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サービスとしてのコンタクトセンター市場


Contact Center as a Service Market

サービスとしてのコンタクトセンター市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMIが発行したサービスとしてのコンタクトセンターに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析... もっと見る

 

 

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Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年3月19日 US$5,000
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サマリー

サービスとしてのコンタクトセンター市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価

FMIが発行したサービスとしてのコンタクトセンターに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

機能別

- インタラクティブ・ボイス・レスポンス
- マルチチャネル
- 自動コール分配
- コンピュータ・テレフォニー・インテグレーション
- レポーティングと分析
- ワークフォースの最適化
- 顧客コラボレーション
- その他

企業規模別

- 中小企業
- 大企業

産業別

- BFSI
- IT・通信
- 政府機関
- ヘルスケア
- 消費財・小売
- 旅行・ホスピタリティ
- メディア・娯楽
- その他産業

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 日本を除くアジア太平洋 (APEJ)
- 日本
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

サービスとしてのコンタクトセンター市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、サービスとしてのコンタクトセンター市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、サービスとしてのコンタクトセンター市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、機能別処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 サービスとしてのコンタクトセンターの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年

本章では、過去の市場価値(43億米ドル)分析(2017-2021年)と現在および将来の市場価値(45億米ドル)および数量(13.52%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 サービスとしてのコンタクトセンターの世界市場:価格分析

機能別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 サービスとしてのコンタクトセンターの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:機能別

機能別に、サービスとしてのコンタクトセンター市場は、対話型音声応答、マルチチャネル、自動電話分配、コンピュータテレフォニー統合、レポーティングと分析、ワークフォース最適化、顧客コラボレーション、その他に区分される。また、上記の機能別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 サービスとしてのコンタクトセンターの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:企業規模別

企業規模別に、サービスとしてのコンタクトセンター市場は中小企業、大企業に区分されます。また、企業規模別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の企業規模別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 サービスとしてのコンタクトセンターの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:産業別

産業別に、サービスとしてのコンタクトセンター市場は、BFSI、IT・通信、政府、ヘルスケア、消費財・小売、旅行・ホスピタリティ、メディア・エンターテインメント、その他の産業に区分されます。また、産業別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の業種別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 サービスとしてのコンタクトセンター市場分析2017-2021年および地域別予測2022-2032年

地域別に、サービスとしてのコンタクトセンター市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」の市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 サービスとしての北米コンタクトセンター市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長も掲載しています。

第10章 ラテンアメリカのサービスとしてのコンタクトセンター市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域におけるサービスとしてのコンタクトセンター市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のサービスとしてのコンタクトセンター市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるサービスとしてのコンタクトセンター市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 サービスとしてのコンタクトセンター東アジア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるサービスとしてのコンタクトセンター市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのサービスとしてのコンタクトセンター市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるサービスとしてのコンタクトセンター市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 サービスとしてのコンタクトセンター中東・アフリカ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるサービスとしてのコンタクトセンター市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国サービスとしてのコンタクトセンター市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、サービスとしてのコンタクトセンター市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022年)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022年)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の機能別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Genesys Telecommunication Laboratories Inc.、Nice System Ltd.、Talkdesk Inc.、8x8 Inc.、Anywhere365 Dialogue Enterprise Management、Content Guru Limited、Enghouse Interactive、Luware A.G、Evolve IP LLC.などである。

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定の一覧を示す。

第19章 調査方法

この章では、サービスとしてのコンタクトセンター市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の概要

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の紹介と定義

3.市場の背景と基礎データ

3.1.産業界の時代のニーズ

3.2.- 戦略的優先課題

3.3.ライフサイクルステージ

3.4.技術の重要性

3.5.サービスとしてのコンタクトセンターの使用例

3.6.予測要因:関連性と影響

3.7.投資可能性マトリックス

3.8.PESTLE分析

3.9.ポーターのファイブフォース分析

3.10.市場ダイナミクス

3.10.1.ドライバー

3.10.2.阻害要因

3.10.3.機会分析

3.10.4.トレンド

4.世界市場の需要(US$ Mn)分析2017-2021年および予測、2022-2032年

4.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2017-2021年

4.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2022-2032年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.機能別世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

5.1.イントロダクション/主な調査結果

5.2.機能別過去市場価値(US$ Mn)分析、2017-2021年

5.3.機能別の現在および将来市場価値(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

5.3.1.音声自動応答(IVR)

5.3.2.マルチチャンネル

5.3.3.自動コール分配

5.3.4.コンピューター技術統合(CTI)

5.3.5.レポーティングと分析

5.3.6.ワークフォースの最適化

5.3.7.顧客とのコラボレーション

5.3.8.その他

5.4.機能別市場魅力度分析

6.企業規模別の世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

6.1.はじめに/主な調査結果

6.2.過去の市場価値(US$ Mn)分析:企業規模別、2017年~2021年

6.3.企業規模別の現在と将来の市場価値(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

6.3.1.中小企業

6.3.2.大企業

6.4.企業規模別市場魅力度分析

7.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:産業別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.産業別の過去市場価値(US$ Mn)分析、2017-2021年

7.3.産業別の現在および将来市場価値(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

7.3.1.BFSI

7.3.2.IT・通信

7.3.3.政府機関

7.3.4.ヘルスケア

7.3.5.消費財・小売

7.3.6.旅行・ホスピタリティ

7.3.7.メディア&エンターテインメント

7.3.8.その他

7.4.産業別市場魅力度分析

8.地域別世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

8.1.はじめに/主な調査結果

8.2.地域別の過去市場価値(US$ Mn)分析、2017-2021年

8.3.地域別の現在および将来市場価値(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.アジア太平洋

8.3.5.中東・アフリカ(MEA)

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.市場分類別過去市場価値(US$ Mn)動向分析、2017-2021年

9.3.市場分類別市場価値(US$ Mn)予測、2022-2032年

9.3.1.国別

9.3.1.1.アメリカ

9.3.1.2.カナダ

9.3.2.機能別

9.3.3.企業規模別

9.4.市場魅力度分析

9.4.1.国別

9.4.2.機能別

9.4.3.企業規模別

10.ラテンアメリカ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2017-2021年

10.3.地域別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

10.3.1.国別

10.3.1.1.ブラジル

10.3.1.2.メキシコ

10.3.1.3.その他のラテンアメリカ

10.3.2.機能別

10.3.3.企業規模別

10.3.4.産業別

10.4.市場魅力度分析

10.4.1.国別

10.4.2.機能別

10.4.3.企業規模別

10.4.4.産業別

11.欧州市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

11.1.はじめに / 主要な調査結果

11.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2017-2021年

11.3.地域別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

11.3.1.国別

11.3.1.1.ドイツ

11.3.1.2.フランス

11.3.1.3.イタリア

11.3.1.4.スペイン

11.3.1.5.イギリス

11.3.1.6.その他のヨーロッパ

11.3.2.機能別

11.3.3.企業規模別

11.3.4.産業別

11.4.市場魅力度分析

11.4.1.国別

11.4.2.機能別

11.4.3.企業規模別

11.4.4.産業別

12.アジア太平洋市場の分析2017-2021年および予測2022-2032年

12.1.はじめに / 主要な調査結果

12.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2017-2021年

12.3.地域別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

12.3.1.国別

12.3.1.1.中国

12.3.1.2.日本

12.3.1.3.韓国

12.3.1.4.マレーシア

12.3.1.5.シンガポール

12.3.1.6.オーストラリア

12.3.1.7.ニュージーランド

12.3.2.機能別

12.3.3.企業規模別

12.3.4.産業別

12.4.市場魅力度分析

12.4.1.国別

12.4.2.機能別

12.4.3.企業規模別

12.4.4.産業別

13.中東・アフリカ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

13.1.はじめに/主な調査結果

13.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2017-2021年

13.3.地域別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

13.3.1.国別

13.3.1.1.GCC諸国

13.3.1.2.南アフリカ

13.3.1.3.イスラエル

13.3.1.4.その他の中東・アフリカ地域(MEA)

13.3.2.機能別

13.3.3.企業規模別

13.3.4.産業別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.機能別

13.4.3.企業規模別

13.4.4.産業別

14.市場構造分析

14.1.企業階層別市場分析

14.2.市場集中度

14.3.上位企業の市場シェア分析

14.4.市場プレゼンス分析

15.競合分析

15.1.競合ダッシュボード

15.2.コンペティション・ベンチマーク

15.3.競合の深堀り

15.4.ジェネシス・テレコミュニケーション・ラボラトリーズ Inc.

15.4.1.会社概要

15.4.2.機能概要

15.4.3.SWOT分析

15.4.4.主要開発

15.5.ナイスシステム

15.5.1.会社概要

15.5.2.機能概要

15.5.3.SWOT分析

15.5.4.主要開発

15.6.トークデスク

15.6.1.会社概要

15.6.2.機能概要

15.6.3.SWOT分析

15.6.4.主要開発

15.7.8x8 Inc.

