世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国スポーツドリンク市場


USA Sports Drink Market

米国のスポーツドリンク市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したUSAスポーツドリンクに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年6月4日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
350 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

米国のスポーツドリンク市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したUSAスポーツドリンクに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- アイソトニック
- ハイポトニック
- ハイパートニック

流通チャネル別

- オフライン
- 店舗販売
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 百貨店
- ディスカウントストア
- 専門店
- 独立系小規模食料品店
- オンライン小売

フレーバー別

- ノンフレーバー
- フレーバー
- シトラス
- ベリー
- モカ
- ザクロ
- アップル
- ミント
- ブレンド(ミックス)
- コーラ
- スイカ
- その他

形態別

- 粉末
- 液体

包装材料別

- 金属
- PET/プラスチック
- ガラス

地域別

- アメリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

この調査レポートでは、米国のスポーツドリンク市場のエグゼクティブサマリーとして、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向のほか、自動車レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項を掲載しています。

第01章 市場概要

この章では、米国のスポーツドリンク市場の詳細なセグメントと定義を掲載し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類法、制限などを紹介し、読者が米国スポーツドリンク市場レポートの市場範囲を理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のUSAスポーツドリンク市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(76億米ドル)および数量(3.7%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 米国スポーツドリンクの世界市場:価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 米国スポーツドリンクの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別では、米国スポーツドリンク市場はアイソトニック、ハイポトニック、ハイパートニックに区分されます。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 米国スポーツドリンクの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、米国のスポーツドリンク市場はオフライン(店舗型小売、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、コンビニエンスストア、ママ&ポップストア、ディスカウントストア、専門店、独立系小型食料品店)、オンライン小売に区分されます。また、流通チャネル別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の流通チャネル別の市場価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 アメリカのスポーツドリンク世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:フレーバー別

フレーバー別に、米国スポーツドリンク市場は無香料、フレーバー付き(シトラス、ベリー、モカ、ザクロ、アップル、ミント、ブレンド(ミックス)、コーラ、スイカ、その他)に区分されます。このセクションでは、フレーバー別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のフレーバー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 米国スポーツドリンクの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:形態別

形態別に、米国スポーツドリンク市場は粉末、液体に区分されます。また本セクションでは、By Formに基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Formについて、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第09章 米国スポーツドリンクの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:包装材料別

包装材料別に、米国スポーツドリンク市場は金属、PET/プラスチック、ガラスに区分されます。また、包装材料別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の包装材別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 米国スポーツドリンク市場分析 2018-2022年および地域別予測 2023-2033年

地域別に、米国のスポーツドリンク市場を米国に区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また読者は、上記のすべての地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第11章 主要国アメリカスポーツドリンク市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、米国スポーツドリンク市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第12章 市場構造分析-グローバル評価

この章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第13章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げられている市場プレイヤーには、Gatorade、Powerade、Body Armor、Monster Hydro、Aquarius、Melaleuca、Bulletproof FAT water、Honest Sport、Muscle Milk、Staminade、Hammer Nutrition HEEDなどがある。

第14章 前提条件と略語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定を列挙する。

第15章 調査方法

この章では、USAスポーツドリンク市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法を理解することができます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.米国市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.製品発表と最近の動向

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.バリューチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.営業利益率分析

