、検証されています。事実とデータは、図、グラフ、円グラフ、その他の絵で表現しています。これにより、視覚的な表現が強化され、事実の理解がより深まります。

市場プレイヤー別
バイトダンス
Kuaishou
Twitch
テンセント・ミュージックエンタテインメント(TME)
Bigo
ユーチューブ
Huya
ビリビリ
YY
Douyu
ハローグループ(MOMO)
17LIVE
華芳集団(華僑)
フェイスブックライブ
インスタグラムライブ
アップライブ
アフリエカTV
DeNA(ポコチャ、ショールーム)
インケ
ライブミー
Vimeo(ライブストリーム)
シェアチャット

タイプ別
音楽、ダンス、トークショー
ゲーム
デート番組
アウトドア、スポーツ
その他

用途別
広告
定期購読
寄付・バーチャルギフト
その他

地域/国別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ

東アジア
中国
日本
韓国

欧州
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
ロシア
スペイン
オランダ
スイス
ポーランド

南アジア
インド
パキスタン
バングラデシュ

東南アジア
インドネシア
タイ
シンガポール
マレーシア
フィリピン
ベトナム
ミャンマー

中東
トルコ
サウジアラビア
イラン
アラブ首長国連邦
イスラエル
イラク
カタール
クウェート
オマーン

アフリカ
ナイジェリア
南アフリカ
エジプト
アルジェリア
モロッコ

オセアニア
オーストラリア
ニュージーランド

南米
ブラジル
アルゼンチン
コロンビア
チリ
ベネズエラ
ペルー
プエルトリコ
エクアドル

その他の地域
カザフスタン

レポート対象範囲
本レポートで取り上げているのは、市場プレイヤー、原材料サプライヤー、機器サプライヤー、エンドユーザー、トレーダー、流通業者など、市場に関わる主要な市場プレイヤーです。
企業の完全なプロフィールが記載されています。また、生産能力、生産量、価格、収益、コスト、グロス、グロスマージン、販売量、販売収益、消費量、成長率、輸出入、供給量、将来戦略、技術開発なども含まれています。本レポートでは12年間のデータ履歴と予測を分析。
市場の成長要因については、市場のさまざまなエンドユーザーについて詳しく説明しています。
市場プレイヤー別、地域別、タイプ別、用途別などのデータと情報、特定の要件に応じてカスタム調査を追加することができます。
レポートは市場のSWOT分析を含んでいます。最後に、産業専門家の意見が含まれる結論部分が含まれています。

購入の主な理由
市場の洞察に満ちた分析を獲得し、世界市場とその商業状況を包括的に理解する。
生産プロセス、主要課題、開発リスクを軽減するための解決策を評価する。
市場で最も影響力のある推進力と抑制力、および世界市場への影響を理解する。
各主要組織が採用している市場戦略について知る。
市場の将来展望と見通しを理解する。
標準的な構成のレポートのほか、特定の要件に応じたカスタムリサーチも提供しています。

当レポートでは、ライブストリーミングの世界、上位10地域および上位50カ国の市場規模2018-2023年、および産業、世界の主要企業/サプライヤー、地域別市場シェアを含む開発予測2024-2029年に焦点を当て、その価格と利益の状況、マーケティング状況&市場成長促進要因と課題を提供することになる種類や用途別の市場状況や開発動向を含む市場での地位、企業や製品の紹介、ポジション、2020年を基準年としています。

主な分析指標
市場プレイヤーと競合分析:会社概要、製品仕様、生産能力/売上高、収益、価格、グロスマージン2018-2023年&製品タイプ別売上高を含む業界の主要プレイヤーをカバーしています。
世界および地域市場分析:本レポートには、世界市場および地域市場の現状と展望2024-2029が含まれています。さらに、本レポートでカバーされている各地域&国についての詳細な内訳を提供しています。生産量、消費量、輸出入量、販売量、収益予測を明らかにします。
製品タイプ別市場分析:本レポートでは、ライブストリーミング産業における主要な製品タイプを取り上げ、各主要企業による製品仕様、数量、販売量、金額(M USD)を掲載しています。
アプリケーションタイプ別Markat分析:ライブストリーミング産業とそのアプリケーションに基づいて、市場はさらにその産業のいくつかの主要なアプリケーションに細分化されます。各産業のアプリケーション別の市場規模、CAGR、予測を提供します。
市場動向:競争の激化と継続的なイノベーションを含む市場の主要動向。
機会と促進要因:成長する需要と新技術の特定
ポーターズファイブフォース分析:新規参入の脅威、サプライヤーの交渉力、バイヤーの交渉力、代替製品やサービスの脅威、既存業界のライバルの脅威。