15.7.1.会社概要

15.7.2.機能概要

15.7.3.SWOT分析

15.7.4.主要開発

15.8.Anywhere365 エンタープライズ対話管理

15.8.1.会社概要

15.8.2.機能概要

15.8.3.SWOT分析

15.8.4.主要開発

15.9.コンテンツ・グル・リミテッド

15.9.1.会社概要

15.9.2.機能概要

15.9.3.SWOT分析

15.9.4.主要開発

15.10.エングハウス・インタラクティブ

15.10.1.会社概要

15.10.2.機能概要

15.10.3.SWOT分析

15.10.4.主要開発

15.11.ルウェアA.G.

15.11.1.会社概要

15.11.2.機能概要

15.11.3.SWOT分析

15.11.4.主要開発

15.12.エボラブルIP LLC.

15.12.1.会社概要

15.12.2.機能概要

15.12.3.SWOT分析

15.12.4.主要開発

16.前提条件と略語

17.調査方法

 

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Summary

Contact Center as a Service Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032

A recent market study published by FMI on Contact Center as a Service offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Function:

• Interactive Voice Response
• Multichannel
• Automatic Call Distribution
• Computer Telephony Integration
• Reporting and Analytics
• Workforce Optimization
• Customer Collaboration
• Other

By Enterprise Size:

• SMEs
• Large Enterprises

By Industry:

• BFSI
• IT and Telecommunications
• Government
• Healthcare
• Consumer Goods and Retail
• Travel and Hospitality
• Media and Entertainment
• Other Industries

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Asia-Pacific Excluding Japan (APEJ)
• Japan
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Contact Center as a Service Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Contact Center as a Service Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Contact Center as a Service Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Function processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Contact Center as a Service Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

The chapter include historical market value (US$ 4.3 Billion) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 4.5 Billion) and volume (13.52%) projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Contact Center as a Service Market - Pricing Analysis

Based on By Function, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Contact Center as a Service Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Function

Based on By Function, Contact Center as a Service Market is segmented into Interactive Voice Response, Multichannel, Automatic Call Distribution, Computer Telephony Integration, Reporting and Analytics, Workforce Optimization, Customer Collaboration, Other. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Function.

Chapter 06 - Global Contact Center as a Service Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Enterprise Size

Based on By Enterprise Size, Contact Center as a Service Market is segmented into SMEs, Large Enterprises. This section also offers market attractiveness analysis based on By Enterprise Size. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Enterprise Size.

Chapter 07 - Global Contact Center as a Service Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Industry

Based on By Industry, Contact Center as a Service Market is segmented into BFSI, IT and Telecommunications, Government, Healthcare, Consumer Goods and Retail, Travel and Hospitality, Media and Entertainment, Other Industries. This section also offers market attractiveness analysis based on By Industry. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Industry.

Chapter 08 - Contact Center as a Service Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

Based on By Region, Contact Center as a Service Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Contact Center as a Service Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Contact Center as a Service Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Contact Center as a Service Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Contact Center as a Service Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Contact Center as a Service Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Contact Center as a Service Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Contact Center as a Service Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Contact Center as a Service Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Contact Center as a Service Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Contact Center as a Service Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Contact Center as a Service Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Contact Center as a Service Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the Contact Center as a Service Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Function portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Genesys Telecommunication Laboratories Inc., Nice System Ltd., Talkdesk Inc., 8x8 Inc., Anywhere365 Dialogue Enterprise Management, Content Guru Limited, Enghouse Interactive, Luware A.G, Evolve IP LLC.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Contact Center as a Service Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Overview

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Introduction and Definition

3. Market Background and Foundation Data Points

3.1. Need of the Hour for Industries

3.2. – Strategic Priorities

3.3. Life Cycle Stage

3.4. Importance of Technology

3.5. Use Cases of Contact Center as a Service

3.6. Forecast Factors: Relevance and Impact

3.7. Investment Feasibility Matrix

3.8. PESTLE Analysis

3.9. Porter’s Five Forces Analysis

3.10. Market Dynamics

3.10.1. Drivers

3.10.2. Restraints

3.10.3. Opportunity Analysis

3.10.4. Trend

4. Global Market Demand (US$ Mn) Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

4.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021

4.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Function

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis By Function, 2017-2021

5.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Function, 2022-2032

5.3.1. Interactive Voice Response (IVR)

5.3.2. Multichannel

5.3.3. Automatic Call Distribution

5.3.4. Computer Technology Integration (CTI)

5.3.5. Reporting & Analytics

5.3.6. Workforce Optimization

5.3.7. Customer Collaboration

5.3.8. Others

5.4. Market Attractiveness Analysis By Function

6. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Enterprise Size

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis By Enterprise Size , 2017-2021

6.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Enterprise Size, 2022-2032

6.3.1. SMEs

6.3.2. Large Enterprises

6.4. Market Attractiveness Analysis By Enterprise Size

7. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Industry

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis By Industry, 2017-2021

7.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Industry, 2022-2032

7.3.1. BFSI

7.3.2. IT & Telecommunications

7.3.3. Government

7.3.4. Healthcare

7.3.5. Consumer Goods & Retail

7.3.6. Travel & Hospitality

7.3.7. Media & Entertainment

7.3.8. Others

7.4. Market Attractiveness Analysis By Industry

8. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Region

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021

8.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. Asia Pacific

8.3.5. Middle East and Africa (MEA)

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

9.3. Market Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

9.3.1. By Country

9.3.1.1. U.S.

9.3.1.2. Canada

9.3.2. By Function

9.3.3. By Enterprise Size

9.4. Market Attractiveness Analysis

9.4.1. By Country

9.4.2. By Function

9.4.3. By Enterprise Size

10. Latin America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

10.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

10.3.1. By Country

10.3.1.1. Brazil

10.3.1.2. Mexico

10.3.1.3. Rest of Latin America

10.3.2. By Function

10.3.3. By Enterprise Size

10.3.4. By Industry

10.4. Market Attractiveness Analysis

10.4.1. By Country

10.4.2. By Function

10.4.3. By Enterprise Size

10.4.4. By Industry

11. Europe Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

11.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

11.3.1. By Country

11.3.1.1. Germany

11.3.1.2. France

11.3.1.3. Italy

11.3.1.4. Spain

11.3.1.5. U.K

11.3.1.6. Rest of Europe

11.3.2. By Function

11.3.3. By Enterprise Size

11.3.4. By Industry

11.4. Market Attractiveness Analysis

11.4.1. By Country

11.4.2. By Function

11.4.3. By Enterprise Size

11.4.4. By Industry

12. Asia Pacific Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

12.1. Introduction / Key Findings

12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

12.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

12.3.1. By Country

12.3.1.1. China

12.3.1.2. Japan

12.3.1.3. South Korea

12.3.1.4. Malaysia

12.3.1.5. Singapore

12.3.1.6. Australia

12.3.1.7. New Zealand

12.3.2. By Function

12.3.3. By Enterprise Size

12.3.4. By Industry

12.4. Market Attractiveness Analysis

12.4.1. By Country

12.4.2. By Function

12.4.3. By Enterprise Size

12.4.4. By Industry

13. Middle East and Africa Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

13.1. Introduction / Key Findings

13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

13.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

13.3.1. By Country

13.3.1.1. GCC Countries

13.3.1.2. South Africa

13.3.1.3. Israel

13.3.1.4. Rest of Middle East and Africa (MEA)

13.3.2. By Function

13.3.3. By Enterprise Size

13.3.4. By Industry

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Function

13.4.3. By Enterprise Size

13.4.4. By Industry

14. Market Structure Analysis

14.1. Market Analysis by Tier of Companies

14.2. Market Concentration

14.3. Market Share Analysis of Top Players

14.4. Market Presence Analysis

15. Competition Analysis

15.1. Competition Dashboard

15.2. Competition Benchmarking

15.3. Competition Deep Dive

15.4. Genesys Telecommunication Laboratories Inc.

15.4.1. Company Overview

15.4.2. Function overview

15.4.3. SWOT Analysis

15.4.4. Key Developments

15.5. Nice System Ltd.

15.5.1. Company Overview

15.5.2. Function overview

15.5.3. SWOT Analysis

15.5.4. Key Developments

15.6. Talkdesk Inc.

15.6.1. Company Overview

15.6.2. Function overview

15.6.3. SWOT Analysis

15.6.4. Key Developments

15.7. 8x8 Inc.

15.7.1. Company Overview

15.7.2. Function overview

15.7.3. SWOT Analysis

15.7.4. Key Developments

15.8. Anywhere365 Enterprise Dialogue Management

15.8.1. Company Overview

15.8.2. Function overview

15.8.3. SWOT Analysis

15.8.4. Key Developments

15.9. Content Guru Limited

15.9.1. Company Overview

15.9.2. Function overview

15.9.3. SWOT Analysis

15.9.4. Key Developments

15.10. Enghouse Interactive

15.10.1. Company Overview

15.10.2. Function overview

15.10.3. SWOT Analysis

15.10.4. Key Developments

15.11. Luware A.G

15.11.1. Company Overview

15.11.2. Function overview

15.11.3. SWOT Analysis

15.11.4. Key Developments

15.12. Evolve IP LLC.

15.12.1. Company Overview

15.12.2. Function overview

15.12.3. SWOT Analysis

15.12.4. Key Developments

16. Assumptions And Acronyms Used

17. Research Methodology

 

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2024/07/05 10:26

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