3.5.3.原材料サプライヤーリスト

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.市場-価格分析

3.6.1.製品タイプ別価格評価

3.6.2.2033年までの価格予測

3.6.3.価格決定要因

3.7.予測要因 - 関連性と影響

3.8.ソース別需要評価

3.9.規制情勢

3.9.1.包装・表示規制

3.9.2.認証および認証機関の概要

3.9.3.輸出入方針

3.10.生産・消費統計

3.11.輸出入統計

3.12.消費者調査分析

3.13.マクロ経済要因

3.14.バイヤーによる製品クレームと栄養情報のスキャン

4.2018年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの市場予測

4.1.過去の市場規模金額(US$ Million)と数量(MT)の分析、2018年から2022年まで

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析

5.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.アイソトニック

5.3.2.低張性

5.3.3.ハイパートニック

5.4.製品タイプ別前年比成長トレンド分析、2018~2022年

5.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析

6.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.オフライン

6.3.1.1.店舗型小売業

6.3.1.2.ハイパーマーケット・スーパーマーケット

6.3.1.3.コンビニエンスストア

6.3.1.4.百貨店

6.3.1.5.ディスカウントストア

6.3.1.6.専門店

6.3.1.7.独立系小型食料品店

6.3.2.オンライン小売

6.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

7.2018~2022年市場分析と2023~2033年市場予測:フレーバー別

7.1.イントロダクション/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までのフレーバー別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析

7.3.フレーバー別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.無香料

7.3.2.フレーバード

7.3.2.1.シトラス

7.3.2.2.ベリー類

7.3.2.3.モカ

7.3.2.4.ザクロ

7.3.2.5.リンゴ

7.3.2.6.ミント

7.3.2.7.ブレンド(ミックス)

7.3.2.8.コーラ

7.3.2.9.スイカ

7.3.2.10.その他

7.4.フレーバー別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.フレーバー別の絶対価格機会分析、2023~2033年

8.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、形態別

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(US$ Million)と形態別数量(MT)分析

8.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析およびフォーム別予測、2023年~2033年

8.3.1.粉末

8.3.2.液体

8.4.2018年から2022年までの形態別前年比成長トレンド分析

8.5.形態別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.2018~2022年市場分析と2023~2033年市場予測:包装材料別

9.1.はじめに / 主要調査結果

9.2.2018年から2022年までの包装材料別の過去の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析