COVID-19の影響
レポートでは、コロナウイルスCOVID-19の影響を取り上げている:2019年12月にCOVID-19ウイルスが発生して以来、この病気は世界保健機関(WHO)が公衆衛生上の緊急事態を宣言するなど、世界中のほぼすべての国に広がっている。コロナウイルス病2019(COVID-19)の世界的な影響はすでに出始めており、2023年のライブストリーミング市場に大きな影響を与えるだろう。COVID-19の発生は、フライトのキャンセル、渡航禁止と検疫、レストランの閉店、屋内外のイベントの制限、40カ国以上の非常事態宣言、サプライチェーンの大幅な停滞、株式市場の変動、景況感の低下、国民のパニックの拡大、将来への不安など、さまざまな側面に影響をもたらしている。


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目次

1 レポート概要
1.1 調査範囲
1.2 主要市場セグメント
1.3 対象プレイヤーライブストリーミング収益ランキング
1.4 タイプ別市場分析
1.4.1 世界のライブストリーミング市場タイプ別成長率2024 VS 2029
1.4.2 音楽、ダンス、トークショー
1.4.3 ゲーム
1.4.4 デート番組
1.4.5 アウトドア、スポーツ
1.4.6 その他
1.5 アプリケーション別市場
1.5.1 ライブストリーミングの世界用途別市場シェア:2024〜2029年
1.5.2 広告
1.5.3 サブスクリプション
1.5.4 寄付・バーチャルギフト
1.5.5 その他
1.6 研究目的
1.7 考慮した年
1.8 世界のライブストリーミング市場の概観
1.8.1 世界のライブストリーミング市場の現状と展望(2018-2029)
1.8.2 北米
1.8.3 東アジア
1.8.4 欧州
1.8.5 南アジア
1.8.6 東南アジア
1.8.7 中東
1.8.8 アフリカ
1.8.9 オセアニア
1.8.10 南米
1.8.11 その他の地域
1.9 世界市場の成長展望
1.9.1 世界のライブストリーミング収益推計と予測(2018年〜2029年)
1.9.2 世界のライブストリーミング生産能力の推定と予測(2018年〜2029年)
1.9.3 世界のライブストリーミング生産量の推定と予測(2018年-2029年)
2 製造コスト構造分析
2.1 原材料
2.2 ライブストリーミングの製造コスト構造分析
2.3 ライブストリーミングの製造工程分析
2.4 ライブストリーミングの産業チェーン構造
3 ライブストリーミングの開発および製造工場分析
3.1 ライブストリーミング生産トップメーカー本社、順位
3.2 世界のライブストリーミング製造工場分布と商業生産日
4 メーカー別市場競争
4.1 世界のライブストリーミング生産能力メーカー別市場シェア(2018-2023)
4.2 世界のライブストリーミング収益市場 メーカー別シェア (2018-2023)
4.3 世界のライブストリーミング平均価格 メーカー別シェア(2018-2023)
4.4 メーカー別ライブストリーミング生産拠点、サービス提供地域、製品タイプ
5 ライブストリーミング地域市場分析
5.1 ライブストリーミングの地域別生産
5.1.1 世界の地域別ライブストリーミング生産量 (2018-2023)
5.1.2 世界の地域別ライブストリーミング収益
5.2 地域別ライブストリーミング消費量
5.3 北米ライブストリーミング市場分析
5.3.1 北米ライブストリーミング生産量
5.3.2 北米ライブストリーミング収入
5.3.3 北米の主要メーカー
5.3.4 北米ライブストリーミングの輸入と輸出
5.4 東アジアのライブストリーミング市場分析
5.4.1 東アジアのライブストリーミング生産
5.4.2 東アジアのライブストリーミング収入
5.4.3 東アジアの主要メーカー
5.4.4 東アジアのライブストリーミング輸出入
5.5 ヨーロッパのライブストリーミング市場分析
5.5.1 ヨーロッパのライブストリーミング生産
5.5.2 欧州のライブストリーミング収入
5.5.3 欧州の主要メーカー
5.5.4 ヨーロッパのライブストリーミング輸出入
5.6 南アジアのライブストリーミング市場分析
5.6.1 南アジアのライブストリーミング生産
5.6.2 南アジアのライブストリーミング収入
5.6.3 南アジアの主要メーカー
5.6.4 南アジアのライブストリーミング輸出入
5.7 東南アジアのライブストリーミング市場分析
5.7.1 東南アジアのライブストリーミング生産
5.7.2 東南アジアのライブストリーミング収入
5.7.3 東南アジアの主要メーカー
5.7.4 東南アジアのライブストリーミング輸入・輸出
5.8 中東ライブストリーミング市場分析
5.8.1 中東のライブストリーミング生産
5.8.2 中東ライブストリーミング収入
5.8.3 中東の主要メーカー
5.8.4 中東ライブストリーミングの輸入と輸出
5.9 アフリカのライブストリーミング市場の分析
5.9.1 アフリカのライブストリーミング生産
5.9.2 アフリカのライブストリーミング収入
5.9.3 アフリカの主要メーカー
5.9.4 アフリカのライブストリーミング輸入と輸出
5.10 オセアニアのライブストリーミング市場分析
5.10.1 オセアニアのライブストリーミング生産
5.10.2 オセアニアのライブストリーミング収入
5.10.3 オセアニアの主要メーカー
