海洋酵素市場
Marine Enzymes Market
海洋酵素市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年
FMI社が発行した海洋酵素に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。 最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。 日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。
サマリー 海洋酵素市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年
FMI社が発行した海洋酵素に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。
市場区分
製品タイプ別
- アガラーゼ
- アミラーゼ
- α-アミラーゼ
- グルコアミラーゼ
- プルラナーゼ
- グルコシダーゼ
- イヌリナーゼ
- プロテアーゼ
エンドユーザー別
- 乳製品
- 醸造
- 食肉製品・加工
- ベーカリー・製菓
- ベビーフード
- 油脂加工
- 澱粉・穀物加工
- 果物・野菜加工
- チーズ製造・加工
- 卵製品
- 飲料
- サプリメント
- 医薬品
- パーソナルケア製品
- 動物栄養
地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 南アジア・太平洋
- 東アジア
- 中東&アフリカ(MEA)
チャプター
エグゼクティブサマリー
海洋酵素市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨も含まれています。
第01章 市場概要
この章では、海洋酵素市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダー試験システムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、海洋酵素市場レポートの市場範囲を読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。
第02章 市場の背景
この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。
第03章 海洋酵素の世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年
本章では、過去の市場価値(4億2,500万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(4億5,390万米ドル)および数量(6.8%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。
第04章 海洋酵素の世界市場:価格分析
製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。
第05章 海洋酵素の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別
製品タイプ別に海洋酵素市場は、アガラーゼ、アミラーゼ、α-アミラーゼ、グルコアミラーゼ、プルラナーゼ、グルコシダーゼ、イヌリナーゼ、プロテアーゼに区分されます。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。
第06章 海洋酵素の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別
海洋酵素市場は、エンドユーザー別に、乳製品、醸造、食肉製品・加工、ベーカリー・菓子、ベビーフード・幼児食、油脂加工、でんぷん・穀物加工、果物・野菜加工、チーズ製造・加工、卵製品、飲料、栄養補助食品、医薬品、パーソナルケア製品、動物栄養に分類されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第07章 海洋酵素市場の地域別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
地域別に海洋酵素市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、読者は上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。
第08章 北米海洋酵素市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。
第09章 ラテンアメリカの海洋酵素市場分析2018-2022年および予測2023-2033年
本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域における海洋酵素市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第10章 欧州海洋酵素市場分析2018-2022年および予測2023-2033年
本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における海洋酵素市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第11章 東アジア海洋酵素市場分析2018-2022年および予測2023-2033年
本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における海洋酵素市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第12章 南アジアの海洋酵素市場分析2018-2022年および予測2023-2033年
本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における海洋酵素市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第13章 中東・アフリカ海洋酵素市場分析2018-2022年および予測2023-2033年
本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における海洋酵素市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第14章 主要国海洋酵素市場分析2018-2022年および予測2023-2033年
本章では、海洋酵素市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。
第15章 市場構造分析-グローバル評価
本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。
第16章 競争の深堀り(暫定リスト)
本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Novozymes A/S、Advanced Enzymes Technologies Limited、BASF SE、Royal DSM N.V.、E.l. Du Pont de Nemours & Company、Rossari Biotech Limited、AB Enzymes GmbH、Lallemand Inc.、Amano Enzymes Inc.、Biocatalysts Limited、Creative Enzymes、長瀬産業株式会社、Chr Hansen Holding A/S、Jiangsu Boli Bioproducts Co.Ltd.、Kemin Industries, Inc.、その他
第17章 前提条件と略語
本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報と統計のベースとなる略語と仮定のリストを掲載する。
第18章 調査方法
この章では、海洋酵素市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。
ページTOPに戻る
目次 1.要旨|海洋酵素市場
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ分析
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.市場の背景
3.1.市場ダイナミクス
3.1.1.促進要因
3.1.2.阻害要因
3.1.3.機会
3.1.4.トレンド
3.2.シナリオ予想
3.2.1.楽観シナリオの需要
3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要
3.2.3.保守的シナリオにおける需要
3.3.機会マップ分析
3.4.製品ライフサイクル分析
3.5.サプライチェーン分析
3.5.1.供給側の参加者とその役割
3.5.1.1.生産者
3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)
3.5.1.3.卸売業者および流通業者
3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値
3.5.3.原材料サプライヤー一覧
3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト
3.6.投資可能性マトリックス
3.7.バリューチェーン分析
3.7.1.利益率分析
3.7.2.卸売業者と販売業者
3.7.3.小売業者
3.8.PESTLE分析とポーター分析
3.9.規制情勢
3.9.1.主要地域別
3.9.2.主要国別
3.10.地域別親市場展望
3.11.生産と消費の統計
3.12.輸出入統計
4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測
4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(US$ Million)と数量(MT)分析
4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)予測、2023年~2033年
4.2.1.前年比成長トレンド分析
4.2.2.絶対価格機会分析
5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、製品別
5.1.はじめに / 主要な調査結果
5.2.2018年から2022年までの製品別市場規模推移(百万米ドル)・数量(MT)分析
5.3.製品別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年から2033年まで
5.3.1.プロテアーゼ
5.3.2.リパーゼ
5.3.3.アミラーゼ
5.3.4.キシラナーゼ/ヘミセルラーゼ
5.3.5.ペクチナーゼ
5.3.6.L-グルタミナーゼ
5.3.7.プルラナーゼ
5.3.8.アガラーゼ
5.4.製品別前年比成長トレンド分析(2018~2022年
5.5.製品別絶対価格機会分析、2023~2033年
6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、用途別
6.1.はじめに / 主要な調査結果
6.2.2018年から2022年までの用途別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)過去分析
6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析および用途別予測、2023年~2033年
6.3.1.食品・飲料
6.3.2.医薬品
6.3.3.栄養補助食品
6.3.4.化粧品
6.3.5.繊維
6.3.6.その他
6.4.用途別前年比成長動向分析(2018~2022年
6.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年
7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別
7.1.はじめに
7.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析
7.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年~2033年
7.3.1.北米
7.3.2.ラテンアメリカ
7.3.3.ヨーロッパ
7.3.4.アジア太平洋
7.3.5.MEA
7.4.地域別市場魅力度分析
8.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別
8.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析
8.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年
8.2.1.国別
8.2.1.1.アメリカ
8.2.1.2.カナダ
8.2.2.製品別
8.2.3.用途別
8.3.市場魅力度分析
8.3.1.国別
8.3.2.製品別
8.3.3.用途別
8.4.主要項目
9.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別
9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析
9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年
9.2.1.国別
9.2.1.1.ブラジル
9.2.1.2.メキシコ
9.2.1.3.その他のラテンアメリカ
9.2.2.製品別
9.2.3.用途別
9.3.市場魅力度分析
9.3.1.国別
9.3.2.製品別
9.3.3.用途別
9.4.主要項目
10.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別
10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析
10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年
10.2.1.国別
10.2.1.1.ドイツ
10.2.1.2.イギリス
10.2.1.3.フランス
10.2.1.4.スペイン
10.2.1.5.イタリア
10.2.1.6.その他のヨーロッパ
10.2.2.製品別
10.2.3.用途別
10.3.市場魅力度分析
10.3.1.国別
10.3.2.製品別
10.3.3.用途別
10.4.主要項目
11.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年
11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析
11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年
11.2.1.国別
11.2.1.1.中国
11.2.1.2.日本
11.2.1.3.韓国
11.2.1.4.シンガポール
11.2.1.5.タイ
11.2.1.6.インドネシア
11.2.1.7.オーストラリア
11.2.1.8.ニュージーランド
11.2.1.9.その他のアジア太平洋地域
11.2.2.製品別
11.2.3.用途別
11.3.市場魅力度分析
11.3.1.国別
11.3.2.製品別
11.3.3.用途別
11.4.主要項目
12.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別
12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)・数量(MT)動向分析
12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年
12.2.1.国別
12.2.1.1.GCC諸国
12.2.1.2.南アフリカ
12.2.1.3.イスラエル
12.2.1.4.その他のMEA諸国
12.2.2.製品別
12.2.3.用途別
12.3.市場魅力度分析
12.3.1.国別
12.3.2.製品別
12.3.3.用途別
12.4.主要項目
13.主要国市場分析
13.1.アメリカ
13.1.1.価格分析
13.1.2.市場シェア分析、2022年
13.1.2.1.製品別
13.1.2.2.用途別
13.2.カナダ
13.2.1.価格分析
13.2.2.市場シェア分析、2022年
13.2.2.1.製品別
13.2.2.2.用途別
13.3.ブラジル
13.3.1.価格分析
13.3.2.市場シェア分析、2022年
13.3.2.1.製品別
13.3.2.2.用途別
13.4.メキシコ
13.4.1.価格分析
13.4.2.市場シェア分析、2022年
13.4.2.1.製品別
13.4.2.2.用途別
13.5.ドイツ
13.5.1.価格分析
13.5.2.市場シェア分析、2022年
13.5.2.1.製品別
13.5.2.2.用途別
13.6.イギリス
13.6.1.価格分析
13.6.2.市場シェア分析、2022年
13.6.2.1.製品別
13.6.2.2.用途別
13.7.フランス
13.7.1.価格分析
13.7.2.市場シェア分析、2022年
13.7.2.1.製品別
13.7.2.2.用途別
13.8.スペイン
13.8.1.価格分析
13.8.2.市場シェア分析、2022年
13.8.2.1.製品別
13.8.2.2.用途別
13.9.イタリア
13.9.1.価格分析
13.9.2.市場シェア分析、2022年
13.9.2.1.製品別
13.9.2.2.用途別
13.10.中国
13.10.1.価格分析
13.10.2.市場シェア分析、2022年
13.10.2.1.製品別
13.10.2.2.用途別
13.11.日本
13.11.1.価格分析
13.11.2.市場シェア分析、2022年
13.11.2.1.製品別
13.11.2.2.用途別
13.12.韓国
13.12.1.価格分析
13.12.2.市場シェア分析、2022年
13.12.2.1.製品別
13.12.2.2.用途別
13.13.シンガポール
13.13.1.価格分析
13.13.2.市場シェア分析、2022年
13.13.2.1.製品別
13.13.2.2.用途別
13.14.タイ
13.14.1.価格分析
13.14.2.市場シェア分析、2022年
13.14.2.1.製品別
13.14.2.2.用途別
13.15.インドネシア
13.15.1.価格分析
13.15.2.市場シェア分析、2022年
13.15.2.1.製品別
13.15.2.2.用途別
13.16.オーストラリア
13.16.1.価格分析
13.16.2.市場シェア分析、2022年
13.16.2.1.製品別
13.16.2.2.用途別
13.17.ニュージーランド
13.17.1.価格分析
13.17.2.市場シェア分析、2022年
13.17.2.1.製品別
13.17.2.2.用途別
13.18.GCC諸国
13.18.1.価格分析
13.18.2.市場シェア分析、2022年
13.18.2.1.製品別
13.18.2.2.用途別
13.19.南アフリカ
13.19.1.価格分析
13.19.2.市場シェア分析、2022年
13.19.2.1.製品別
13.19.2.2.用途別
13.20.イスラエル
13.20.1.価格分析
13.20.2.市場シェア分析、2022年
13.20.2.1.製品別
13.20.2.2.用途別
14.市場構造分析
14.1.競争ダッシュボード
14.2.コンペティション・ベンチマーク
14.3.トッププレーヤーの市場シェア分析
14.3.1.地域別
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
15.競争分析
15.1.競合の深堀り
15.1.1.ノボザイムズA/S
15.1.1.1.概要
15.1.1.2.製品ポートフォリオ
15.1.1.3.市場セグメント別の収益性
15.1.1.4.販売拠点
15.1.1.5.戦略の概要
15.1.1.5.1.マーケティング戦略
15.1.1.5.2.製品戦略
15.1.1.5.3.チャネル戦略
15.1.2.アドバンスト・エンザイムズ・テクノロジーズ・リミテッド
15.1.2.1.概要
15.1.2.2.製品ポートフォリオ
15.1.2.3.市場セグメント別の収益性
15.1.2.4.販売拠点
15.1.2.5.戦略の概要
15.1.2.5.1.マーケティング戦略
15.1.2.5.2.製品戦略
15.1.2.5.3.チャネル戦略
15.1.3.BASF SE
15.1.3.1.概要
15.1.3.2.製品ポートフォリオ
15.1.3.3.市場セグメント別の収益性
15.1.3.4.販売拠点
15.1.3.5.戦略の概要
15.1.3.5.1.マーケティング戦略
15.1.3.5.2.製品戦略
15.1.3.5.3.チャネル戦略
15.1.4.ロイヤルDSM N.V.
15.1.4.1.概要
15.1.4.2.製品ポートフォリオ
15.1.4.3.市場セグメント別収益性
15.1.4.4.販売拠点
15.1.4.5.戦略の概要
15.1.4.5.1.マーケティング戦略
15.1.4.5.2.製品戦略
15.1.4.5.3.チャネル戦略
15.1.5.デュポン社
15.1.5.1.概要
15.1.5.2.製品ポートフォリオ
15.1.5.3.市場セグメント別収益性
15.1.5.4.販売拠点
15.1.5.5.戦略の概要
15.1.5.5.1.マーケティング戦略
15.1.5.5.2.製品戦略
15.1.5.5.3.チャネル戦略
15.1.6.ロッサリ・バイオテック社
15.1.6.1.概要
15.1.6.2.製品ポートフォリオ
15.1.6.3.市場セグメント別収益性
15.1.6.4.販売拠点
15.1.6.5.戦略の概要
15.1.6.5.1.マーケティング戦略
15.1.6.5.2.製品戦略
15.1.6.5.3.チャネル戦略
15.1.7.ABエンザイム社
15.1.7.1.概要
15.1.7.2.製品ポートフォリオ
15.1.7.3.市場セグメント別収益性
15.1.7.4.販売拠点
15.1.7.5.戦略の概要
15.1.7.5.1.マーケティング戦略
15.1.7.5.2.製品戦略
15.1.7.5.3.チャネル戦略
15.1.8.ラレマンド社
15.1.8.1.概要
15.1.8.2.製品ポートフォリオ
15.1.8.3.市場セグメント別収益性
15.1.8.4.販売拠点
15.1.8.5.戦略の概要
15.1.8.5.1.マーケティング戦略
15.1.8.5.2.製品戦略
15.1.8.5.3.チャネル戦略
15.1.9.天野エンザイムズ
15.1.9.1.概要
15.1.9.2.製品ポートフォリオ
15.1.9.3.市場セグメント別収益性
15.1.9.4.販売拠点
15.1.9.5.戦略の概要
15.1.9.5.1.マーケティング戦略
15.1.9.5.2.製品戦略
15.1.9.5.3.チャネル戦略
15.1.10.バイオカタリスト・リミテッド
15.1.10.1.概要
15.1.10.2.製品ポートフォリオ
15.1.10.3.市場セグメント別の収益性
15.1.10.4.販売拠点
15.1.10.5.戦略の概要
15.1.10.5.1.マーケティング戦略
15.1.10.5.2.製品戦略
15.1.10.5.3.チャネル戦略
15.1.11.創造的酵素
15.1.11.1.概要
15.1.11.2.製品ポートフォリオ
15.1.11.3.市場セグメント別収益性
15.1.11.4.販売拠点
15.1.11.5.戦略の概要
15.1.11.5.1.マーケティング戦略
15.1.11.5.2.製品戦略
15.1.11.5.3.チャネル戦略
15.1.12.長瀬産業
15.1.12.1.概要
15.1.12.2.製品ポートフォリオ
15.1.12.3.市場セグメント別の収益性
15.1.12.4.販売拠点
15.1.12.5.戦略の概要
15.1.12.5.1.マーケティング戦略
15.1.12.5.2.製品戦略
15.1.12.5.3.チャネル戦略
16.前提条件と略語
17.調査方法
ページTOPに戻る
Summary Marine Enzymes Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033
A recent market study published by FMI on Marine Enzymes offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.
Market Segmentation
By Product Type:
• Agarases • Amylases • α-Amylases • Glucoamylases • Pullulanase • Glucosidases • Inulinases • Proteases
By End User:
• Dairy Products • Brewing • Meat Products and Processing • Bakery & Confectionery • Baby Food/ Infant Food • Oil & Fat Processing • Starch and Grain Processing • Fruits and Vegetable Processing • Cheese Making/ Processing • Egg Products • Beverages • Dietary Supplements • Pharmaceutical Products • Personal Care Products • Animal Nutrition
By Region:
• North America • Latin America • Europe • South Asia & Pacific • East Asia • The Middle East & Africa (MEA)
Report Chapters
Executive Summary
The executive summary of the Marine Enzymes Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.
Chapter 01 - Market Overview
Readers can find the detailed segmentation and definition of the Marine Enzymes Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Marine Enzymes Market report.
Chapter 02 - Market Background
This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.
Chapter 03 - Global Marine Enzymes Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033
The chapter include historical market value (US$ 425 million) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 453.90 million) and volume (6.8%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.
Chapter 04 - Global Marine Enzymes Market - Pricing Analysis
Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.
Chapter 05 - Global Marine Enzymes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type
Based on By Product Type, Marine Enzymes Market is segmented into Agarases, Amylases, α-Amylases, Glucoamylases, Pullulanase, Glucosidases, Inulinases, Proteases. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.
Chapter 06 - Global Marine Enzymes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End User
Based on By End User, Marine Enzymes Market is segmented into Dairy Products, Brewing, Meat Products and Processing, Bakery & Confectionery, Baby Food/ Infant Food, Oil & Fat Processing, Starch and Grain Processing, Fruits and Vegetable Processing, Cheese Making/ Processing, Egg Products, Beverages, Dietary Supplements, Pharmaceutical Products, Personal Care Products, Animal Nutrition. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.
Chapter 07 - Marine Enzymes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region
Based on By Region, Marine Enzymes Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.
Chapter 08 - North America Marine Enzymes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.
Chapter 09 - Latin America Marine Enzymes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Marine Enzymes Market in the Latin America region.
Chapter 10 - Europe Marine Enzymes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Marine Enzymes Market in the regional market.
Chapter 11 - East Asia Marine Enzymes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Marine Enzymes Market in the regional market.
Chapter 12 - South Asia Marine Enzymes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Marine Enzymes Market in the regional market.
Chapter 13 - Middle East and Africa Marine Enzymes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Marine Enzymes Market in the regional market. Chapter 14 - Key Countries Marine Enzymes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter offers insights into how the Marine Enzymes Market is expected to grow in major countries globally.
Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment
This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.
Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)
This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Novozymes A/S; Advanced Enzymes Technologies Limited; BASF SE; Royal DSM N.V.; E.l. Du Pont de Nemours & Company; Rossari Biotech Limited; AB Enzymes GmbH; Lallemand Inc.; Amano Enzymes Inc.; Biocatalysts Limited; Creative Enzymes; Nagase & Co., Ltd.; Chr Hansen Holding A/S; Jiangsu Boli Bioproducts Co. Ltd.; Kemin Industries, Inc; Others
Chapter 17 - Assumptions and Acronyms
This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.
Chapter 18 - Research Methodology
This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Marine Enzymes Market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Executive Summary | Marine Enzymes Market
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand-side Trends
1.3. Supply-side Trends
1.4. Technology Roadmap Analysis
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Market Background
3.1. Market Dynamics
3.1.1. Drivers
3.1.2. Restraints
3.1.3. Opportunity
3.1.4. Trends
3.2. Scenario Forecast
3.2.1. Demand in Optimistic Scenario
3.2.2. Demand in Likely Scenario
3.2.3. Demand in Conservative Scenario
3.3. Opportunity Map Analysis
3.4. Product Life Cycle Analysis
3.5. Supply Chain Analysis
3.5.1. Supply Side Participants and their Roles
3.5.1.1. Producers
3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)
3.5.1.3. Wholesalers and Distributors
3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain
3.5.3. List of Raw Material Suppliers
3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s
3.6. Investment Feasibility Matrix
3.7. Value Chain Analysis
3.7.1. Profit Margin Analysis
3.7.2. Wholesalers and Distributors
3.7.3. Retailers
3.8. PESTLE and Porter’s Analysis
3.9. Regulatory Landscape
3.9.1. By Key Regions
3.9.2. By Key Countries
3.10. Regional Parent Market Outlook
3.11. Production and Consumption Statistics
3.12. Import and Export Statistics
4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033
4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022
4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Projections, 2023 to 2033
4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product
5.1. Introduction / Key Findings
5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Product, 2018 to 2022
5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033
5.3.1. Proteases
5.3.2. Lipases
5.3.3. Amylases
5.3.4. Xylanases/Hemicellulase
5.3.5. Pectinase
5.3.6. L-glutaminase
5.3.7. Pullulanase
5.3.8. Agarase
5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product, 2018 to 2022
5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product, 2023 to 2033
6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application
6.1. Introduction / Key Findings
6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Application, 2018 to 2022
6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033
6.3.1. Food & Beverages
6.3.2. Medicine
6.3.3. Nutraceutical
6.3.4. Cosmetics
6.3.5. Textile
6.3.6. Others
6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022
6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033
7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region
7.1. Introduction
7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Region, 2018 to 2022
7.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033
7.3.1. North America
7.3.2. Latin America
7.3.3. Europe
7.3.4. Asia Pacific
7.3.5. MEA
7.4. Market Attractiveness Analysis By Region
8. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country
8.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022
8.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
8.2.1. By Country
8.2.1.1. USA
8.2.1.2. Canada
8.2.2. By Product
8.2.3. By Application
8.3. Market Attractiveness Analysis
8.3.1. By Country
8.3.2. By Product
8.3.3. By Application
8.4. Key Takeaways
9. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country
9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022
9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
9.2.1. By Country
9.2.1.1. Brazil
9.2.1.2. Mexico
9.2.1.3. Rest of Latin America
9.2.2. By Product
9.2.3. By Application
9.3. Market Attractiveness Analysis
9.3.1. By Country
9.3.2. By Product
9.3.3. By Application
9.4. Key Takeaways
10. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country
10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022
10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
10.2.1. By Country
10.2.1.1. Germany
10.2.1.2. United Kingdom
10.2.1.3. France
10.2.1.4. Spain
10.2.1.5. Italy
10.2.1.6. Rest of Europe
10.2.2. By Product
10.2.3. By Application
10.3. Market Attractiveness Analysis
10.3.1. By Country
10.3.2. By Product
10.3.3. By Application
10.4. Key Takeaways
11. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country
11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022
11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
11.2.1. By Country
11.2.1.1. China
11.2.1.2. Japan
11.2.1.3. South Korea
11.2.1.4. Singapore
11.2.1.5. Thailand
11.2.1.6. Indonesia
11.2.1.7. Australia
11.2.1.8. New Zealand
11.2.1.9. Rest of Asia Pacific
11.2.2. By Product
11.2.3. By Application
11.3. Market Attractiveness Analysis
11.3.1. By Country
11.3.2. By Product
11.3.3. By Application
11.4. Key Takeaways
12. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country
12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022
12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
12.2.1. By Country
12.2.1.1. GCC Countries
12.2.1.2. South Africa
12.2.1.3. Israel
12.2.1.4. Rest of MEA
12.2.2. By Product
12.2.3. By Application
12.3. Market Attractiveness Analysis
12.3.1. By Country
12.3.2. By Product
12.3.3. By Application
12.4. Key Takeaways
13. Key Countries Market Analysis
13.1. USA
13.1.1. Pricing Analysis
13.1.2. Market Share Analysis, 2022
13.1.2.1. By Product
13.1.2.2. By Application
13.2. Canada
13.2.1. Pricing Analysis
13.2.2. Market Share Analysis, 2022
13.2.2.1. By Product
13.2.2.2. By Application
13.3. Brazil
13.3.1. Pricing Analysis
13.3.2. Market Share Analysis, 2022
13.3.2.1. By Product
13.3.2.2. By Application
13.4. Mexico
13.4.1. Pricing Analysis
13.4.2. Market Share Analysis, 2022
13.4.2.1. By Product
13.4.2.2. By Application
13.5. Germany
13.5.1. Pricing Analysis
13.5.2. Market Share Analysis, 2022
13.5.2.1. By Product
13.5.2.2. By Application
13.6. United Kingdom
13.6.1. Pricing Analysis
13.6.2. Market Share Analysis, 2022
13.6.2.1. By Product
13.6.2.2. By Application
13.7. France
13.7.1. Pricing Analysis
13.7.2. Market Share Analysis, 2022
13.7.2.1. By Product
13.7.2.2. By Application
13.8. Spain
13.8.1. Pricing Analysis
13.8.2. Market Share Analysis, 2022
13.8.2.1. By Product
13.8.2.2. By Application
13.9. Italy
13.9.1. Pricing Analysis
13.9.2. Market Share Analysis, 2022
13.9.2.1. By Product
13.9.2.2. By Application
13.10. China
13.10.1. Pricing Analysis
13.10.2. Market Share Analysis, 2022
13.10.2.1. By Product
13.10.2.2. By Application
13.11. Japan
13.11.1. Pricing Analysis
13.11.2. Market Share Analysis, 2022
13.11.2.1. By Product
13.11.2.2. By Application
13.12. South Korea
13.12.1. Pricing Analysis
13.12.2. Market Share Analysis, 2022
13.12.2.1. By Product
13.12.2.2. By Application
13.13. Singapore
13.13.1. Pricing Analysis
13.13.2. Market Share Analysis, 2022
13.13.2.1. By Product
13.13.2.2. By Application
13.14. Thailand
13.14.1. Pricing Analysis
13.14.2. Market Share Analysis, 2022
13.14.2.1. By Product
13.14.2.2. By Application
13.15. Indonesia
13.15.1. Pricing Analysis
13.15.2. Market Share Analysis, 2022
13.15.2.1. By Product
13.15.2.2. By Application
13.16. Australia
13.16.1. Pricing Analysis
13.16.2. Market Share Analysis, 2022
13.16.2.1. By Product
13.16.2.2. By Application
13.17. New Zealand
13.17.1. Pricing Analysis
13.17.2. Market Share Analysis, 2022
13.17.2.1. By Product
13.17.2.2. By Application
13.18. GCC Countries
13.18.1. Pricing Analysis
13.18.2. Market Share Analysis, 2022
13.18.2.1. By Product
13.18.2.2. By Application
13.19. South Africa
13.19.1. Pricing Analysis
13.19.2. Market Share Analysis, 2022
13.19.2.1. By Product
13.19.2.2. By Application
13.20. Israel
13.20.1. Pricing Analysis
13.20.2. Market Share Analysis, 2022
13.20.2.1. By Product
13.20.2.2. By Application
14. Market Structure Analysis
14.1. Competition Dashboard
14.2. Competition Benchmarking
14.3. Market Share Analysis of Top Players
14.3.1. By Regional
14.3.2. By Product
14.3.3. By Application
15. Competition Analysis
15.1. Competition Deep Dive
15.1.1. Novozymes A/S
15.1.1.1. Overview
15.1.1.2. Product Portfolio
15.1.1.3. Profitability by Market Segments
15.1.1.4. Sales Footprint
15.1.1.5. Strategy Overview
15.1.1.5.1. Marketing Strategy
15.1.1.5.2. Product Strategy
15.1.1.5.3. Channel Strategy
15.1.2. Advanced Enzymes Technologies Limited
15.1.2.1. Overview
15.1.2.2. Product Portfolio
15.1.2.3. Profitability by Market Segments
15.1.2.4. Sales Footprint
15.1.2.5. Strategy Overview
15.1.2.5.1. Marketing Strategy
15.1.2.5.2. Product Strategy
15.1.2.5.3. Channel Strategy
15.1.3. BASF SE
15.1.3.1. Overview
15.1.3.2. Product Portfolio
15.1.3.3. Profitability by Market Segments
15.1.3.4. Sales Footprint
15.1.3.5. Strategy Overview
15.1.3.5.1. Marketing Strategy
15.1.3.5.2. Product Strategy
15.1.3.5.3. Channel Strategy
15.1.4. Royal DSM N.V.
15.1.4.1. Overview
15.1.4.2. Product Portfolio
15.1.4.3. Profitability by Market Segments
15.1.4.4. Sales Footprint
15.1.4.5. Strategy Overview
15.1.4.5.1. Marketing Strategy
15.1.4.5.2. Product Strategy
15.1.4.5.3. Channel Strategy
15.1.5. E.l. Du Pont de Nemours & Company
15.1.5.1. Overview
15.1.5.2. Product Portfolio
15.1.5.3. Profitability by Market Segments
15.1.5.4. Sales Footprint
15.1.5.5. Strategy Overview
15.1.5.5.1. Marketing Strategy
15.1.5.5.2. Product Strategy
15.1.5.5.3. Channel Strategy
15.1.6. Rossari Biotech Limited
15.1.6.1. Overview
15.1.6.2. Product Portfolio
15.1.6.3. Profitability by Market Segments
15.1.6.4. Sales Footprint
15.1.6.5. Strategy Overview
15.1.6.5.1. Marketing Strategy
15.1.6.5.2. Product Strategy
15.1.6.5.3. Channel Strategy
15.1.7. AB Enzymes GmbH
15.1.7.1. Overview
15.1.7.2. Product Portfolio
15.1.7.3. Profitability by Market Segments
15.1.7.4. Sales Footprint
15.1.7.5. Strategy Overview
15.1.7.5.1. Marketing Strategy
15.1.7.5.2. Product Strategy
15.1.7.5.3. Channel Strategy
15.1.8. Lallemand Inc.
15.1.8.1. Overview
15.1.8.2. Product Portfolio
15.1.8.3. Profitability by Market Segments
15.1.8.4. Sales Footprint
15.1.8.5. Strategy Overview
15.1.8.5.1. Marketing Strategy
15.1.8.5.2. Product Strategy
15.1.8.5.3. Channel Strategy
15.1.9. Amano Enzymes Inc.
15.1.9.1. Overview
15.1.9.2. Product Portfolio
15.1.9.3. Profitability by Market Segments
15.1.9.4. Sales Footprint
15.1.9.5. Strategy Overview
15.1.9.5.1. Marketing Strategy
15.1.9.5.2. Product Strategy
15.1.9.5.3. Channel Strategy
15.1.10. Biocatalysts Limited
15.1.10.1. Overview
15.1.10.2. Product Portfolio
15.1.10.3. Profitability by Market Segments
15.1.10.4. Sales Footprint
15.1.10.5. Strategy Overview
15.1.10.5.1. Marketing Strategy
15.1.10.5.2. Product Strategy
15.1.10.5.3. Channel Strategy
15.1.11. Creative Enzymes
15.1.11.1. Overview
15.1.11.2. Product Portfolio
15.1.11.3. Profitability by Market Segments
15.1.11.4. Sales Footprint
15.1.11.5. Strategy Overview
15.1.11.5.1. Marketing Strategy
15.1.11.5.2. Product Strategy
15.1.11.5.3. Channel Strategy
15.1.12. Nagase & Co., Ltd.
15.1.12.1. Overview
15.1.12.2. Product Portfolio
15.1.12.3. Profitability by Market Segments
15.1.12.4. Sales Footprint
15.1.12.5. Strategy Overview
15.1.12.5.1. Marketing Strategy
15.1.12.5.2. Product Strategy
15.1.12.5.3. Channel Strategy
16. Assumptions & Acronyms Used
17. Research Methodology
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
- Vegan Chocolate Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Biotin Supplement Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- FTNF Flavor Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Glutathione Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Pet Dietary Supplement Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Flavor Emulsion Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Marine Peptide Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Marine-derived Protein Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Collagen Gummy Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Probiotic Strains Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
Future Market Insights社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(enzymes)の最新刊レポート
-
アルコール原料の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(酵素、酵母、着色料、香料、塩)、用途別(ビール、スピリッツ、ワイン)、地域別、セグメント別予測、2025年~2030年
-
アクアフェードの世界市場規模調査, 形状別(ドライ、モイスト、ウェット), 添加物別(アミノ酸、抗生物質、ビタミン&ミネラル、飼料用酸性剤、酸化防止剤、酵素、抗寄生虫、プロバイオティクス&プレバイオティクス、その他)、飼料別(スターター飼料、育成飼料、フィニッシャー飼料、ブローダー飼料)、用途別(コイ、ニジマス、サケ、甲殻類、ティラピア、ナマズ、シーバス、ハタ、その他)、地域別予測(2022年~2032年
-
アクアフィードの世界市場規模調査、形態別(ドライ、モイスト、ウェット)、添加物別(アミノ酸、抗生物質、ビタミン&ミネラル、飼料酸味料、酸化防止剤、酵素、抗寄生虫、プロバイオティクス&プレバイオティクス、その他の添加物)、飼料別(スターター飼料、グロワー飼料、フィニッシャー飼料、ブローダー飼料)、用途別(コイ、ニジマス、サーモン、甲殻類、ティラピア、ナマズ、シーバス、ハタ、その他用途)および地域別予測 2022-2032
-
動物飼料用酵素市場(形態;粉末と液体;製品タイプ:フィターゼ、カーボハイドラーゼ、プロテアーゼ) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長動向、2024-2032年予測
-
パン改良剤市場:タイプ別(乳化剤、酵素、酸化剤、還元剤、酸味料)、用途別(パン、パン生地、ロールパン、ケーキ、菓子パン、ピザ生地)、形態別(粉末、液体)、エンドユーザー別、地域別 - 2028年までの世界予測
-
食品添加物市場:種類(乳化剤、ハイドロコロイド、保存料、食物繊維、酵素、甘味料、香料)、供給源(天然、合成)、形態、用途(食品、飲料)、機能性、地域別 - 2028年までの世界予測
-
Food Additives Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Flavors & Enhancers, Sweeteners, Enzymes, Emulsifiers), By Source (Natural, Synthetic), By Application, By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030
-
動物飼料用不活性酵母の世界市場レポート 2023年以下1)形態別粉末; フレーク; タブレット; カプセル2) 性質別:オーガニック; コンベンショナル3) 販売チャネル別:4)用途別:家禽;豚;養豚;錠剤;カプセル家禽; 豚; 牛; 養殖; ペットフードCovering:Cargill Inc.; The Archer-Daniels-Midland Company; AB Enzymes GmbH; Ohly GmbH; Feed One Co.Ltd.
-
植物由来の飼料用酵素の世界市場レポート 2023年以下1) タイプ別フィターゼ; プロテアーゼ; カーボハイドラーゼ2) 形状別:液体; 乾燥3) 家畜別:反芻動物; 豚; 家禽; 水生動物; ペット; 馬Covering:Cargill Incorporated; BASF SE; Associated British Foods Plc; DuPont; DSM
-
特殊食品素材市場:タイプ別(酸味料、着色料、香料、酵素、乳化剤、F&Bスターターカルチャー、保存料、機能性食品素材、特殊澱粉、砂糖代替品)、流通チャネル別 - 2028年までの世界予測
よくあるご質問
Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?
Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。
弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|