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オートモーティブ・アフターマーケットセグメント別。車種別(乗用車、商用車)、交換部品別(バッテリー、ブレーキパッド、フィルター、ガスケット&シール、照明部品、ホイール&タイヤ)、地域別 ~2019~2020年の市場規模・シェア・動向と2031年までの予測に関する世界的な分析


Automotive After Market: Segmented: By Vehicle Type (Passenger Cars and Commercial vehicles), By Replacement Part (Battery, Brake Pads, Filters, Gaskets & Seals, Lighting Components and Wheels and Tires), And Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2019–2020 And Forecasts To 2031

[ 170 + ページリサーチレポート ]自動車アフター市場は、2021年の5661億米ドルから2031年には922億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から31年の間にCAGR5%で推移すると予想されています。 製品の概... もっと見る

 

 

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Fatpos Global
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2022年5月31日 US$4,950
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サマリー

[ 170 + ページリサーチレポート ]自動車アフター市場は、2021年の5661億米ドルから2031年には922億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から31年の間にCAGR5%で推移すると予想されています。

製品の概要
自動車部品のアフターマーケットとは、自動車が工場から出荷された後に取り付けられる自動車部品やコンポーネントを指します。この業界には、自動車部品、交換用タイヤ、設備、サービス修理、自動車修理、自動車販売直後に販売される付属品などが含まれる。あらゆる種類の自動車部品や付属品の製造、流通、小売、取り付け、再製造を行う事業者を対象とする。技術の向上により、自動車修理や部品販売のデジタル化が進み、自動車アフターマーケット業界の発展に寄与しています。

市場ハイライト
自動車アフターマーケットの世界市場は、2031年には5%という顕著なCAGRを予測。

この市場は主に、排気音、速度、外観の要素など、自動車の総合的な性能を向上させたいという自動車所有者の願望によって推進されています。



世界の自動車用アフターマーケット セグメント
ホイールとタイヤセグメントは2021年から31年の間に最も高いCAGRで成長する

市場は交換部品の種類により、バッテリー、ブレーキパッド、フィルター、ガスケットおよびシール、照明部品、ホイールおよびタイヤ、その他に分けられる。2020年には、世界市場のホイール・タイヤ部門が収益の大半を占めると予想されます。自動車乗員の安全性への関心が高まっていることに加え、軽量で費用対効果の高いソリューションを導入して自動車の総重量を下げるための主要アフターマーケットプレーヤーによる研究開発により、ホイールとタイヤの分野が最大の市場シェアの1つを占めると予想されます。

2021年から31年の間に乗用車セグメントが最も高いCAGRで成長する

市場は、車種によって乗用車と商用車に分けられます。商用車の排ガス規制が近づいており、エンジンエレクトロニクスの使用量が増えることでメンテナンス面への影響が懸念されるため、商用車セグメントは安定した成長が見込まれます。また、リマニュファクチャリングは、車両保証、耐用年数の延長、性能の向上をもたらしますが、新品の部品に高い費用をかける必要はありません。商用車セグメントは、これらの主要な変数によって影響を受けると予想されます。



市場ダイナミクス
ドライバー
価格の透明性と供給の多様性が向上している。

先進国、新興国を問わず、ソーシャルメディアなどのデジタルプラットフォームは、顧客のリサーチや購買プロセスにおいて、ますます大きな影響力を持つようになっています。オンライン販売チャネルは、顧客が部品の価格情報に素早くアクセスできるようにし、エンドユーザーはこれらの方法で購入する自動車部品を決定しています。顧客はオンライン・フォーラムに参加することで、セミナーの品質や有用性についての同業者の意見を得ることができます。サプライヤー、OEM、ディーラー、ワークショップ・チェーンは、オンライン・プレゼンスの開発を進めており、Hella GmbH & Co.KGaA のような大手企業は、すでにオンライン・プラットフォームを構築している。デジタル販売方式は、バリューチェーンのスリム化・短縮化も可能にし、サプライヤーを支援します。

OEMのアフターマーケット活動への拡大が市場成長を牽引

OEMは、自動車ブランド以外の修理工場のネットワークを構築するなどして、自動車部品アフターマーケットバリューチェーンへの参加と注目を飛躍的に高めている。独立系アフターマーケット企業と競合し、顧客をより長くネットワークに留めるために、主要な市場参加者は、車齢に左右される市場に対応するために、セカンドサービス形式、セカンドブランド、または再生部品を提供している。OEMはまた、顧客体験を向上させ、差別化されたアフターサービスソリューションを開発することに注力している。例えば、車両接続を利用して顧客を維持し、サービスや修理の意思決定を自動化することなどが挙げられる。

抑制要因
自動車安全技術の採用、電気自動車の販売台数の増加。

自動車に検知器を使用し、最適な運転行動を実現することで、特に日々厳しい運転条件にさらされるブレーキやタイヤなどの車両の摩耗や損傷を減らすことができる。この点で、交換部品の必要性を最小限に抑えることができ、業界の成長を阻害する可能性があります。また、自動車部品の劣化を防ぐための新しい原材料の研究開発が進んでいるため、製品の普及はさらに制限されています。

世界の自動車用アフターキープレーヤー
ロバート・ボッシュGmbH
会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

株式会社デンソー
マグナ・インターナショナル・インク
コンチネンタルAG
ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAG
アイシン精機株式会社
リア・コーポレーション
ヴァレオSA
株式会社ブリヂストン
フォルシア
その他の著名なプレーヤー
自動車アフターマーケットの世界地域
自動車アフターマーケットの世界市場は、地域分析に基づき、5つの主要地域に区分されます。北米、中南米、欧州、アジア太平洋地域、中東・アフリカ地域です。アジア太平洋地域は、乗用車・商用車ともに販売台数が伸びていることが特徴です。また、新たな税制改革の結果、部品販売業者の統合が進んでおり、現在の未組織部門を駆逐する上で大きな意味を持ちます。これらの要因から、APAC地域は世界市場の中で主導的な地位を占めると予想されます。



コビッド19の自動車アフターマーケットへの影響
コビド19の危機は、世界的に統合された自動車部門に重大かつ急速な影響を及ぼした。自動車組立工場の閉鎖、大規模な製造休止、アフターマーケット製品の輸出の中断は、すでに世界的な需要の落ち込みに苦しんでいる自動車部門に大きな負担を与えている。COVID-19のために家に閉じこもり、さらに経済が低迷しているため、自動車の消耗が少なくなっている。パンデミックは、自動車用アフターマーケット部品の販売にも影響を及ぼした。一方、自動車の高齢化は、将来的にこのような自動車部品の需要を高めると予測されています。

世界の自動車用アフターマーケット市場は、さらに地域別に以下のように区分されます。

北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の他の地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域
自動車用アフターマーケットの世界レポートでは、以下の分析も行っています。
自動車用アフターマーケット市場

車種別
乗用車
商用車
交換部品別
バッテリー
ブレーキパッド
フィルター
ガスケット&シール
ライティングコンポーネント
ホイール・タイヤ
自動車用アフターダイナミクス
自動車アフターサイズ
需要と供給
現在の動向/課題/問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
自動車用アフターマーケットのレポート範囲とセグメンテーション
レポート属性の詳細
2021年の市場規模値 5661億米ドル
2031年の売上高予測 9,220億米ドル
2021年から2031年までの成長率CAGRは5%。
推計の基準年 2020年
数量単位
2021年から2031年までの売上高(USD)およびCAGR

レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント 車種、交換部品、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東&アフリカ(MEA)
主要企業 Robert Bosch GmbH、株式会社デンソー、Magna International Inc.、Continental AG、ZF Friedrichshafen AG、アイシン精機株式会社、Lear Corp.、Valeo SA、Bridgestone、株式会社フォルシアおよびその他の有力企業。

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Automotive After Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Automotive After Market Analysis
10.1. Porter Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Automotive After Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2031F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12. Global Automotive After Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.5. the Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2. By Vehicle Type: Market Share (2020-2031F)
12.2.1. Passenger Cars, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.2. Commercial vehicles, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3. By Replacement Type: Market Share (2020-2031F)
12.3.1. Battery, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.2. Brake Pads, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.3. Filters, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.4. Gaskets & Seals, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.5. Lighting Components, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.6. Wheels and Tires, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
13. Company Profile
13.1. Robert Bosch GmbH
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Company Total Revenue (Financials)
13.1.3. Market Potential
13.1.4. Global Presence
13.1.5. Key Performance Indicators
13.1.6. SWOT Analysis
13.1.7. Product Launch
13.2. Denso Corporation
13.3. Magna International Inc.
13.4. Continental AG
13.5. ZF Friedrichshafen AG
13.6. Aisin Seiki Co.
13.7. Lear Corp.
13.8. Valeo SA
13.9. Bridgestone Corporation
13.10. Faurecia
13.11. Other Prominent Players
13.11.1. Consultant Recommendation
13.11.2. The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

[ 170 + Pages Research Report ]Automotive After Market to surpass USD 922 billion by 2031 from USD 566.1 billion in 2021 at a CAGR of 5% in the coming years, i.e., 2021-31.

Product Overview
The aftermarket for automotive parts refers to auto parts and components installed after the vehicle has left the factory. This industry includes car components, replacement tires, equipment, service repairs, auto repair, and accessories sold just after the vehicle's original sale. It covers businesses that manufacture, distribute, retail, install, and remanufacture all types of automobile parts and accessories. Due to technology improvements, the digitalization of vehicle repair and component sales has emerged, which has aided the automotive aftermarket industry's progress.

Market Highlights
Global Automotive After-market is expected to project a notable CAGR of 5% in 2031.

The market is primarily driven by car owners' desire to improve their vehicle's overall performance of exhaust noise, speed, and cosmetic factors, among other things.



Global Automotive After Segments
Wheels and Tires segment to grow with the highest CAGR during 2021-31

The market is divided into batteries, brake pads, filters, gaskets and seals, lighting components, wheels and tires, and others based on the type of replacement parts. In 2020, the global market's wheels and tires sector will account for the majority of revenue. Due to an increased focus on the safety of vehicle occupants, as well as research & development by major aftermarket players to lower the total weight of a vehicle by implementing lightweight and cost-effective solutions, the wheels and tires segment is expected to witness one of the largest market shares.

Passenger cars segment to grow with the highest CAGR during 2021-31

The market is divided into Passenger cars and commercial vehicles based on vehicle type. Due to forthcoming emission standards for commercial vehicles, which are likely to affect the maintenance side via higher usage of engine electronics, the commercial vehicles segment is anticipated to see stable growth in this market. The rise in remanufacturing also provides vehicle warranty coverage, extended service life, and improved performance without the high expense of new parts. The commercial vehicle segment is expected to be impacted by these primary variables.



Market Dynamics
Drivers
Price transparency and supply diversity are both improving

In both developed and emerging economies, digital platforms such as social media are increasingly influential in customer research & purchasing processes. Online sales channels provide customers with quick access to pricing information for parts, and end-users use these methods to decide which car parts to purchase. Customers can get a peer opinion on the quality and usefulness of seminars by participating in online forums. Suppliers, OEMs, dealers, and workshop chains are developing their online presence, and some major firms, such as Hella GmbH & Co. KGaA, have already established online platforms. A digital sales approach also allows for a leaner, shorter value chain, which helps suppliers.

OEM Expansion into Aftermarket Activities to Drive Market Growth

The original equipment manufacturer has increased exponentially their participation and attention in the automobile parts aftermarket value chain, for example, by establishing networks of non-car brand-specific repair shops. To compete alongside independent aftermarket companies and retain clients in their networks longer, major market participants have offered second service formats, second brands, or remanufactured parts to stay up with the vehicle-age-driven market. OEMs are also focusing on improving the customer experience and developing differentiated aftermarket service solutions, such as utilizing vehicle connections to retain customers and automate service and repair decision-making.

Restraint
Adoption of auto safety technology & rising electric vehicle sales.

The use of detectors in automobiles, which results in optimal driving behavior, reduces vehicle wear and tear, especially for brakes and tires, that are subjected to tough driving conditions daily. This aspect minimizes the need for replacement parts, which could stifle industry growth. Product penetration is further limited by ongoing research & development for new raw materials to prevent the deterioration of automotive parts.

Global Automotive After Key: Players
Robert Bosch GmbH
Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Denso Corporation
Magna International Inc.
Continental AG
ZF Friedrichshafen AG
Aisin Seiki Co.
Lear Corp.
Valeo SA
Bridgestone Corporation
Faurecia
Other Prominent Players
Global Automotive After Regions
Global Automotive after-market is segmented based on regional analysis into five major regions: North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa. The rising market in the Asia Pacific is characterized by expanding vehicular sales of both passenger automobiles and commercial vehicles. In addition, there has been an increase in consolidation among parts distributors, as a result of new tax reforms, which are significant for displacing the current unorganized sector. These factors are expected to propel APAC to a leading position in the worldwide market.



Impact of Covid-19 on Automotive After Market
The COVID-19 crisis had a significant and rapid impact on the globally integrated automobile sector. Closures of auto assembly factories, large-scale manufacturing pauses, and disruptions in aftermarket product exports are putting enormous strain on the automotive sector, which is already suffering from a global demand downturn. People stay at home because of COVID-19, and also the economy has entered a slump, causing less wear - and - tear on their vehicles. The pandemic had an impact on aftermarket automobile part sales. The aging fleet of vehicles, on the other hand, is predicted to boost demand for such automotive components in the future years.

Global Automotive After is further segmented by region into:

North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – the United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
the Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Automotive After report also contains analysis on:
Automotive After Segments:

By Vehicle Type
Passenger Cars
Commercial vehicles
By Replacement Part
Battery
Brake Pads
Filters
Gaskets & Seals
Lighting Components
Wheels and Tires
Automotive After Dynamics
Automotive After Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Automotive After Market Report Scope and Segmentation
Report Attribute Details
The market size value in 2021 USD 566.1 billion
The revenue forecast in 2031 USD 922 billion
Growth Rate CAGR of 5% from 2021 to 2031
The base year for estimation 2020
Quantitative units
Revenue in USD billion and CAGR from 2021 to 2031

Report coverage Revenue forecast, company ranking, competitive landscape, growth factors, and trends
Segments covered Vehicle type, Replacement Part, and Region
Regional scope North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East & Africa (MEA)
Key companies profiled Robert Bosch GmbH, Denso Corporation, Magna International Inc., Continental AG, ZF Friedrichshafen AG, Aisin Seiki Co., Lear Corp., Valeo SA, Bridgestone, Corporation, Faureciaand Other Prominent Players



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Automotive After Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Automotive After Market Analysis
10.1. Porter Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Automotive After Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2031F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12. Global Automotive After Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.5. the Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2. By Vehicle Type: Market Share (2020-2031F)
12.2.1. Passenger Cars, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.2. Commercial vehicles, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3. By Replacement Type: Market Share (2020-2031F)
12.3.1. Battery, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.2. Brake Pads, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.3. Filters, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.4. Gaskets & Seals, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.5. Lighting Components, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.6. Wheels and Tires, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
13. Company Profile
13.1. Robert Bosch GmbH
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Company Total Revenue (Financials)
13.1.3. Market Potential
13.1.4. Global Presence
13.1.5. Key Performance Indicators
13.1.6. SWOT Analysis
13.1.7. Product Launch
13.2. Denso Corporation
13.3. Magna International Inc.
13.4. Continental AG
13.5. ZF Friedrichshafen AG
13.6. Aisin Seiki Co.
13.7. Lear Corp.
13.8. Valeo SA
13.9. Bridgestone Corporation
13.10. Faurecia
13.11. Other Prominent Players
13.11.1. Consultant Recommendation
13.11.2. The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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