世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

抗シワ製品市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)


Anti-wrinkle Products Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

世界の抗シワ製品市場は大幅な成長を遂げ、2024年の129億7,000万米ドルから2031年には208億2,000万米ドルへとCAGR 7.0%で拡大する。クリーム、美容液、マスクなどの抗シワ製品は、小ジワやシワをターゲットとし... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2024年12月16日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
187 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界の抗シワ製品市場は大幅な成長を遂げ、2024年の129億7,000万米ドルから2031年には208億2,000万米ドルへとCAGR 7.0%で拡大する。クリーム、美容液、マスクなどの抗シワ製品は、小ジワやシワをターゲットとし、肌の弾力性、質感、全体的な健康状態を向上させる。技術の進歩、可処分所得の増加、若々しさを重視する社会の美意識に後押しされ、市場は急速に進化している。

抗シワ製品は、スキンケア業界におけるダイナミックなセグメントであり、幅広い消費者の嗜好に対応している。パーソナライズされた効果的なスキンケアソリューションに対する需要の高まりが、この市場の軌道を形成している。

主要市場ハイライト

-レチノール、ペプチド、抗酸化剤などの有効成分の配合により、製品の効能が高まる。

-消費者の意識の高まりと予防的スキンケアの採用が成長を促進する。

-ハーブやオーガニック製剤を含む製品の多様性の拡大は、進化する消費者の嗜好に対応する。

市場成長の促進要因

1.人口の高齢化と美容意識の高まり:

-世界的な高齢化社会への移行により、抗シワ製品に対する需要が大幅に増加している。

-若年層の消費者は、若々しい肌を維持するための予防策を導入しており、これはソーシャルメディアやスキンケア習慣に対する意識の高まりが後押ししている。

2.化粧品科学の進歩:

-ヒアルロン酸やレチノイドの使用を含む化粧品処方における絶え間ない革新が、ダイナミックで競争の激しい市場を生み出している。

-メーカーによる研究開発への多大な投資により、老化の悩みをターゲットとした最先端のソリューションが生み出されている。

3.可処分所得の増加:

-購買力の増加により、消費者は高級スキンケア製品により多くの投資を行うことができる。

-新興市場では、中流階級の人口増加に伴い、アンチエイジング・ソリューションに対する需要が急増している。

市場の阻害要因

1.皮膚過敏症と副作用:

-一部の抗シワ製品に含まれる強力な有効成分は、刺激、発赤、アレルギー反応を引き起こす可能性があり、より広範な市場への訴求を制限する。

-メーカーは、製品の安全性と消費者の信頼を確保するために、厳格な試験と品質保証を優先しなければならない。

2.業界の飽和状態:

-市場におけるブランドと製品の急増は、激しい競争を生み出す。

-混雑した市場で製品を差別化するには、戦略的マーケティング、革新性、高品質基準の遵守が必要。

市場機会

1.Eコマース・プラットフォームの拡大:

-オンライン小売の台頭は、メーカーが世界の消費者にリーチする大きな機会を生み出す。

-デジタルプラットフォームにより、ブランドはパーソナライズされたスキンケアの推奨を提供することができ、顧客エンゲージメントを高めることができる。

2.持続可能性のトレンド:

-環境に優しく持続可能な製品に対する消費者の需要の高まりが、イノベーションの道を開く。

-天然成分やリサイクル可能な包装を取り入れたブランドは、環境意識の高い消費者の価値観に合致している。

地域分析

北米

-北米は消費者の意識が高く、アンチエイジングソリューションが進んでおり、美容産業が成熟しているため、市場をリードしている。

-強固な小売インフラと美を重視する文化が成長をさらに促進する。

アジア太平洋:

-可処分所得の増加と積極的なマーケティング戦略に牽引され、最も急成長している。

-美容基準の変化と欧米式スキンケアの普及が市場拡大に寄与。

ヨーロッパ

-欧州は依然として重要な市場であり、プレミアムおよびオーガニックの抗シワ製品に対する需要は旺盛である。

-高品質で皮膚科医が推奨する製剤に対する消費者の嗜好が市場成長を後押し。

競合分析

抗シワ製品市場には、国際的な老舗ブランドと新興プレーヤーが混在している。各社は競争力を維持するため、研究開発、持続可能性、デジタルマーケティングに注力している。

主要企業のプロファイル

-ロレアルグループ

-オレイ

-セラヴェ

-ニュートロジーナ

-RoCスキンケア

-ポンズ

-RENクリーン・スキンケア

-ガルデルマS.A.

-クリニーク・ラボラトリーズ

-エスティローダー・カンパニーズ・インク

-ライフ・エクステンション

-ヴィシー・ラボラトワール

抗シワ製品市場のセグメンテーション

製品タイプ別

-クリーム&モイスチャライザー

-クレンジング

-その他

性質別

-ナチュラル/ハーブ

-合成化学

-オーガニック

エンドユーザー別

-男性

-女性

販売チャネル別

-薬局

-専門店

-スーパーマーケット/ハイパーマーケット

-コンビニエンスストア

-美容室

-電子小売店

-その他

地域別

-北米

-欧州

-アジア太平洋

-ラテンアメリカ

-中東・アフリカ





ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.抗シワ製品の世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額・数量別、2024年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.生産量と貿易統計(2019年~2023年
3.1.世界の抗シワ製品市場の地域別生産高、金額(億米ドル)、数量(ユニット)、2019年~2023年
3.1.1.北米
3.1.2.欧州
3.1.3.アジア太平洋
3.1.4.ラテンアメリカ
3.1.5.中東・アフリカ
4.価格分析、2019年~2023年
4.1.世界の平均価格分析(製品タイプタイプ別、単位当たり米ドル)、2019年~2023年
4.2.抗シワ製品の価格に影響を与える顕著な要因
4.3.世界平均価格分析、地域別、単位当たり米ドル
5.抗シワ製品の世界市場展望、2019年~2031年
5.1.抗シワ製品の世界市場展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.1.1.主要ハイライト
5.1.1.1.クリームと保湿剤
5.1.1.2.クレンザー
5.1.1.3.その他
5.2.抗シワ製品の世界市場展望、性質別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.2.1.主なハイライト
5.2.1.1.天然/ハーブ
5.2.1.2.合成樹脂
5.2.1.3.有機
5.3.抗シワ製品の世界市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.薬局
5.3.1.2.専門店
5.3.1.3.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
5.3.1.4.コンビニエンスストア
5.3.1.5.ビューティーストア
5.3.1.6.電子小売店
5.3.1.7.その他
5.4.抗シワ製品の世界市場展望、エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2031年
5.4.1.主なハイライト
5.4.1.1.男性
5.4.1.2.女性
5.5.抗シワ製品の世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
5.5.1.主なハイライト
5.5.1.1.北米
5.5.1.2.欧州
5.5.1.3.アジア太平洋
5.5.1.4.ラテンアメリカ
5.5.1.5.中東・アフリカ
6.北米の抗シワ製品市場展望、2019年~2031年
6.1.北米の抗シワ製品市場展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.1.1.主要ハイライト
6.1.1.1.クリームと保湿剤
6.1.1.2.クレンザー
6.1.1.3.その他
6.2.北米の抗シワ製品市場展望、性質別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.2.1.主なハイライト
6.2.1.1.天然/ハーブ
6.2.1.2.合成樹脂
6.2.1.3.有機
6.3.北米の抗シワ製品市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.3.1.主要ハイライト
6.3.1.1.薬局
6.3.1.2.専門店
6.3.1.3.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
6.3.1.4.コンビニエンスストア
6.3.1.5.ビューティーストア
6.3.1.6.電子小売店
6.3.1.7.その他
6.4.北米の抗シワ製品市場展望:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.4.1.主なハイライト
6.4.1.1.男性
6.4.1.2.女性
6.5.北米の抗シワ製品市場展望、国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2031年
6.5.1.主なハイライト
6.5.1.1.米国の抗シワ製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.2.米国の抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.3.米国の抗シワ製品市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.4.米国のしわ取り製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.5.カナダの抗シワ製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.6.カナダの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.7.カナダの抗シワ製品市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.1.8.カナダの抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
6.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.欧州の抗シワ製品市場展望(2019年〜2031年
7.1.欧州抗シワ製品の市場展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2031年
7.1.1.主要ハイライト
7.1.1.1.クリームと保湿剤
7.1.1.2.クレンザー
7.1.1.3.その他
7.2.欧州の抗シワ製品市場展望、性質別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.2.1.主なハイライト
7.2.1.1.天然/ハーブ
7.2.1.2.合成樹脂
7.2.1.3.有機
7.3.欧州抗シワ製品市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.薬局
7.3.1.2.専門店
7.3.1.3.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
7.3.1.4.コンビニエンスストア
7.3.1.5.ビューティーストア
7.3.1.6.電子小売店
7.3.1.7.その他
7.4.欧州の抗シワ製品市場展望:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2031年
7.4.1.主なハイライト
7.4.1.1.男性
7.4.1.2.女性
7.5.欧州の抗シワ製品市場展望、国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2031年
7.5.1.主なハイライト
7.5.1.1.ドイツのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.2.ドイツの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.3.ドイツの抗シワ製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.4.ドイツ抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.5.イギリスのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.6.イギリスの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.7.イギリスの抗シワ製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.8.イギリスの抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.9.フランスのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.10.フランスの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年 - 2031年
7.5.1.11.フランス抗シワ製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.12.フランス抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.13.イタリアのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.14.イタリアの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年 - 2031年
7.5.1.15.イタリアの抗シワ製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年 - 2031年
7.5.1.16.イタリアの抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年 - 2031年
7.5.1.17.トルコの抗シワ製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.18.トルコの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.19.トルコの抗シワ製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.20.トルコの抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.21.ロシアのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.22.ロシアの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.23.ロシアのしわ取り製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.24.ロシアのしわ取り製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.25.その他のヨーロッパのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.26.欧州のその他の地域の抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.27.その他のヨーロッパのしわ取り製品市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.1.28.その他のヨーロッパのしわ取り製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
7.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.アジア太平洋地域の抗シワ製品市場展望(2019年〜2031年
8.1.アジア太平洋地域の抗シワ製品の市場展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.1.1.主要ハイライト
8.1.1.1.クリームと保湿剤
8.1.1.2.クレンザー
8.1.1.3.その他
8.2.アジア太平洋地域の抗シワ製品市場展望、性質別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.2.1.主なハイライト
8.2.1.1.天然/ハーブ
8.2.1.2.合成樹脂
8.2.1.3.有機
8.3.アジア太平洋地域の抗シワ製品市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(単位)、2019年~2031年
8.3.1.主なハイライト
8.3.1.1.薬局
8.3.1.2.専門店
8.3.1.3.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
8.3.1.4.コンビニエンスストア
8.3.1.5.ビューティーストア
8.3.1.6.電子小売店
8.3.1.7.その他
8.4.アジア太平洋地域の抗シワ製品市場展望:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.4.1.主なハイライト
8.4.1.1.男性
8.4.1.2.女性
8.5.アジア太平洋地域の抗シワ製品市場展望、国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2031年
8.5.1.主なハイライト
8.5.1.1.中国の抗シワ製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.2.中国の抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2031年
8.5.1.3.中国の抗シワ製品市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.4.中国の抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.5.日本の抗シワ製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.6.日本の抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.7.日本の抗シワ製品市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.8.日本の抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.9.韓国のしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.10.韓国の抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.11.韓国のしわ取り製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.12.韓国のしわ取り製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.13.インドのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.14.インドの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.15.インドの抗シワ製品市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.16.インドのしわ取り製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.17.東南アジアのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.18.東南アジアの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.19.東南アジアの抗シワ製品市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.20.東南アジアの抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.21.その他のアジア太平洋地域のしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.22.アジア太平洋地域の残りの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.23.アジア太平洋地域のその他の抗シワ製品市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.1.24.アジア太平洋地域のその他の地域のしわ取り製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
8.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.ラテンアメリカの抗シワ製品市場展望(2019年~2031年
9.1.ラテンアメリカの抗シワ製品市場展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2031年
9.1.1.主要ハイライト
9.1.1.1.クリームと保湿剤
9.1.1.2.クレンザー
9.1.1.3.その他
9.2.ラテンアメリカの抗シワ製品市場展望、性質別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.2.1.主要ハイライト
9.2.1.1.天然/ハーブ
9.2.1.2.合成樹脂
9.2.1.3.有機
9.3.ラテンアメリカの抗シワ製品市場展望:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.3.1.主要ハイライト
9.3.1.1.薬局
9.3.1.2.専門店
9.3.1.3.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
9.3.1.4.コンビニエンスストア
9.3.1.5.ビューティーストア
9.3.1.6.電子小売店
9.3.1.7.その他
9.4.ラテンアメリカの抗シワ製品市場展望:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.4.1.主なハイライト
9.4.1.1.男性
9.4.1.2.女性
9.5.ラテンアメリカの抗シワ製品市場展望:国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2031年
9.5.1.主なハイライト
9.5.1.1.ブラジルのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.2.ブラジルのしわ取り製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.3.ブラジルのしわ取り製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.4.ブラジルのしわ取り製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.5.メキシコのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.6.メキシコの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年 - 2031年
9.5.1.7.メキシコの抗シワ製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.8.メキシコの抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.9.アルゼンチンのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.10.アルゼンチンの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.11.アルゼンチンの抗シワ製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.12.アルゼンチンのしわ取り製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.13.ラテンアメリカのその他の地域のしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.14.ラテンアメリカのその他の抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.15.ラテンアメリカのその他の抗シワ製品市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.1.16.ラテンアメリカのその他の地域のしわ取り製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
9.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
10.中東・アフリカの抗シワ製品市場展望(2019年~2031年
10.1.中東・アフリカの抗シワ製品市場展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.1.1.主要ハイライト
10.1.1.1.クリームと保湿剤
10.1.1.2.クレンザー
10.1.1.3.その他
10.2.中東・アフリカの抗シワ製品市場展望、性質別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.2.1.主なハイライト
10.2.1.1.天然/ハーブ
10.2.1.2.合成樹脂
10.2.1.3.有機
10.3.中東・アフリカの抗シワ製品市場展望:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.3.1.主なハイライト
10.3.1.1.薬局
10.3.1.2.専門店
10.3.1.3.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
10.3.1.4.コンビニエンスストア
10.3.1.5.ビューティーストア
10.3.1.6.電子小売店
10.3.1.7.その他
10.4.中東・アフリカの抗シワ製品市場展望:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2031年
10.4.1.主なハイライト
10.4.1.1.男性
10.4.1.2.女性
10.5.中東・アフリカの抗シワ製品市場展望:国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2031年
10.5.1.主なハイライト
10.5.1.1.GCCのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.2.GCCの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.3.GCCの抗シワ製品市場:販売チャンネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.4.GCCの抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.5.南アフリカのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.6.南アフリカの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.7.南アフリカの抗シワ製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.8.南アフリカの抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.9.エジプトのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.10.エジプトの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年 - 2031年
10.5.1.11.エジプトの抗シワ製品市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.12.エジプト抗シワ製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.13.ナイジェリアのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.14.ナイジェリアの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.15.ナイジェリアの抗シワ製品市場:販売経路別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.16.ナイジェリアのしわ取り製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.17.その他の中東・アフリカのしわ取り製品市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.18.その他の中東・アフリカの抗シワ製品市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.19.その他の中東・アフリカの抗シワ製品市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.1.20.その他の中東・アフリカのしわ取り製品市場:エンドユーザー別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2031年
10.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
11.競合情勢
11.1.製品タイプ対自然界のヒートマップ
11.2.各社の市場シェア分析、2024年
11.3.競合ダッシュボード
11.4.企業プロフィール
11.4.1.ロレアルグループ
11.4.1.1.会社概要
11.4.1.2.製品ポートフォリオ
11.4.1.3.財務概要
11.4.1.4.事業戦略と展開
11.4.2.オレイ
11.4.2.1.会社概要
11.4.2.2.製品ポートフォリオ
11.4.2.3.財務概要
11.4.2.4.事業戦略と展開
11.4.3.セラヴェ
11.4.3.1.会社概要
11.4.3.2.製品ポートフォリオ
11.4.3.3.財務概要
11.4.3.4.事業戦略と展開
11.4.4.ニュートロジーナ
11.4.4.1.会社概要
11.4.4.2.製品ポートフォリオ
11.4.4.3.財務概要
11.4.4.4.事業戦略と展開
11.4.5.RoCスキンケア
11.4.5.1.会社概要
11.4.5.2.製品ポートフォリオ
11.4.5.3.財務概要
11.4.5.4.事業戦略と展開
11.4.6.ポンド
11.4.6.1.会社概要
11.4.6.2.製品ポートフォリオ
11.4.6.3.財務概要
11.4.6.4.事業戦略と展開
11.4.7.RENクリーンスキンケア
11.4.7.1.会社概要
11.4.7.2.製品ポートフォリオ
11.4.7.3.財務概要
11.4.7.4.事業戦略と展開
11.4.8.ガルデルマ社
11.4.8.1.会社概要
11.4.8.2.製品ポートフォリオ
11.4.8.3.財務概要
11.4.8.4.事業戦略と展開
11.4.9.クリニーク・ラボラトリーズ
11.4.9.1.会社概要
11.4.9.2.製品ポートフォリオ
11.4.9.3.財務概要
11.4.9.4.事業戦略と展開
11.4.10.エスティローダー・カンパニーズ
11.4.10.1.会社概要
11.4.10.2.製品ポートフォリオ
11.4.10.3.財務概要
11.4.10.4.事業戦略と展開
11.4.11.ライフ・エクステンション
11.4.11.1.会社概要
11.4.11.2.製品ポートフォリオ
11.4.11.3.財務概要
11.4.11.4.事業戦略と展開
11.4.12.ヴィシー・ラボラトワール
11.4.12.1.会社概要
11.4.12.2.製品ポートフォリオ
11.4.12.3.財務概要
11.4.12.4.事業戦略と展開
12.付録
12.1.調査方法
12.2.報告書の前提条件
12.3.頭字語および略語
地域/国のリスト

- 北米
o アメリカ
カナダ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o トルコ
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- アジア太平洋
o 中国
o 日本
o 韓国
o インド
o 東南アジア
o その他のアジア太平洋地域
- ラテンアメリカ
o ブラジル
o メキシコ
o その他のラテンアメリカ
- 中東・アフリカ
o GCC
o 南アフリカ
o その他の中東・アフリカ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global anti-wrinkle products market is set to experience substantial growth, expanding from USD 12.97 billion in 2024 to USD 20.82 billion by 2031, at a CAGR of 7.0%. Anti-wrinkle products, including creams, serums, and masks, target fine lines and wrinkles, enhancing skin elasticity, texture, and overall health. Driven by technological advancements, increasing disposable incomes, and a societal emphasis on youthful aesthetics, the market is rapidly evolving.

Anti-wrinkle products represent a dynamic segment within the skincare industry, catering to a wide range of consumer preferences. The increasing demand for personalized and effective skincare solutions is shaping this market’s trajectory.

Key Market Highlights:

•Integration of active ingredients like retinol, peptides, and antioxidants enhances product efficacy.

•Rising consumer consciousness and adoption of preventive skincare regimens drive growth.

•Expanding product diversity, including herbal and organic formulations, caters to evolving consumer preferences.

Market Growth Drivers

1. Aging Population and Growing Beauty Consciousness:

•The global shift toward an aging demographic is significantly increasing the demand for anti-wrinkle products.

•Younger consumers are adopting preventive measures to maintain youthful skin, fueled by social media and heightened awareness of skincare routines.

2. Advancements in Cosmetic Science:

•Continuous innovations in cosmetic formulations, including the use of hyaluronic acid and retinoids, create a dynamic and competitive market.

•Substantial investments in R&D by manufacturers result in state-of-the-art solutions targeting aging concerns.

3. Rise in Disposable Income:

•Increased purchasing power allows consumers to invest more in premium skincare products.

•Emerging markets are witnessing a surge in demand for anti-aging solutions as middle-class populations expand.

Market Restraints

1. Skin Sensitivity and Adverse Reactions:

•The potent active ingredients in some anti-wrinkle products may cause irritation, redness, or allergic reactions, limiting broader market appeal.

•Manufacturers must prioritize rigorous testing and quality assurance to ensure product safety and consumer trust.

2. Industry Saturation:

•The proliferation of brands and products in the market creates fierce competition.

•Differentiating products in a crowded marketplace requires strategic marketing, innovation, and adherence to high-quality standards.

Market Opportunities

1. Expanding E-commerce Platforms:

•The rise of online retail creates significant opportunities for manufacturers to reach global audiences.

•Digital platforms enable brands to provide personalized skincare recommendations, enhancing customer engagement.

2. Sustainability Trends:

•Increasing consumer demand for eco-friendly and sustainable products opens avenues for innovation.

•Brands incorporating natural ingredients and recyclable packaging align with environmentally conscious consumer values.

Regional Analysis

North America:

•North America leads the market due to high consumer awareness, advanced anti-aging solutions, and a mature beauty industry.

•A robust retail infrastructure and cultural emphasis on aesthetics further drive growth.

Asia Pacific:

•The region exhibits the fastest growth, driven by rising disposable incomes and aggressive marketing strategies.

•Shifting beauty standards and increased adoption of Western skincare practices contribute to market expansion.

Europe:

•Europe remains a significant market, with strong demand for premium and organic anti-wrinkle products.

•Consumer preference for high-quality and dermatologist-recommended formulations fuels market growth.

Competitive Analysis

The anti-wrinkle products market features a mix of established international brands and emerging players. Companies focus on R&D, sustainability, and digital marketing to maintain competitiveness.

Key Companies Profiled:

•L’Oréal Groupe

•Olay

•CeraVe

•Neutrogena

•RoC Skincare

•POND’S

•REN Clean Skincare

•Galderma S.A.

•Clinique Laboratories

•The Estée Lauder Companies Inc.

•Life Extension

•Vichy Laboratoires

Anti-wrinkle Products Market Segmentation

By Product Type:

•Creams & Moisturizers

•Cleansers

•Others

By Nature:

•Natural/Herbals

•Synthetics

•Organics

By End User:

•Men

•Women

By Sales Channel:

•Pharmacies

•Specialty Outlets

•Supermarkets/Hypermarkets

•Convenience Stores

•Beauty Stores

•E-retailers

•Others

By Region:

•North America

•Europe

•Asia Pacific

•Latin America

•Middle East & Africa





ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Anti-wrinkle Products Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value and Volume, 2024
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Production Output and Trade Statistics, 2019 - 2023
3.1. Global Anti-wrinkle Products Market Production Output, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2023
3.1.1. North America
3.1.2. Europe
3.1.3. Asia Pacific
3.1.4. Latin America
3.1.5. Middle East and Africa
4. Price Analysis, 2019 - 2023
4.1. Global Average Price Analysis, by Product Type Type, US$ Per Unit, 2019 - 2023
4.2. Prominent Factor Affecting Anti-wrinkle Products Prices
4.3. Global Average Price Analysis, by Region, US$ Per Unit
5. Global Anti-wrinkle Products Market Outlook, 2019 - 2031
5.1. Global Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Creams & Moisturizers
5.1.1.2. Cleansers
5.1.1.3. Others
5.2. Global Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Natural/Herbals
5.2.1.2. Synthetics
5.2.1.3. Organics
5.3. Global Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Pharmacies
5.3.1.2. Specialty Outlets
5.3.1.3. Supermarkets/Hypermarkets
5.3.1.4. Convenience Stores
5.3.1.5. Beauty Stores
5.3.1.6. E-retailers
5.3.1.7. Others
5.4. Global Anti-wrinkle Products Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Men
5.4.1.2. Women
5.5. Global Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
5.5.1. Key Highlights
5.5.1.1. North America
5.5.1.2. Europe
5.5.1.3. Asia Pacific
5.5.1.4. Latin America
5.5.1.5. Middle East & Africa
6. North America Anti-wrinkle Products Market Outlook, 2019 - 2031
6.1. North America Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Creams & Moisturizers
6.1.1.2. Cleansers
6.1.1.3. Others
6.2. North America Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Natural/Herbals
6.2.1.2. Synthetics
6.2.1.3. Organics
6.3. North America Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Pharmacies
6.3.1.2. Specialty Outlets
6.3.1.3. Supermarkets/Hypermarkets
6.3.1.4. Convenience Stores
6.3.1.5. Beauty Stores
6.3.1.6. E-retailers
6.3.1.7. Others
6.4. North America Anti-wrinkle Products Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. Men
6.4.1.2. Women
6.5. North America Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1. Key Highlights
6.5.1.1. U.S. Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.2. U.S. Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.3. U.S. Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.4. U.S. Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.5. Canada Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.6. Canada Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.7. Canada Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.1.8. Canada Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
6.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Europe Anti-wrinkle Products Market Outlook, 2019 - 2031
7.1. Europe Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Creams & Moisturizers
7.1.1.2. Cleansers
7.1.1.3. Others
7.2. Europe Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.2.1. Key Highlights
7.2.1.1. Natural/Herbals
7.2.1.2. Synthetics
7.2.1.3. Organics
7.3. Europe Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Pharmacies
7.3.1.2. Specialty Outlets
7.3.1.3. Supermarkets/Hypermarkets
7.3.1.4. Convenience Stores
7.3.1.5. Beauty Stores
7.3.1.6. E-retailers
7.3.1.7. Others
7.4. Europe Anti-wrinkle Products Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Men
7.4.1.2. Women
7.5. Europe Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1. Key Highlights
7.5.1.1. Germany Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.2. Germany Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.3. Germany Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.4. Germany Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.5. U.K. Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.6. U.K. Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.7. U.K. Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.8. U.K. Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.9. France Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.10. France Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.11. France Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.12. France Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.13. Italy Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.14. Italy Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.15. Italy Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.16. Italy Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.17. Turkey Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.18. Turkey Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.19. Turkey Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.20. Turkey Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.21. Russia Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.22. Russia Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.23. Russia Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.24. Russia Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.25. Rest of Europe Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.26. Rest of Europe Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.27. Rest of Europe Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.1.28. Rest of Europe Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
7.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Asia Pacific Anti-wrinkle Products Market Outlook, 2019 - 2031
8.1. Asia Pacific Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Creams & Moisturizers
8.1.1.2. Cleansers
8.1.1.3. Others
8.2. Asia Pacific Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Natural/Herbals
8.2.1.2. Synthetics
8.2.1.3. Organics
8.3. Asia Pacific Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Pharmacies
8.3.1.2. Specialty Outlets
8.3.1.3. Supermarkets/Hypermarkets
8.3.1.4. Convenience Stores
8.3.1.5. Beauty Stores
8.3.1.6. E-retailers
8.3.1.7. Others
8.4. Asia Pacific Anti-wrinkle Products Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. Men
8.4.1.2. Women
8.5. Asia Pacific Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1. Key Highlights
8.5.1.1. China Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.2. China Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.3. China Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.4. China Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.5. Japan Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.6. Japan Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.7. Japan Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.8. Japan Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.9. South Korea Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.10. South Korea Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.11. South Korea Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.12. South Korea Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.13. India Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.14. India Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.15. India Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.16. India Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.17. Southeast Asia Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.18. Southeast Asia Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.19. Southeast Asia Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.20. Southeast Asia Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.21. Rest of Asia Pacific Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.22. Rest of Asia Pacific Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.23. Rest of Asia Pacific Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.1.24. Rest of Asia Pacific Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
8.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Latin America Anti-wrinkle Products Market Outlook, 2019 - 2031
9.1. Latin America Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.1.1. Key Highlights
9.1.1.1. Creams & Moisturizers
9.1.1.2. Cleansers
9.1.1.3. Others
9.2. Latin America Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.2.1. Key Highlights
9.2.1.1. Natural/Herbals
9.2.1.2. Synthetics
9.2.1.3. Organics
9.3. Latin America Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.3.1. Key Highlights
9.3.1.1. Pharmacies
9.3.1.2. Specialty Outlets
9.3.1.3. Supermarkets/Hypermarkets
9.3.1.4. Convenience Stores
9.3.1.5. Beauty Stores
9.3.1.6. E-retailers
9.3.1.7. Others
9.4. Latin America Anti-wrinkle Products Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.4.1. Key Highlights
9.4.1.1. Men
9.4.1.2. Women
9.5. Latin America Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1. Key Highlights
9.5.1.1. Brazil Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.2. Brazil Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.3. Brazil Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.4. Brazil Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.5. Mexico Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.6. Mexico Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.7. Mexico Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.8. Mexico Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.9. Argentina Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.10. Argentina Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.11. Argentina Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.12. Argentina Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.13. Rest of Latin America Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.14. Rest of Latin America Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.15. Rest of Latin America Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.1.16. Rest of Latin America Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
9.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
10. Middle East & Africa Anti-wrinkle Products Market Outlook, 2019 - 2031
10.1. Middle East & Africa Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.1.1. Key Highlights
10.1.1.1. Creams & Moisturizers
10.1.1.2. Cleansers
10.1.1.3. Others
10.2. Middle East & Africa Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.2.1. Key Highlights
10.2.1.1. Natural/Herbals
10.2.1.2. Synthetics
10.2.1.3. Organics
10.3. Middle East & Africa Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.3.1. Key Highlights
10.3.1.1. Pharmacies
10.3.1.2. Specialty Outlets
10.3.1.3. Supermarkets/Hypermarkets
10.3.1.4. Convenience Stores
10.3.1.5. Beauty Stores
10.3.1.6. E-retailers
10.3.1.7. Others
10.4. Middle East & Africa Anti-wrinkle Products Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.4.1. Key Highlights
10.4.1.1. Men
10.4.1.2. Women
10.5. Middle East & Africa Anti-wrinkle Products Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1. Key Highlights
10.5.1.1. GCC Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.2. GCC Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.3. GCC Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.4. GCC Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.5. South Africa Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.6. South Africa Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.7. South Africa Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.8. South Africa Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.9. Egypt Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.10. Egypt Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.11. Egypt Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.12. Egypt Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.13. Nigeria Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.14. Nigeria Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.15. Nigeria Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.16. Nigeria Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.17. Rest of Middle East & Africa Anti-wrinkle Products Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.18. Rest of Middle East & Africa Anti-wrinkle Products Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.19. Rest of Middle East & Africa Anti-wrinkle Products Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.1.20. Rest of Middle East & Africa Anti-wrinkle Products Market by End User, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019 - 2031
10.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
11. Competitive Landscape
11.1. Product Type vs Nature Heatmap
11.2. Company Market Share Analysis, 2024
11.3. Competitive Dashboard
11.4. Company Profiles
11.4.1. L’Oréal Groupe
11.4.1.1. Company Overview
11.4.1.2. Product Portfolio
11.4.1.3. Financial Overview
11.4.1.4. Business Strategies and Development
11.4.2. Olay
11.4.2.1. Company Overview
11.4.2.2. Product Portfolio
11.4.2.3. Financial Overview
11.4.2.4. Business Strategies and Development
11.4.3. CeraVe
11.4.3.1. Company Overview
11.4.3.2. Product Portfolio
11.4.3.3. Financial Overview
11.4.3.4. Business Strategies and Development
11.4.4. Neutrogena
11.4.4.1. Company Overview
11.4.4.2. Product Portfolio
11.4.4.3. Financial Overview
11.4.4.4. Business Strategies and Development
11.4.5. RoC Skincare
11.4.5.1. Company Overview
11.4.5.2. Product Portfolio
11.4.5.3. Financial Overview
11.4.5.4. Business Strategies and Development
11.4.6. POND’S
11.4.6.1. Company Overview
11.4.6.2. Product Portfolio
11.4.6.3. Financial Overview
11.4.6.4. Business Strategies and Development
11.4.7. REN Clean Skincare
11.4.7.1. Company Overview
11.4.7.2. Product Portfolio
11.4.7.3. Financial Overview
11.4.7.4. Business Strategies and Development
11.4.8. Galderma S.A.
11.4.8.1. Company Overview
11.4.8.2. Product Portfolio
11.4.8.3. Financial Overview
11.4.8.4. Business Strategies and Development
11.4.9. Clinique Laboratories
11.4.9.1. Company Overview
11.4.9.2. Product Portfolio
11.4.9.3. Financial Overview
11.4.9.4. Business Strategies and Development
11.4.10. The Estée Lauder Companies Inc.
11.4.10.1. Company Overview
11.4.10.2. Product Portfolio
11.4.10.3. Financial Overview
11.4.10.4. Business Strategies and Development
11.4.11. Life Extension
11.4.11.1. Company Overview
11.4.11.2. Product Portfolio
11.4.11.3. Financial Overview
11.4.11.4. Business Strategies and Development
11.4.12. Vichy Laboratoires
11.4.12.1. Company Overview
11.4.12.2. Product Portfolio
11.4.12.3. Financial Overview
11.4.12.4. Business Strategies and Development
12. Appendix
12.1. Research Methodology
12.2. Report Assumptions
12.3. Acronyms and Abbreviations
List of Region/Countries

• North America
o U.S.
o Canada
• Europe
o Germany
o U.K.
o France
o Italy
o Turkey
o Russia
o Rest of Europe
• Asia Pacific
o China
o Japan
o South Korea
o India
o Southeast Asia
o Rest of Asia Pacific
• Latin America
o Brazil
o Mexico
o Rest of Latin America
• Middle East & Africa
o GCC
o South Africa
o Rest of Middle East & Africa

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Fairfield Market Research社の消費財・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fairfield Market Research社はどのような調査会社ですか?


Fairfield Market Researchでは、最新かつ最も関連性の高い市場データと洞察に満ちた詳細なレポートを発行しています。広範囲にわたり、業界動向や市場ベースのデータを含んでおり、顧客が... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る