アゼルバイジャン共和国でのランドリーケアLaundry Care in Azerbaijan アゼルバイジャンの洗濯機の売上は、パンデミックの影響を大きく受けておらず、結局のところ、ほとんどの家庭で主食となるカテゴリーである。2021年の成長率は2020年よりも低下しているが、多くの人が依然として... もっと見る
サマリーアゼルバイジャンの洗濯機の売上は、パンデミックの影響を大きく受けておらず、結局のところ、ほとんどの家庭で主食となるカテゴリーである。2021年の成長率は2020年よりも低下しているが、多くの人が依然として自宅で仕事や勉強を続けており、1年を通じて閉鎖措置が緩和されたため、消費者が職場に戻り、洗濯をする頻度が減ったことを意味している。2021年の販売台数は、2019年の販売台数を上回り、危機の影響が実質的にないことを反映している。この調査レポートはアゼルバイジャンのランドリーケア市場を掲載し、国別市場の規模と形態に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージの革新、経済/ライフスタイルの影響、流通や価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品カーペットクリーナー、柔軟仕上げ剤、洗濯補助剤、洗濯洗剤。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ランドリーケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Laundry Care in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Steady development amid pandemic, although essentials do better as incomes slip Return to retail sees producers rebuilding with promotions and discounts. Powder dominates, reflecting deep seated consumer trends PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Back on track, but later Immaturity of category may offer potential Building consumer awareness can widen scop of demand CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 21 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySales of laundry in Azerbaijan have not been significantly impacted by the pandemic; it is, after all, a staple category in most households. Growth in 2021 is down from that seen in 2020, although many people still continue to work and study at home, lockdown measures have eased over the year, meaning consumers were returning to the workplace and were able to laundry less frequently. Volume sales in 2021 are set to outstrip those generated in 2019, reflecting the lack of real effect of the crisi... Table of ContentsLaundry Care in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Steady development amid pandemic, although essentials do better as incomes slip Return to retail sees producers rebuilding with promotions and discounts. Powder dominates, reflecting deep seated consumer trends PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Back on track, but later Immaturity of category may offer potential Building consumer awareness can widen scop of demand CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 21 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |