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ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場規模、シェア、動向分析レポート:コンポーネント別(プラットフォーム、サービス)、提供形態別(オンプレミス、クラウドベース)、用途別、地域別、セグメント別予測、2024年~2030年


Healthcare Digital Experience Platform Market Size, Share & Trends Analysis Report By Component (Platform, Services), By Delivery Mode (On-premises, Cloud Based), By Application, By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

ヘルスケア・デジタル・エクスペリエンス・プラットフォーム市場の成長と動向 世界のヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場は、2030年には29億ドルに達すると予測され、2024年から2030年ま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年8月6日 US$5,950
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100 英語

 

サマリー

ヘルスケア・デジタル・エクスペリエンス・プラットフォーム市場の成長と動向

世界のヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場は、2030年には29億ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年平均成長率は12.5%と予測されている。接続性向上のためのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム採用の増加と、医療現場におけるコスト抑制要件の高まりが、市場成長の主な要因となっている。エンドツーエンドの効率化により顧客獲得が加速し、顧客維持期間が延長され、医療分野のさまざまな支払者組織の間で長期的な成長見通しが促進されるなどの特徴も、他の主要な推進要因の1つである。

ヘルスケア・デジタル・エクスペリエンス・プラットフォームは、コンテンツ管理システム、アナリティクス、患者データ、AIなどのさまざまな主要デジタル技術を、患者エンゲージメントを強化するための単一プラットフォームを通じてリアルタイムでパーソナライズされたコンテンツを患者に提供するマーケティング自動化機能とともに組み合わせたものである。ネイティブアナリティクスと機械学習機能の登場により、ヘルスケアデジタル体験を最適化するための継続的な技術アップグレードが市場を牽引している。加えて、患者エンゲージメントとインタラクションの改善、患者中心のマーケティングアプローチの採用、カスタマイズされたソリューションの提供に対する医療セクターの注目の高まりは、セクター全体でこれらのプラットフォームの展開を加速すると予想される。

さらに、ヘルスケア市場で提供されるデジタル・エクスペリエンス・プラットフォームの数は増加しており、AIや機械言語など、さまざまな先進技術を活用している。さらに、複数のITベンダーと医療機関は、コスト上昇を抑制し、接続されたデジタル体験を確立するために、パートナーシップや協力関係を構築している。支払者と医療提供者は、より充実したケアを求める患者需要の高まりに対応するため、間もなくこれらのプラットフォームをより速いペースで採用すると予想される。

ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場レポートハイライト

- 市場成長の背景には、デジタル化を推進するための世界的な政府イニシアチブの増加がある。

- 様々な新興企業や組織によるデジタルエクスペリエンスプラットフォームの採用拡大により、2020年の世界市場はプラットフォームコンポーネントセグメントが優位を占める

- 安全な情報共有、コストの効率化、業務効率の向上を目的とした、さまざまな組織におけるクラウド技術への需要の高まりにより、クラウドベースのデリバリー・モード・セグメントが2020年に最大の売上シェアを占めた。

