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モノのインターネット(IoT)市場:セグメント別:技術別(ソフトウェアソリューション、プラットフォーム、サービス)、業種別(銀行金融サービス・保険、ヘルスケア、小売、運輸、公益事業、政府・防衛)、地域別 2014年2019年の市場規模、シェア、動向分析と2030年予測


Internet of Things (IoT) Market: Segmented: By technology (software solution, platforms, and services), By vertical (Banking financial services and insurance, Healthcare, Retail, Transportation, Utilities and Government and defense) and Region Analysis of Market Size, Share and Trends for 2014 2019 and Forecasts to 2030

Covid-19がモノのインターネット(IoT)市場に与える影響 技術別(ソフトウェアソリューション、プラットフォーム、サービス)、業種別(銀行金融サービス・保険、医療、小売、運輸、公益事業、政府・防衛)、地... もっと見る

 

 

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Fatpos Global
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2023年7月31日 US$4,250
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サマリー

Covid-19がモノのインターネット(IoT)市場に与える影響 技術別(ソフトウェアソリューション、プラットフォーム、サービス)、業種別(銀行金融サービス・保険、医療、小売、運輸、公益事業、政府・防衛)、地域別 -2014年~2019年の市場規模、シェア、動向の分析と2030年までの予測

製品概要
世界のモノのインターネット(IoT)とは、相互に関連するコンピューティングデバイス、モノ、動物、機械、デジタルマシン、または人間で構成されるシステムであり、それらは人間の手を介さずにネットワーク経由でデータを転送する機能とともに、固有の識別子を備えている。IoTエコシステムは、組み込みシステムを使用してデータを収集、送信、処理するウェブ対応スマートデバイスで構成される。これらのデバイスはIoTゲートウェイに接続することでデータを共有し、データはクラウドに送られて分析される。技術の進歩により、ビルやホームオートメーション、インフラ、消費者向けスマートホーム・アプリケーション、環境モニタリング、医療・ヘルスケアなどのアプリケーションでIoTが使用されるようになった。接続されたスマートデバイスに対する需要の高まりが、IoT市場の成長をCAGRで牽引している。

市場ハイライト
モノのインターネット(IoT)市場は、予測期間2021~2030年に21.90%のCAGRを予測
遠隔監視への注目の高まり、現金決済における人的やりとりを最小化するスマート決済技術の成長、ウェアラブルデバイス需要の高まりなどの要因が市場成長を促進する。Covid-19の発生により、大半の業務が危険にさらされ、組織は最適化されていない方法で機能することを余儀なくされているため、わずかな割合でも収益を改善できる革新的な分野を探している。

世界のモノのインターネット市場:セグメント
テクノロジー別
ソフトウェア・セグメント、プラットフォーム、サービスに分類される。ソフトウェア・セグメントは、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予測されている。製造業などのIoTソフトウェアソリューションは大きな打撃を受けているが、組織は優先順位を変えつつある。
業種別
IoT市場は、銀行・金融サービス・保険、ヘルスケア、小売、運輸、公益事業、政府・防衛に分けられる。2020年には、ヘルスケア分野が最も高い投資額と成長率を記録すると推定されている。同分野は、質の高いサービスを提供するためのソリューションに迅速に対応する必要があるため、コヴィッド19の症例数が増加し、テクノロジーの主要なアダプターとなっている。輸送分野もコロナウィルスの中、必要不可欠な物資や食品の配達のニーズを満たすために企業によるドローンの使用により上昇している。

市場ダイナミクス
ドライバー
遠隔ベースの労働力監視が市場成長を高める
抑制要因
顧客の期待がIoT市場の抑制要因になる

世界のモノのインターネット市場:主要プレーヤー
- ロイヤル・フィリップス
事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績指標, リスク分析, 最近の動向, 地域プレゼンス, SWOT分析
- IBM
- マイクロソフト
- ボッシュ
- ハピエスト・マインド
- インフォシス
- グーグル
- ボーダフォン
- シスコ
- AWS
- SAP

世界のモノのインターネット市場に関する分析も含まれています:
モノのインターネットの世界市場セグメント
- 技術別
ソフトウェア
o プラットフォーム
サービス
- 業種別
o 銀行・金融サービス・保険
o ヘルスケア
o 小売
o 運輸
公益事業
- 政府および防衛
- モノのインターネット世界市場のダイナミクス
- モノのインターネット世界市場規模
- 需要と供給
- 現在の動向/問題/課題
- 競合・参入企業
- 市場のバリューチェーン
- 市場の促進要因と阻害要因

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート




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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Internet of Things Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Market Dynamics
5.1. Growth Drivers
5.2. Restraints
5.3. Opportunity
5.4. Trends
6. Correlation & Regression Analysis
6.1. Correlation Matrix
6.2. Regression Matrix
7. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
8. Risk Analysis
8.1. Demand Risk Analysis
8.2. Supply Risk Analysis
9. Global Internet of Things Market Analysis
9.1. Porter Five Forces
9.1.1. The Threat of New Entrants
9.1.2. Bargaining Power of Suppliers
9.1.3. Threat of Substitutes
9.1.4. Rivalry
9.2. PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10. Global Internet of Things Market
10.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F
10.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11. Global Internet of Things Market Segmentation
11.1. By Regions
11.1.1. North America:(U.S. and Canada) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.5. The Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2. By Technology: Market Share (2020-2030F)
11.2.1. Software solutions, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2.2. Platforms, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2.3. Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3. By Vertical: Market Share (2020-2030F)
11.3.1. Banking financial services and insurance, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.2. Healthcare and life sciences, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.3. IT and ITeS, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.4. Retail and consumer goods, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.5. Telecom, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.6. Energy and utilities, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.7. Government and public sector, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.8. Manufacturing, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12. Company Profile
13. Royal Phillips
13.1. Company Overview
13.2. Company Total Revenue (Financials)
13.3. Market Potential
13.4. Global Presence
13.5. Key Performance Indicators
13.6. SWOT Analysis
13.7. Product Launch
14. Microsoft
15. Bosch
16. Happiest minds
17. Infosys
18. Google
19. Cisco
20. Vodafone
21. AWS
22. SAP
Consultant Recommendation
The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

The impact of Covid-19 on Internet of Things (IoT) Market By technology (software solution, platforms, and services), By vertical (Banking financial services and insurance, Healthcare, Retail, Transportation, Utilities and Government and defense) and Region -Analysis of Market Size, Share and Trends for 2014 - 2019 and Forecasts to 2030

PRODUCT OVERVIEW
The global Internet of things (IoT) is a system of interrelated computing devices, objects, animals, mechanical and digital machines, or people that are provided with unique identifiers along with the ability to transfer data over a network without human interaction. An IoT ecosystem consists of web-enabled smart devices that use embedded systems to collect, send, and process data. They share data by connecting to an IoT gateway, where data is sent to the cloud to be analyzed. The technological advancements have led to the use of IoT in applications such as building and home automation, infrastructure, consumer smart home applications, environmental monitoring, medical and healthcare, etc. The growing demand for connected smart devices is driving the growth of the IoT market with a CAGR.

MARKET HIGHLIGHTS
Internet of Things (IoT) market is expected to project a CAGR of 21.90% during the forecast period, 2021-2030
Factors such as an increased focus on remote monitoring, growing smart payments technology to minimize human interaction in cash payments and rising wearable devices demand to drive the market growth. With the outbreak of Covid-19, a majority of operations have been compromised which has forced organizations to function in a nonoptimized manner thus they are looking for innovative areas that can improve their revenue by a small percentage.

GLOBAL INTERNET OF THINGS MARKET: SEGMENTS
By technology
it can be classified into software segments, platforms, and services. The software segment is predicted to grow with the highest CAGR over the forecast period. The software segment is to hold the largest market as with the rising covid-19 IoT software solutions such as manufacturing and others have taken a big hit, but organizations are changing their priorities.
By Vertical
it can be further divided into Banking financial services and insurance, Healthcare, Retail, Transportation, Utilities, and Government and defense. It is estimated that the healthcare segment will record the highest investment and growth in the year 2020. It has become a major adapter of technology with the rising number of covid-19 cases as it had to quickly adapt to the solutions for high-quality service demand. The transportation sector is also rising amidst the coronavirus due to the usage of drones by companies to fulfill the needs of essential supplies and food deliveries.

MARKET DYNAMICS
Drivers
Remote-based monitoring of the workforce will increase the market growth
Restraint
Customer expectations are a restrain in the IoT market

GLOBAL INTERNET OF THINGS MARKET: KEY PLAYERS
• Royal Phillips
Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis
• IBM
• Microsoft
• Bosch
• Happiest minds
• Infosys
• Google
• Vodafone
• Cisco
• AWS
• SAP

THE GLOBAL INTERNET OF THINGS MARKET REPORT ALSO CONTAINS AN ANALYSIS ON:
Global Internet of Things Market segments
• By technology
o Software
o Platform
o Services
• By vertical
o Banking financial services and insurance
o Healthcare
o Retail
o Transportation
o Utilities
• Government and defense
• Global Internet of Things Market dynamics
• Global Internet of Things Market size
• Supply & Demand
• Current Trends/Issues/Challenges
• Competition & Companies Involved in the Market
• Value Chain of the Market
• Market Drivers and Restraints

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.




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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Internet of Things Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Market Dynamics
5.1. Growth Drivers
5.2. Restraints
5.3. Opportunity
5.4. Trends
6. Correlation & Regression Analysis
6.1. Correlation Matrix
6.2. Regression Matrix
7. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
8. Risk Analysis
8.1. Demand Risk Analysis
8.2. Supply Risk Analysis
9. Global Internet of Things Market Analysis
9.1. Porter Five Forces
9.1.1. The Threat of New Entrants
9.1.2. Bargaining Power of Suppliers
9.1.3. Threat of Substitutes
9.1.4. Rivalry
9.2. PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10. Global Internet of Things Market
10.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F
10.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11. Global Internet of Things Market Segmentation
11.1. By Regions
11.1.1. North America:(U.S. and Canada) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.5. The Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2. By Technology: Market Share (2020-2030F)
11.2.1. Software solutions, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2.2. Platforms, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2.3. Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3. By Vertical: Market Share (2020-2030F)
11.3.1. Banking financial services and insurance, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.2. Healthcare and life sciences, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.3. IT and ITeS, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.4. Retail and consumer goods, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.5. Telecom, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.6. Energy and utilities, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.7. Government and public sector, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.8. Manufacturing, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12. Company Profile
13. Royal Phillips
13.1. Company Overview
13.2. Company Total Revenue (Financials)
13.3. Market Potential
13.4. Global Presence
13.5. Key Performance Indicators
13.6. SWOT Analysis
13.7. Product Launch
14. Microsoft
15. Bosch
16. Happiest minds
17. Infosys
18. Google
19. Cisco
20. Vodafone
21. AWS
22. SAP
Consultant Recommendation
The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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