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液体包装市場:包装タイプ別(フレキシブル、リジッド)、技術別(無菌液体包装、ブロー成形、フォームフィルシール技術)、包装材料別(樹脂、ガラス、紙、その他)、用途別(食品・飲料、医薬品、美容・パーソナルケア、家庭用品、その他)及び地域 - 2019-2020年の市場規模、シェア、トレンド、2030年までの展望の世界的分析


Liquid Packaging Market by Packaging Type (Flexible and Rigid); By Technique (Aseptic Liquid Packaging, Blow Molding and Form Fill Seal Technology); By Packaging Material (Resin, Glass, Paper and Others); By Application (Food & Beverage, Pharmaceutical, Beauty & Personal Care, Household Care and Others) and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019– 2020 and Forecasts to 2030

製品概要 包装は、製品の保管、流通、販売、使用のために製品を保護する安全技術である。液体包装は、食品、飲料、液体などの消耗品を輸送・保管中の損傷や微生物汚染から保護するために行われる包装技術です。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年4月26日 US$4,950
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155 英語

 

サマリー

製品概要
包装は、製品の保管、流通、販売、使用のために製品を保護する安全技術である。液体包装は、食品、飲料、液体などの消耗品を輸送・保管中の損傷や微生物汚染から保護するために行われる包装技術です。適切な輸送と長期保存のためには、液体包装の選択が重要です。液体包装には、硬質包装と軟質包装があります。硬質包装にはボトルやコンテナ、軟質包装にはスクイーズチューブ、フィルム、バッグオンボックス、カートン、スタンドアップパウチなどがあります。液体包装は、製品の鮮度を保つのに役立ち、製品を湿気から守るのに重要な役割を担っています。液体包装は、シェルライフの改善、リサイクル性の向上、高い環境適合性、輸送の利便性を提供します。

市場ハイライト
液体包装の世界市場は2030年に4.49%のCAGRを予測
液体包装の世界市場は、食品・飲料業界の急速な拡大により、2020年の3462億6000万ドルから2030年にはCAGR4.49%で5374億5000万ドルを突破すると予測されています。液体包装は、耐引裂性、耐熱性、水分損失、コスト効率などの特性により、さまざまなエンドユーザー産業で広く使用されています。さらに、包装規格の技術的進歩、包装された食品やFMCGの需要のエスカレート、電子商取引活動の増加、持続可能で軽量な包装に対する高い需要が、世界の液体包装市場の成長を刺激しています。



世界の液体包装の最近のハイライト
2019年6月、ダブリン-に拠点を置くパッケージング企業であるSmurfit Kappa Group plcは、オリーブオイル用のスタンドアップパウチを発表しました。新パウチは1.5リットルサイズで、自動・半自動充填機どちらにも対応している

2018年9月、日本製紙株式会社は、紙製パッケージの無菌充填システム「NSATOM」を発売しました。粒子・長繊維・高粘度の飲料の包装をアシストする斬新なシステムです。

世界のリキッドパッケージングセグメント
2021-30年の間、リジッドセグメントが最も高いCAGRで成長する
世界のリキッドパッケージングは、パッケージングタイプ別にフレキシブルとリジッドに分類されます。リジッド、セグメントは、2020年に最大の市場シェアを獲得しました。リジッド包装には、カートン、板紙、PETボトル、缶が含まれます。PETボトルは、炭酸飲料、水、飲料、乳製品、アルコールなどの液体製品に広く使用されています。

無菌液体包装分野は2021~30年に最も高いCAGRで成長する
世界の液体包装は、技術別に無菌液体包装、ブロー成形、フォームフィルシール技術に分けられる。アセプティックリキッドパッケージング、セグメントは2020年に最大の市場シェアを占め、今後数年間も市場を支配し続けるでしょう。市場のこのセグメントの成長は、パーソナルケア、医薬品液体製品、飲料の包装のための無菌包装の用途の増加によってもたらされます。