9.3.包装材料別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年〜2033年

9.3.1.金属

9.3.2.ペット/プラスチック

9.3.3.ガラス

9.4.包装材料別前年比成長動向分析、2018~2022年

9.5.包装材料別の絶対価格機会分析、2023~2033年

10.市場構造分析

10.1.競争ダッシュボード

10.2.コンペティション・ベンチマーク

10.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

10.3.1.製品タイプ別

10.3.2.流通チャネル別

10.3.3.フレーバー別

10.3.4.形状別

10.3.5.包装材料別

11.競争分析

11.1.競合の深堀り

11.1.1.ゲータレード

11.1.1.1.概要

11.1.1.2.製品ポートフォリオ

11.1.1.3.市場セグメント別の収益性

11.1.1.4.販売拠点

11.1.1.5.戦略の概要

11.1.1.5.1.マーケティング戦略

11.1.1.5.2.製品戦略

11.1.1.5.3.チャネル戦略

11.1.2.POWERADE

11.1.2.1.概要

11.1.2.2.製品ポートフォリオ

11.1.2.3.市場セグメント別の収益性

11.1.2.4.販売拠点

11.1.2.5.戦略の概要

11.1.2.5.1.マーケティング戦略

11.1.2.5.2.製品戦略

11.1.2.5.3.チャネル戦略

11.1.3.ボディアーマー

11.1.3.1.概要

11.1.3.2.製品ポートフォリオ

11.1.3.3.市場セグメント別の収益性

11.1.3.4.販売拠点

11.1.3.5.戦略の概要

11.1.3.5.1.マーケティング戦略

11.1.3.5.2.製品戦略

11.1.3.5.3.チャネル戦略

11.1.4.モンスター・ハイドロ

11.1.4.1.概要

11.1.4.2.製品ポートフォリオ

11.1.4.3.市場セグメント別の収益性

11.1.4.4.販売拠点

11.1.4.5.戦略の概要

11.1.4.5.1.マーケティング戦略

11.1.4.5.2.製品戦略

11.1.4.5.3.チャネル戦略

11.1.5.アクエリアス

11.1.5.1.概要

11.1.5.2.製品ポートフォリオ

11.1.5.3.市場セグメント別収益性

11.1.5.4.販売拠点

11.1.5.5.戦略の概要

11.1.5.5.1.マーケティング戦略

11.1.5.5.2.製品戦略

11.1.5.5.3.チャネル戦略

11.1.6.メラルーカ

11.1.6.1.概要

11.1.6.2.製品ポートフォリオ

11.1.6.3.市場セグメント別収益性

11.1.6.4.販売拠点

11.1.6.5.戦略の概要

11.1.6.5.1.マーケティング戦略

11.1.6.5.2.製品戦略

11.1.6.5.3.チャネル戦略

11.1.7.防弾ファットウォーター

11.1.7.1.概要

11.1.7.2.製品ポートフォリオ

11.1.7.3.市場セグメント別収益性

11.1.7.4.販売拠点

11.1.7.5.戦略の概要

11.1.7.5.1.マーケティング戦略

11.1.7.5.2.製品戦略

11.1.7.5.3.チャネル戦略

11.1.8.正直なスポーツ

11.1.8.1.概要

11.1.8.2.製品ポートフォリオ

11.1.8.3.市場セグメント別収益性

11.1.8.4.販売拠点

11.1.8.5.戦略の概要

11.1.8.5.1.マーケティング戦略

11.1.8.5.2.製品戦略

11.1.8.5.3.チャネル戦略

11.1.9.マッスルミルク

11.1.9.1.概要

11.1.9.2.製品ポートフォリオ

11.1.9.3.市場セグメント別収益性

11.1.9.4.販売拠点

11.1.9.5.戦略の概要

11.1.9.5.1.マーケティング戦略

11.1.9.5.2.製品戦略

11.1.9.5.3.チャネル戦略

11.1.10.スタミナード

11.1.10.1.概要

11.1.10.2.製品ポートフォリオ

11.1.10.3.市場セグメント別の収益性

11.1.10.4.販売拠点

11.1.10.5.戦略の概要

11.1.10.5.1.マーケティング戦略

11.1.10.5.2.製品戦略

11.1.10.5.3.チャネル戦略

11.1.11.ハンマーニュートリションHEED

11.1.11.1.概要

11.1.11.2.製品ポートフォリオ

11.1.11.3.市場セグメント別収益性

11.1.11.4.販売拠点

11.1.11.5.戦略の概要

11.1.11.5.1.マーケティング戦略

11.1.11.5.2.製品戦略

11.1.11.5.3.チャネル戦略

11.1.12.その他のプレーヤー(追加リクエスト)

11.1.12.1.概要

11.1.12.2.製品ポートフォリオ

11.1.12.3.市場セグメント別収益性

11.1.12.4.販売拠点

11.1.12.5.戦略の概要

11.1.12.5.1.マーケティング戦略

11.1.12.5.2.製品戦略

11.1.12.5.3.チャネル戦略

12.前提条件と略語

13.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

USA Sports Drink Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on USA Sports Drink offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Isotonic
• Hypotonic
• Hypertonic

By Distribution Channel:

• Offline
• Store-Based Retailing
• Hypermarkets /Supermarket
• Convenience Stores
• Mom and Pop Stores
• Discount Stores
• Specialty Stores
• Independent Small Groceries
• Online Retail

By Flavor:

• Unflavored
• Flavored
• Citrus
• Berries
• Mocha
• Pomegranate
• Apple
• Mint
• Blends (Mix)
• Cola
• Watermelon
• Others

By Form:

• Powdered
• Liquid

By Packaging Material:

• Metal
• PET/Plastic
• Glass

By Region:

• USA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the USA Sports Drink Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the USA Sports Drink Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of USA Sports Drink Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global USA Sports Drink Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 7.6 billion) and volume (3.7%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global USA Sports Drink Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global USA Sports Drink Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, USA Sports Drink Market is segmented into Isotonic, Hypotonic, Hypertonic. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global USA Sports Drink Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, USA Sports Drink Market is segmented into Offline (Store-Based Retailing, Hypermarkets /Supermarket, Convenience Stores, Mom and Pop Stores, Discount Stores, Specialty Stores, Independent Small Groceries), Online Retail. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 07 - Global USA Sports Drink Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Flavor

Based on By Flavor, USA Sports Drink Market is segmented into Unflavored, Flavored (Citrus, Berries, Mocha, Pomegranate, Apple, Mint, Blends (Mix), Cola, Watermelon, Others). This section also offers market attractiveness analysis based on By Flavor. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Flavor.

