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小売市場における人工知能


Artificial Intelligence in Retail Market

小売業における人工知能市場:2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価 FMIが発行した小売業における人工知能に関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を... もっと見る

 

 

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サマリー

小売業における人工知能市場:2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価

FMIが発行した小売業における人工知能に関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

コンポーネント別

- ソリューション
- チャットボット
- 顧客行動トラッキング
- CRM
- 在庫管理
- 価格最適化
- レコメンデーション・エンジン
- サプライチェーン管理
- ビジュアル・サーチ&ビジュアル・リスン
- その他
- サービス
- プロフェッショナルサービス
- マネージド・サービス

テクノロジー別

- 機械学習
- 自然言語処理(NLP)
- コンピュータ・ビジョン
- その他

アプリケーション別

- 自動マーチャンダイジング
- プログラマティック広告
- 市場予測
- 店舗内AIとロケーション最適化
- データサイエンス
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

小売業における人工知能市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨事項が含まれます。

第01章 市場概要

本章では、小売業における人工知能市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、自動車レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場のスコープ、分類、制限をハイライトしており、読者が小売市場における人工知能市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、By Componentの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 小売業における人工知能の世界市場需要分析2017-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2022年)と現在および将来の市場価値(107.6億米ドル)および数量(28%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 小売業における人工知能の世界市場 - 価格分析

コンポーネント別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 小売業における人工知能の世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:コンポーネント別

コンポーネント別に、小売業における人工知能市場はソリューション(チャットボット、顧客行動追跡、CRM、在庫管理、価格最適化、レコメンデーションエンジン、サプライチェーン管理、ビジュアルサーチ&ビジュアルリスニング、その他)、サービス(プロフェッショナルサービス、マネージドサービス)に区分されます。また、上記のコンポーネント別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 小売業における人工知能の世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:技術別

技術別に、小売業における人工知能市場は機械学習、自然言語処理(NLP)、コンピュータビジョン、その他に区分されます。また、「技術別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の技術別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 小売業における人工知能の世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、小売業における人工知能市場は、自動マーチャンダイジング、プログラマティック広告、市場予測、店舗内AI&ロケーション最適化、データサイエンス、その他に区分されます。また本セクションでは、用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「用途別」については、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第08章 小売業における人工知能市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、小売業における人工知能市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」市場における価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米の小売業における人工知能市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの小売業における人工知能市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域における小売業の人工知能市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の小売業における人工知能市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における小売業の人工知能市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの小売業における人工知能市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における小売業の人工知能市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの小売業における人工知能市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、小売市場における人工知能市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカの小売業における人工知能市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における小売業の人工知能市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の小売業における人工知能市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、小売業における人工知能市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のコンポーネント別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Amazon Web Services、Oracle、IBM Corporation、Microsoft、SAP SE、Salesforce Inc.、NVIDIA、Google LLC、Sentient Technology、ViSenze、Intelなどである。

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および 仮定のリストを示す。

第19章 調査方法

この章では、小売業における人工知能市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|小売市場における人工知能

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、チャネル別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までのチャネル別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)分析・予測:チャネル別、2023年~2033年

5.3.1.オムニチャネル

5.3.2.実店舗

5.3.3.純粋なオンライン小売業者

5.4.チャネル別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

5.5.チャネル別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.コンポーネント別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.2018年から2022年までのコンポーネント別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.コンポーネント別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

6.3.1.ソフトウェア

6.3.2.サービス

6.4.2018年から2022年までのコンポーネント別前年比成長トレンド分析

6.5.コンポーネント別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:展開別

7.1.はじめに/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までのデプロイメント別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析および予測:デプロイメント別 、2023年~2033年

7.3.1.クラウド

7.3.2.オンプレミス

7.4.デプロイメント別前年比成長トレンド分析 (2018年~2022年

7.5.デプロイメント別絶対額機会分析(2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、技術別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの技術別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.技術別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.機械学習

8.3.2.自然言語処理

8.3.3.チャットボット

8.3.4.画像・映像解析

8.4.技術別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

8.5.技術別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、用途別

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2018年から2022年までのアプリケーション別市場規模推移(百万米ドル)分析

