ピリオドショーツの市場規模、シェア、動向分析レポート 製品別(ブリーフ、ビキニ、ボーイショーツ、ハイウエスト)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2023~2030年Period Panties Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Brief, Bikini, Boyshort, Hi-waist), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030 生理用ショーツ市場の成長・トレンド Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、世界の生理用パンティ市場規模は、2023年から2030年にかけて17.4%のCAGRで拡大し、2030年には3億7474万米ドルに達す... もっと見る
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サマリー生理用ショーツ市場の成長・トレンドGrand View Research, Inc.の新しいレポートによると、世界の生理用パンティ市場規模は、2023年から2030年にかけて17.4%のCAGRで拡大し、2030年には3億7474万米ドルに達すると予測されています。月経衛生に関する意識の高まりと世界各地の環境に優しい製品への需要の増加が、業界成長に寄与する主要因となっています。さらに、革新的な製品を発売することによって、メーカーが生理用ショーツに使用する素材や技術を進歩させることは、今後数年間、市場に大きな成長機会をもたらします。 COVID-19の流行は、世界中の生理用ショーツ市場に影響を及ぼすと思われます。封鎖措置による店舗の閉鎖は、オフラインチャネルからの生理用ショーツの売上が一貫して減少するという厳しい結果を招いた。主に、消費者が病気の急増を避けるために自宅待機を余儀なくされたため、制限、政府のガイドライン、ロックダウン状況により、実店舗が深刻な影響を受けた。 市場の様々なメーカーが、消費者の需要に応えるために新製品を発売することで成長に貢献しています。例えば、2022年8月、Hanes Brands Inc.は、アクセスしやすい価格の生理用下着ラインの発売を発表しました。同ブランドの新ラインであるコンフォート生理用下着は、消費者が寝ているときでも生理中に快適で自信を持って過ごせるように設計されており、高級な生理用下着の価格設定なしに高級な生理用保護を提供します。 オフラインの流通チャネルが市場を支配し、2022年の世界売上高の65.6%のシェアを占めています。これらのチャネルは、どの店舗でも売上と足回りを高めるための主な戦術として、より多くの顧客を引き込む豊富な品揃え、お買い得品、割引を掲げています。さらに、顧客はしばしば店舗を訪れ、商品の作りや有用性、独自性などを物理的に確認することで、商品の購入に自信を持つことができます。 オンライン販売チャネルは、予測期間中に最も速い成長を遂げると予想されています。メーカーの間でEコマースチャネルの人気が高まっていることや、インターネットの普及率が高いことが、このチャネルを通じた販売を促進しています。さらに、生理用ショーツの販売に関するメーカーと小売業者との提携が進んでいることも、市場の成長に寄与しています。例えば、Thinx Inc.とWalmartは2022年3月に提携し、Walmartの558店舗とWalmart.comで「Thinx For All」キャンペーンを開始しました。 北米は生理用ショーツの市場を支配し、2022年の世界売上高の39.1%のシェアを占めた。同市場の成長は、生理用ショーツを含む月経衛生用品への高い支出と相まって、高い認知度が原動力となっています。さらに、さまざまな組織や企業による多数のマーケティングキャンペーンや啓発プログラムが、市場の成長にさらに寄与しています。 生理用ショーツ市場レポートハイライト - 製品別では、ブリーフが市場をリードし、2022年の世界売上高の29.3%を占めた。先進国において、働く女性の間で生理用ブリーフの人気が高まっていることが、市場成長に寄与している - 販売チャネル別では、オンラインセグメントが予測期間を通じて17.1%の最速成長を遂げると予想される。様々なブランドから幅広い商品を入手できるようになったこと、配送料が無料になったこと、電子小売業者のプラットフォームで季節ごとの割引が行われるようになったことなどが、このセグメントを牽引する主な理由となっています。 - アジア太平洋地域は、2022年から2030年にかけて最も速いCAGR 18.0%を記録すると予想されます。インドと中国における月経衛生に関する意識の高まりと相まって、女性の労働人口が増加していることが、市場の成長にさらに寄与しています。 目次Table of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Products & Third-Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Product Outlook 2.3. Distribution Channel Outlook 2.4. Regional Outlook Chapter 3. Period Panties Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Introduction 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping 3.3. Industry Value Chain Analysis 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis 3.3.2. Profit Margin Analysis 3.4. Market Dynamics 3.4.1. Market Driver Analysis 3.4.2. Market Restraint Analysis 3.4.3. Industry Challenges 3.4.4. Industry Opportunities 3.5. Business Environment Analysis 3.5.1. Industry Analysis - Porter’s 3.5.1.1. Supplier Power 3.5.1.2. Buyer Power 3.5.1.3. Substitution Threat 3.5.1.4. Threat from New Entrants 3.5.1.5. Competitive Rivalry 3.6. Roadmap of the period panties market 3.7. Market Entry Strategies 3.8. Impact of COVID-19 on the period panties market Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Consumer Trends and Preferences 4.2. Factors Affecting Buying Decision 4.3. Consumer Product Adoption 4.4. Observations & Recommendations Chapter 5. Period Panties Market: Product Estimates & Trend Analysis 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 5.2. Brief 5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 5.3. Bikini 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 5.4. Boyshort 5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 5.5. Hi-Waist 5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 5.6. Others 5.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 6. Period Panties Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 6.2. Offline 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3. Online 6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 7. Period Panties Market: Regional Estimates & Trend Analysis 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 7.2. North America 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.2.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.2.4. U.S. 7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.2.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.2.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3. Europe 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.4. Germany 7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.5. UK 7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.6. France 7.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4. Asia Pacific 7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.4. China 7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.5. Japan 7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.6. India 7.4.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5. Central & South America 7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5.4. Brazil 7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6. Middle East & Africa 7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6.4. South Africa 7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 8. Competitive Analysis 8.