穀物アルコール市場Grain Alcohol Market Future Market Insightsが発行した穀物アルコール市場に関する最新市場調査は、2017年から2021年の世界産業分析&2022年から2032年の機会評価を提供しています。本調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提... もっと見る
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サマリーFuture Market Insightsが発行した穀物アルコール市場に関する最新市場調査は、2017年から2021年の世界産業分析&2022年から2032年の機会評価を提供しています。本調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。穀物アルコール市場の歴史的、また現在の成長パラメータに関する徹底的な調査を行った後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場細分化 世界の穀物アルコール市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 原料別 トウモロコシ 植物発酵原料 穀物 ぶどう サトウキビ サトウキビ 塊茎 アプリケーション別 飲料 食品 医薬品 ヘルスケア・パーソナルケア 機能性別 防腐剤 溶媒 殺菌剤 防腐剤 種類別 エタノール ポリオール 地域別 北アメリカ 中南米 欧州 東アジア 南アジア オセアニア 中東・アフリカ 報告書の章立て エグゼクティブサマリー 穀物アルコール市場のエグゼクティブサマリーには、市場の国別分析、技術ロードマップ分析、需要側と供給側の動向、機会評価、世界の穀物アルコール市場に関する提言が含まれています。 第01章 市場の概要 読者は本章で穀物アルコール市場の詳細なセグメンテーションと定義を知ることができ、穀物アルコール市場の基本的な情報を理解することができます。また、市場力学、サプライチェーン、価格分析、原材料調達戦略と分析、サービスプロバイダーリストの包含と除外をハイライトしており、読者が穀物アルコール市場のレポート範囲を理解するのに役立ちます。 第02章 危機がもたらす巨大なインパクト 読者は、危機が穀物アルコール市場に与える影響についてのシナリオ評価をご覧いただけます。また、短期と長期の年間成長率の予測シナリオ比較もハイライトしています。 第3章 - 市場のダイナミクス 本章では、穀物アルコール市場の成長に影響を与えるドライバーと阻害要因について説明します。穀物アルコール市場における機会や進行中のトレンドについても包括的に考察しています。また、穀物アルコール市場の関連産業評価も本章で実施します。 穀物アルコール市場の成長に影響を与えるマクロ経済要因はこのセクションで提供され、これらのマクロ経済指標が穀物アルコール市場に与える影響も分析されます。 第04章 主要な規制 本章では、穀物アルコール市場の主要な規制について説明します。読者は、穀物アルコールに関する地域ごとに異なる政府の規制や政策について詳細を確認することができます。 第05章 穀物アルコールの世界市場 - 価格設定分析 本章では、世界および地域の価格分析を行っています。また、価格設定に影響を与える要因についても解説しています。読者は2022年と2032年のメーカーレベル、ディストリビューターレベル、小売レベルの価格分析を理解することができます。 第06章 穀物アルコールの世界市場分析と予測 2017年~2032年 本章では、過去の穀物アルコール市場の詳細分析(2017-2021年)と、予測期間(2022-2032年)の機会分析が含まれています。読者は、今年度(2017-2021年)の絶対ドル機会および予測期間(2022-2032年)の増分機会も見つけることができます。 第07章 グレインアルコールの世界市場分析2017-2021年&ソース別予測2022-2032年 ソースに基づいて、穀物アルコール市場は、トウモロコシ、発酵植物材料、穀物、ブドウ、サトウキビ、スラグビート、およびソースの塊茎に区分されます。本章では、読者が穀物アルコール市場の主要動向と発展、供給源に基づく市場魅力度分析に関する情報を得ることができます。 第08章 穀物アルコールの世界市場分析 2017-2021年&用途別予測 2022-2032年 用途に基づいて、穀物アルコール市場は飲料、食品、医薬品、ヘルスケア、パーソナルケアに区分されます。本章では、読者は穀物アルコール市場の主要動向と発展、および用途に基づく市場魅力度分析に関する情報を得ることができます。 第09章 穀物アルコールの世界市場分析 2017-2021年&機能別予測 2022-2032年 プロセスに基づいて、穀物アルコール市場は防腐剤、溶剤、殺菌剤、防腐剤に区分されます。本章では、読者は穀物アルコール市場の主要動向と発展に関する情報、および機能性に基づく市場魅力度分析についてご覧いただくことができます。 第10章 穀物アルコールの世界市場分析2017-2021年&予測2022-2032年:タイプ別 穀物アルコール市場は、タイプ別に、エタノールとポリオールに区分されます。本章では、読者が穀物アルコール市場の主要な動向と発展、タイプに基づく市場魅力度分析に関する情報をご覧いただけます。 第11章 穀物アルコールの世界市場分析 2017-2021年&地域別予測 2022-2032年 本章では、北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、中東・アフリカなど、さまざまな地域にわたって穀物アルコール市場の成長が予想されることを説明します。 第12章 北米穀物アルコール市場の分析 2017-2021年&予測 2022-2032年 本章では、北米地域における穀物アルコール市場の成長について、米国、カナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は北米地域の異なるセグメントや国に関する地域動向、規制、市場成長も確認することができます。 第13章 中南米の穀物アルコール市場分析 2017-2021年&予測 2022-2032年 読者は、中南米地域における穀物アルコール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報を見つけることができます。本章では、ブラジル、メキシコ、アルゼンチン、チリ、ペルー、その他の中南米地域などの主要国における穀物アルコール市場の成長展望も記載しています。 第14章 欧州穀物アルコール市場の分析 2017-2021年&予測 2022-2032年 読者は、欧州地域における穀物アルコール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因について詳細な情報を得ることができます。本章では、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、イギリス、オランダ、ベルギー、北欧、ロシア、その他のヨーロッパ諸国といった主要国での穀物アルコール市場の成長展望も記載しています。 第15章 東アジアのグレインアルコール市場分析2017-2021年&予測2022-2032年 読者は、中国、日本、韓国の穀物アルコール市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因について詳細な情報を得ることができます。本章では、東アジア地域における穀物アルコール市場の成長展望も記載しています。 第16章 南アジアのグレインアルコール市場分析2017-2021年&予測2022-2032年 本章では、インド、タイ、マレーシア、インドネシア、シンガポール、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域のグレインアルコール市場の成長に関する詳細な分析を掲載します。また、読者は南アジア地域の異なるセグメントと国に関する地域動向、規制、市場成長などを確認することができます。 第17章 オセアニアの穀物アルコール市場分析 2017-2021年&予測 2022-2032年 読者は、オーストラリアとニュージーランドの穀物アルコール市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報を見つけることができます。また、本章ではオセアニア地域の穀物アルコール市場の成長展望も掲載しています。 第18章 中東・アフリカの穀物アルコール市場分析 2017-2021年&予測 2022-2032年 読者は、中東・アフリカ地域の穀物アルコール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因について詳細な情報を得ることができます。本章では、GCC諸国、南アフリカ、中央アフリカ、北アフリカ、その他の中東・アフリカ地域などの主要国における穀物アルコール市場の成長展望も記載しています。 第19章 主要国の穀物アルコール市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 読者は、米国、カナダ、ブラジル、メキシコ、アルゼンチン、チリ、ペルー、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、英国、オランダ、ベルギー、北欧、ロシア、中国、日本、韓国、インド、タイ、マレーシア、インドネシア、シンガポール、オーストラリア、ニュージーランド、GCC諸国、南アフリカ、中央アフリカ、北アフリカなどの国々の価格分析および価値、数量分析など、いくつかの要因に関する詳細情報を見つけることができます。 第20章 市場構造分析 本章では、穀物アルコール市場における主要企業のTier分析および市場集中度について、地域別および製品ポートフォリオ別の市場プレゼンス分析とともに、読者が詳細な情報を得ることができるようにしています。 第21章 競争分析 本章では、本レポートで調査している企業の会社概要、企業の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、販売実績、戦略概要について記載しています。レポートで紹介されている市場プレイヤーは、Grain Processing Corporation、Manildra Group、Glacial Grain Spirits、Cristalco、Merck Group、Cargill、Archer-Daniels-Midland Company、Willmar Group、MGP Ingredients, Inc、Roquette Frèresなどです。 第22章 バリューチェーン分析 穀物アルコール市場の各レベルにおける利益率を分析し、読者は上位の輸入業者と輸出業者、および穀物アルコール市場のバリューチェーンに関する詳細な情報を得ることができます。 第23章 前提条件と頭字語 この章では、穀物アルコールのレポートに含まれる情報や統計のベースとなる略語や仮定をリストアップしています。 第24章 調査方法 本章では、穀物アルコール市場に関する様々な結論や、重要な定性・定量情報を得るために行った調査方法について読者に理解していただきます。 情報源と一次調査の割合(%) 産業界との交流 主要な指定 C - レベルエグゼクティブ マーケティングディレクター 営業部長 生産管理者 ディストリビューター責任者 販売責任者 ステークホルダーカテゴリー 製品メーカー ディストリビューター 商社 産業界の専門家 アプリケーション担当者 主な質問 現在の市場ダイナミクスと課題 市場の特徴 市場パフォーマンスと成長クワドラント 競争構造と市場構造 戦略的な成長への取り組み 短期的および長期的な市場成長の見通し 市場セグメントの分割と信憑性 市場予測に対する意見と前提条件の妥当性 参考文献カタログ 産業刊行物 工業週報 インダストリアル・プロダクト・レビュー 工業雑誌 業界団体 栄養士会 食品・農業関連団体 企業プレスリリース アニュアルレポート、投資家説明会 研究論文 政府のウェブサイトおよび出版物 貿易関連ウェブサイト 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Product launches & Recent Developments 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Value Chain Analysis 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles 3.5.1.1. Producers 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers) 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors 3.5.2. % of Operating Margin Analysis 3.5.3. List of Raw Material Suppliers 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s 3.6. Global Grain Alcohol Market- Pricing Analysis 3.6.1. Price Point Assessment by Region 3.6.2. Price Point Assessment by Product Type 3.6.3. Price Forecast till 2032 3.6.4. Factors affecting Pricing 3.7. Forecast Factors - Relevance & Impact 3.8. PESTLE and Porter’s Analysis 3.9. Regulatory Landscape 3.9.1. Packaging & Labelling Regulations 3.9.2. Certifications and Certifying Agency Overview 3.9.3. Import/Export Policies 3.10. Regional Parent Market Outlook 3.11. Consumers Survey Analysis 3.12. Macro-Economic Factors 3.13. Product Claims & Nutritional Information Scan by Buyers 4. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Source 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis By Source, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Source, 2022-2032 5.3.1. Corn 5.3.2. Fermented plant materials 5.3.3. Grains 5.3.4. Grapes 5.3.5. Sugarcane 5.3.6. Sugarbeets 5.3.7. Tubers 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Source, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Source, 2022-2032 6. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis By Application, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032 6.3.1. Beverages 6.3.2. Food 6.3.3. Pharmaceuticals 6.3.4. Health Care and Personal Care 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032 7. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Functionality 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis By Functionality, 2017-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Functionality, 2022-2032 7.3.1. Preservatives 7.3.2. Solvent 7.3.3. Disinfectant 7.3.4. Antiseptic 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Functionality, 2017-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Functionality, 2022-2032 8. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis By Type, 2017-2021 8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032 8.3.1. Ethanols 8.3.2. Polyols 8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2017-2021 8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032 9. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 9.1. Introduction 9.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis By Region, 2017-2021 9.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 9.3.1. North America 9.3.2. Latin America 9.3.3. Europe 9.3.4. East Asia 9.3.5. South Asia 9.3.6. Oceania 9.3.7. MEA 9.4. Market Attractiveness Analysis By Region 10. North America Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. U.S. 10.2.1.2. Canada 10.2.2. By Source 10.2.3. By Application 10.2.4. By Functionality 10.2.5. By Type 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Source 10.3.3. By Application 10.3.4. By Functionality 10.3.5. By Type 10.4. Key Takeaways 11. Latin America Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Brazil 11.2.1.2. Mexico 11.2.1.3. Argentina 11.2.1.4. Chile 