食品・飲料セグメントは2021-30年の間に最も高いCAGRで成長する
世界の液体包装は、用途別に食品・飲料、医薬品、美容・パーソナルケア、家庭用品、その他に分類されます。食品・飲料、セグメントは2020年に最大の市場シェアを占め、今後数年間も市場を支配し続けるでしょう。このセグメントの成長は、液体食品や飲料の需要が高まっていることに起因しています。これに加えて、新興国でのeコマース産業の成長が、このセグメントの成長を促進しています。

市場ダイナミクス
ドライバー
環境に優しいパッケージング・カートンに対する消費者の意識の高まり
消費者は環境に優しい包装を求める傾向にあり、これが液体包装の需要を押し上げる大きな要因になると予想されます。また、段ボール製品はリサイクル可能であるため、都市ゴミや長期的な生産コストを削減することができます。無菌カートンは、主に板紙でできており、プラスチックとアルミニウムの薄い層があります。このようなカートンは、保存料を加えなくても食品を長期間保存するのに役立ちます。さらに、飲料業界では、このカートンによって防腐剤が不要になり、食品を長期間保存できるようになるため、無菌包装が非常によく使われています。

食品・飲料用パッケージ製品の需要拡大
ライフスタイルの変化や可処分所得の増加に伴い、果物、野菜、ジュースなど、包装された食品や飲料の需要が高まっています。さらに、FMCG業界の堅調な成長は、予測される年月の間、液体包装の需要を促進する可能性があります。消費者の速いペースのライフスタイルは、FMCG製品の需要を推進しています。さらに、フレキシブル液体包装は、鮮度を維持する能力、食品のシェルライフの増加、利便性、包装コストの削減、材料の無駄の排除などの特定の利点を提供し、液体包装市場の成長をさらに後押しする可能性があります。

抑制要因
環境問題
液体包装市場には、PE、PET、PPを含む様々な樹脂が使用されています。これらの樹脂の使用は、液体包装市場の成長における制約として作用する可能性のある、二酸化炭素排出量の増加をもたらしています。これらの樹脂を加工する際に、有害な副産物が発生し、それがカーボンフットプリントの増加の一因となる可能性があります。この要因は、リキッドパッケージング市場にマイナスの影響を与える可能性があります。

世界のリキッドパッケージング主要企業
ダウ・ケミカル社

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

アクゾノーベルN.V.
モンディ・ピーエルシー
エクソン モービル コーポレーション
ボブストグループSA
ボレアリスAG
リオンデルバゼル
アダムパックS.A.
コマー・インク,
Elopak Inc,
エバーグリーン・パッケージング・インク
日本製紙株式会社日本製紙株式会社
その他の有力企業
液体包装の世界地域別
液体包装の世界市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東、アフリカを含みます。2020年には、アジア太平洋地域の世界液体包装が最大の市場シェアを占めました。アジア太平洋地域は、今後も世界のリキッドパッケージングを支配していくでしょう。インドや中国などの国々は食品・飲料の消費者層が広く、同地域の大手企業の存在が市場成長を促進すると予想されます。また、製薬業界の拡大と相まって、政府の政策もこの地域の市場シェア拡大に寄与しています。さらに、インド、中国、パキスタン、タイ、インドネシアでは人口の増加が加速しており、同地域の液体包装産業の成長につながっています。



液体包装の世界市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、YoY成長率、CAGR-メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他の中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルグ、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域
液体包装の世界レポートには、以下の分析も含まれています。
液体包装のセグメント

包装タイプ別
フレキシブル
硬質
技術別
無菌液体包装
ブロー成形
フォームフィルシール技術
包装材料別
樹脂
ガラス

その他
用途別
食品・飲料
医薬品
ビューティ&パーソナルケア
ハウスホールドケア
その他
液体包装のダイナミクス
液体包装のサイズ
供給と需要
現在の動向/問題点/課題
市場競争と参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因