5.10.4 オセアニアにおけるライブストリーミングの輸入と輸出
5.11 南アメリカのライブストリーミング市場分析
5.11.1 南米のライブストリーミング生産
5.11.2 南米のライブストリーミング収入
5.11.3 南米の主要メーカー
5.11.4 南米のライブストリーミング輸出入
6 ライブストリーミングのタイプ別販売市場(2018-2029)
6.1 世界のライブストリーミング歴史的市場規模:タイプ別(2018-2023)
6.2 世界のライブストリーミング予測市場規模:タイプ別(2024-2029)
7 ライブストリーミングの用途別消費市場(2018-2029)
7.1 世界のライブストリーミング歴史的市場規模:用途別(2018-2023)
7.2 世界のライブストリーミング予測市場規模:用途別(2024-2029)
8 ライブストリーミング事業における企業プロフィールと主要人物
8.1 バイトダンス
8.1.1 ByteDance社プロフィール
8.1.2 ByteDance ライブストリーミング製品仕様
8.1.3 ByteDance ライブストリーミング生産能力、収益、価格およびグロスマージン (2018-2023)
8.2 Kuaishou
8.2.1 Kuaishou 会社概要
8.2.2 Kuaishou ライブストリーミング製品仕様
8.2.3 Kuaishou ライブ・ストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.3 Twitch
8.3.1 Twitch 会社概要
8.3.2 Twitchライブストリーミング製品仕様
8.3.3 Twitchライブ・ストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.4 テンセント・ミュージックエンタテインメント(TME)
8.4.1 テンセント・ミュージックエンタテインメント(TME)の会社概要
8.4.2 テンセント・ミュージックエンタテインメント(TME)のライブストリーミング製品仕様
8.4.3 テンセント・ミュージックエンタテインメント(TME)のライブストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.5 備後
8.5.1 備後会社概要
8.5.2 Bigo ライブ・ストリーミング製品仕様
8.5.3 Bigo ライブ・ストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン (2018-2023)
8.6 ユーチューブ
8.6.1 YouTube 会社概要
8.6.2 YouTube ライブストリーミング製品仕様
8.6.3 YouTubeライブストリーミング生産能力、収益、価格、およびグロス・マージン(2018-2023)
8.7 Huya
8.7.1 Huya 会社概要
8.7.2 Huya ライブストリーミング製品仕様
8.7.3 Huya ライブストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン (2018-2023)
8.8 ビリビリ
8.8.1 ビリビリ会社概要
8.8.2 ビリビリ・ライブストリーミング製品仕様書
8.8.3 ビリビリ・ライブ・ストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン (2018-2023)
8.9 YY
8.9.1 YY 会社概要
8.9.2 YY ライブストリーミング製品仕様
8.9.3 YY ライブ・ストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023年)
8.10 Douyu
8.10.1 Douyu 会社概要
8.10.2 Douyu ライブストリーミング製品仕様
8.10.3 Douyu ライブストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン (2018-2023)
8.11 ハローグループ(MOMO)
8.11.1 ハローグループ(MOMO)の会社概要
8.11.2 ハローグループ(MOMO)ライブストリーミング製品仕様
8.11.3 ハローグループ(MOMO)ライブストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.12 17LIVE
8.12.1 17LIVE会社概要
8.12.2 17LIVEライブストリーミング製品仕様
8.12.3 17LIVEライブ・ストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.13 華芳集団(華僑)
8.13.1 華芳集団(華僑)会社概要
8.13.2 華芳集団(華僑)ライブストリーミング製品仕様書
8.13.3 HuaFang Group (Huajiao) ライブストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン (2018-2023)
8.14 フェイスブックライブ
8.14.1 フェイスブックライブ 会社概要
8.14.2 Facebook Live ライブストリーミング製品仕様
8.14.3 Facebook Live ライブストリーミングの生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.15 インスタグラム・ライブ
8.15.1 インスタグラム・ライブ 会社概要
8.15.2 インスタグラム・ライブ ライブストリーミング製品仕様
8.15.3 インスタグラム・ライブ・ストリーミングの生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.16 アップライブ
8.16.1 アップライブ 会社概要
8.16.2 アップライブ ライブストリーミング製品仕様
8.16.3 アップライブ ライブストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.17 Afreeca TV
8.17.1 Afreeca TV 会社概要
8.17.2 Afreeca TV ライブストリーミング製品仕様
8.17.3 Afreeca TV ライブストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン (2018-2023)
8.18 DeNA(ポコチャ、ショールーム)
8.18.1 DeNA(ポコチャとショールーム)会社概要
8.18.2 DeNA(ポコチャとショールーム)ライブストリーミング製品仕様
8.18.3 DeNA(ポコチャとショールーム)ライブストリーミング生産能力、収益、価格、およびグロス・マージン(2018-2023)
8.19 インケ
8.19.1 Inke社プロフィール
8.19.2 Inke ライブストリーミング製品仕様
8.19.3 Inke ライブストリーミング生産能力、収益、価格および粗利益率 (2018-2023)
8.20 ライブミー
8.20.1 LiveMe 会社概要
8.20.2 LiveMe ライブストリーミング製品仕様
8.20.3 LiveMeライブストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.21 Vimeo(ライブストリーム)
8.21.1 Vimeo(Livestream)の会社概要
8.21.2 Vimeo (Livestream)のライブストリーミング製品仕様
8.21.3 Vimeo (Livestream)のライブストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン (2018-2023)
8.22 シェアチャット
8.22.1 ShareChat 会社概要
8.22.2 ShareChatライブストリーミング製品仕様
8.22.3 ShareChat ライブ・ストリーミング生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023年)
9 生産と供給の予測
9.1 ライブストリーミングの世界生産予測(2024年~2029年)
9.2 ライブストリーミングの世界収益予測(2024-2029)
9.3 ライブストリーミングの世界予測価格(2018-2029)
9.4 ライブストリーミングの地域別世界生産量予測(2024-2029)
9.4.1 北米ライブストリーミングの生産量、収益予測(2024-2029)
9.4.2 東アジアのライブストリーミング生産、収益予測(2024-2029)
9.4.3 欧州ライブストリーミング生産、収益予測 (2024-2029)
9.4.4 南アジアライブストリーミング生産、収益予測 (2024-2029)
9.4.5 東南アジアライブストリーミング生産、収益予測 (2024-2029)
9.4.6 中東ライブストリーミング生産、収益予測 (2024-2029)
9.4.7 アフリカライブストリーミング生産、収益予測 (2024-2029)
9.4.8 オセアニアライブストリーミング生産、収益予測 (2024-2029)
9.4.9 南米ライブストリーミング生産、収益予測 (2024-2029)
9.4.10 その他の地域 ライブストリーミング生産、収益予測 (2024-2029)
9.5 タイプ別および用途別予測(2024-2029)
9.5.1 世界のタイプ別販売量、販売収入、販売価格の予測(2024-2029年)
9.5.2 ライブストリーミングの用途別世界消費量予測(2024-2029年)
10 消費と需要の予測
10.1 北米市場の国別ライブストリーミング消費予測
10.2 東アジア市場の国別ライブストリーミング消費予測
10.3 ヨーロッパ市場の国別ライブストリーミング消費量予測
10.4 南アジア市場国別ライブストリーミング消費予測
10.5 東南アジア市場国別ライブストリーミング消費予測
10.6 中東の国別ライブストリーミング消費量予測
10.7 アフリカの国別ライブストリーミング消費量予測
10.8 オセアニアの国別ライブストリーミング消費量予測
10.9 南アメリカの国別ライブストリーミング消費量予測
10.10 その他の地域の国別ライブストリーミング消費予測
11 マーケティングチャネル、流通業者、顧客
11.1 マーケティングチャネル
11.1.1 直接チャネル
11.1.2 間接チャネル
12 市場ダイナミクス
12.1 市場動向
12.2 機会と促進要因
12.3 課題
12.4 ポーターのファイブフォース分析
13 結論
14 付録
14.1 方法論/調査アプローチ
14.1.1 調査プログラム/設計
14.1.2 市場規模の推定
14.1.3 市場の内訳とデータの三角測量
14.2 データソース
14.2.1 二次情報源
14.2.2 一次情報源
14.3 免責事項

