ドイツのラグジュアリーアイウェアLuxury Eyewear in Germany 2021年は、すべてのカテゴリーが成長に転じ、回復のプロセスを開始したため、高級アイウェアにとってはるかにポジティブな年でした。これは、アイウェアが依然として消費者の必須アイテムであることを証明してい... もっと見る
サマリー2021年は、すべてのカテゴリーが成長に転じ、回復のプロセスを開始したため、高級アイウェアにとってはるかにポジティブな年でした。これは、アイウェアが依然として消費者の必須アイテムであることを証明している。高級アイウェアの好業績を支えている要因の1つは、在宅勤務や在宅学習で、これらの活動はかなりの程度維持されており、在宅勤務は一部で長期的に続くと見られ、多くの消費者がワークライフバランスの変化を高く評価しているようです。ユーロモニター・インターナショナルの本レポートは、ドイツの高級眼鏡市場の規模や形態に関する国レベルの包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともに高級眼鏡の小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品ラグジュアリーメガネフレーム、ラグジュアリーサングラス データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 高級メガネ市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Luxury Eyewear in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LUXURY EYEWEAR IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Positive performance thanks to work and study from home Highly competitive landscape for luxury eyewear, with Safilo holding the biggest value share Unit price development influenced by e-commerce PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Recovery will be supported by men Mix of trends to influence demand for luxury eyewear In-store experiences for spectacles CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Eyewear: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Eyewear: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Eyewear by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
Summary2021 was a much more positive year for luxury eyewear, as all categories rebounded to growth, starting the recovery process. This proves that eyewear remains an essential item for consumers. One of the factors supporting the positive performance of luxury eyewear was working and studying from home, as these activities were maintained to a great extent, and working from home is likely to continue in the longer term for some, with many consumers appreciating the change in their work-life balance. Table of ContentsLuxury Eyewear in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LUXURY EYEWEAR IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Positive performance thanks to work and study from home Highly competitive landscape for luxury eyewear, with Safilo holding the biggest value share Unit price development influenced by e-commerce PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Recovery will be supported by men Mix of trends to influence demand for luxury eyewear In-store experiences for spectacles CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Eyewear: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Eyewear: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Eyewear by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
Euromonitor International 社の最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(eyewear)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/10/30 10:26 154.31 円 167.43 円 203.53 円 |