- 同地域には、情報ソリューションを提供するソフトサーブ、アクセンチュア、サイトコア、アドビ、Oneview Healthcare、Optimizely, Inc.、Liferay Inc.、IBM Corporation、コグニザント、ウィプロなどのベンダーが多数進出しているため、2020年の市場は北米が支配的となった。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.調査方法
1.3.1.情報収集
1.3.2.情報またはデータの分析
1.3.3.市場形成とデータの可視化
1.3.4.データの検証・公開
1.4.調査範囲と前提条件
1.4.1.データソース一覧
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場の展望
2.2.セグメントの展望
2.3.競合他社の洞察
第3章 医療デジタル体験プラットフォーム市場ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の変数、動向、範囲
3.1.市場紹介/ラインナップの展望
3.2.市場規模および成長見通し(百万米ドル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.4.ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場分析ツール
3.4.1.ポーター分析
3.4.1.1.サプライヤーの交渉力
3.4.1.2.買い手の交渉力
3.4.1.3.代替の脅威
3.4.1.4.新規参入による脅威
3.4.1.5.競争上のライバル
3.4.2.PESTEL分析
3.4.2.1.政治情勢
3.4.2.2.経済・社会情勢
3.4.2.3.技術的ランドスケープ
3.4.2.4.環境的ランドスケープ
3.4.2.5.法的景観
第4章.ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場コンポーネントの推定とトレンド分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場コンポーネントの動向分析、百万米ドル、2023年および2030年
4.3.プラットフォーム
4.3.1.プラットフォーム収益の推定と予測、2020年~2030年(百万米ドル)
4.4.サービス
4.4.1.サービス市場の収益予測および予測、2020年~2030年(USD Million)
第5章.ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場配信モードの推定と動向分析
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場デリバリーモードの動向分析、百万米ドル、2023年および2030年
5.3.オンプレミス
5.3.1.オンプレミスの収益予測および予測、2020年~2030年(百万米ドル)
5.4.クラウドベース
5.4.1.クラウドベースの2020~2030年売上予測(百万米ドル)
第6章.ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場アプリケーションの推定と動向分析
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場アプリケーション動向分析、百万米ドル、2023年および2030年
6.3.企業対消費者(B2C)
6.3.1.企業対消費者(B2C):2020年~2030年の収益予測および予測(百万米ドル)
6.4.企業間取引(B2B)
6.4.1.企業間電子商取引(B2B)市場の2020年~2030年の収益予測(百万米ドル)
6.5.その他
6.5.1.その他市場の売上高推定と予測、2020~2030年(USD Million)
第7章.ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場地域別推計と動向分析
7.1.ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場シェア(地域別):2023年・2030年(百万米ドル
7.2.北米
7.2.1.北米のヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年 (百万米ドル)
7.2.2.米国
7.2.2.1.米国のヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.2.3.カナダ
7.2.3.1.カナダのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.2.4.メキシコ
7.2.4.1.メキシコのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.3.欧州
7.3.1.欧州ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.3.2.英国
7.3.2.1.イギリスのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.3.3.ドイツ
7.3.3.1.ドイツのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.3.4.フランス
7.3.4.1.フランスヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.3.5.イタリア
7.3.5.1.イタリアのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.3.6.スペイン
7.3.6.1.スペインのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.3.7.デンマーク
7.3.7.1.デンマークヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.3.8.スウェーデン
7.3.8.1.スウェーデンのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.3.9.ノルウェー
7.3.9.1.ノルウェーのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.アジア太平洋地域のヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.4.2.日本
7.4.2.1.日本のヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.4.3.中国
7.4.3.1.中国ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.4.4.インド
7.4.4.1.インドヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.4.5.オーストラリア
7.4.5.1.オーストラリアヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.4.6.韓国
7.4.6.1.韓国ヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年 (百万米ドル)
7.4.7.タイ
7.4.7.1.タイのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.5.ラテンアメリカ
7.5.1.中南米のヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.5.2.ブラジル
7.5.2.1.ブラジルのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.5.3.アルゼンチン
7.5.3.1.アルゼンチンヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.6.中東・アフリカ
7.6.1.中東・アフリカのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年 (百万米ドル)
7.6.2.南アフリカ
7.6.2.1.南アフリカのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.6.3.サウジアラビア
7.6.3.1.サウジアラビアのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年 (百万米ドル)
7.6.4.アラブ首長国連邦
7.6.4.1.UAEヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
7.6.5.クウェート
7.6.5.1.クウェートのヘルスケアデジタルエクスペリエンスプラットフォーム市場の推定と予測、2020年~2030年(USD Million)
第8章 競争環境競争環境
8.1.主要市場参入企業の最新動向と影響分析
8.2.企業の分類
8.3.企業ヒートマップ分析
8.4.企業プロフィール
8.4.1.アクセンチュア
8.4.1.1.参加企業の概要
8.4.1.2.財務実績
8.4.1.3.製品ベンチマーク
8.4.1.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
8.4.2.サイトコア
8.4.2.1.参加企業の概要
8.4.2.2.財務パフォーマンス
8.4.2.3.製品ベンチマーク
8.4.2.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.3.オプティマイズリー
8.4.3.1.参加企業の概要
8.4.3.2.財務パフォーマンス
8.4.3.3.製品ベンチマーク
8.4.3.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
8.4.4.リフェレイ
8.4.4.1.参加企業の概要
8.4.4.2.財務実績
8.4.4.3.製品ベンチマーク
8.4.4.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.5.ウィプロ
8.4.5.1.参加企業の概要
8.4.5.2.財務実績
8.4.5.3.製品ベンチマーク
8.4.5.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.6.コグニザント
8.4.6.1.参加企業の概要
8.4.6.2.財務実績
8.4.6.3.製品ベンチマーク
8.4.6.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.7.ソフトサーブ
8.4.7.1.参加企業の概要
8.4.7.2.業績
8.4.7.3.製品ベンチマーク
8.4.7.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.8.オラクル
8.4.8.1.参加企業の概要
8.4.8.2.財務実績
8.4.8.3.製品ベンチマーク
8.4.8.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.9.マイクロソフト
8.4.9.1.参加企業の概要
8.4.9.2.業績
8.4.9.3.製品ベンチマーク
8.4.9.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.10.セールスフォース
8.4.10.1.参加企業の概要
8.4.10.2.財務パフォーマンス
8.4.10.3.製品ベンチマーク
8.4.10.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.11.オープンテキスト
8.4.11.1.参加企業の概要
8.4.11.2.業績
8.4.11.3.製品ベンチマーク
8.4.11.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Healthcare Digital Experience Platform Market Growth & Trends