 

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Summary

The research team projects that the Live Streaming market size will grow from XXX in 2024 to XXX by 2029, at an estimated CAGR of XX. The base year considered for the study is 2023, and the market size is projected from 2024 to 2029.

The prime objective of this report is to help the user understand the market in terms of its definition, segmentation, market potential, influential trends, and the challenges that the market is facing with 10 major regions and 50 major countries. Deep researches and analysis were done during the preparation of the report. The readers will find this report very helpful in understanding the market in depth. The data and the information regarding the market are taken from reliable sources such as websites, annual reports of the companies, journals, and others and were checked and validated by the industry experts. The facts and data are represented in the report using diagrams, graphs, pie charts, and other pictorial representations. This enhances the visual representation and also helps in understanding the facts much better.

By Market Players:
ByteDance
Kuaishou
Twitch
Tencent Music Entertainment (TME)
Bigo
YouTube
Huya
Bilibili
YY
Douyu
Hello Group (MOMO)
17LIVE
HuaFang Group (Huajiao)
Facebook Live
Instagram Live
Uplive
Afreeca TV
DeNA (Pococha and Showroom)
Inke
LiveMe
Vimeo (Livestream)
ShareChat

By Type
Music, Dancing and Talk Shows
Game
Dating Shows
Outdoor Activities and Sports
Others

By Application
Advertising
Subscriptions
Donations & Virtual Gifts
Others

By Regions/Countries:
North America
United States
Canada
Mexico

East Asia
China
Japan
South Korea

Europe
Germany
United Kingdom
France
Italy
Russia
Spain
Netherlands
Switzerland
Poland

South Asia
India
Pakistan
Bangladesh

Southeast Asia
Indonesia
Thailand
Singapore
Malaysia
Philippines
Vietnam
Myanmar

Middle East
Turkey
Saudi Arabia
Iran
United Arab Emirates
Israel
Iraq
Qatar
Kuwait
Oman

Africa
Nigeria
South Africa
Egypt
Algeria
Morocoo

Oceania
Australia
New Zealand

South America
Brazil
Argentina
Colombia
Chile
Venezuela
Peru
Puerto Rico
Ecuador

Rest of the World
Kazakhstan

Points Covered in The Report
The points that are discussed within the report are the major market players that are involved in the market such as market players, raw material suppliers, equipment suppliers, end users, traders, distributors and etc.
The complete profile of the companies is mentioned. And the capacity, production, price, revenue, cost, gross, gross margin, sales volume, sales revenue, consumption, growth rate, import, export, supply, future strategies, and the technological developments that they are making are also included within the report. This report analyzed 12 years data history and forecast.
The growth factors of the market is discussed in detail wherein the different end users of the market are explained in detail.
Data and information by market player, by region, by type, by application and etc, and custom research can be added according to specific requirements.
The report contains the SWOT analysis of the market. Finally, the report contains the conclusion part where the opinions of the industrial experts are included.

Key Reasons to Purchase
To gain insightful analyses of the market and have comprehensive understanding of the global market and its commercial landscape.
Assess the production processes, major issues, and solutions to mitigate the development risk.
To understand the most affecting driving and restraining forces in the market and its impact in the global market.
Learn about the market strategies that are being adopted by leading respective organizations.
To understand the future outlook and prospects for the market.
Besides the standard structure reports, we also provide custom research according to specific requirements.

The report focuses on Global, Top 10 Regions and Top 50 Countries Market Size of Live Streaming 2018-2023, and development forecast 2024-2029 including industries, major players/suppliers worldwide and market share by regions, with company and product introduction, position in the market including their market status and development trend by types and applications which will provide its price and profit status, and marketing status & market growth drivers and challenges, with base year as 2020.

Key Indicators Analysed
Market Players & Competitor Analysis: The report covers the key players of the industry including Company Profile, Product Specifications, Production Capacity/Sales, Revenue, Price and Gross Margin 2018-2023 & Sales by Product Types.
Global and Regional Market Analysis: The report includes Global & Regional market status and outlook 2024-2029. Further the report provides break down details about each region & countries covered in the report. Identifying its production, consumption, import & export, sales volume & revenue forecast.
Market Analysis by Product Type: The report covers majority Product Types in the Live Streaming Industry, including its product specifcations by each key player, volume, sales by Volume and Value (M USD).
Markat Analysis by Application Type: Based on the Live Streaming Industry and its applications, the market is further sub-segmented into several major Application of its industry. It provides you with the market size, CAGR & forecast by each industry applications.
Market Trends: Market key trends which include Increased Competition and Continuous Innovations.
Opportunities and Drivers: Identifying the Growing Demands and New Technology
Porters Five Force Analysis: The report will provide with the state of competition in industry depending on five basic forces: threat of new entrants, bargaining power of suppliers, bargaining power of buyers, threat of substitute products or services, and existing industry rivalry.

COVID-19 Impact
Report covers Impact of Coronavirus COVID-19: Since the COVID-19 virus outbreak in December 2019, the disease has spread to almost every country around the globe with the World Health Organization declaring it a public health emergency. The global impacts of the coronavirus disease 2019 (COVID-19) are already starting to be felt, and will significantly affect the Live Streaming market in 2023. The outbreak of COVID-19 has brought effects on many aspects, like flight cancellations; travel bans and quarantines; restaurants closed; all indoor/outdoor events restricted; over forty countries state of emergency declared; massive slowing of the supply chain; stock market volatility; falling business confidence, growing panic among the population, and uncertainty about future.



