世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ワイン市場


Wine Market

Future Market Insightsが発行したワイン市場に関する最新市場調査は、2017年から2021年の世界産業分析と2022年から2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供して... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2022年1月2日 US$5,000
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
300 英語

 

サマリー

Future Market Insightsが発行したワイン市場に関する最新市場調査は、2017年から2021年の世界産業分析と2022年から2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。歴史的な、また現在の成長パラメータに関する徹底的な調査を行った後、市場の成長見通しが最大限の精度で得られています。

市場区分

世界のワイン市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。

種類別
スパークリングワイン
デザートワイン
赤ワイン
白ワイン
地域別
北アメリカ
ラテンアメリカ
ヨーロッパ
東アジア
南アジア
オセアニア
中東・アフリカ(MEA)
供給元別
オーガニックワイン
コンベンショナルワイン
価格帯別
5ドル以下
5~10ドル
10-15ドル
15ドル以上
販売チャネル別
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
コンビニエンスストア
専門店
パブ・バー
オンラインショップ
その他の販売チャネル
報告書の章立て

第01章 - エグゼクティブサマリー

ワイン市場のエグゼクティブサマリーには、市場の国別分析、独自の運命の輪、需要側と供給側のトレンド、機会評価、世界のワイン市場に関する提言が含まれています。

第02章 市場紹介

読者はこの章でワイン市場の詳細なセグメンテーションと定義を知ることができ、ワイン市場の基本情報を理解することができます。また、この章では、ワイン市場のレポートの範囲を読者が理解するのに役立つ、包含と除外を強調しています。

第03章 主要な市場動向

予測期間中に市場成長に大きな影響を与えると予想される主な市場動向について記載しています。詳細な業界動向は、主要な市場開発または製品革新とともに本セクションで提供されます。

第04章 Covid-19がワイン市場に与える影響

ワイン市場の2020年四半期別予測に関する詳細な分析を行っています。また、読者は地域別、タイプ別、ソース別、価格帯別、販売チャネル別の市場ソースの変化に関する情報を得ることができます。

第05章 世界のワイン市場の需要分析2017-2021年、予測、2022-2032年

このセクションでは、過去のワイン市場のボリュームを詳細に分析するとともに、将来の機会分析も行っています。読者は、今年度(2022-2023年)の増分機会、予測期間(2022-2032年)の絶対機会も確認することができます。

第06章 世界のワイン市場の価格設定分析

本章では、基準年2021年と予測年2027年のタイプに基づく価格分析にスポットを当てています。さらに、ワイン市場の各レベルにおける利益率を分析し、読者は上位の輸入業者と輸出業者、および市場のバリューチェーンに関する詳細な情報を得ることができます。

第07章 世界のワイン市場の需要(金額またはソース:US$ Mn)分析と予測 2016-2031

本章では、過去のワイン市場(2017年~2021年)の詳細な分析に加え、予測期間(2022年~2032年)の機会分析も行っています。読者は、今年度(2022-2023年)の増分機会および予測期間(2022-2032年)の絶対$機会もご覧いただけます。この章では、タイプ、価格帯、ソース、販売チャネル&地域別に世界のワイン市場について詳細を説明します。この章では、読者はすべてのセグメントについて市場の魅力的な分析を理解することができます。本章では、北米、中南米、欧州、東アジア、南アジア、オセアニア、中東・アフリカで予想されるワイン市場の成長について解説しています。

第08章 市場の背景

このセクションでは、世界のワイン市場に関する関連業界の評価を実施します。また、本章では予測期間において世界のワイン市場の成長に影響を与えると予想される主要なマクロ経済要因について解説しています。マクロ経済要因と共に、市場の機会分析もハイライトしています。ワイン市場の主要な市場ダイナミクスを提供し、ドライバー、阻害要因、機会を含んでいます。さらに、ワイン市場の主要メーカーが踏襲している主要トレンドを読者に理解させることができます。

第09章 世界のワイン市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年(タイプ別

ワイン市場はタイプ別に、スパークリングワイン、デザートワイン、赤ワイン&白ワインに区分されます。本章では、読者はタイプに基づく市場の魅力度分析をご覧いただけます。