11.2.1.5. Peru 11.2.1.6. Rest of Latin America 11.2.2. By Source 11.2.3. By Application 11.2.4. By Functionality 11.2.5. By Type 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Source 11.3.3. By Application 11.3.4. By Functionality 11.3.5. By Type 11.4. Key Takeaways 12. Europe Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. Germany 12.2.1.2. Italy 12.2.1.3. France 12.2.1.4. U.K. 12.2.1.5. Spain 12.2.1.6. Russia 12.2.1.7. BENELUX 12.2.1.8. Poland 12.2.1.9. Nordic Countries 12.2.1.10. Rest of Europe 12.2.2. By Source 12.2.3. By Application 12.2.4. By Functionality 12.2.5. By Type 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Source 12.3.3. By Application 12.3.4. By Functionality 12.3.5. By Type 12.4. Key Takeaways 13. East Asia Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. China 13.2.1.2. Japan 13.2.1.3. South Korea 13.2.2. By Source 13.2.3. By Application 13.2.4. By Functionality 13.2.5. By Type 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Source 13.3.3. By Application 13.3.4. By Functionality 13.3.5. By Type 13.4. Key Takeaways 14. South Asia Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 14.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. India 14.2.1.2. Thailand 14.2.1.3. Malaysia 14.2.1.4. Indonesia 14.2.1.5. Rest of South Asia 14.2.2. By Source 14.2.3. By Application 14.2.4. By Functionality 14.2.5. By Type 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Source 14.3.3. By Application 14.3.4. By Functionality 14.3.5. By Type 14.4. Key Takeaways 15. Oceania Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 15.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 15.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.2.1. By Country 15.2.1.1. Australia 15.2.1.2. New Zealand 15.2.2. By Source 15.2.3. By Application 15.2.4. By Functionality 15.2.5. By Type 15.3. Market Attractiveness Analysis 15.3.1. By Country 15.3.2. By Source 15.3.3. By Application 15.3.4. By Functionality 15.3.5. By Type 15.4. Key Takeaways 16. MEA Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 16.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 16.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 16.2.1. By Country 16.2.1.1. GCC Countries 16.2.1.2. South Africa 16.2.1.3. Central Africa 16.2.1.4. North Africa 16.2.2. By Source 16.2.3. By Application 16.2.4. By Functionality 16.2.5. By Type 16.3. Market Attractiveness Analysis 16.3.1. By Country 16.3.2. By Source 16.3.3. By Application 16.3.4. By Functionality 16.3.5. By Type 16.4. Key Takeaways 17. Key Countries Grain Alcohol Market Analysis 17.1. U.S. 17.1.1. Pricing Analysis 17.1.2. Market Share Analysis, 2021 17.1.2.1. By Source 17.1.2.2. By Application 17.1.2.3. By Functionality 17.1.2.4. By Type 17.2. Canada 17.2.1. Pricing Analysis 17.2.2. Market Share Analysis, 2021 17.2.2.1. By Source 17.2.2.2. By Application 17.2.2.3. By Functionality 17.2.2.4. By Type 17.3. Brazil 17.3.1. Pricing Analysis 17.3.2. Market Share Analysis, 2021 17.3.2.1. By Source 17.3.2.2. By Application 17.3.2.3. By Functionality 17.3.2.4. By Type 17.4. Mexico 17.4.1. Pricing Analysis 17.4.2. Market Share Analysis, 2021 17.4.2.1. By Source 17.4.2.2. By Application 17.4.2.3. By Functionality 17.4.2.4. By Type 17.5. Argentina 17.5.1. Pricing Analysis 17.5.2. Market Share Analysis, 2021 17.5.2.1. By Source 17.5.2.2. By Application 17.5.2.3. By Functionality 17.5.2.4. By Type 17.6. Chile 17.6.1. Pricing Analysis 17.6.2. Market Share Analysis, 2021 17.6.2.1. By Source 17.6.2.2. By Application 17.6.2.3. By Functionality 17.6.2.4. By Type 17.7. Peru 17.7.1. Pricing Analysis 17.7.2. Market Share Analysis, 2021 17.7.2.1. By Source 17.7.2.2. By Application 17.7.2.3. By Functionality 17.7.2.4. By Type 17.8. Germany 17.8.1. Pricing Analysis 17.8.2. Market Share Analysis, 2021 17.8.2.1. By Source 17.8.2.2. By Application 17.8.2.3. By Functionality 17.8.2.4. By Type 17.9. Italy 17.9.1. Pricing Analysis 17.9.2. Market Share Analysis, 2021 17.9.2.1. By Source 17.9.2.2. By Application 17.9.2.3. By Functionality 17.9.2.4. By Type 17.10. France 17.10.1. Pricing Analysis 17.10.2. Market Share Analysis, 2021 17.10.2.1. By Source 17.10.2.2. By Application 17.10.2.3. By Functionality 17.10.2.4. By Type 17.11. Spain 17.11.1. Pricing Analysis 17.11.2. Market Share Analysis, 2021 17.11.2.1. By Source 17.11.2.2. By Application 17.11.2.3. By Functionality 17.11.2.4. By Type 17.12. U.K. 17.12.1. Pricing Analysis 17.12.2. Market Share Analysis, 2021 17.12.2.1. By Source 17.12.2.2. By Application 17.12.2.3. By Functionality 17.12.2.4. By Type 17.13. Russia 17.13.1. Pricing Analysis 17.13.2. Market Share Analysis, 2021 17.13.2.1. By Source 17.13.2.2. By Application 17.13.2.3. By Functionality 17.13.2.4. By Type 17.14. Poland 17.14.1. Pricing Analysis 17.14.2. Market Share Analysis, 2021 17.14.2.1. By Source 17.14.2.2. By Application 17.14.2.3. By Functionality 17.14.2.4. By Type 17.15. BENELUX 17.15.1. Pricing Analysis 17.15.2. Market Share Analysis, 2021 17.15.2.1. By Source 17.15.2.2. By Application 17.15.2.3. By Functionality 17.15.2.4. By Type 17.16. Nordic Countries 17.16.1. Pricing Analysis 17.16.2. Market Share Analysis, 2021 17.16.2.1. By Source 17.16.2.2. By Application 17.16.2.3. By Functionality 17.16.2.4. By Type 17.17. China 17.17.1. Pricing Analysis 17.17.2. Market Share Analysis, 2021 17.17.2.1. By Source 17.17.2.2. By Application 17.17.2.3. By Functionality 17.17.2.4. By Type 17.18. Japan 17.18.1. Pricing Analysis 17.18.2. Market Share Analysis, 2021 17.18.2.1. By Source 17.18.2.2. By Application 17.18.2.3. By Functionality 17.18.2.4. By Type 17.19. South Korea 17.19.1. Pricing Analysis 17.19.2. Market Share Analysis, 2021 17.19.2.1. By Source 17.19.2.2. By Application 17.19.2.3. By Functionality 17.19.2.4. By Type 17.20. India 17.20.1. Pricing Analysis 17.20.2. Market Share Analysis, 2021 17.20.2.1. By Source 17.20.2.2. By Application 17.20.2.3. By Functionality 17.20.2.4. By Type 17.21. Thailand 17.21.1. Pricing Analysis 17.21.2. Market Share Analysis, 2021 17.21.2.1. By Source 17.21.2.2. By Application 17.21.2.3. By Functionality 17.21.2.4. By Type 17.22. Indonesia 17.22.1. Pricing Analysis 17.22.2. Market Share Analysis, 2021 17.22.2.1. By Source 17.22.2.2. By Application 17.22.2.3. By Functionality 17.22.2.4. By Type 17.23. Malaysia 17.23.1. Pricing Analysis 17.23.2. Market Share Analysis, 2021 17.23.2.1. By Source 17.23.2.2. By Application 17.23.2.3. By Functionality 17.23.2.4. By Type 17.24. Singapore 17.24.1. Pricing Analysis 17.24.2. Market Share Analysis, 2021 17.24.2.1. By Source 17.24.2.2. By Application 17.24.2.3. By Functionality 17.24.2.4. By Type 17.25. GCC Countries 17.25.1. Pricing Analysis 17.25.2. Market Share Analysis, 2021 17.25.2.1. By Source 17.25.2.2. By Application 17.25.2.3. By Functionality 17.25.2.4. By Type 17.26. South Africa 17.26.1. Pricing Analysis 17.26.2. Market Share Analysis, 2021 17.26.2.1. By Source 17.26.2.2. By Application 17.26.2.3. By Functionality 17.26.2.4. By Type 17.27. Central Africa 17.27.1. Pricing Analysis 17.27.2. Market Share Analysis, 2021 17.27.2.1. By Source 17.27.2.2. By Application 17.27.2.3. By Functionality 17.27.2.4. By Type 17.28. North Africa 17.28.1. Pricing Analysis 17.28.2. Market Share Analysis, 2021 17.28.2.1. By Source 17.28.2.2. By Application 17.28.2.3. By Functionality 17.28.2.4. By Type 18. Market Structure Analysis 18.1. Competition Dashboard 18.2. Competition Benchmarking 18.3. Market Share Analysis of Top Players 18.3.1. By Regional 18.3.2. By Source 18.3.3. By Application 18.3.4. By Functionality 18.3.5. By Type 19. Competition Analysis 19.1. Competition Deep Dive 19.1.1. Grain Processing Corporation 19.1.1.1. Overview 19.1.1.2. Product Portfolio 19.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.1.4. Sales Footprint 19.1.1.5. Strategy Overview 19.1.1.5.1. Marketing Strategy 19.1.1.5.2. Product Strategy 19.1.1.5.3. Channel Strategy 19.1.2. Manildra Group 19.1.2.1. Overview 19.1.2.2. Product Portfolio 19.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.2.4. Sales Footprint 19.1.2.5. Strategy Overview 19.1.2.5.1. Marketing Strategy 19.1.2.5.2. Product Strategy 19.1.2.5.3. Channel Strategy 19.1.3. Glacial Grain Spirits 19.1.3.1. Overview 19.1.3.2. Product Portfolio 19.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.3.4. Sales Footprint 19.1.3.5. Strategy Overview 19.1.3.5.1. Marketing Strategy 19.1.3.5.2. Product Strategy 19.1.3.5.3. Channel Strategy 19.1.4. Cristalco 19.1.4.1. Overview 19.1.4.2. Product Portfolio 19.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.4.4. Sales Footprint 19.1.4.5. Strategy Overview 19.1.4.5.1. Marketing Strategy 19.1.4.5.2. Product Strategy 19.1.4.5.3. Channel Strategy 19.1.5. Merck Group 19.1.5.1. Overview 19.1.5.2. Product Portfolio 19.