The global healthcare digital experience platform market is expected to reach at USD 2.9 billion in 2030 and is forecasted to grow at a CAGR of 12.5% from 2024 to 2030. The increase in the adoption of healthcare digital experience platforms for improving connectivity and growing requirements to curb costs in healthcare settings are key factors contributing to the market growth. Features such as end-to-end efficiency accelerating customer acquisition, boosting retention period, and promoting long-term growth prospects among various payer organizations in the healthcare sector are among other key driving factors.

The healthcare digital experience platform combines various key digital technologies, such as content management systems, analytics, patient data, and AI, along with marketing automation capabilities that aid patients with real-time personalized content through a single platform for enhanced patient engagement. Continuous technological upgrades for optimizing healthcare digital experiences with the advent of native analytics and machine learning capabilities are driving the market. In addition, the growing focus of the healthcare sector on improving patient engagement and interaction, adopting a patient-centric marketing approach, and providing customized solutions is expected to accelerate the deployment of these platforms across the sector.

Furthermore, an increasing number of digital experience platform offerings in the healthcare market are leveraging various advanced technologies, including AI and machine language. In addition, several IT vendors and healthcare organizations are setting up partnerships and collaborations to curb rising costs and establish connected digital experiences. The payers and providers shortly are anticipated to adopt these platforms at faster rates to meet the growing patient demand for enhanced care.

Healthcare Digital Experience Platform Market Report Highlights

• The market growth can be attributed to an increase in the number of government initiatives worldwide to promote digitalization

• The platform component segment dominated the global market in 2020 due to the growing adoption of digital experience platforms by various startups and organizations

• The cloud-based delivery mode segment held the largest revenue share in 2020 owing to the growing demand for cloud technology across different organizations for secure information sharing, streamlining costs, and improving operational efficiency

• North America dominated the market in 2020 due to the high presence of a large number of vendors such as SoftServe; Accenture; Sitecore; Adobe; Oneview Healthcare; Optimizely, Inc.; Liferay Inc.; IBM Corporation; Cognizant; and Wipro in the region offering information solutions



