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BFSIコンタクトセンター分析市場規模、シェア、動向分析レポート:コンポーネント別(ソリューション、サービス)、展開別、企業規模別、用途別、最終用途別、地域別、セグメント別予測、2025年~2030年


BFSI Contact Center Analytics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Component (Solution, Service), By Deployment, By Enterprise Size, By Application, By End-use, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030

BFSIコンタクトセンター分析市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、BFSIコンタクトセンター分析の世界市場規模は2030年までに12億8,090万米ドルに達すると予測されている。同市... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年11月12日 US$4,950
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サマリー

BFSIコンタクトセンター分析市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、BFSIコンタクトセンター分析の世界市場規模は2030年までに12億8,090万米ドルに達すると予測されている。同市場は2025年から2030年にかけて年平均成長率19.1%で成長すると予測されている。BFSI部門では、顧客データを分析して顧客体験を向上させるために、コンタクトセンター分析ソリューションの需要が高まっている。BFSI企業が業務パフォーマンスを改善し、顧客要件に対応するための取り組みを強化していることも、市場成長を促進する主な要因の1つである。

いくつかの銀行は、顧客体験を改善するために人工知能を搭載した分析ソリューションに投資している。例えば、2021年2月、シンガポール銀行は、顧客サービスと営業チームのパフォーマンスを改善するために、人工知能ベースの分析ソリューションを導入する計画を発表した。このソリューションはテキスト分析も提供し、顧客の感情や会話のトピックに関する洞察を銀行に提供する。

デジタル・バンキング・ソリューションの導入が進み、取引上のやり取りを処理する複雑さが連続して高まっていることから、コンタクトセンター分析の需要が高まると予想される。銀行は、複雑な状況、情報提供の電話、販売・購買関連の問題を処理するために、これらのソリューションを採用すると予想される。

COVID-19の流行とそれに伴う規制により、銀行は限られた人員で業務を行う必要があった。これは2020年の市場に悪影響を与えた。しかし、BFSI企業によるリモート・ワーク・モデルの採用の増加は、パンデミック後の市場をプラスに推進する可能性がある。Site Selection Groupの統計によると、2021年には米国で8,154のコールセンターで250万人のコールセンター従業員が在宅勤務モデルに移行した。

BFSIコンタクトセンター分析市場レポートハイライト

- ソリューション別では、スピーチアナリティクス分野が2024年の市場を支配した。BFSI企業は、コンタクトセンターやその他の機能領域のパフォーマンスに関する洞察を得るために音声分析ソリューションを採用している。

- サービス別では、統合・展開分野が2024年の市場を席巻。BFSI企業は統合・展開サービスを利用して、先進技術を事業運営に統合している。

- 展開に関しては、オンプレミス型セグメントが2024年の市場を支配した。オンプレミス型コンタクトセンター分析が提供する、エンドユーザー構内でのソリューションの保守やインストールなどの利点が、このセグメントの成長に寄与している。

- 企業規模では、大企業セグメントが2024年の市場を支配した。大企業の間で、大規模な顧客データを扱うためのコンタクトセンター分析に対する需要が高まっていることが、このセグメントの成長を後押ししている。

- 用途別では、顧客経験管理分野が2024年の市場を支配した。BFSI企業は、顧客データとエージェントのパフォーマンスを分析するためにカスタマーエクスペリエンス管理を使用しており、これがセグメントの成長に寄与した。

- 業種別では、銀行セグメントが2024年の市場を支配した。銀行によるデジタル化技術の採用が増加していることが、このセグメントの成長に寄与している。

- 中国やインドなどの新興国におけるテクノロジー導入の拡大は、予測期間中にアジア太平洋地域の市場に成長機会をもたらすと予想される。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.調査方法
1.2.1.情報収集
1.3.情報・データ分析
1.4.方法論
1.5.調査範囲と前提条件
1.6.市場形成と検証
1.7.国別セグメントシェア算出
1.8.データソース一覧
第2章.エグゼクティブサマリー
2.1.市場の展望
2.2.セグメントの展望
2.3.競合他社の洞察
第3章 BFSIコンタクトセンター分析BFSIコンタクトセンター分析の変数、トレンド、範囲
3.1.市場の系譜
3.2.市場ダイナミクス
3.2.1.市場促進要因分析
3.2.2.市場阻害要因分析
3.2.3.業界の課題
3.3.BFSIコンタクトセンター分析ツール
3.3.1.業界分析 - ポーターの分析
3.3.1.1.サプライヤーの交渉力
3.3.1.2.買い手の交渉力
3.3.1.3.代替の脅威
3.3.1.4.新規参入による脅威
3.3.1.5.競争上のライバル
3.3.2.PESTEL分析
第4章.BFSIコンタクトセンター分析市場コンポーネントの推定とトレンド分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.BFSIコンタクトセンター分析市場コンポーネントの動向分析、2024年および2030年(百万米ドル)
4.3.ソリューション
4.3.1.ソリューション市場の収益予測と予測、2018年~2030年(USD Million)
4.3.2.クロスチャネル分析
4.3.2.1.クロスチャネル分析市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.3.3.パフォーマンス分析
4.3.3.1.パフォーマンス分析市場の収益予測と予測、2018年~2030年(USD Million)
4.3.4.予測分析
4.3.4.1.予測アナリティクス市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.3.5.音声分析
4.3.5.1.音声解析市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.3.6.テキスト分析
4.3.6.1.テキスト分析市場の収益予測と予測、2018年~2030年(USD Million)
4.4.サービス
4.4.1.サービス市場の収益予測と予測、2018年~2030年(USD Million)
4.4.2.統合と展開
4.4.2.1.インテグレーション&デプロイメント市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.4.3.サポート&メンテナンス
4.4.3.1.サポート&メンテナンス市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.4.4.トレーニング&コンサルティング
4.4.4.1.トレーニング&コンサルティング市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.4.5.マネージドサービス
4.4.5.1.マネージドサービス市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第5章 BFSIコンタクトセンター分析市場BFSIコンタクトセンター分析市場展開の推定と動向分析
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.BFSIコンタクトセンター分析市場展開動向分析、2024年および2030年(百万米ドル)
5.3.オンプレミス
5.3.1.オンプレミス展開市場の収益予測と予測、2018年~2030年(USD Million)
5.4.ホスト型
5.4.1.ホスティングデプロイメント市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
第6章.BFSIコンタクトセンター分析市場アプリケーションの推定と動向分析
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.BFSIコンタクトセンター分析市場アプリケーション動向分析、2024年および2030年(百万米ドル)
6.3.自動コール分配器
6.3.1.自動通話分配器市場の収益予測と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.4.カスタマーエクスペリエンス管理
6.4.1.カスタマーエクスペリエンス管理市場の収益予測と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.5.ログ管理
6.5.1.ログ管理市場の収益予測と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.6.リアルタイムモニタリングとレポーティング
6.6.1.リアルタイムモニタリング&レポート市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
6.7.リスク&コンプライアンス管理
6.7.1.リスク&コンプライアンス管理市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
6.8.労働力の最適化
6.8.1.ワークフォース最適化市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
6.9.その他(顧客関係管理、チャット管理、パフォーマンス管理)
6.9.1.その他のアプリケーション(顧客関係管理、チャット管理、パフォーマンス管理)市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第7章 BFSIコンタクトセンター分析市場BFSIコンタクトセンター分析市場エンドユースの推定と動向分析
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.BFSIコンタクトセンター分析市場エンドユースの動向分析、2024年および2030年(百万米ドル)
7.3.銀行
7.3.1.銀行市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.4.証券会社
7.4.1.ブローカレッジ市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.5.信用組合
7.5.1.信用組合市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.6.金融機関
7.6.1.金融機関市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.7.保険
7.7.1.保険市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第8章.BFSIコンタクトセンター分析市場:地域別推定と動向分析
8.1.BFSIコンタクトセンター分析市場シェア、地域別、2024年~2030年(百万米ドル)
8.2.北米
8.2.1.北米のBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.2.2.米国
8.2.2.1.米国のBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.2.3.カナダ
8.2.3.1.カナダBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.2.4.メキシコ
8.2.4.1.メキシコのBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.3.ヨーロッパ
8.3.1.欧州BFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
8.3.2.英国
8.3.2.1.イギリスBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.3.ドイツ
8.3.3.1.ドイツBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.4.フランス
8.3.4.1.フランスBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.アジア太平洋地域のBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.4.2.中国
8.4.2.1.中国BFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.4.3.インド
8.4.3.1.インドBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.4.4.日本
8.4.4.1.日本BFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.4.5.オーストラリア
8.4.5.1.オーストラリアBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
8.4.6.韓国
8.4.6.1.韓国BFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.5.ラテンアメリカ
8.5.1.中南米のBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.2.ブラジル
8.5.2.1.ブラジルBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.6.MEA
8.6.1.MEAのBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.6.2.アラブ首長国連邦
8.6.2.1.UAEのBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.6.3.KSA
8.6.3.1.KSAのBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.6.4.南アフリカ
8.6.4.1.南アフリカのBFSIコンタクトセンター分析市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第9章 競争環境競争環境
9.1.企業の分類
9.2.各社の市場ポジショニング
9.3.企業ヒートマップ分析
9.4.企業プロフィール/リスト
9.4.1.8X8 Inc.
9.4.1.1.参加企業の概要
9.4.1.2.財務実績
9.4.1.3.アプリケーション・ベンチマーク
9.4.1.4.戦略的イニシアティブ
9.4.2.シスコシステムズ
9.4.2.1.参加企業の概要
9.4.2.2.業績
9.4.2.3.アプリケーション・ベンチマーク
9.4.2.4.戦略的イニシアティブ
9.4.3.エングハウス・インタラクティブ
9.4.3.1.参加者の概要
9.4.3.2.財務パフォーマンス
9.4.3.3.アプリケーション・ベンチマーク
9.4.3.4.戦略的イニシアティブ
9.4.4.ファイブナイン
9.4.4.1.参加者の概要
9.4.4.2.財務実績
9.4.4.3.アプリケーション・ベンチマーク
9.4.4.4.戦略的イニシアティブ
9.4.5.ジェネシス
9.4.5.1.参加者の概要
9.4.5.2.業績
9.4.5.3.アプリケーション・ベンチマーク
9.4.5.4.戦略的イニシアティブ
9.4.6.ジェンパクト
9.4.6.1.参加者の概要
9.4.6.2.財務実績
9.4.6.3.アプリケーション・ベンチマーク
9.4.6.4.戦略的イニシアティブ
9.4.7.ミテルネットワークス
9.4.7.1.参加企業の概要
9.4.7.2.業績
9.4.7.3.アプリケーション・ベンチマーク
9.4.7.4.戦略的イニシアティブ
9.4.8.オラクル
9.4.8.1.参加者の概要
9.4.8.2.財務実績
9.4.8.3.アプリケーション・ベンチマーク
9.4.8.4.戦略的イニシアティブ
9.4.9.SAP SE
9.4.9.1.参加者の概要
9.4.9.2.財務実績
9.4.9.3.アプリケーション・ベンチマーク
9.4.9.4.戦略的イニシアティブ
9.4.10.ベリントシステムズ
9.4.10.1.参加企業の概要
9.4.10.2.業績
9.4.10.3.アプリケーション・ベンチマーク
9.4.10.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

BFSI Contact Center Analytics Market Growth & Trends

The global BFSI contact center analytics market size is anticipated to reach USD 1.280.9 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is projected to grow at a CAGR of 19.1% from 2025 to 2030. The BFSI sector increasingly demands contact center analytic solutions to analyze customer data and improve customer experience. The increasing efforts of BFSI firms to improve their operational performance and address customer requirements is also one of the major factors driving the market growth.

Several banks are investing in artificial intelligence-powered analytics solutions for improving their customer experience. For instance, in February 2021, the Bank of Singapore announced its plan of deploying artificial intelligence-based analytical solutions to improve its customer services and the performance of its sales teams. This solution would also offer text analytics to the bank, offering the bank insights about customer sentiments and conversation topics.

The increasing adoption of digital banking solutions and the consecutive rise in the complexity of handling transactional interactions is expected to create the demand for contact center analytics. Banks are expected to adopt these solutions for handling complex situations, informational calls, and sales and purchase-related issues.

The COVID-19 pandemic and associated restrictions required that banks operated with limited staff. This adversely impacted the market in 2020. However, the increasing adoption of the remote working model by BFSI companies could drive the market positively post the pandemic. According to the statistics provided by the Site Selection Group, in 2021, 2.5 million call center workers at 8,154 call centers were shifted to the work-from-home model in the U.S. These contact center employees included 0.5 million workers working for financial services and 0.3 million workers working for insurance companies.

BFSI Contact Center Analytics Market Report Highlights

• In terms of solution, the speech analytics segment dominated the market in 2024. BFSI firms employ speech analytics solutions to gain insights into the performance of their contact centers and other functional areas

• In terms of service, the integration and deployment segment dominated the market in 2024. BFSI firms use integration and deployment services to integrate advanced technologies in their business operations

• In terms of deployment, the on-premise segment dominated the market in 2024. Benefits offered by on-premise contact center analytics, such as maintenance and installation of solutions on the premises of end-users, contribute to the segment growth

• In terms of enterprise size, the large enterprises segment dominated the market in 2024. The rise in demand for contact center analytics among large enterprises for handling large customer data has favored segment growth

• In terms of application, the customer experience management segment dominated the market in 2024. BFSI firms use customer experience management for analyzing customer data and agent performance, which benefited the segment growth

• In terms of verticals, the banking segment dominated the market in 2024. The increasing adoption of digitalized technologies by banks can be attributed to the segment growth

• The growing adoption of technologies in emerging economies such as China and India is expected to create growth opportunities for the market in the Asia Pacific region over the forecast period



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.2. Research Methodology
1.2.1. Information Procurement
1.3. Information or Data Analysis
1.4. Methodology
1.5. Research Scope and Assumptions
1.6. Market Formulation & Validation
1.7. Country Based Segment Share Calculation
1.8. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. BFSI Contact Center Analytics Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Market Dynamics
3.2.1. Market Drivers Analysis
3.2.2. Market Restraints Analysis
3.2.3. Industry Challenge
3.3. BFSI Contact Center Analytics Analysis Tools
3.3.1. Industry Analysis - Porter’s
3.3.1.1. Bargaining power of the suppliers
3.3.1.2. Bargaining power of the buyers
3.3.1.3. Threats of substitution
3.3.1.4. Threats from new entrants
3.3.1.5. Competitive rivalry
3.3.2. PESTEL Analysis
Chapter 4. BFSI Contact Center Analytics Market: Component Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. BFSI Contact Center Analytics Market: Component Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
4.3. Solution
4.3.1. Solution Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.2. Cross-Channel Analytics
4.3.2.1. Cross-Channel Analytics Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.3. Performance Analytics
4.3.3.1. Performance Analytics Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.4. Predictive Analytics
4.3.4.1. Predictive Analytics Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.5. Speech Analytics
4.3.5.1. Speech Analytics Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.6. Text Analytics
4.3.6.1. Text Analytics Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4. Service
4.4.1. Service Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4.2. Integration & Deployment
4.4.2.1. Integration & Deployment Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4.3. Support & Maintenance
4.4.3.1. Support & Maintenance Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4.4. Training & Consulting
4.4.4.1. Training & Consulting Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4.5. Managed Services
4.4.5.1. Managed Services Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. BFSI Contact Center Analytics Market: Deployment Estimates & Trend Analysis
5.1. Segment Dashboard
5.2. BFSI Contact Center Analytics Market: Deployment Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
5.3. On Premise
5.3.1. On Premise Deployment Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4. Hosted
5.4.1. Hosted Deployment Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. BFSI Contact Center Analytics Market: Application Estimates & Trend Analysis
6.1. Segment Dashboard
6.2. BFSI Contact Center Analytics Market: Application Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
6.3. Automatic Call Distributor
6.3.1. Automatic Call Distributor Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4. Customer Experience Management
6.4.1. Customer Experience Management Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.5. Log Management
6.5.1. Log Management Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.6. Real-Time Monitoring & Reporting
6.6.1. Real-Time Monitoring & Reporting Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.7. Risk & Compliance Management
6.7.1. Risk & Compliance Management Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.8. Workforce Optimization
6.8.1. Workforce Optimization Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.9. Others (Customer Relationship Management, Chat Management, Performance Management)
6.9.1. Other Applications (Customer Relationship Management, Chat Management, Performance Management) Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. BFSI Contact Center Analytics Market: End Use Estimates & Trend Analysis
7.1. Segment Dashboard
7.2. BFSI Contact Center Analytics Market: End Use Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
7.3. Banking
7.3.1. Banking Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4. Brokerage
7.4.1. Brokerage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5. Credit Union
7.5.1. Credit Union Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6. Financial Institutions
7.6.1. Financial Institutions Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.7. Insurance
7.7.1. Insurance Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. BFSI Contact Center Analytics Market; Region Estimates & Trend Analysis
8.1. BFSI Contact Center Analytics Market Share, By Region, 2024 & 2030 (USD Million)
8.2. North America
8.2.1. North America BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.2.2. U.S.
8.2.2.1. U.S. BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.2.3. Canada
8.2.3.1. Canada BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.2.4. Mexico
8.2.4.1. Mexico BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3. Europe
8.3.1. Europe BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2. UK
8.3.2.1. UK BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.3. Germany
8.3.3.1. Germany BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.4. France
8.3.4.1. France BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4. Asia Pacific
8.4.1. Asia Pacific BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.2. China
8.4.2.1. China BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.3. India
8.4.3.1. India BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.4. Japan
8.4.4.1. Japan BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.5. Australia
8.4.5.1. Australia BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.6. South Korea
8.4.6.1. South Korea BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5. Latin America
8.5.1. Latin America BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.2. Brazil
8.5.2.1. Brazil BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6. MEA
8.6.1. MEA BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6.2. UAE
8.6.2.1. UAE BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6.3. KSA
8.6.3.1. KSA BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6.4. South Africa
8.6.4.1. South Africa BFSI Contact Center Analytics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 9. Competitive Landscape
9.1. Company Categorization
9.2. Company Market Positioning
9.3. Company Heat Map Analysis
9.4. Company Profiles/Listing
9.4.1. 8X8 Inc.
9.4.1.1. Participant’s Overview
9.4.1.2. Financial Performance
9.4.1.3. Application Benchmarking
9.4.1.4. Strategic Initiative
9.4.2. Cisco Systems, Inc.
9.4.2.1. Participant’s Overview
9.4.2.2. Financial Performance
9.4.2.3. Application Benchmarking
9.4.2.4. Strategic Initiative
9.4.3. Enghouse Interactive
9.4.3.1. Participant’s Overview
9.4.3.2. Financial Performance
9.4.3.3. Application Benchmarking
9.4.3.4. Strategic Initiative
9.4.4. Five9, Inc.
9.4.4.1. Participant’s Overview
9.4.4.2. Financial Performance
9.4.4.3. Application Benchmarking
9.4.4.4. Strategic Initiative
9.4.5. Genesys
9.4.5.1. Participant’s Overview
9.4.5.2. Financial Performance
9.4.5.3. Application Benchmarking
9.4.5.4. Strategic Initiative
9.4.6. Genpact
9.4.6.1. Participant’s Overview
9.4.6.2. Financial Performance
9.4.6.3. Application Benchmarking
9.4.6.4. Strategic Initiative
9.4.7. Mitel Networks Corp.
9.4.7.1. Participant’s Overview
9.4.7.2. Financial Performance
9.4.7.3. Application Benchmarking
9.4.7.4. Strategic Initiative
9.4.8. Oracle
9.4.8.1. Participant’s Overview
9.4.8.2. Financial Performance
9.4.8.3. Application Benchmarking
9.4.8.4. Strategic Initiative
9.4.9. SAP SE
9.4.9.1. Participant’s Overview
9.4.9.2. Financial Performance
9.4.9.3. Application Benchmarking
9.4.9.4. Strategic Initiative
9.4.10. Verint Systems Inc.
9.4.10.1. Participant’s Overview
9.4.10.2. Financial Performance
9.4.10.3. Application Benchmarking
9.4.10.4. Strategic Initiative

 

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