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.5.4. Sales Footprint 19.1.5.5. Strategy Overview 19.1.5.5.1. Marketing Strategy 19.1.5.5.2. Product Strategy 19.1.5.5.3. Channel Strategy 19.1.6. Cargill 19.1.6.1. Overview 19.1.6.2. Product Portfolio 19.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.6.4. Sales Footprint 19.1.6.5. Strategy Overview 19.1.6.5.1. Marketing Strategy 19.1.6.5.2. Product Strategy 19.1.6.5.3. Channel Strategy 19.1.7. Archer-Daniels-Midland Company 19.1.7.1. Overview 19.1.7.2. Product Portfolio 19.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.7.4. Sales Footprint 19.1.7.5. Strategy Overview 19.1.7.5.1. Marketing Strategy 19.1.7.5.2. Product Strategy 19.1.7.5.3. Channel Strategy 19.1.8. Willmar Group 19.1.8.1. Overview 19.1.8.2. Product Portfolio 19.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.8.4. Sales Footprint 19.1.8.5. Strategy Overview 19.1.8.5.1. Marketing Strategy 19.1.8.5.2. Product Strategy 19.1.8.5.3. Channel Strategy 19.1.9. MGP Ingredients, Inc. 19.1.9.1. Overview 19.1.9.2. Product Portfolio 19.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.9.4. Sales Footprint 19.1.9.5. Strategy Overview 19.1.9.5.1. Marketing Strategy 19.1.9.5.2. Product Strategy 19.1.9.5.3. Channel Strategy 19.1.10. Roquette Frères 19.1.10.1. Overview 19.1.10.2. Product Portfolio 19.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.10.4. Sales Footprint 19.1.10.5. Strategy Overview 19.1.10.5.1. Marketing Strategy 19.1.10.5.2. Product Strategy 19.1.10.5.3. Channel Strategy 19.1.11. Hardenberg-Wilthen AG 19.1.11.1. Overview 19.1.11.2. Product Portfolio 19.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.11.4. Sales Footprint 19.1.11.5. Strategy Overview 19.1.11.5.1. Marketing Strategy 19.1.11.5.2. Product Strategy 19.1.11.5.3. Channel Strategy 19.1.12. Minneapolis 19.1.12.1. Overview 19.1.12.2. Product Portfolio 19.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.12.4. Sales Footprint 19.1.12.5. Strategy Overview 19.1.12.5.1. Marketing Strategy 19.1.12.5.2. Product Strategy 19.1.12.5.3. Channel Strategy 19.1.13. Cristalco 19.1.13.1. Overview 19.1.13.2. Product Portfolio 19.1.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.13.4. Sales Footprint 19.1.13.5. Strategy Overview 19.1.13.5.1. Marketing Strategy 19.1.13.5.2. Product Strategy 19.1.13.5.3. Channel Strategy 19.1.14. Other (on additional request) 20. Assumptions & Acronyms Used 21. Research Methodology
SummaryA recent market study published by Future Market Insights on the grain alcohol market offers global industry analysis for 2017-2021 & opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Product launches & Recent Developments 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Value Chain Analysis 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles 3.5.1.1. Producers 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers) 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors 3.5.2. % of Operating Margin Analysis 3.5.3. List of Raw Material Suppliers 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s 3.6. Global Grain Alcohol Market- Pricing Analysis 3.6.1. Price Point Assessment by Region 3.6.2. Price Point Assessment by Product Type 3.6.3. Price Forecast till 2032 3.6.4. Factors affecting Pricing 3.7. Forecast Factors - Relevance & Impact 3.8. PESTLE and Porter’s Analysis 3.9. Regulatory Landscape 3.9.1. Packaging & Labelling Regulations 3.9.2. Certifications and Certifying Agency Overview 3.9.3. Import/Export Policies 3.10. Regional Parent Market Outlook 3.11. Consumers Survey Analysis 3.12. Macro-Economic Factors 3.13. Product Claims & Nutritional Information Scan by Buyers 4. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Source 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis By Source, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Source, 2022-2032 5.3.1. Corn 5.3.2. Fermented plant materials 5.3.3. Grains 5.3.4. Grapes 5.3.5. Sugarcane 5.3.6. Sugarbeets 5.3.7. Tubers 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Source, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Source, 2022-2032 6. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis By Application, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032 6.3.1. Beverages 6.3.2. Food 6.3.3. Pharmaceuticals 6.3.4. Health Care and Personal Care 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032 7. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Functionality 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis By Functionality, 2017-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Functionality, 2022-2032 7.3.1. Preservatives 7.3.2. Solvent 7.3.3. Disinfectant 7.3.4. Antiseptic 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Functionality, 2017-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Functionality, 2022-2032 8. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis By Type, 2017-2021 8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032 8.3.1. Ethanols 8.3.2. Polyols 8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2017-2021 8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032 9. Global Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 9.1. Introduction 9.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis By Region, 2017-2021 9.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 9.3.1. North America 9.3.2. Latin America 9.3.3. Europe 9.3.4. East Asia 9.3.5. South Asia 9.3.6. Oceania 9.3.7. MEA 9.4. Market Attractiveness Analysis By Region 10. North America Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. U.S. 10.2.1.2. Canada 10.2.2. By Source 10.2.3. By Application 10.2.4. By Functionality 10.2.5. By Type 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Source 10.3.3. By Application 10.3.4. By Functionality 10.3.5. By Type 10.4. Key Takeaways 11. Latin America Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Brazil 11.2.1.2. Mexico 11.2.1.3. Argentina 11.2.1.4. Chile 11.2.1.5. Peru 11.2.1.6. Rest of Latin America 11.2.2. By Source 11.2.3. By Application 11.2.4. By Functionality 11.2.5. By Type 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Source 11.3.3. By Application 11.3.4. By Functionality 11.3.5. By Type 11.4. Key Takeaways 12. Europe Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. Germany 12.2.1.2. Italy 12.2.1.3. France 12.2.1.4. U.K. 12.2.1.5. Spain 12.2.1.6. Russia 12.2.1.7. BENELUX 12.2.1.8. Poland 12.2.1.9. Nordic Countries 12.2.1.10. Rest of Europe 12.2.2. By Source 12.2.3. By Application 12.2.4. By Functionality 12.2.5. By Type 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Source 12.3.3. By Application 12.3.4. By Functionality 12.3.5. By Type 12.4. Key Takeaways 13. East Asia Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. China 13.2.1.2. Japan 13.2.1.3. South Korea 13.2.2. By Source 13.2.3. By Application 13.2.4. By Functionality 13.2.5. By Type 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Source 13.3.3. By Application 13.3.4. By Functionality 13.3.5. By Type 13.4. Key Takeaways 14. South Asia Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 14.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. India 14.2.1.2. Thailand 14.2.1.3. Malaysia 14.2.1.4. Indonesia 14.2.1.5. Rest of South Asia 14.2.2. By Source 14.2.3. By Application 14.2.4. By Functionality 14.2.5. By Type 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Source 14.3.3. By Application 14.3.4. By Functionality 14.3.5. By Type 14.4. Key Takeaways 15. Oceania Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 15.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 15.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.2.1. By Country 15.2.1.1. Australia 15.2.1.2. New Zealand 15.2.2. By Source 15.2.3. By Application 15.2.4. By Functionality 15.2.5. By Type 15.3. Market Attractiveness Analysis 15.3.1. By Country 15.3.2. By Source 15.3.3. By Application 15.3.4. By Functionality 15.3.5. By Type 15.4. Key Takeaways 16. MEA Grain Alcohol Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 16.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 16.