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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Liquid Packaging Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Liquid Packaging Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Liquid Packaging Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Liquid Packaging Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Packaging Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Flexible, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Rigid, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Technique: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Aseptic Liquid Packaging, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Blow Molding, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Form Fill Seal Technology, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Packaging Material: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Resin, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Glass, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Paper, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5. By Application: Market Share (2020-2030F)
12.5.1. Food & Beverage, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.2. Pharmaceutical, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.3. Beauty & Personal Care, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.4. Household Care, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.5. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. The Dow Chemical Company
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Akzo Nobel N. V.
3. Mondi Plc.
4. Exxon Mobil Corporation
5. Bobst Group SA
6. Borealis AG
7. LyondellBasell
8. Adam Pack S.A.
9. Comar Inc.,
10. Elopak Inc.,
11. Evergreen Packaging Inc.,
12. Nippon Paper Industries Co. Ltd
13. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

Product Overview
Packaging is a safe technology to protect products for storage, distribution, sale, and use. Liquid packaging is a packaging technique which is done to protect the consumables like food, beverages, and liquids from damage during transportation and storage and microbial contamination. For proper transportation and long-term storage selection of liquid packaging is vital. Liquid packaging includes rigid and flexible packaging formats. Rigid packaging consists bottles and containers and flexible packaging includes squeezable tubes, films, bag-on-box, cartons, and stand-up pouches. Liquid packaging helps to preserve the product's freshness and plays a crucial role in preserving the product from moisture. Liquid packaging provides improved shell life, elevated recyclability, high eco-friendliness, and convenience for transport.

Market Highlights
Global Liquid Packaging is expected to project a notable CAGR of 4.49 % in 2030.
Global Liquid Packaging to surpass USD 537.45 billion by 2030 from USD 346.26 billion in 2020 at a CAGR of 4.49 % in the coming years, i.e., 2021-30 on account of rapid expansion of food and beverages industry. Liquid packaging is extensively used among various end-user industries owing to its properties such as tear scuff and heat resistance, loss of moisture, and cost-effectiveness. Moreover, technological advancements in packaging standards, escalating demand for packaged food and FMCG, increasing e-commerce activities, and high demand for sustainable and lightweight packaging stimulate the growth of the global liquid packaging market.



Recent Highlights in Global Liquid Packaging
In June 2019, Smurfit Kappa Group plc, a packaging company based in Dublin-, introduced a stand-up pouch for olive oil. The new pouch is of 1.5-liter size and is compatible with both automatic and semiautomatic filling machine

In September 2018, Nippon Paper Industries Co., Ltd. launched NSATOM, an aseptic filling system for paper packaging. This novel system assists packaging of beverages with particles, long fibers, and high viscosity.

Global Liquid Packaging: Segments
Rigid segment to grow with the highest CAGR during 2021-30
Global Liquid Packaging is segmented by Packaging Type into flexible and rigid. Rigid, segment held the largest market share in the year 2020. Rigid packaging includes cartons, paperboard, PET bottles, and cans. PET bottles are extensively used for liquid products such as carbonated drinks, water, beverages, dairy products, and alcohol.

Aseptic Liquid Packaging segment to grow with the highest CAGR during 2021-30
Global Liquid Packaging is divided by Technique into aseptic liquid packaging, blow molding and form fill seal technology. Aseptic Liquid Packaging, segment held the largest market share in the year 2020 and will continue to dominate the market in the coming years. The growth of the segment of the market is driven by the increasing uses of aseptic packaging for the packaging of personal care, pharmaceutical liquid products, and beverages.

Food & Beverage segment to grow with the highest CAGR during 2021-30
Global Liquid Packaging is divided by Application into food & beverage, pharmaceutical, beauty & personal care, household care, and others. Food & Beverage, segment held the largest market share in the year 2020 and will continue to dominate the market in the coming years. The growth of the segment is attributed to the rising demand for liquid food and beverages. In addition to this, growing e-commerce industry in emerging economies is fueling the growth of the segment.

Market Dynamics
Drivers
Growing Consumer Awareness Towards Environmentally Friendly Packaging Carton
Consumers are seeking environment-friendly packaging options, which is expected to be a major factor to boost the demand for liquid packaging. Moreover, the recyclability of cardboard items lowers the cost of urban waste and long-term production. Aseptic cartons are primarily made of paperboard, with thin layers of plastic and aluminum. Such type of cartons is helpful in preserving the food for a long period of time even without adding any preservatives. In addition to this, in the beverage industry, aseptic packaging is highly used since these cartons remove the need for preservatives and make sure that the food is preserved for a long period of time.

Mounting Demand for Packaged Food and Beverages Products
With the changing lifestyle and increase in disposable income, the demand for packaged food and beverages such as fruits, vegetables, juice, etc. is growing on account of busy schedules of consumers which is a key driving factor for the growth of the global liquid packaging market. Additionally, the robust growth in the FMCG industry is likely to fuel the demand for liquid packaging over the projected years. Fast-paced lifestyle of consumers is propelling the demand for FMCG products. Besides, flexible liquid packaging offers certain benefits such as ability to maintain freshness, increased shell life of food, convenience, reduced packaging cost, and elimination of material wastage which may further boost the liquid packaging market growth.

Restraint
Environmental Issues
Various resins are used in the liquid packaging market which includes PE, PET, and PP. The usage of these resins is resulting in increased carbon footprints which may act as a constraint in the growth of the liquid packaging market. During the processing of these resins, harmful by-products are produced which could contribute to an increase in the carbon footprint. This factor is likely to impact the Liquid Packaging market negatively.

Global Liquid Packaging: Key Players
The Dow Chemical Company

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Akzo Nobel N. V.
Mondi Plc.
Exxon Mobil Corporation
Bobst Group SA
Borealis AG
LyondellBasell
Adam Pack S.A.
Comar Inc.,
Elopak Inc.,
Evergreen Packaging Inc.,
Nippon Paper Industries Co. Ltd.
Other Prominent Players
Global Liquid Packaging: Regions
Global Liquid Packaging is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and Middle East, and Africa. Global Liquid Packaging in Asia Pacific held the largest market share in the year 2020. Asia Pacific will continue to dominate the global Liquid Packaging. Countries such as India and China have a wide consumer base for food & beverages and presence of major players in the region is expected to fuel the market growth. In addition, favorable government policies coupled with expanding pharmaceutical industry is contributing in the growth of the regional market share. Apart from that accelerating population growth in India, China, Pakistan, Thailand, and Indonesia has led to the growth of the liquid packaging industry in the region.



Global Liquid Packaging is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Liquid Packaging report also contains analysis on:
Liquid Packaging Segments:

By Packaging Type
Flexible
Rigid
By Technique
Aseptic Liquid Packaging
Blow Molding
Form Fill Seal Technology
By Packaging Material
Resin
Glass
Paper
Others
By Application
Food & Beverage
Pharmaceutical
Beauty & Personal Care
Household Care
Others
Liquid Packaging Dynamics
Liquid Packaging Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Liquid Packaging Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Liquid Packaging Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Liquid Packaging Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Liquid Packaging Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Packaging Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Flexible, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Rigid, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Technique: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Aseptic Liquid Packaging, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Blow Molding, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Form Fill Seal Technology, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Packaging Material: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Resin, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Glass, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Paper, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5. By Application: Market Share (2020-2030F)
12.5.1. Food & Beverage, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.2. Pharmaceutical, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.3. Beauty & Personal Care, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.4. Household Care, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.5. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. The Dow Chemical Company
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Akzo Nobel N. V.
3. Mondi Plc.
4. Exxon Mobil Corporation
5. Bobst Group SA
6. Borealis AG
7. LyondellBasell
8. Adam Pack S.A.
9. Comar Inc.,
10. Elopak Inc.,
11. Evergreen Packaging Inc.,
12. Nippon Paper Industries Co. Ltd
13. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/20 10:28

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