9.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模金額(US$ Million)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.サプライチェーンと物流

9.3.2.製品の最適化

9.3.3.店舗内ナビゲーション

9.3.4.支払いと価格分析

9.3.5.在庫管理

9.3.6.顧客関係管理

9.4.2018年から2022年までのアプリケーション別前年比成長トレンド分析

9.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

10.1.はじめに

10.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

10.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.北米

10.3.2.ラテンアメリカ

10.3.3.ヨーロッパ

10.3.4.アジア太平洋

10.3.5.中東・アフリカ

10.4.地域別市場魅力度分析

11.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.アメリカ

11.2.1.2.カナダ

11.2.2.チャンネル別

11.2.3.コンポーネント別

11.2.4.デプロイメント別

11.2.5.テクノロジー別

11.2.6.用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.チャンネル別

11.3.3.コンポーネント別

11.3.4.デプロイメント別

11.3.5.テクノロジー別

11.3.6.用途別

11.4.主要項目

12.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ブラジル

12.2.1.2.メキシコ

12.2.1.3.その他のラテンアメリカ

12.2.2.チャネル別

12.2.3.コンポーネント別

12.2.4.デプロイメント別

12.2.5.テクノロジー別

12.2.6.用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.チャンネル別

12.3.3.コンポーネント別

12.3.4.デプロイメント別

12.3.5.テクノロジー別

12.3.6.用途別

12.4.主要項目

13.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.イギリス

13.2.1.2.スペイン

13.2.1.3.ドイツ

13.2.1.4.イタリア

13.2.1.5.フランス

13.2.1.6.その他のヨーロッパ

13.2.2.チャネル別

13.2.3.コンポーネント別

13.2.4.デプロイメント別

13.2.5.テクノロジー別

13.2.6.用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.チャンネル別

13.3.3.コンポーネント別

13.3.4.デプロイメント別

13.3.5.テクノロジー別

13.3.6.用途別

13.4.主要項目

14.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.インド

14.2.1.2.中国

14.2.1.3.日本

14.2.1.4.オーストラリア

14.2.1.5.その他のアジア太平洋地域

14.2.2.チャネル別

14.2.3.コンポーネント別

14.2.4.デプロイメント別

14.2.5.テクノロジー別

14.2.6.用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.チャンネル別

14.3.3.コンポーネント別

14.3.4.デプロイメント別

14.3.5.テクノロジー別

14.3.6.用途別

14.4.主要項目

15.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年:国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.南アフリカ

15.2.1.2.GCC諸国

15.2.1.3.その他の中東・アフリカ諸国

15.2.2.チャネル別

15.2.3.コンポーネント別

15.2.4.デプロイメント別

15.2.5.テクノロジー別

15.2.6.用途別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.チャンネル別

15.3.3.コンポーネント別

15.3.4.デプロイメント別

15.3.5.テクノロジー別

15.3.6.用途別

15.4.主要項目

16.主要国市場分析

16.1.アメリカ

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.チャネル別

16.1.2.2.コンポーネント別

16.1.2.3.デプロイメント別

16.1.2.4.テクノロジー別

16.1.2.5.アプリケーション別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.チャネル別

16.2.2.2.コンポーネント別

16.2.2.3.デプロイメント別

16.2.2.4.テクノロジー別

16.2.2.5.アプリケーション別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.チャネル別

16.3.2.2.コンポーネント別

16.3.2.3.デプロイメント別

16.3.2.4.テクノロジー別

16.3.2.5.用途別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.チャネル別

16.4.2.2.コンポーネント別

16.4.2.3.デプロイメント別

16.4.2.4.テクノロジー別

16.4.2.5.アプリケーション別

16.5.イギリス

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.チャネル別

16.5.2.2.コンポーネント別

16.5.2.3.デプロイメント別

16.5.2.4.テクノロジー別

16.5.2.5.アプリケーション別

16.6.スペイン

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.チャネル別

16.6.2.2.コンポーネント別

16.6.2.3.デプロイメント別

16.6.2.4.テクノロジー別

16.6.2.5.アプリケーション別

16.7.ドイツ

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.チャネル別

16.7.2.2.コンポーネント別

16.7.2.3.デプロイメント別

16.7.2.4.テクノロジー別

16.7.2.5.アプリケーション別

16.8.イタリア

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.チャネル別

16.8.2.2.コンポーネント別

16.8.2.3.デプロイメント別

16.8.2.4.テクノロジー別

16.8.2.5.アプリケーション別

16.9.フランス

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.チャネル別

16.9.2.2.コンポーネント別

16.9.2.3.デプロイメント別

16.9.2.4.テクノロジー別

16.9.2.5.アプリケーション別

16.10.インド

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.チャネル別

16.10.2.2.コンポーネント別

16.10.2.3.デプロイメント別

16.10.2.4.テクノロジー別

16.10.2.5.用途別

16.11.中国

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.チャネル別

16.11.2.2.コンポーネント別

16.11.2.3.デプロイメント別

16.11.2.4.テクノロジー別

16.11.2.5.アプリケーション別

16.12.日本

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.チャネル別

16.12.2.2.コンポーネント別

16.12.2.3.デプロイメント別

16.12.2.4.テクノロジー別

16.12.2.5.アプリケーション別

16.13.オーストラリア・ニュージーランド

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.チャネル別

16.13.2.2.コンポーネント別

16.13.2.3.デプロイメント別

16.13.2.4.テクノロジー別

16.13.2.5.用途別

16.14.南アフリカ

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.チャネル別

16.14.2.2.コンポーネント別

16.14.2.3.デプロイメント別

16.14.2.4.テクノロジー別

16.14.2.5.アプリケーション別

16.15.GCC諸国

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.チャネル別

16.15.2.2.コンポーネント別

16.15.2.3.デプロイメント別

16.15.2.4.テクノロジー別

16.15.2.5.アプリケーション別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.チャンネル別

17.3.3.コンポーネント別

17.3.4.デプロイメント別

17.3.5.テクノロジー別

17.3.6.用途別

18.競争分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.SAP SE

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別の収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.IBMコーポレーション

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.マイクロソフト株式会社

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.グーグル合同会社

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別の収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.セールスフォース・ドットコム

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.オラクル株式会社

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.ヴィセンス

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.アマゾン・ウェブ・サービス

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.ブルームリーチ社

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.シンフォニーRetailAI

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

18.1.11.デイジーインテリジェンス

18.1.11.1.概要

18.1.11.2.製品ポートフォリオ

18.1.11.3.市場セグメント別収益性

18.1.11.4.販売拠点

18.1.11.5.戦略の概要

18.1.11.5.1.マーケティング戦略

18.1.12.コンバーシカ社

18.1.12.1.概要

18.1.12.2.製品ポートフォリオ

18.1.12.3.市場セグメント別収益性

18.1.12.4.販売拠点

18.1.12.5.戦略の概要

18.1.12.5.1.マーケティング戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

Artificial Intelligence in Retail Market: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Artificial Intelligence in Retail offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Component:

• Solution
• Chatbots
• Customer Behavior Tracking
• CRM
• Inventory Management
• Price Optimization
• Recommendation Engines
• Supply Chain Management
• Visual Search & Visual Listen
• Others
• Services
• Professional services
• Managed services

By Technology:

• Machine Learning
• Natural Language Processing (NLP)
• Computer Vision
• Others

By Application:

• Automated Merchandising
• Programmatic Advertising
• Market Forecasting
• In-Store AI & Location Optimization
• Data Science
• Others

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Artificial Intelligence in Retail Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Artificial Intelligence in Retail Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Artificial Intelligence in Retail Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Component processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Artificial Intelligence in Retail Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 10.76 billion) and volume (28%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Artificial Intelligence in Retail Market - Pricing Analysis

Based on By Component, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Artificial Intelligence in Retail Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Component

Based on By Component, Artificial Intelligence in Retail Market is segmented into Solution (Chatbots, Customer Behavior Tracking, CRM, Inventory Management, Price Optimization, Recommendation Engines, Supply Chain Management, Visual Search & Visual Listen, Others), Services (Professional services, Managed services). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Component.

Chapter 06 - Global Artificial Intelligence in Retail Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Technology

Based on By Technology, Artificial Intelligence in Retail Market is segmented into Machine Learning, Natural Language Processing (NLP), Computer Vision, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Technology. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Technology.

Chapter 07 - Global Artificial Intelligence in Retail Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Artificial Intelligence in Retail Market is segmented into Automated Merchandising, Programmatic Advertising, Market Forecasting, In-Store AI & Location Optimization, Data Science, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 08 - Artificial Intelligence in Retail Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Artificial Intelligence in Retail Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Artificial Intelligence in Retail Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Artificial Intelligence in Retail Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Artificial Intelligence in Retail Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Artificial Intelligence in Retail Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Artificial Intelligence in Retail Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Artificial Intelligence in Retail Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Artificial Intelligence in Retail Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Artificial Intelligence in Retail Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Artificial Intelligence in Retail Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Artificial Intelligence in Retail Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Artificial Intelligence in Retail Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Artificial Intelligence in Retail Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Artificial Intelligence in Retail Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Component portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Amazon Web Services, Oracle, IBM Corporation, Microsoft, SAP SE, Salesforce Inc., NVIDIA, Google LLC, Sentient Technology, ViSenze, Intel.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Artificial Intelligence in Retail Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Artificial Intelligence in Retail Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Channel

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Channel, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Channel, 2023 to 2033

5.3.1. Omnichannel

5.3.2. Brick and Mortar

5.3.3. Pure-play Online Retailers

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Channel, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Channel, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Component

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Component, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Component, 2023 to 2033

6.3.1. Software

6.3.2. Service

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Component, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Component, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Deployment

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Deployment , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Deployment , 2023 to 2033

7.3.1. Cloud

7.3.2. On-Premise

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Deployment , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Deployment , 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Technology

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Technology, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Technology, 2023 to 2033

8.3.1. Machine Learning

8.3.2. Natural Language Processing

8.3.3. Chatbots

8.3.4. Image and Video Analytics

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Technology, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Technology, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Application, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

9.3.1. Supply Chain and Logistics

9.3.2. Product Optimization

9.3.3. In-Store Navigation

9.3.4. Payment and Pricing Analytics

9.3.5. Inventory Management

9.3.6. Customer Relationship Management

9.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022

9.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

10.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

10.3.1. North America

10.3.2. Latin America

10.3.3. Europe

10.3.4. Asia Pacific

10.3.5. Middle East and Africa

10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. USA

11.2.1.2. Canada

11.2.2. By Channel

11.2.3. By Component

11.2.4. By Deployment

11.2.5. By Technology

11.2.6. By Application

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Channel

11.3.3. By Component

11.3.4. By Deployment

11.3.5. By Technology

11.3.6. By Application

11.4. Key Takeaways

12. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Brazil

12.2.1.2. Mexico

12.2.1.3. Rest of Latin America

12.2.2. By Channel

12.2.3. By Component

12.2.4. By Deployment

12.2.5. By Technology

12.2.6. By Application

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Channel

12.3.3. By Component

12.3.4. By Deployment

12.3.5. By Technology

12.3.6. By Application

12.4. Key Takeaways

13. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. United Kingdom

13.2.1.2. Spain

13.2.1.3. Germany

13.2.1.4. Italy

13.2.1.5. France

13.2.1.6. Rest of Europe

13.2.2. By Channel

13.2.3. By Component

13.2.4. By Deployment

13.2.5. By Technology

13.2.6. By Application

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Channel

13.3.3. By Component

13.3.4. By Deployment

13.3.5. By Technology

13.3.6. By Application

13.4. Key Takeaways

14. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. India

14.2.1.2. China

14.2.1.3. Japan

14.2.1.4. Australia

14.2.1.5. Rest of Asia Pacific

14.2.2. By Channel

14.2.3. By Component

14.2.4. By Deployment

14.2.5. By Technology

14.2.6. By Application

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Channel

14.3.3. By Component

14.3.4. By Deployment

14.3.5. By Technology

14.3.6. By Application

14.4. Key Takeaways

15. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. South Africa

15.2.1.2. GCC Countries

15.2.1.3. Rest of Middle East and Africa

15.2.2. By Channel

15.2.3. By Component

15.2.4. By Deployment

15.2.5. By Technology

15.2.6. By Application

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Channel

15.3.3. By Component

15.3.4. By Deployment

15.3.5. By Technology

15.3.6. By Application

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1. USA

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Channel

16.1.2.2. By Component

16.1.2.3. By Deployment

16.1.2.4. By Technology

16.1.2.5. By Application

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Channel

16.2.2.2. By Component

16.2.2.3. By Deployment

16.2.2.4. By Technology

16.2.2.5. By Application

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Channel

16.3.2.2. By Component

16.3.2.3. By Deployment

16.3.2.4. By Technology

16.3.2.5. By Application

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Channel

16.4.2.2. By Component

16.4.2.3. By Deployment

16.4.2.4. By Technology

16.4.2.5. By Application

16.5. United Kingdom

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Channel

16.5.2.2. By Component

16.5.2.3. By Deployment

16.5.2.4. By Technology

16.5.2.5. By Application

16.6. Spain

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Channel

16.6.2.2. By Component

16.6.2.3. By Deployment

16.6.2.4. By Technology

16.6.2.5. By Application

16.7. Germany

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Channel

16.7.2.2. By Component

16.7.2.3. By Deployment

16.7.2.4. By Technology

16.7.2.5. By Application

16.8. Italy

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Channel

16.8.2.2. By Component

16.8.2.3. By Deployment

16.8.2.4. By Technology

16.8.2.5. By Application

16.9. France

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Channel

16.9.2.2. By Component

16.9.2.3. By Deployment

16.9.2.4. By Technology

16.9.2.5. By Application

16.10. India

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Channel

16.10.2.2. By Component

16.10.2.3. By Deployment

16.10.2.4. By Technology

16.10.2.5. By Application

16.11. China

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Channel

16.11.2.2. By Component

16.11.2.3. By Deployment

16.11.2.4. By Technology

16.11.2.5. By Application

16.12. Japan

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Channel

16.12.2.2. By Component

16.12.2.3. By Deployment

16.12.2.4. By Technology

16.12.2.5. By Application

16.13. Australia & New Zealand

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Channel

16.13.2.2. By Component

16.13.2.3. By Deployment

16.13.2.4. By Technology

16.13.2.5. By Application

16.14. South Africa

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Channel

16.14.2.2. By Component

16.14.2.3. By Deployment

16.14.2.4. By Technology

16.14.2.5. By Application

16.15. GCC Countries

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Channel

16.15.2.2. By Component

16.15.2.3. By Deployment

16.15.2.4. By Technology

16.15.2.5. By Application

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Channel

17.3.3. By Component

17.3.4. By Deployment

17.3.5. By Technology

17.3.6. By Application

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. SAP SE

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.2. IBM Corporation

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.3. Microsoft Corporation

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.4. Google LLC

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.5. Salesforce.com Inc.

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.6. Oracle Corporation

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.7. ViSenze Pte Ltd

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.8. Amazon Web Services Inc.

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.9. BloomReach, Inc.

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.10. Symphony RetailAI

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

18.1.11. Daisy Intelligence

18.1.11.1. Overview

18.1.11.2. Product Portfolio

18.1.11.3. Profitability by Market Segments

18.1.11.4. Sales Footprint

18.1.11.5. Strategy Overview

18.1.11.5.1. Marketing Strategy

18.1.12. Conversica Inc.

18.1.12.1. Overview

18.1.12.2. Product Portfolio

18.1.12.3. Profitability by Market Segments

18.1.12.4. Sales Footprint

18.1.12.5. Strategy Overview

18.1.12.5.1. Marketing Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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