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 16.2.1. By Country 16.2.1.1. GCC Countries 16.2.1.2. South Africa 16.2.1.3. Central Africa 16.2.1.4. North Africa 16.2.2. By Source 16.2.3. By Application 16.2.4. By Functionality 16.2.5. By Type 16.3. Market Attractiveness Analysis 16.3.1. By Country 16.3.2. By Source 16.3.3. By Application 16.3.4. By Functionality 16.3.5. By Type 16.4. Key Takeaways 17. Key Countries Grain Alcohol Market Analysis 17.1. U.S. 17.1.1. Pricing Analysis 17.1.2. Market Share Analysis, 2021 17.1.2.1. By Source 17.1.2.2. By Application 17.1.2.3. By Functionality 17.1.2.4. By Type 17.2. Canada 17.2.1. Pricing Analysis 17.2.2. Market Share Analysis, 2021 17.2.2.1. By Source 17.2.2.2. By Application 17.2.2.3. By Functionality 17.2.2.4. By Type 17.3. Brazil 17.3.1. Pricing Analysis 17.3.2. Market Share Analysis, 2021 17.3.2.1. By Source 17.3.2.2. By Application 17.3.2.3. By Functionality 17.3.2.4. By Type 17.4. Mexico 17.4.1. Pricing Analysis 17.4.2. Market Share Analysis, 2021 17.4.2.1. By Source 17.4.2.2. By Application 17.4.2.3. By Functionality 17.4.2.4. By Type 17.5. Argentina 17.5.1. Pricing Analysis 17.5.2. Market Share Analysis, 2021 17.5.2.1. By Source 17.5.2.2. By Application 17.5.2.3. By Functionality 17.5.2.4. By Type 17.6. Chile 17.6.1. Pricing Analysis 17.6.2. Market Share Analysis, 2021 17.6.2.1. By Source 17.6.2.2. By Application 17.6.2.3. By Functionality 17.6.2.4. By Type 17.7. Peru 17.7.1. Pricing Analysis 17.7.2. Market Share Analysis, 2021 17.7.2.1. By Source 17.7.2.2. By Application 17.7.2.3. By Functionality 17.7.2.4. By Type 17.8. Germany 17.8.1. Pricing Analysis 17.8.2. Market Share Analysis, 2021 17.8.2.1. By Source 17.8.2.2. By Application 17.8.2.3. By Functionality 17.8.2.4. By Type 17.9. Italy 17.9.1. Pricing Analysis 17.9.2. Market Share Analysis, 2021 17.9.2.1. By Source 17.9.2.2. By Application 17.9.2.3. By Functionality 17.9.2.4. By Type 17.10. France 17.10.1. Pricing Analysis 17.10.2. Market Share Analysis, 2021 17.10.2.1. By Source 17.10.2.2. By Application 17.10.2.3. By Functionality 17.10.2.4. By Type 17.11. Spain 17.11.1. Pricing Analysis 17.11.2. Market Share Analysis, 2021 17.11.2.1. By Source 17.11.2.2. By Application 17.11.2.3. By Functionality 17.11.2.4. By Type 17.12. U.K. 17.12.1. Pricing Analysis 17.12.2. Market Share Analysis, 2021 17.12.2.1. By Source 17.12.2.2. By Application 17.12.2.3. By Functionality 17.12.2.4. By Type 17.13. Russia 17.13.1. Pricing Analysis 17.13.2. Market Share Analysis, 2021 17.13.2.1. By Source 17.13.2.2. By Application 17.13.2.3. By Functionality 17.13.2.4. By Type 17.14. Poland 17.14.1. Pricing Analysis 17.14.2. Market Share Analysis, 2021 17.14.2.1. By Source 17.14.2.2. By Application 17.14.2.3. By Functionality 17.14.2.4. By Type 17.15. BENELUX 17.15.1. Pricing Analysis 17.15.2. Market Share Analysis, 2021 17.15.2.1. By Source 17.15.2.2. By Application 17.15.2.3. By Functionality 17.15.2.4. By Type 17.16. Nordic Countries 17.16.1. Pricing Analysis 17.16.2. Market Share Analysis, 2021 17.16.2.1. By Source 17.16.2.2. By Application 17.16.2.3. By Functionality 17.16.2.4. By Type 17.17. China 17.17.1. Pricing Analysis 17.17.2. Market Share Analysis, 2021 17.17.2.1. By Source 17.17.2.2. By Application 17.17.2.3. By Functionality 17.17.2.4. By Type 17.18. Japan 17.18.1. Pricing Analysis 17.18.2. Market Share Analysis, 2021 17.18.2.1. By Source 17.18.2.2. By Application 17.18.2.3. By Functionality 17.18.2.4. By Type 17.19. South Korea 17.19.1. Pricing Analysis 17.19.2. Market Share Analysis, 2021 17.19.2.1. By Source 17.19.2.2. By Application 17.19.2.3. By Functionality 17.19.2.4. By Type 17.20. India 17.20.1. Pricing Analysis 17.20.2. Market Share Analysis, 2021 17.20.2.1. By Source 17.20.2.2. By Application 17.20.2.3. By Functionality 17.20.2.4. By Type 17.21. Thailand 17.21.1. Pricing Analysis 17.21.2. Market Share Analysis, 2021 17.21.2.1. By Source 17.21.2.2. By Application 17.21.2.3. By Functionality 17.21.2.4. By Type 17.22. Indonesia 17.22.1. Pricing Analysis 17.22.2. Market Share Analysis, 2021 17.22.2.1. By Source 17.22.2.2. By Application 17.22.2.3. By Functionality 17.22.2.4. By Type 17.23. Malaysia 17.23.1. Pricing Analysis 17.23.2. Market Share Analysis, 2021 17.23.2.1. By Source 17.23.2.2. By Application 17.23.2.3. By Functionality 17.23.2.4. By Type 17.24. Singapore 17.24.1. Pricing Analysis 17.24.2. Market Share Analysis, 2021 17.24.2.1. By Source 17.24.2.2. By Application 17.24.2.3. By Functionality 17.24.2.4. By Type 17.25. GCC Countries 17.25.1. Pricing Analysis 17.25.2. Market Share Analysis, 2021 17.25.2.1. By Source 17.25.2.2. By Application 17.25.2.3. By Functionality 17.25.2.4. By Type 17.26. South Africa 17.26.1. Pricing Analysis 17.26.2. Market Share Analysis, 2021 17.26.2.1. By Source 17.26.2.2. By Application 17.26.2.3. By