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デジタル広告市場:プラットフォームタイプ別(モバイル、ラップトップ、デスクトップ、その他)、広告フォーマット別(検索エンジンマーケティング、ディスプレイ広告、オンラインクラシファイド広告、モバイル広告、ソーシャルメディア広告、動画広告、その他)、エンドユーザー別(自動車、小売、BFSI、ヘルスケア、テレコム、その他)と地域別 - 2019~2020年の市場規模、シェア&トレンドと2030年の予測でグローバルに分析している。


Digital Advertising Market : Segmented By Platform Type (Mobile, Laptop and Desktop and Others); By Ad Format (Search Engine Marketing, Display Advertising, Online Classifieds Ads, Mobile Advertising, Social Media Advertising, Video Advertising and Others); By End User (Automotive, retail, BFSI, Healthcare, Telecom and Others) and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019 – 2020 and Forecasts to 2030

製品概要 インターネットをツールとして、特定の利用者に広告や宣伝メッセージを配信する手法は、インターネット広告として知られています。ターゲットとなる顧客が購入などの特定のステップを踏むよう動機付け... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年5月31日 US$4,350
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
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178 英語

 

サマリー

製品概要
インターネットをツールとして、特定の利用者に広告や宣伝メッセージを配信する手法は、インターネット広告として知られています。ターゲットとなる顧客が購入などの特定のステップを踏むよう動機付けることを目的としており、ウェブサイトのトラフィックやブランドの認知度を高めるのに役立ちます。これは、任意の組織が新しいクライアントを誘致し、その範囲を拡大し、その収益源を多様化するための最も効率的な方法の1つです。企業は、電子ニュースレター、検索エンジン、互換性のあるブログ、雑誌や新聞のオンライン版でインターネット上の広告を出し、インターネットで買い物や情報収集をする人々に手を差し伸べます。インターネット広告は、適切な視聴者を見つけることでマーケティング担当者を支援するだけでなく、ターゲットとなる視聴者を維持するための迅速かつシンプルな方法でもあります。

市場ハイライト
デジタル広告の世界市場は、2030年に19.48%のCAGRを記録する見込みです。
デジタル広告の世界市場は、2020年の1,917億4,000万米ドルから、今後数年間、すなわち2021年から30年にかけて、年平均成長率19.48%で2030年には1,1363億米ドルを突破すると予想されています。新聞、雑誌、テレビなどの他のチャネルとは対照的に、オンライン広告はコストが低いです。それは、企業が観客や地理的な場所の多種多様に彼らの商品やサービスを販売することができます。オンライン広告は、ビッグデータとオンライン消費者調査の利用可能性により、希望する視聴者に到達することができるようになりました。これは、インターネットのグローバルリーチがますます広がっていることと相まって、業界に活気を与えています。さらに、スマートフォンを利用したインターネット広告の需要がますます高まっていることを受け、業界各社は新しいインターネット広告ソリューションを用意しており、これがインターネット広告市場をさらに押し上げると予想されます。



デジタル広告の世界市場セグメント別
2020年から30年にかけて、モバイル分野のCAGRが最も高く成長する
デジタル広告の世界市場は、プラットフォームの種類別に、モバイル、ラップトップおよびデスクトップ、その他に分類されます。モバイル端末やモバイルインターネットユーザーの増加、ソーシャルメディアの普及、モバイル端末の利用時間の増加などにより、2020年にはモバイルセグメントが最大の市場シェアを占めた。また、Web系広告業界の主要プレイヤーは、モバイル端末に対応したモバイル広告コンテンツを制作・作成しています。さらに、携帯電話を使ってインターネットにアクセスし、インターネットを利用したショッピングサービスを楽しむ人が増えていることから、EコマースやMコマースの増加が、モバイルプラットフォームでのインターネット広告の成長を促進しています。

