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オンライン教育市場セグメント別タイプ別(アカデミック、コーポレート)、テクノロジー別(モバイルEラーニング、学習管理システム、アプリケーションシミュレーションツール、ラピッドEラーニング、ポッドキャスト、バーチャル教室)、ベンダー別(サービスプロバイダー、コンテンツプロバイダー)、エンドユーザー別(高等教育機関、幼稚園から高校まで、その他)、地域別 2014年2019年の市場規模、シェア、動向、2030年までの予測分析


Online Education Market: Segmented: By Type (academic and corporate); By Technology (Mobile E-learning, Learning Management System, Application Simulation Tool, Rapid E-learning, Podcasts and Virtual Classrooms); By vendor (service provider and content provider); By end-user (higher education institutions, k-12 schools and others) and Region Analysis of Market Size, Share and Trends for 2014 2019 and Forecasts to 2030

オンライン教育市場:タイプ別(学術、企業)、技術別(モバイルEラーニング、学習管理システム、アプリケーションシミュレーションツール、高速Eラーニング、ポッドキャスト、仮想教室)、ベンダー別(サービス... もっと見る

 

 

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Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年7月21日 US$4,350
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サマリー

オンライン教育市場:タイプ別(学術、企業)、技術別(モバイルEラーニング、学習管理システム、アプリケーションシミュレーションツール、高速Eラーニング、ポッドキャスト、仮想教室)、ベンダー別(サービスプロバイダー、コンテンツプロバイダー)、エンドユーザー別(高等教育機関、幼稚園から高校まで、その他)、地域別 -2014年~2019年の市場規模、シェア、動向分析、2030年までの予測

製品概要
オンライン教育とは、インターネットを利用した学習システムであり、生徒と教師間の交流や教材の配信を行う。教育費の削減、オンライン教育を支援する政府のイニシアチブの増加、スマートフォンとインターネット接続の利用増加などの要因がオンライン教育市場に影響を与えている。また、アダプティブ・ラーニングに対する需要の高まりにより、市場の拡大が見込まれている。

市場ハイライト
オンライン教育市場は予測期間2021-2030年にCAGR 26.10%を予測
世界的なインターネットの利用拡大によるもの主要企業による莫大な投資とクラウドベースの採用拡大が市場を活性化させる見込み人工知能分野の進歩やモノのインターネットの急成長も、こうしたオンライン教育プラットフォームでのユーザー体験を高め続けるだろう。

オンライン教育市場:セグメント
タイプ別
オンライン教育市場は、学術分野と企業分野に分類される。
テクノロジー別
モバイルEラーニング、ラーニング・マネジメント・システム、アプリケーション・シミュレーション・ツール、ラピッドEラーニング、ポッドキャスト、バーチャル・クラスルームに分類される。
ベンダー別
さらにサービス・プロバイダーとコンテンツ・プロバイダーに区分できる。世界的に学士号、修士号、博士号のすべてを提供するオンラインコースに傾いている学校では、科学教育への重点が高まっているため、コンテンツ・セグメントが支配的である。
市場ダイナミクス
推進要因
インターネットとスマートフォンの需要増加が市場成長を牽引
阻害要因
正式な認知が不十分であること。

世界のオンライン教育市場:主要プレーヤー
- Lynda.com
事業戦略,主要製品,財務実績,主要業績指標,リスク分析,最近の動向,地域プレゼンス,SWOT分析
- ピアソンPLC
- ブラックボード社
- タタ・インタラクティブ・システムズ
- K12 Inc.
- クラスティーチャー・ラーニング・システム
- ユーダシティ
- エドモド
- ドシーボ
- アドビシステムズ

世界のオンライン教育市場に関する分析も含まれています:
オンライン教育市場セグメント
- タイプ別
o アカデミック
法人向け
- テクノロジー別
o モバイルEラーニング
o 学習管理システム
アプリケーションシミュレーションツール
o 急速なEラーニング
o ポッドキャスト
o バーチャル教室
- ベンダー別
o サービス・プロバイダー
o コンテンツプロバイダー
- エンドユーザー別
o 高等教育機関
o 学校
o その他
- オンライン教育の世界市場ダイナミクス
- オンライン教育の世界市場規模
- 需要と供給
- 現在の動向/問題点/課題
- 競合・参入企業
- 市場のバリューチェーン
- 市場の促進要因と抑制要因

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート





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目次

1. Executive Summary
2. Global Online Education Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Market Dynamics
5.1. Growth Drivers
5.2. Restraints
5.3. Opportunity
5.4. Trends
6. Correlation & Regression Analysis
6.1. Correlation Matrix
6.2. Regression Matrix
7. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
8. Risk Analysis
8.1. Demand Risk Analysis
8.2. Supply Risk Analysis
9. Global Online Education Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.1.1. The threat of New Entrants
9.1.2. Bargaining Power of Suppliers
9.1.3. Threat of Substitutes
9.1.4. Rivalry
9.2. PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10. Global Online Education Market
10.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F
10.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11. Global Online Education Market: Market Segmentation
11.1. By Regions
11.1.1. North America:(U.S. and Canada)
11.1.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America)
11.1.2.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe)
11.1.3.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific)
11.1.4.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa)
11.1.5.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
11.2.1. Academic, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2.2. Corporate, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3. By Technology: Market Share (2020-2030F)
11.3.1. Mobile E-learning, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.2. Learning Management system, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.3. Podcasts, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.4. Virtual classrooms, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.4. By Vendor: Market Share (2020-2030F)
11.4.1. Service provider, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.4.2. Content Provider, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5. By End-user: Market Share (2020-2030F)
11.5.1. Higher education institutions, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.2. K-12 schools, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.3. Others, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12. Company Profile
12.1. Lynda.com
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Company Total Revenue (Financials)
12.1.3. Market Potential
12.1.4. Global Presence
12.1.5. Key Performance Indicators
12.1.6. SWOT Analysis
12.1.7. Product Launch
12.2. Pearson PLC
12.3. Blackboard Inc.
12.4. Tata Interactive systems
12.5. K-12 Inc.
12.6. Edmodo
12.7. Docebo
12.8. Adobe Systems Inc.
Consultant Recommendation
The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

Online Education Market By Type (academic and corporate); By Technology (Mobile E-learning, Learning Management System, Application Simulation Tool, Rapid E-learning, Podcasts and Virtual Classrooms); By vendor (service provider and content provider); By end-user (higher education institutions, k-12 schools and others) and Region -Analysis of Market Size, Share and Trends for 2014 - 2019 and Forecasts to 2030

PRODUCT OVERVIEW
Online Education is a learning system that relies on the Internet for interaction and distribution of course material between students and teachers. Factors such as a reduction in education cost, increasing government initiatives supporting online education, and increasing usage of smartphones and the internet connectivity affect the online education market. The market is also expected to be rise due to the increasing demand for adaptive learning.

MARKET HIGHLIGHTS
Online Education Market is expected to project a CAGR of 26.10% during the forecast period, 2021-2030
Due to increasing usage of the internet along with the globe. Growing cloud-based adoption with huge investments by key players is expected to give rise to the market. Advancements in the field of artificial intelligence and rapid growth of the Internet of Things will also continue to enhance the user experience on these online education platforms.

ONLINE EDUCATION MARKET: SEGMENTS
By Type
it can be classified into the academic and corporate sectors.
By Technology
it can be segmented into Mobile E-learning, Learning Management System, Application Simulation Tool, Rapid E-learning, Podcasts, and Virtual Classrooms.
By Vendor
it can be further segmented into service provider and content provider. It is dominated by the content segment due to the increased emphasis on science education in schools, which have been inclined towards online courses offering all bachelor’s, masters, and doctoral degrees globally.
MARKET DYNAMICS
Drivers
Increased demand for internet and smartphones to drive the market growth
Restraints
Insufficient formal recognition and unawareness

GLOBAL ONLINE EDUCATION MARKET: KEY PLAYERS
• Lynda.com
Business Strategy,Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis
• Pearson PLC
• Blackboard Inc.
• Tata Interactive systems
• K12 Inc.
• Classteacher learning system
• Udacity Inc.
• Edmodo
• Docebo
• Adobe Systems Inc.

GLOBAL ONLINE EDUCATION MARKET REPORT ALSO CONTAINS ANALYSIS ON:
Online education market segments
• By type
o Academic
o Corporate
• By technology
o Mobile E-learning
o Learning Management System
o Application Simulation Tool
o Rapid E-learning
o Podcasts
o Virtual Classrooms.
• By vendor
o Service provider
o Content provider
• By end-user
o higher education institutions
o k-12 school
o others
• Global Online education market dynamics
• Global Online education market size
• Supply & Demand
• Current Trends/Issues/Challenges
• Competition & Companies Involved in the Market
• Value Chain of the Market
• Market Drivers and Restraints

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.





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Table of Contents

1. Executive Summary
2. Global Online Education Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Market Dynamics
5.1. Growth Drivers
5.2. Restraints
5.3. Opportunity
5.4. Trends
6. Correlation & Regression Analysis
6.1. Correlation Matrix
6.2. Regression Matrix
7. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
8. Risk Analysis
8.1. Demand Risk Analysis
8.2. Supply Risk Analysis
9. Global Online Education Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.1.1. The threat of New Entrants
9.1.2. Bargaining Power of Suppliers
9.1.3. Threat of Substitutes
9.1.4. Rivalry
9.2. PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10. Global Online Education Market
10.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F
10.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11. Global Online Education Market: Market Segmentation
11.1. By Regions
11.1.1. North America:(U.S. and Canada)
11.1.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America)
11.1.2.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe)
11.1.3.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific)
11.1.4.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa)
11.1.5.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
11.2.1. Academic, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2.2. Corporate, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3. By Technology: Market Share (2020-2030F)
11.3.1. Mobile E-learning, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.2. Learning Management system, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.3. Podcasts, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.4. Virtual classrooms, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.4. By Vendor: Market Share (2020-2030F)
11.4.1. Service provider, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.4.2. Content Provider, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5. By End-user: Market Share (2020-2030F)
11.5.1. Higher education institutions, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.2. K-12 schools, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.3. Others, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12. Company Profile
12.1. Lynda.com
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Company Total Revenue (Financials)
12.1.3. Market Potential
12.1.4. Global Presence
12.1.5. Key Performance Indicators
12.1.6. SWOT Analysis
12.1.7. Product Launch
12.2. Pearson PLC
12.3. Blackboard Inc.
12.4. Tata Interactive systems
12.5. K-12 Inc.
12.6. Edmodo
12.7. Docebo
12.8. Adobe Systems Inc.
Consultant Recommendation
The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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