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.2. Market Definitions
1.3. Research Methodology
1.3.1. Information Procurement
1.3.2. Information or Data Analysis
1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
1.3.4. Data Validation & Publishing
1.4. Research Scope and Assumptions
1.4.1. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. Healthcare Digital Experience Platform Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Drivers Analysis
3.3.2. Market Restraints Analysis
3.4. Healthcare Digital Experience Platform Market Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Analysis
3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
3.4.1.3. Threats of substitution
3.4.1.4. Threats from new entrants
3.4.1.5. Competitive rivalry
3.4.2. PESTEL Analysis
3.4.2.1. Political landscape
3.4.2.2. Economic and Social landscape
3.4.2.3. Technological landscape
3.4.2.4. Environmental landscape
3.4.2.5. Legal landscape
Chapter 4. Healthcare Digital Experience Platform Market: Component Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. Healthcare Digital Experience Platform Market: Component Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030
4.3. Platform
4.3.1. Platform Revenue Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
4.4. Services
4.4.1. Services Market Revenue Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. Healthcare Digital Experience Platform Market: Delivery Mode Estimates & Trend Analysis
5.1. Segment Dashboard
5.2. Healthcare Digital Experience Platform Market: Delivery Mode Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030
5.3. On-Premises
5.3.1. On-Premises Revenue Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
5.4. Cloud Based
5.4.1. Cloud Based Market Revenue Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Healthcare Digital Experience Platform Market: Application Estimates & Trend Analysis
6.1. Segment Dashboard
6.2. Healthcare Digital Experience Platform Market: Application Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030
6.3. Business-to-Consumer (B2C)
6.3.1. Business-to-Consumer (B2C) Revenue Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
6.4. Business-to-Business (B2B)
6.4.1. Business-to-Business (B2B) Market Revenue Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
6.5. Others
6.5.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Healthcare Digital Experience Platform Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Healthcare Digital Experience Platform Market Share, By Region, 2023 & 2030, USD Million
7.2. North America
7.2.1. North America Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.2.2. U.S.
7.2.2.1. U.S. Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.2.3. Canada
7.2.3.1. Canada Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.2.4. Mexico
7.2.4.1. Mexico Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.3. Europe
7.3.1. Europe Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.3.2. UK
7.3.2.1. UK Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.3.3. Germany
7.3.3.1. Germany Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.3.4. France
7.3.4.1. France Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.3.5. Italy
7.3.5.1. Italy Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.3.6. Spain
7.3.6.1. Spain Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.3.7. Denmark
7.3.7.1. Denmark Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.3.8. Sweden
7.3.8.1. Sweden Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.3.9. Norway
7.3.9.1. Norway Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Asia Pacific Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.4.2. Japan
7.4.2.1. Japan Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.4.3. China
7.4.3.1. China Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.4.4. India
7.4.4.1. India Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.4.5. Australia
7.4.5.1. Australia Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.4.6. South Korea
7.4.6.1. South Korea Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.4.7. Thailand
7.4.7.1. Thailand Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.5. Latin America
7.5.1. Latin America Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.5.2. Brazil
7.5.2.1. Brazil Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.5.3. Argentina
7.5.3.1. Argentina Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.6. Middle East and Africa
7.6.1. Middle East and Africa Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.6.2. South Africa
7.6.2.1. South Africa Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.6.3. Saudi Arabia
7.6.3.1. Saudi Arabia Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.6.4. UAE
7.6.4.1. UAE Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
7.6.5. Kuwait
7.6.5.1. Kuwait Healthcare Digital Experience Platform Market Estimates and Forecasts, 2020 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Company Heat Map Analysis
8.4. Company Profiles
8.4.1. Accenture
8.4.1.1. Participant’s Overview
8.4.1.2. Financial Performance
8.4.1.3. Product Benchmarking
8.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.2. Sitecore
8.4.2.1. Participant’s Overview
8.4.2.2. Financial Performance
8.4.2.3. Product Benchmarking
8.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.3. Optimizely
8.4.3.1. Participant’s Overview
8.4.3.2. Financial Performance
8.4.3.3. Product Benchmarking
8.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.4. Liferay Inc.
8.4.4.1. Participant’s Overview
8.4.4.2. Financial Performance
8.4.4.3. Product Benchmarking
8.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.5. Wipro
8.4.5.1. Participant’s Overview
8.4.5.2. Financial Performance
8.4.5.3. Product Benchmarking
8.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.6. Cognizant
8.4.6.1. Participant’s Overview
8.4.6.2. Financial Performance
8.4.6.3. Product Benchmarking
8.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.7. SoftServe Inc.
8.4.7.1. Participant’s Overview
8.4.7.2. Financial Performance
8.4.7.3. Product Benchmarking
8.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.8. Oracle
8.4.8.1. Participant’s Overview
8.4.8.2. Financial Performance
8.4.8.3. Product Benchmarking
8.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.9. Microsoft
8.4.9.1. Participant’s Overview
8.4.9.2. Financial Performance
8.4.9.3. Product Benchmarking
8.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.10. Salesforce, Inc.
8.4.10.1. Participant’s Overview
8.4.10.2. Financial Performance
8.4.10.3. Product Benchmarking
8.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.11. Open Text Corporation
8.4.11.1. Participant’s Overview
8.4.11.2. Financial Performance
8.4.11.3. Product Benchmarking
8.4.11.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives

 

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よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/09/19 10:28

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