ブラジルのラグジュアリーアイウェアLuxury Eyewear in Brazil アイウェアは、ラグジュアリーの中でも最も手頃な価格帯のカテゴリーである。そのため、アイウェアの販売実績は、他のラグジュアリー製品と比較して回復力が低い傾向にある。普段は他の高級品を購入しない消費者... もっと見る
サマリーアイウェアは、ラグジュアリーの中でも最も手頃な価格帯のカテゴリーである。そのため、アイウェアの販売実績は、他のラグジュアリー製品と比較して回復力が低い傾向にある。普段は他の高級品を購入しない消費者が、数少ない超高級品としてアイウェアを購入することはよくあることです。2020年、社会的な交流が制限され、マクロ経済のシナリオに不確実性が生じたことで、より高価なモデルへの投資動機が低下した...ユーロモニター インターナショナルのこのレポートはブラジルの高級眼鏡市場の規模と形状を国別に調査した包括的なガイドブックです。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともに高級眼鏡の小売業への影響に関する戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲ラグジュアリーメガネフレーム、ラグジュアリーサングラス。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ラグジュアリーアイウェア市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Luxury Eyewear in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LUXURY EYEWEAR IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS The prolonged period of quarantine imposes a gradual recovery in 2021 Currency devaluation and higher costs of global logistics cause price adjustments Luxury eyewear sees slow e-commerce growth in comparison to most categories PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Eyewear is expected to remain the entry category in luxury, but impacted by price polarisation The recovery of touristic flows will drive results in sunglasses Increasing digital activities will bring more agility in promoting and trying the products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Eyewear: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Eyewear: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Eyewear by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryEyewear is one of the most affordable categories within the luxury environment. For this reason, eyewear’s sales performance tends to see a lower level of resilience in comparison to other luxury products. It is common that consumers who do not usually buy other luxury products have eyewear as one of their few super premium items. In 2020, the restricted social interactions and the emerging uncertainties regarding the macroeconomic scenario reduced motivations to invest in more expensive models... Table of ContentsLuxury Eyewear in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LUXURY EYEWEAR IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS The prolonged period of quarantine imposes a gradual recovery in 2021 Currency devaluation and higher costs of global logistics cause price adjustments Luxury eyewear sees slow e-commerce growth in comparison to most categories PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Eyewear is expected to remain the entry category in luxury, but impacted by price polarisation The recovery of touristic flows will drive results in sunglasses Increasing digital activities will bring more agility in promoting and trying the products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Eyewear: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Eyewear: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Eyewear by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(eyewear)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |