モノのインターネット(IoT)市場:セグメント別:技術別(ソフトウェアソリューション、プラットフォーム、サービス)、業種別(銀行金融サービス・保険、ヘルスケア、小売、運輸、公益事業、政府・防衛)、地域別 2014年2019年の市場規模、シェア、動向分析と2030年予測Internet of Things (IoT) Market: Segmented: By technology (software solution, platforms, and services), By vertical (Banking financial services and insurance, Healthcare, Retail, Transportation, Utilities and Government and defense) and Region Analysis of Market Size, Share and Trends for 2014 2019 and Forecasts to 2030 Covid-19がモノのインターネット(IoT)市場に与える影響 技術別(ソフトウェアソリューション、プラットフォーム、サービス)、業種別(銀行金融サービス・保険、医療、小売、運輸、公益事業、政府・防衛)、地... もっと見る
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サマリーCovid-19がモノのインターネット(IoT)市場に与える影響 技術別(ソフトウェアソリューション、プラットフォーム、サービス)、業種別(銀行金融サービス・保険、医療、小売、運輸、公益事業、政府・防衛)、地域別 -2014年~2019年の市場規模、シェア、動向の分析と2030年までの予測製品概要 世界のモノのインターネット(IoT)とは、相互に関連するコンピューティングデバイス、モノ、動物、機械、デジタルマシン、または人間で構成されるシステムであり、それらは人間の手を介さずにネットワーク経由でデータを転送する機能とともに、固有の識別子を備えている。IoTエコシステムは、組み込みシステムを使用してデータを収集、送信、処理するウェブ対応スマートデバイスで構成される。これらのデバイスはIoTゲートウェイに接続することでデータを共有し、データはクラウドに送られて分析される。技術の進歩により、ビルやホームオートメーション、インフラ、消費者向けスマートホーム・アプリケーション、環境モニタリング、医療・ヘルスケアなどのアプリケーションでIoTが使用されるようになった。接続されたスマートデバイスに対する需要の高まりが、IoT市場の成長をCAGRで牽引している。 市場ハイライト モノのインターネット(IoT)市場は、予測期間2021~2030年に21.90%のCAGRを予測 遠隔監視への注目の高まり、現金決済における人的やりとりを最小化するスマート決済技術の成長、ウェアラブルデバイス需要の高まりなどの要因が市場成長を促進する。Covid-19の発生により、大半の業務が危険にさらされ、組織は最適化されていない方法で機能することを余儀なくされているため、わずかな割合でも収益を改善できる革新的な分野を探している。 世界のモノのインターネット市場:セグメント テクノロジー別 ソフトウェア・セグメント、プラットフォーム、サービスに分類される。ソフトウェア・セグメントは、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予測されている。製造業などのIoTソフトウェアソリューションは大きな打撃を受けているが、組織は優先順位を変えつつある。 業種別 IoT市場は、銀行・金融サービス・保険、ヘルスケア、小売、運輸、公益事業、政府・防衛に分けられる。2020年には、ヘルスケア分野が最も高い投資額と成長率を記録すると推定されている。同分野は、質の高いサービスを提供するためのソリューションに迅速に対応する必要があるため、コヴィッド19の症例数が増加し、テクノロジーの主要なアダプターとなっている。輸送分野もコロナウィルスの中、必要不可欠な物資や食品の配達のニーズを満たすために企業によるドローンの使用により上昇している。 市場ダイナミクス ドライバー 遠隔ベースの労働力監視が市場成長を高める 抑制要因 顧客の期待がIoT市場の抑制要因になる 世界のモノのインターネット市場:主要プレーヤー - ロイヤル・フィリップス 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績指標, リスク分析, 最近の動向, 地域プレゼンス, SWOT分析 - IBM - マイクロソフト - ボッシュ - ハピエスト・マインド - インフォシス - グーグル - ボーダフォン - シスコ - AWS - SAP 世界のモノのインターネット市場に関する分析も含まれています: モノのインターネットの世界市場セグメント - 技術別 ソフトウェア o プラットフォーム サービス - 業種別 o 銀行・金融サービス・保険 o ヘルスケア o 小売 o 運輸 公益事業 - 政府および防衛 - モノのインターネット世界市場のダイナミクス - モノのインターネット世界市場規模 - 需要と供給 - 現在の動向/問題/課題 - 競合・参入企業 - 市場のバリューチェーン - 市場の促進要因と阻害要因 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次Contents1. Executive Summary 2. Internet of Things Market 2.1. Product Overview 2.2. Market Definition 2.3. Segmentation 2.4. Assumptions and Acronyms 3. Research Methodology 3.1. Research Objectives 3.2. Primary Research 3.3. Secondary Research 3.4. Forecast Model 3.5. Market Size Estimation 4. Average Pricing Analysis 5. Market Dynamics 5.1. Growth Drivers 5.2. Restraints 5.3. Opportunity 5.4. Trends 6. Correlation & Regression Analysis 6.1. Correlation Matrix 6.2. Regression Matrix 7. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape 8. Risk Analysis 8.1. Demand Risk Analysis 8.2. Supply Risk Analysis 9. Global Internet of Things Market Analysis 9.1. Porter Five Forces 9.1.1. The Threat of New Entrants 9.1.2. Bargaining Power of Suppliers 9.1.3. Threat of Substitutes 9.1.4. Rivalry 9.2. PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10. Global Internet of Things Market 10.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F 10.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 10.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11. Global Internet of Things Market Segmentation 11.1. By Regions 11.1.1. North America:(U.S. and Canada) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.5. The Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2. By Technology: Market Share (2020-2030F) 11.2.1. Software solutions, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2.2. Platforms, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2.3. Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3. By Vertical: Market Share (2020-2030F) 11.3.1. Banking financial services and insurance, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.2. Healthcare and life sciences, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.3. IT and ITeS, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.4. Retail and consumer goods, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.5. Telecom, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.6. Energy and utilities, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.7. Government and public sector, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.8. Manufacturing, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 12. Company Profile 13. Royal Phillips 13.1. Company Overview 13.2. Company Total Revenue (Financials) 13.3. Market Potential 13.4. Global Presence 13.5. Key Performance Indicators 13.6. SWOT Analysis 13.7. Product Launch 14. Microsoft 15. Bosch 16. Happiest minds 17. Infosys 18. Google 19. Cisco 20. Vodafone 21. AWS 22. SAP Consultant Recommendation The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.
SummaryThe impact of Covid-19 on Internet of Things (IoT) Market By technology (software solution, platforms, and services), By vertical (Banking financial services and insurance, Healthcare, Retail, Transportation, Utilities and Government and defense) and Region -Analysis of Market Size, Share and Trends for 2014 - 2019 and Forecasts to 2030 Table of ContentsContents1. Executive Summary 2. Internet of Things Market 2.1. Product Overview 2.2. Market Definition 2.3. Segmentation 2.4. Assumptions and Acronyms 3. Research Methodology 3.1. Research Objectives 3.2. Primary Research 3.3. Secondary Research 3.4. Forecast Model 3.5. Market Size Estimation 4. Average Pricing Analysis 5. Market Dynamics 5.1. Growth Drivers 5.2. Restraints 5.3. Opportunity 5.4. Trends 6. Correlation & Regression Analysis 6.1. Correlation Matrix 6.2. Regression Matrix 7. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape 8. Risk Analysis 8.1. Demand Risk Analysis 8.2. Supply Risk Analysis 9. Global Internet of Things Market Analysis 9.1. Porter Five Forces 9.1.1. The Threat of New Entrants 9.1.2. Bargaining Power of Suppliers 9.1.3. Threat of Substitutes 9.1.4. Rivalry 9.2. PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10. Global Internet of Things Market 10.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F 10.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 10.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11. Global Internet of Things Market Segmentation 11.1. By Regions 11.1.1. North America:(U.S. and Canada) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.5. The Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa) By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2. By Technology: Market Share (2020-2030F) 11.2.1. Software solutions, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2.2. Platforms, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2.3. Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3. By Vertical: Market Share (2020-2030F) 11.3.1. Banking financial services and insurance, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.2. Healthcare and life sciences, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.3. IT and ITeS, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.4. Retail and consumer goods, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.5. Telecom, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.6. Energy and utilities, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.7. Government and public sector, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.8. Manufacturing, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 12. Company Profile 13. Royal Phillips 13.1. Company Overview 13.2. Company Total Revenue (Financials) 13.3. Market Potential 13.4. Global Presence 13.5. Key Performance Indicators 13.6. SWOT Analysis 13.7. Product Launch 14. Microsoft 15. Bosch 16. Happiest minds 17. Infosys 18. Google 19. Cisco 20. Vodafone 21. AWS 22. SAP Consultant Recommendation The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.
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