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Table of Contents

1 Report Overview
1.1 Study Scope
1.2 Key Market Segments
1.3 Players Covered: Ranking by Live Streaming Revenue
1.4 Market Analysis by Type
1.4.1 Global Live Streaming Market Size Growth Rate by Type: 2024 VS 2029
1.4.2 Music, Dancing and Talk Shows
1.4.3 Game
1.4.4 Dating Shows
1.4.5 Outdoor Activities and Sports
1.4.6 Others
1.5 Market by Application
1.5.1 Global Live Streaming Market Share by Application: 2024-2029
1.5.2 Advertising
1.5.3 Subscriptions
1.5.4 Donations & Virtual Gifts
1.5.5 Others
1.6 Study Objectives
1.7 Years Considered
1.8 Overview of Global Live Streaming Market
1.8.1 Global Live Streaming Market Status and Outlook (2018-2029)
1.8.2 North America
1.8.3 East Asia
1.8.4 Europe
1.8.5 South Asia
1.8.6 Southeast Asia
1.8.7 Middle East
1.8.8 Africa
1.8.9 Oceania
1.8.10 South America
1.8.11 Rest of the World
1.9 Global Market Growth Prospects
1.9.1 Global Live Streaming Revenue Estimates and Forecasts (2018-2029)
1.9.2 Global Live Streaming Production Capacity Estimates and Forecasts (2018-2029)
1.9.3 Global Live Streaming Production Estimates and Forecasts (2018-2029)
2 Manufacturing Cost Structure Analysis
2.1 Raw Material
2.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Live Streaming
2.3 Manufacturing Process Analysis of Live Streaming
2.4 Industry Chain Structure of Live Streaming
3 Development and Manufacturing Plants Analysis of Live Streaming
3.1 Top Manufacturers Headquarters, Rank by Live Streaming Production
3.2 Global Live Streaming Manufacturing Plants Distribution and Commercial Production Date
4 Market Competition by Manufacturers
4.1 Global Live Streaming Production Capacity Market Share by Manufacturers (2018-2023)
4.2 Global Live Streaming Revenue Market Share by Manufacturers (2018-2023)
4.3 Global Live Streaming Average Price by Manufacturers (2018-2023)
4.4 Manufacturers Live Streaming Production Sites, Area Served, Product Type
5 Live Streaming Regional Market Analysis
5.1 Live Streaming Production by Regions
5.1.1 Global Live Streaming Production by Regions (2018-2023)
5.1.2 Global Live Streaming Revenue by Regions
5.2 Live Streaming Consumption by Regions
5.3 North America Live Streaming Market Analysis
5.3.1 North America Live Streaming Production
5.3.2 North America Live Streaming Revenue
5.3.3 Key Manufacturers in North America
5.3.4 North America Live Streaming Import and Export
5.4 East Asia Live Streaming Market Analysis
5.4.1 East Asia Live Streaming Production
5.4.2 East Asia Live Streaming Revenue
5.4.3 Key Manufacturers in East Asia
5.4.4 East Asia Live Streaming Import & Export
5.5 Europe Live Streaming Market Analysis
5.5.1 Europe Live Streaming Production
5.5.2 Europe Live Streaming Revenue
5.5.3 Key Manufacturers in Europe
5.5.4 Europe Live Streaming Import & Export
5.6 South Asia Live Streaming Market Analysis
5.6.1 South Asia Live Streaming Production
5.6.2 South Asia Live Streaming Revenue
5.6.3 Key Manufacturers in South Asia
5.6.4 South Asia Live Streaming Import & Export
5.7 Southeast Asia Live Streaming Market Analysis
5.7.1 Southeast Asia Live Streaming Production
5.7.2 Southeast Asia Live Streaming Revenue
5.7.3 Key Manufacturers in Southeast Asia
5.7.4 Southeast Asia Live Streaming Import & Export
5.8 Middle East Live Streaming Market Analysis
5.8.1 Middle East Live Streaming Production
5.8.2 Middle East Live Streaming Revenue
5.8.3 Key Manufacturers in Middle East
5.8.4 Middle East Live Streaming Import & Export
5.9 Africa Live Streaming Market Analysis
5.9.1 Africa Live Streaming Production
5.9.2 Africa Live Streaming Revenue
5.9.3 Key Manufacturers in Africa
5.9.4 Africa Live Streaming Import & Export
5.10 Oceania Live Streaming Market Analysis
5.10.1 Oceania Live Streaming Production
5.10.2 Oceania Live Streaming Revenue
5.10.3 Key Manufacturers in Oceania
5.10.4 Oceania Live Streaming Import & Export
5.11 South America Live Streaming Market Analysis
5.11.1 South America Live Streaming Production
5.11.2 South America Live Streaming Revenue
5.11.3 Key Manufacturers in South America
5.11.4 South America Live Streaming Import & Export
6 Live Streaming Sales Market by Type (2018-2029)
6.1 Global Live Streaming Historic Market Size by Type (2018-2023)
6.2 Global Live Streaming Forecasted Market Size by Type (2024-2029)
7 Live Streaming Consumption Market by Application(2018-2029)
7.1 Global Live Streaming Historic Market Size by Application (2018-2023)
7.2 Global Live Streaming Forecasted Market Size by Application (2024-2029)
8 Company Profiles and Key Figures in Live Streaming Business
8.1 ByteDance
8.1.1 ByteDance Company Profile
8.1.2 ByteDance Live Streaming Product Specification
8.1.3 ByteDance Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.2 Kuaishou
8.2.1 Kuaishou Company Profile
8.2.2 Kuaishou Live Streaming Product Specification
8.2.3 Kuaishou Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.3 Twitch
8.3.1 Twitch Company Profile
8.3.2 Twitch Live Streaming Product Specification
8.3.3 Twitch Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.4 Tencent Music Entertainment (TME)
8.4.1 Tencent Music Entertainment (TME) Company Profile
8.4.2 Tencent Music Entertainment (TME) Live Streaming Product Specification
8.4.3 Tencent Music Entertainment (TME) Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.5 Bigo
8.5.1 Bigo Company Profile
8.5.2 Bigo Live Streaming Product Specification
8.5.3 Bigo Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.6 YouTube
8.6.1 YouTube Company Profile
8.6.2 YouTube Live Streaming Product Specification
8.6.3 YouTube Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.7 Huya
8.7.1 Huya Company Profile
8.7.2 Huya Live Streaming Product Specification
8.7.3 Huya Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.8 Bilibili
8.8.1 Bilibili Company Profile
8.8.2 Bilibili Live Streaming Product Specification
8.8.3 Bilibili Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.9 YY
8.9.1 YY Company Profile
8.9.2 YY Live Streaming Product Specification
8.9.3 YY Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.10 Douyu
8.10.1 Douyu Company Profile
8.10.2 Douyu Live Streaming Product Specification
8.10.3 Douyu Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.11 Hello Group (MOMO)
8.11.1 Hello Group (MOMO) Company Profile
8.11.2 Hello Group (MOMO) Live Streaming Product Specification
8.11.3 Hello Group (MOMO) Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.12 17LIVE
8.12.1 17LIVE Company Profile
8.12.2 17LIVE Live Streaming Product Specification
8.12.3 17LIVE Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.13 HuaFang Group (Huajiao)
8.13.1 HuaFang Group (Huajiao) Company Profile
8.13.2 HuaFang Group (Huajiao) Live Streaming Product Specification
8.13.3 HuaFang Group (Huajiao) Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.14 Facebook Live
8.14.1 Facebook Live Company Profile
8.14.2 Facebook Live Live Streaming Product Specification
8.14.3 Facebook Live Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.15 Instagram Live
8.15.1 Instagram Live Company Profile
8.15.2 Instagram Live Live Streaming Product Specification
8.15.3 Instagram Live Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.16 Uplive
8.16.1 Uplive Company Profile
8.16.2 Uplive Live Streaming Product Specification
8.16.3 Uplive Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.17 Afreeca TV
8.17.1 Afreeca TV Company Profile
8.17.2 Afreeca TV Live Streaming Product Specification
8.17.3 Afreeca TV Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.18 DeNA (Pococha and Showroom)
8.18.1 DeNA (Pococha and Showroom) Company Profile
8.18.2 DeNA (Pococha and Showroom) Live Streaming Product Specification
8.18.3 DeNA (Pococha and Showroom) Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.19 Inke
8.19.1 Inke Company Profile
8.19.2 Inke Live Streaming Product Specification
8.19.3 Inke Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.20 LiveMe
8.20.1 LiveMe Company Profile
8.20.2 LiveMe Live Streaming Product Specification
8.20.3 LiveMe Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.21 Vimeo (Livestream)
8.21.1 Vimeo (Livestream) Company Profile
8.21.2 Vimeo (Livestream) Live Streaming Product Specification
8.21.3 Vimeo (Livestream) Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.22 ShareChat
8.22.1 ShareChat Company Profile
8.22.2 ShareChat Live Streaming Product Specification
8.22.3 ShareChat Live Streaming Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
9 Production and Supply Forecast
9.1 Global Forecasted Production of Live Streaming (2024-2029)
9.2 Global Forecasted Revenue of Live Streaming (2024-2029)
9.3 Global Forecasted Price of Live Streaming (2018-2029)
9.4 Global Forecasted Production of Live Streaming by Region (2024-2029)
9.4.1 North America Live Streaming Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.2 East Asia Live Streaming Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.3 Europe Live Streaming Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.4 South Asia Live Streaming Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.5 Southeast Asia Live Streaming Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.6 Middle East Live Streaming Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.7 Africa Live Streaming Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.8 Oceania Live Streaming Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.9 South America Live Streaming Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.10 Rest of the World Live Streaming Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.5 Forecast by Type and by Application (2024-2029)
9.5.1 Global Sales Volume, Sales Revenue and Sales Price Forecast by Type (2024-2029)
9.5.2 Global Forecasted Consumption of Live Streaming by Application (2024-2029)
10 Consumption and Demand Forecast
10.1 North America Forecasted Consumption of Live Streaming by Country
10.2 East Asia Market Forecasted Consumption of Live Streaming by Country
10.3 Europe Market Forecasted Consumption of Live Streaming by Countriy
10.4 South Asia Forecasted Consumption of Live Streaming by Country
10.5 Southeast Asia Forecasted Consumption of Live Streaming by Country
10.6 Middle East Forecasted Consumption of Live Streaming by Country
10.7 Africa Forecasted Consumption of Live Streaming by Country
10.8 Oceania Forecasted Consumption of Live Streaming by Country
10.9 South America Forecasted Consumption of Live Streaming by Country
10.10 Rest of the world Forecasted Consumption of Live Streaming by Country
11 Marketing Channel, Distributors and Customers
11.1 Marketing Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
12 Market Dynamics
12.1 Market Trends
12.2 Opportunities and Drivers
12.3 Challenges
12.4 Porter's Five Forces Analysis
13 Conclusion
14 Appendix
14.1 Methodology/Research Approach
14.1.1 Research Programs/Design
14.1.2 Market Size Estimation
14.1.3 Market Breakdown and Data Triangulation
14.2 Data Source
14.2.1 Secondary Sources
14.2.2 Primary Sources
14.3 Disclaimer

 

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2024/10/04 10:27

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