検索エンジンマーケティング分野が2020年~30年にかけて最も高いCAGRで成長する
デジタル広告の世界市場は、広告フォーマット別に、検索エンジンマーケティング、ディスプレイ広告、オンラインクラシファイド広告、モバイル広告、ソーシャルメディア広告、動画広告、その他に分類されます。予測期間中、オンラインショッピングやリサーチをする人が増えていることから、サーチエンジンマーケティングの分野が最も速いペースで拡大すると予測されます。また、多国籍企業がインターネット上でよりアクセスしやすく、検索しやすく、アクセスしやすくなることが、検索エンジン広告市場を前進させる要因となっています。しかし、ソーシャルメディア・チャンネルの需要が増加していることから、ソーシャルメディア広告の分野が最も速いペースで成長すると予測されています。

2020~30年の間に小売セグメントが最も高いCAGRで成長へ
デジタル広告の世界市場は、エンドユーザー別に自動車、小売、BFSI、ヘルスケア、テレコム、その他に分類されます。小売セグメントが2020年に最大の市場シェアを獲得した理由は、競争が激化し革新的な市場において、小売業や消費財業界の中小企業が大企業と競争する必要性が高まっているためである 各種小売業者は、自社の顧客認知度を高め、ECページへのアクセスを促進するために、インターネットマーケティングキャンペーンを展開している。

マーケットダイナミクス
ドライバー
コスト効率、ビッグデータおよびオンライン消費者調査の利用可能性
新聞、雑誌、テレビなど他のチャネルと比較すると、オンライン広告はコストが低い。オンライン広告は、新聞や雑誌、テレビといった他のチャネルに比べてコストが低く、さまざまなオーディエンスや地域に向けて商品やサービスを販売することができます。オンライン広告は、ビッグデータとオンライン消費者調査の可用性に起因する所望の聴衆に到達することができるようになりました。これは、インターネットの世界的な普及と相まって、この業界に活気を与えています。さらに、ここ数年で、ソーシャルメディアとモバイル機器の普及が進みました。この傾向を受けて、ブランドはクリエイティブで魅力的なソーシャルメディア広告に投資することが奨励されています。さらに、多くのオンライン新興企業が、従来の広告から、中小企業でも簡単に広告を出せるセルフサービス型のサイトへと移行しています。これらのオンライン・プラットフォームは、企業がマーケティング戦略を監視し、顧客に直接商品を販売できるようにすることで、コスト削減を支援します。

高速インターネットの普及と新たな広告ソリューション
スマートフォンによる高速インターネットの普及により、顧客と商品・販売者のコミュニケーションのあり方が大きく変化しています。ブランドにとって、モバイル広告を通じて消費者のニーズを認識し、購買意欲を高めることが重要となっており、この要因はインターネット広告業界の成長を加速させると予想される。広告主は、スマートフォンが提供するリアルタイムのマーケティング機会を利用して、実際にブランドとのつながりを求めている消費者とコミュニケーションをとることができる。さらに、スマートフォンを利用したインターネット広告の需要がますます高まっていることを受け、業界各社は新たなインターネット広告ソリューションを用意しており、インターネット広告市場のさらなる拡大が期待されています。

抑制要因
顧客データ、制作コストの上昇
一方、顧客データは市場に属しているため、予測期間中は抑制要因となる可能性があります。市場の生産コストの上昇は、世界のデジタル広告市場産業にマイナスの影響を及ぼしています。

世界のデジタル広告市場主要プレイヤー
アマゾン

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

アップル
ツイッター
ベライゾン
Sina
Facebook Inc.
Google, Inc.
マイクロソフト株式会社
ノキア
その他の主要プレイヤー
デジタル広告の世界市場地域別
デジタル広告の世界市場は、地域分析に基づき5つの主要地域に区分されます。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋、中東とアフリカが含まれています。北米のグローバルデジタル広告市場は、収益の面で2020年に最大の市場シェアを保持した。北米で調査された市場の成長は、デジタル広告、特にオンライン広告への投資の急拡大によって促進されると予想されます。また、同地域はスマートフォンやオンライン操作に精通し、先進的であるため、マーケティング担当者に多くの機会を提供しています。さらに、米国はオンライン広告ベンダーの存在感が強く、市場の成長に寄与しています。



デジタル広告の世界市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルグ、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域
デジタル広告の世界市場に関する分析も含まれています。
デジタル広告のセグメント
デジタル広告のセグメント:プラットフォームの種類別。
モバイル
ラップトップとデスクトップ
その他
広告フォーマット別
サーチエンジンマーケティング
ディスプレイ広告
オンラインクラシファイド広告
モバイル広告
ソーシャルメディア広告
動画広告
その他
エンドユーザー別
自動車関連
小売
ヘルスケア
BFSI
テレコム
その他
デジタル広告の市場動向
デジタル広告の市場規模
需要と供給
現在の動向/課題/問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と抑制要因
デジタル広告の世界市場レポート範囲とセグメンテーション

よくある質問
デジタル広告の市場規模は?
デジタル広告の世界市場の成長率は?
デジタル広告の世界市場において最大のシェアを占めるセグメントはどこか?
デジタル広告の世界市場のキープレイヤーは?
デジタル広告の世界市場を牽引する要因は?

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Digital Advertising Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Digital Advertising Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Digital Advertising Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Digital Advertising Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By platform type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Mobile, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Laptops and Desktops, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Ad Format: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Search Engine Marketing, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Display Advertising, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Online Classifieds Ads, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Mobile Advertising, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.5. Social Media Advertising, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.6. Video Advertising, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.7. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By end user: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Automotive, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Retail, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Healthcare, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. BFSI, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.5. Telecom, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.6. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Amazon
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Apple Inc.
3. Twitter
4. Verizon
5. Sina
6. Facebook Inc.
7. Google, Inc.
8. Microsoft Corporation
9. Nokia
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

Product Overview
The method of using the internet as a tool to distribute advertisement or promotional messages to a specific audience is known as internet advertising. It is designed to motivate the targeted customer to take a particular step, such as making a purchase, which helps to increase website traffic and brand awareness. It's one of the most efficient ways for any organization to attract new clients, extend their reach, and diversify their revenue streams. Businesses advertise on the internet in e-newsletters, search engines, compatible blogs, and online versions of magazines and newspapers to reach out to people who shop or collect information on the internet. Internet advertising not only assists marketers in locating the right audience, but it is also a quick and simple way to keep the target audience engaged.

Market Highlights
Global Digital Advertising Market is expected to project a notable CAGR of 19.48% in 2030.
Global Digital Advertising Market to surpass USD 1136.3 billion by 2030 from USD 191.74 billion in 2020 at a CAGR of 19.48% in the coming years, i.e., 2021-30. When opposed to other channels such as newspapers, magazines, and television, online advertising is less costly. It enables businesses to market their goods or services to a wide variety of audiences and geographical locations. Online ads can now reach the desired audience due to the availability of big data and online consumer research. This, combined with the internet's ever-increasing global reach, is giving the industry a boost. Furthermore, industry players have new internet advertising solutions in response to the increasingly rising demand for smartphone-based internet advertising, which is expected to propel the internet advertising market even further.



Global Digital Advertising Market: Segments
Mobile segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Digital Advertising Market is segmented by platform type into Mobile, Laptop and desktop and Others. Mobile segment held the largest market share in the year 2020 due to a rise in the number of mobile device and mobile internet users, the prevalence of social media, and the amount of time spent on mobile devices. In addition, the major players in the web-based advertising industry create and produce mobile advertising content that is compatible with mobile devices. Moreover, as more people use their cell phones to access the internet and enjoy internet-based shopping services, the increase in e-commerce and m-commerce propels growth in internet ads on mobile platforms.

Search Engine Marketing segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Digital Advertising Market is segmented by Ad format into Search Engine Marketing, Display Advertising, Online Classifieds Ads, Mobile Advertising, Social Media Advertising, Video Advertising, and Others. Over the forecast period, the Search Engine Marketing segment is projected to expand at the fastest pace since the number of people shopping and researching items online is increasing. Additionally, the need for multinational corporations to become more reachable, searchable, and accessible on the internet is driving the search engine advertisement market forward. However, due to the increasing demand for social media channels, the social media advertisement segment is projected to rise at the fastest rate.

Retail segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Digital Advertising Market is segmented by End-user into Automotive, retail, BFSI, Healthcare, Telecom, and others. The retail segment held the largest market share in the year 2020 because of the increased need for smaller companies in the retail and consumer goods industries to compete with larger organizations in an increasingly competitive and innovative marketplace Various retailers are developing their internet marketing campaigns in order to raise customer awareness of their companies and drive traffic to their e-commerce pages.

Market Dynamics
Drivers
Cost efficiency and availability of big data and online consumer research
When opposed to other channels such as newspapers, magazines, and television, online advertising is less costly. It enables businesses to market their goods or services to a wide variety of audiences and geographical locations. Online ads can now reach the desired audience due to the availability of big data and online consumer research. This, combined with the internet's ever-increasing global reach, is giving the industry a boost. In addition, over the last few years, social media and mobile devices have grown in popularity. Brands are being encouraged to invest in creative and engaging social media ads as a result of this trend. Furthermore, a number of online start-ups are moving away from conventional advertising and toward self-serve sites that make it easy for small businesses to advertise. These online platforms help businesses cut costs by allowing them to monitor their marketing strategies and sell goods directly to customers.

Availability of high-speed internet and new advertising solutions
Due to the widespread availability of high-speed internet on smartphones, the way customers communicate with different products or sellers has changed dramatically. This factor is expected to accelerate the growth of the internet advertising industry, as it has become critical for brands to recognize consumers' needs through mobile ads and to encourage them to buy. Advertisers may communicate with consumers who actually want to connect with their brands using real-time marketing opportunities provided by smartphones. Furthermore, industry players have new internet advertising solutions in response to the increasingly rising demand for smartphone-based internet advertising, which is expected to propel the internet advertising market even further.

Restraint
Customer data and rising production cost
Customer data, on the other hand, belongs to the marketplace, which could serve as a restraint over the forecast period. Rising production costs for the market are having a negative effect on the Global Digital Advertising Market industry.

Global Digital Advertising Market: Key Players
Amazon

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Apple Inc.
Twitter
Verizon
Sina
Facebook Inc.
Google, Inc.
Microsoft Corporation
Nokia
Other Prominent Players
Global Digital Advertising Market: Regions
Global Digital Advertising Market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa. Global Digital Advertising Market in North America held the largest market share in the year 2020 in terms of revenue. The growth of the market studied in North America is expected to be fueled by rapidly growing investments in digital advertising, especially online ads. In addition, the area is well-versed and advanced in terms of smartphones and online operation, providing marketers with numerous opportunities. Furthermore, the United States has a strong presence among online advertising vendors, which contributes to the market's growth.



Global Digital Advertising Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Digital Advertising Market report also contains analysis on:
Digital Advertising Segments:
By Platform type:
Mobile
Laptop and Desktops
Others
By Ad format
Search Engine Marketing
Display Advertising
Online Classifieds Ads
Mobile Advertising
Social Media Advertising
Video Advertising
Others
By End-user
Automotive
Retail
Healthcare
BFSI
Telecom
Others
Digital Advertising Market Dynamics
Digital Advertising Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Global Digital Advertising Market Report Scope and Segmentation

Frequently Asked Questions
How big is the Global Digital Advertising market?
What is the Global Digital Advertising market growth?
Which segment accounted for the largest Global Digital Advertising market share?
Who are the key players in the Global Digital Advertising market?
What are the factors driving the Global Digital Advertising market?



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Digital Advertising Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Digital Advertising Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Digital Advertising Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Digital Advertising Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By platform type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Mobile, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Laptops and Desktops, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Ad Format: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Search Engine Marketing, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Display Advertising, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Online Classifieds Ads, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Mobile Advertising, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.5. Social Media Advertising, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.6. Video Advertising, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.7. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By end user: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Automotive, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Retail, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Healthcare, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. BFSI, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.5. Telecom, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.6. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Amazon
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Apple Inc.
3. Twitter
4. Verizon
5. Sina
6. Facebook Inc.
7. Google, Inc.
8. Microsoft Corporation
9. Nokia
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/14 10:27

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