Chapter 08 - Global USA Sports Drink Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Form

Based on By Form, USA Sports Drink Market is segmented into Powdered, Liquid. This section also offers market attractiveness analysis based on By Form. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 09 - Global USA Sports Drink Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Packaging Material

Based on By Packaging Material, USA Sports Drink Market is segmented into Metal, PET/Plastic, Glass. This section also offers market attractiveness analysis based on By Packaging Material. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Packaging Material.

Chapter 10 - USA Sports Drink Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, USA Sports Drink Market is segmented into USA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 11 - Key Countries USA Sports Drink Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the USA Sports Drink Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 12 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 13 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Gatorade, Powerade, Body Armor, Monster Hydro, Aquarius, Melaleuca, Bulletproof FAT water, Honest Sport, Muscle Milk, Staminade, Hammer Nutrition HEED.

Chapter 14 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 15 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on USA Sports Drink Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. USA Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Product launches & Recent Developments

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Value Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. % of Operating Margin Analysis

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Market - Pricing Analysis

3.6.1. Price Point Assessment by Product Type

3.6.2. Price Forecast till 2033

3.6.3. Factors affecting pricing

3.7. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.8. Demand Assessment by Source

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. Packaging & Labelling Regulations

3.9.2. Certifications and Certifying Agency Overview

3.9.3. Import/Export Policies

3.10. Production and Consumption Statistics

3.11. Import and Export Statistics

3.12. Consumers Survey Analysis

3.13. Macro-Economic Factors

3.14. Product Claims & Nutritional Information Scan by Buyers

4. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis by Product Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast by Product Type, 2023 to 2033

5.3.1. Isotonic

5.3.2. Hypotonic

5.3.3. Hypertonic

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Product Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Product Type, 2023 to 2033

6. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis by Distribution Channel, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast by Distribution Channel, 2023 to 2033

6.3.1. Offline

6.3.1.1. Store-Based Retailing

6.3.1.2. Hypermarkets /Supermarket

6.3.1.3. Convenience Stores

6.3.1.4. Mom and Pop Stores

6.3.1.5. Discount Stores

6.3.1.6. Specialty Stores

6.3.1.7. Independent Small Groceries

6.3.2. Online Retail

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Distribution Channel, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Distribution Channel, 2023 to 2033

7. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Flavor

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis by Flavor, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast by Flavor, 2023 to 2033

7.3.1. Unflavored

7.3.2. Flavored

7.3.2.1. Citrus

7.3.2.2. Berries

7.3.2.3. Mocha

7.3.2.4. Pomegranate

7.3.2.5. Apple

7.3.2.6. Mint

7.3.2.7. Blends (Mix)

7.3.2.8. Cola

7.3.2.9. Watermelon

7.3.2.10. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Flavor, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Flavor, 2023 to 2033

8. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Form

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis by Form, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast by Form, 2023 to 2033

8.3.1. Powdered

8.3.2. Liquid

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Form, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Form, 2023 to 2033

9. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Packaging Material

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis by Packaging Material, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast by Packaging Material, 2023 to 2033

9.3.1. Metal

9.3.2. Pet/Plastic

9.3.3. Glass

9.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Packaging Material, 2018 to 2022

9.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Packaging Material, 2023 to 2033

10. Market Structure Analysis

10.1. Competition Dashboard

10.2. Competition Benchmarking

10.3. Market Share Analysis of Top Players

10.3.1. By Product Type

10.3.2. By Distribution Channel

10.3.3. By Flavor

10.3.4. By Form

10.3.5. By Packaging Material

11. Competition Analysis

11.1. Competition Deep Dive

11.1.1. Gatorade

11.1.1.1. Overview

11.1.1.2. Product Portfolio

11.1.1.3. Profitability by Market Segments

11.1.1.4. Sales Footprint

11.1.1.5. Strategy Overview

11.1.1.5.1. Marketing Strategy

11.1.1.5.2. Product Strategy

11.1.1.5.3. Channel Strategy

11.1.2. POWERADE

11.1.2.1. Overview

11.1.2.2. Product Portfolio

11.1.2.3. Profitability by Market Segments

11.1.2.4. Sales Footprint

11.1.2.5. Strategy Overview

11.1.2.5.1. Marketing Strategy

11.1.2.5.2. Product Strategy

11.1.2.5.3. Channel Strategy

11.1.3. Body Armor

11.1.3.1. Overview

11.1.3.2. Product Portfolio

11.1.3.3. Profitability by Market Segments

11.1.3.4. Sales Footprint

11.1.3.5. Strategy Overview

11.1.3.5.1. Marketing Strategy

11.1.3.5.2. Product Strategy

11.1.3.5.3. Channel Strategy

11.1.4. Monster Hydro

11.1.4.1. Overview

11.1.4.2. Product Portfolio

11.1.4.3. Profitability by Market Segments

11.1.4.4. Sales Footprint

11.1.4.5. Strategy Overview

11.1.4.5.1. Marketing Strategy

11.1.4.5.2. Product Strategy

11.1.4.5.3. Channel Strategy

11.1.5. Aquarius

11.1.5.1. Overview

11.1.5.2. Product Portfolio

11.1.5.3. Profitability by Market Segments

11.1.5.4. Sales Footprint

11.1.5.5. Strategy Overview

11.1.5.5.1. Marketing Strategy

11.1.5.5.2. Product Strategy

11.1.5.5.3. Channel Strategy

11.1.6. Melaleuca

11.1.6.1. Overview

11.1.6.2. Product Portfolio

11.1.6.3. Profitability by Market Segments

11.1.6.4. Sales Footprint

11.1.6.5. Strategy Overview

11.1.6.5.1. Marketing Strategy

11.1.6.5.2. Product Strategy

11.1.6.5.3. Channel Strategy

11.1.7. Bulletproof FAT water

11.1.7.1. Overview

11.1.7.2. Product Portfolio

11.1.7.3. Profitability by Market Segments

11.1.7.4. Sales Footprint

11.1.7.5. Strategy Overview

11.1.7.5.1. Marketing Strategy

11.1.7.5.2. Product Strategy

11.1.7.5.3. Channel Strategy

11.1.8. Honest Sport

11.1.8.1. Overview

11.1.8.2. Product Portfolio

11.1.8.3. Profitability by Market Segments

11.1.8.4. Sales Footprint

11.1.8.5. Strategy Overview

11.1.8.5.1. Marketing Strategy

11.1.8.5.2. Product Strategy

11.1.8.5.3. Channel Strategy

11.1.9. Muscle Milk

11.1.9.1. Overview

11.1.9.2. Product Portfolio

11.1.9.3. Profitability by Market Segments

11.1.9.4. Sales Footprint

11.1.9.5. Strategy Overview

11.1.9.5.1. Marketing Strategy

11.1.9.5.2. Product Strategy

11.1.9.5.3. Channel Strategy

11.1.10. Staminade

11.1.10.1. Overview

11.1.10.2. Product Portfolio

11.1.10.3. Profitability by Market Segments

11.1.10.4. Sales Footprint

11.1.10.5. Strategy Overview

11.1.10.5.1. Marketing Strategy

11.1.10.5.2. Product Strategy

11.1.10.5.3. Channel Strategy

11.1.11. Hammer Nutrition HEED

11.1.11.1. Overview

11.1.11.2. Product Portfolio

11.1.11.3. Profitability by Market Segments

11.1.11.4. Sales Footprint

11.1.11.5. Strategy Overview

11.1.11.5.1. Marketing Strategy

11.1.11.5.2. Product Strategy

11.1.11.5.3. Channel Strategy

11.1.12. Other Players (On Additional Requests)

11.1.12.1. Overview

11.1.12.2. Product Portfolio

11.1.12.3. Profitability by Market Segments

11.1.12.4. Sales Footprint

11.1.12.5. Strategy Overview

11.1.12.5.1. Marketing Strategy

11.1.12.5.2. Product Strategy

11.1.12.5.3. Channel Strategy

12. Assumptions & Acronyms Used

13. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る