第10章 ワインの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年(価格帯別

本章では、5米ドル未満、5~10米ドル、10~15米ドル、15米ドル以上に区分した価格帯別のワイン市場について、市場の魅力度分析とともに詳しく解説します。

第11章 世界のワイン市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年(供給元別

ソース別に、ワイン市場はオーガニックとコンベンショナルに区分されます。本章では、読者はソースに基づく、市場の魅力度分析をご覧いただけます。

第12章 ワインの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年(販売チャネル別

ワイン市場を販売チャネル別に分類すると、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、パブ/バー/レストラン、オンラインショップ、その他の販売チャネルに分けられる。本章では、読者は販売チャネルに基づく市場の魅力度分析をご覧いただけます。

第13章 世界のワイン市場分析 2017-2021年および地域別機会評価 2022-2032年

本章では、北米、中南米、欧州、東アジア、南アジア、オセアニア、中東・アフリカ(MEA)など、様々な地域にわたってワイン市場がどのように成長するのかを解説します。

第14章 北米ワイン市場分析 2017-2021年&予測 2022-2032年

本章では、北米地域におけるワイン市場の成長について、米国やカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。また読者は、北米地域におけるタイプ、価格帯、供給元、販売チャネル、国別の地域動向、機会、市場成長などを確認することができます。

第15章 ラテンアメリカのワイン市場分析 2017-2021年&予測 2022-2032年

読者は、中南米地域のワイン市場の成長に影響を与える価格分析や地域別の傾向など、いくつかの要因について詳細な情報を得ることができます。本章では、ブラジル、メキシコ、ラテンアメリカのその他の地域など、ラテンアメリカの主要国におけるワイン市場の成長展望も記載しています。

第16章 欧州ワイン市場分析 2017-2021年&予測 2022-2032年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、その他のヨーロッパ諸国など、複数の国におけるワイン市場のタイプ、価格帯、供給元、販売チャネルに基づく重要な成長見通しを記載しています。

第17章 東アジアのワイン市場分析 2017-2021年&予測 2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国など複数の国におけるワインの重要な成長見通しを含む、東アジア地域のワイン市場の成長に関する詳細な分析が含まれています。

第18章 南アジアのワイン市場分析 2017-2021年&予測 2022-2032年

本章では、南アジア地域におけるワイン市場の成長について、インド、タイ、インドネシア、マレーシア、その他の南アジア地域を含む国別の評価とともに詳細に分析しています。また、南アジア諸国の地域別トレンド、阻害要因、市場成長についても記載しています。

第19章 オセアニアワイン市場分析 2017-2021年&予測 2022-2032年

本章では、オーストラリアやニュージーランドなど複数の国におけるワインの重要な成長見通しを含む、オセアニア地域のワイン市場の成長に関する詳細な分析が含まれています。

第20章 中東・アフリカのワイン市場分析 2017-2021年&予測 2022-2032年

本章では、GCC諸国、北アフリカ、南アフリカ、その他のMEA地域の主要国において、予測期間2022-2032年の間にワイン市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第21章 市場構造分析

本章では、ワイン市場における主要企業のティア分析および市場集中度に関する詳細情報を、地域別および製品ポートフォリオ別の市場プレゼンス分析とともにご覧いただけます。

第22章 競合の深堀り分析

本章では、ワイン市場のメーカー/プレイヤーを網羅的にリストアップし、各企業に関する詳細情報(企業概要、売上シェア、戦略概要、最近の企業動向など)を掲載しています。本レポートで紹介する市場プレイヤーは、The Wine Group、John Distilleries、International Beverage Holdings、Halewood Wines International、Sula Vineyards Pvt. Ltd、アサヒグループホールディングス、Beijing Yanjing Beer Group Corporation、Castel Frères、Accolade Wines、Constellation Brands、Treasury Wine Estates(TWE)、Pernod Ricard、E・J・Gallo Wineryなどである。

第23章 前提条件と頭字語

この章では、ワイン市場レポートに含まれる情報や統計に根拠を与える略語や仮定をリストアップしています。

第24章 調査方法

本章では、ワイン市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者に理解していただきます。

価格帯とプライマリーリサーチの割合(%)