Functionality 17.26.2.4. By Type 17.27. Central Africa 17.27.1. Pricing Analysis 17.27.2. Market Share Analysis, 2021 17.27.2.1. By Source 17.27.2.2. By Application 17.27.2.3. By Functionality 17.27.2.4. By Type 17.28. North Africa 17.28.1. Pricing Analysis 17.28.2. Market Share Analysis, 2021 17.28.2.1. By Source 17.28.2.2. By Application 17.28.2.3. By Functionality 17.28.2.4. By Type 18. Market Structure Analysis 18.1. Competition Dashboard 18.2. Competition Benchmarking 18.3. Market Share Analysis of Top Players 18.3.1. By Regional 18.3.2. By Source 18.3.3. By Application 18.3.4. By Functionality 18.3.5. By Type 19. Competition Analysis 19.1. Competition Deep Dive 19.1.1. Grain Processing Corporation 19.1.1.1. Overview 19.1.1.2. Product Portfolio 19.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.1.4. Sales Footprint 19.1.1.5. Strategy Overview 19.1.1.5.1. Marketing Strategy 19.1.1.5.2. Product Strategy 19.1.1.5.3. Channel Strategy 19.1.2. Manildra Group 19.1.2.1. Overview 19.1.2.2. Product Portfolio 19.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.2.4. Sales Footprint 19.1.2.5. Strategy Overview 19.1.2.5.1. Marketing Strategy 19.1.2.5.2. Product Strategy 19.1.2.5.3. Channel Strategy 19.1.3. Glacial Grain Spirits 19.1.3.1. Overview 19.1.3.2. Product Portfolio 19.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.3.4. Sales Footprint 19.1.3.5. Strategy Overview 19.1.3.5.1. Marketing Strategy 19.1.3.5.2. Product Strategy 19.1.3.5.3. Channel Strategy 19.1.4. Cristalco 19.1.4.1. Overview 19.1.4.2. Product Portfolio 19.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.4.4. Sales Footprint 19.1.4.5. Strategy Overview 19.1.4.5.1. Marketing Strategy 19.1.4.5.2. Product Strategy 19.1.4.5.3. Channel Strategy 19.1.5. Merck Group 19.1.5.1. Overview 19.1.5.2. Product Portfolio 19.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.5.4. Sales Footprint 19.1.5.5. Strategy Overview 19.1.5.5.1. Marketing Strategy 19.1.5.5.2. Product Strategy 19.1.5.5.3. Channel Strategy 19.1.6. Cargill 19.1.6.1. Overview 19.1.6.2. Product Portfolio 19.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.6.4. Sales Footprint 19.1.6.5. Strategy Overview 19.1.6.5.1. Marketing Strategy 19.1.6.5.2. Product Strategy 19.1.6.5.3. Channel Strategy 19.1.7. Archer-Daniels-Midland Company 19.1.7.1. Overview 19.1.7.2. Product Portfolio 19.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.7.4. Sales Footprint 19.1.7.5. Strategy Overview 19.1.7.5.1. Marketing Strategy 19.1.7.5.2. Product Strategy 19.1.7.5.3. Channel Strategy 19.1.8. Willmar Group 19.1.8.1. Overview 19.1.8.2. Product Portfolio 19.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.8.4. Sales Footprint 19.1.8.5. Strategy Overview 19.1.8.5.1. Marketing Strategy 19.1.8.5.2. Product Strategy 19.1.8.5.3. Channel Strategy 19.1.9. MGP Ingredients, Inc. 19.1.9.1. Overview 19.1.9.2. Product Portfolio 19.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.9.4. Sales Footprint 19.1.9.5. Strategy Overview 19.1.9.5.1. Marketing Strategy 19.1.9.5.2. Product Strategy 19.1.9.5.3. Channel Strategy 19.1.10. Roquette Frères 19.1.10.1. Overview 19.1.10.2. Product Portfolio 19.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.10.4. Sales Footprint 19.1.10.5. Strategy Overview 19.1.10.5.1. Marketing Strategy 19.1.10.5.2. Product Strategy 19.1.10.5.3. Channel Strategy 19.1.11. Hardenberg-Wilthen AG 19.1.11.1. Overview 19.1.11.2. Product Portfolio 19.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.11.4. Sales Footprint 19.1.11.5. Strategy Overview 19.1.11.5.1. Marketing Strategy 19.1.11.5.2. Product Strategy 19.1.11.5.3. Channel Strategy 19.1.12. Minneapolis 19.1.12.1. Overview 19.1.12.2. Product Portfolio 19.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.12.4. Sales Footprint 19.1.12.5. Strategy Overview 19.1.12.5.1. Marketing Strategy 19.1.12.5.2. Product Strategy 19.1.12.5.3. Channel Strategy 19.1.13. Cristalco 19.1.13.1. Overview 19.1.13.2. Product Portfolio 19.1.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 19.1.13.4. Sales Footprint 19.1.13.5. Strategy Overview 19.1.13.5.1. Marketing Strategy 19.1.13.5.2. Product Strategy 19.1.13.5.3. Channel Strategy 19.1.14. Other (on additional request) 20. Assumptions & Acronyms Used 21. Research Methodology
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