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players) 8.3. Vendor Landscape 8.3.1. Key company market share analysis, 2021 Chapter 9. Company Profiles 9.1. Neione 9.1.1. Company Overview 9.1.2. Financial Performance 9.1.3. Product Benchmarking 9.1.4. Strategic Initiatives 9.2. Ruby Love (PANTYPROP INC) 9.2.1. Company Overview 9.2.2. Financial Performance 9.2.3. Product Benchmarking 9.2.4. Strategic Initiatives 9.3. Proof 9.3.1. Company Overview 9.3.2. Financial Performance 9.3.3. Product Benchmarking 9.3.4. Strategic Initiatives 9.4. Knix Wear, Inc. 9.4.1. Company Overview 9.4.2. Financial Performance 9.4.3. Product Benchmarking 9.4.4. Strategic Initiatives 9.5. Rael 9.5.1. Company Overview 9.5.2. Financial Performance 9.5.3. Product Benchmarking 9.5.4. Strategic Initiatives 9.6. Saalt, LLC 9.6.1. Company Overview 9.6.2. Financial Performance 9.6.3. Product Benchmarking 9.6.4. Strategic Initiatives 9.7. Victoria's Secret 9.7.1. Company Overview 9.7.2. Financial Performance 9.7.3. Product Benchmarking 9.7.4. Strategic Initiatives 9.8. FANNYPANTS 9.8.1. Company Overview 9.8.2. Financial Performance 9.8.3. Product Benchmarking 9.8.4. Strategic Initiatives 9.9. The Period Company 9.9.1. Company Overview 9.9.2. Financial Performance 9.9.3. Product Benchmarking 9.9.4. Strategic Initiatives 9.10. Thinx, Inc. (Kimberly-Clark) 9.10.1. Company Overview 9.10.2. Financial Performance 9.10.3. Product Benchmarking 9.10.4. Strategic Initiatives
SummaryPeriod Panties Market Growth & Trends Table of ContentsTable of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Products & Third-Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Product Outlook 2.3. Distribution Channel Outlook 2.4. Regional Outlook Chapter 3. Period Panties Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Introduction 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping 3.3. Industry Value Chain Analysis 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis 3.3.2. Profit Margin Analysis 3.4. Market Dynamics 3.4.1. Market Driver Analysis 3.4.2. Market Restraint Analysis 3.4.3. Industry Challenges 3.4.4. Industry Opportunities 3.5. Business Environment Analysis 3.5.1. Industry Analysis - Porter’s 3.5.1.1. Supplier Power 3.5.1.2. Buyer Power 3.5.1.3. Substitution Threat 3.5.1.4. Threat from New Entrants 3.5.1.5. Competitive Rivalry 3.6. Roadmap of the period panties market 3.7. Market Entry Strategies 3.8. Impact of COVID-19 on the period panties market Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Consumer Trends and Preferences 4.2. Factors Affecting Buying Decision 4.3. Consumer Product Adoption 4.4. Observations & Recommendations Chapter 5. Period Panties Market: Product Estimates & Trend Analysis 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 5.2. Brief 5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 5.3. Bikini 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 5.4. Boyshort 5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 5.5. Hi-Waist 5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 5.6. Others 5.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 6. Period Panties Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 6.2. Offline 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3. Online 6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 7. Period Panties Market: Regional Estimates & Trend Analysis 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 7.2. North America 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.2.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.2.4. U.S. 7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.2.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.2.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3. Europe 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.4. Germany 7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.5. UK 7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.6. France 7.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.3.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4. Asia Pacific 7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.4. China 7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.5. Japan 7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.6. India 7.4.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.4.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5. Central & South America 7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5.4. Brazil 7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.5.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6. Middle East & Africa 7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6.4. South Africa 7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million) 7.6.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 8. Competitive Analysis 8.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players) 8.3. Vendor Landscape 8.3.1. Key company market share analysis, 2021 Chapter 9. Company Profiles 9.1. Neione 9.1.1. Company Overview 9.1.2. Financial Performance 9.1.3. Product Benchmarking 9.1.4. Strategic Initiatives 9.2. Ruby Love (PANTYPROP INC) 9.2.1. Company Overview 9.2.2. Financial Performance 9.2.3. Product Benchmarking 9.2.4. Strategic Initiatives 9.3. Proof 9.3.1. Company Overview 9.3.2. Financial Performance 9.3.3. Product Benchmarking 9.3.4. Strategic Initiatives 9.4. Knix Wear, Inc. 9.4.1. Company Overview 9.4.2. Financial Performance 9.4.3. Product Benchmarking 9.4.4. Strategic Initiatives 9.5. Rael 9.5.1. Company Overview 9.5.2. Financial Performance 9.5.3. Product Benchmarking 9.5.4. Strategic Initiatives 9.6. Saalt, LLC 9.6.1. Company Overview 9.6.2. Financial Performance 9.6.3. Product Benchmarking 9.6.4. Strategic Initiatives 9.7. Victoria's Secret 9.7.1. Company Overview 9.7.2. Financial Performance 9.7.3. Product Benchmarking 9.7.4. Strategic Initiatives 9.8. FANNYPANTS 9.8.1. Company Overview 9.8.2. Financial Performance 9.8.3. Product Benchmarking 9.8.4. Strategic Initiatives 9.9. The Period Company 9.9.1. Company Overview 9.9.2. Financial Performance 9.9.3. Product Benchmarking 9.9.4. Strategic Initiatives 9.10. Thinx, Inc. (Kimberly-Clark) 9.10.1. Company Overview 9.10.2. Financial Performance 9.10.3. Product Benchmarking 9.10.4. Strategic Initiatives
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