産業間交流
主な指定事項

C - レベルエグゼクティブ
マーケティングディレクター
営業本部長
生産管理者
ディストリビューター責任者
営業担当者
ステークホルダー区分

ディストリビューター
再販業者
商社
業界専門家
ソーサー
主な質問

現在の市場動向と課題
市場の特徴
市場パフォーマンスと成長クワドラント
競争構造と市場構造
戦略的な成長への取り組み
短期的および長期的な市場成長の見通し
市場セグメントの分割と真偽
市場予測に対する意見と前提条件の妥当性
参考文献カタログ
業界紙
産業週間
工業製品レビュー
工業雑誌
業界団体
企業プレスリリース
アニュアルレポート、投資家説明会
研究論文
政府刊行物
企業ウェブサイト

 

ページTOPに戻る


 

Summary

A recent market study published by Future Market Insights on the wine market offers global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting a thorough research on the historical, as well as current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

The global wine market is segmented in detail to cover every aspect of the market and present complete market intelligence to readers.

By Type
Sparkling Wine
Dessert Wine
Red Wine
White Wine
By Region
North America
Latin America
Europe
East Asia
South Asia
Oceania
Middle East and Africa (MEA)
By Source
Organic Wine
Conventional Wine
By Price Range
Below US$ 5
US$ 5-10
US$ 10-15
Above US$ 15
By Sales Channel
Hypermarkets/ Supermarkets
Convenience Stores
Specialty Stores
Pubs/Bars
Online Retailers
Other Sales Channel
Report Chapters

Chapter 01 – Executive Summary

The executive summary of the wine market includes the market country analysis, proprietary wheel of fortune, demand-side and supply-side trends, opportunity assessment, and recommendations on the global Wine market.

Chapter 02 – Market Introduction

Readers can find the detailed segmentation and definition of the wine market in this chapter, which will help them understand basic information about the wine market. This section also highlights the inclusions and exclusions, which help the reader understand the scope of the wine market report.

Chapter 03 – Key Market Trends

The report provides key market trends that are expected to impact market growth significantly during the forecast period. Detailed industry trends are provided in this section, along with key market developments or product innovations.

Chapter 04 – Impact of Covid-19 on Wine market

This section provides an in-depth analysis on the quarter by quarter forecast, 2020 of wine market. Readers can also find information on the change in market source by regions, type, source, Price range, and sales channel.

Chapter 05 – Global Wine Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

This section provides detailed analysis of the historical wine market volume, along with an opportunity analysis of the future. Readers can also find the incremental opportunity for the current year (2022–2023) and an absolute opportunity for the forecast period (2022–2032).

Chapter 06 – Global Wine Market Pricing Analysis

This chapter highlights the pricing analysis based on type for base year 2021 and forecast year 2027. In addition, profit margins at each level of the wine market are analyzed and readers can find detailed information on top importers and exporters as well as the value chain of the market.

Chapter 07 – Global Wine Market Demand (in Value or Source in US$ Mn) Analysis and Forecast 2016-2031

This chapter includes detailed analysis of the historical wine market (2017-2021), along with an opportunity analysis for the forecast period (2022-2032). Readers can also find the incremental opportunity for the current year (2022–2023) and absolute $ opportunity for the forecast period (2022–2032). This chapter provides details about the global wine market on the basis of type, Price range, Source, source, sales channel & region. In this chapter, readers can understand market attractive analysis for all segments. This chapter explains how the wine market is anticipated to grow across North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania, and the Middle East and Africa.

Chapter 08 – Market Background

The associated industry assessment of the global wine market is carried out in this section. In addition, this chapter explains key macroeconomic factors that are expected to influence the growth of the global wine market over the forecast period. Along with macroeconomic factors, this section also highlights the opportunity analysis for the market. It offers provides key market dynamics of the wine market, which include drivers, restraints, and opportunities. Moreover, it will help readers understand key trends followed by leading manufacturers in the wine market.

Chapter 09 – Global Wine Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Type

Based on type, the wine market is segmented into sparkling wine, dessert wine, red wine & white wine. In this chapter, readers can find market attractiveness analysis, based on type.

Chapter 10 – Global Wine Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Price Range

This chapter provides details about the wine market on the basis of price range which is segmented into below US$ 5, US$ 5-US$ 10, US$ 10-US$ 15, and above US$ 15 along with market attractiveness analysis.

Chapter 11 – Global Wine Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Source

Based on source, the wine market is segmented into organic and conventional. In this chapter, readers can find market attractiveness analysis, based on source.

Chapter 12 – Global Wine Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Sales Channel

Based on sales channel, the wine market is segmented into hypermarket/supermarket, convenience stores, specialty stores, pubs/bars/restaurants, online retailers and other sales channel. In this chapter, readers can find market attractiveness analysis, based on sales channel.

Chapter 13 – Global Wine Market Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 by Region

This chapter explains how the wine market will grow across various geographic regions, such as North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania, and the Middle East and Africa (MEA).

Chapter 14 – North America Wine Market Analysis 2017-2021 & Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the wine market in the North America region, along with a country-wise assessment that includes the U.S. and Canada. Readers can also find regional trends, opportunities, and market growth based on type, price range, source, sales channel, and countries in the North America region.

Chapter 15 – Latin America Wine Market Analysis 2017-2021 & Forecast 2022-2032

Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the wine market in the Latin America region. This chapter also includes growth prospects of the wine market in leading LATAM countries such as Brazil, Mexico, and Rest of Latin America.

Chapter 16 – Europe Wine Market Analysis 2017-2021 & Forecast 2022-2032

Important growth prospects of the wine market based on its type, price range, source, and sales channel in several countries such as Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, and Rest of Europe are included in this chapter.

Chapter 17 – East Asia Wine Market Analysis 2017-2021 & Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the wine market in East Asia region including the important growth prospects of the wine in several countries such as China, Japan, and South Korea are included in this chapter.

Chapter 18 – South Asia Wine Market Analysis 2017-2021 & Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the wine market in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes, India, Thailand, Indonesia, Malaysia, and Rest of South Asia. Readers can also find regional trends, restraints, and market growth of countries in the South Asia.

Chapter 19 – Oceania Wine Market Analysis 2017-2021 & Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the wine market in Oceania region including the important growth prospects of the wine in several countries such as Australia and New Zealand are included in this chapter.

Chapter 20 – Middle East and Africa Wine Market Analysis 2017-2021 & Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the wine market is expected to grow in major countries in the MEA region such as GCC Countries, Northern Africa, South Africa, and the Rest of MEA, during the forecast period 2022-2032.

Chapter 21 – Market Structure Analysis

In this chapter, readers can find detailed information about tier analysis and market concentration of the key players in the wine market along with their market presence analysis by region and product portfolio.

Chapter 22 – Competition Deep-Dive Analysis

In this chapter, readers can find a comprehensive list of manufacturers/ players in the wine market, along with detailed information about each company, which includes company overview, revenue shares, strategic overview, and recent company developments. Some of the market players featured in the report are The Wine Group, John Distilleries, International Beverage Holdings, Halewood Wines International, Sula Vineyards Pvt. Ltd., Asahi Group Holdings, Ltd., Beijing Yanjing Beer Group Corporation, Castel Frères, Accolade Wines, Constellation Brands, Treasury Wine Estates (TWE), Pernod Ricard, and E. & J. Gallo Winery among others.

Chapter 23 – Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a based to the information and statistics included in the wine market report.

Chapter 24 – Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on the wine market.

Price ranges and Primary Research Splits (%)

Industry Interactions
Key Designations

C - Level Executives
Marketing Directors
Sales Heads
Production Managers
Distributors Heads
Sales Executives
Stakeholder Category

Distributors
Resellers
Traders
Industry Experts
Sourcers
Key Questions

Current Market Dynamics and Challenges
Market Characteristics
Market Performance and Growth Quadrants
Competition Structure and Market Structure
Strategic Growth Initiatives
Near-term and Long-term Market Growth Prospects
Market Segment Splits and Authenticity
Opinions on Market Projections and Validity Of Assumptions
References Catalogue
Industry Publications
Industrial Week
Industrial Product Review
Industrial Magazine
Industry Associations
Company Press Releases
Annual Reports and Investor Presentations
Research Papers
Government Websites and Publications
Trade Websites



 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る